Сценарiй до свята "Прощання з Букварем"

Про матеріал

Сценарій святкового заходу для учнів першого класу "Прощання з букварем", містить перероблені пісні, вірші.

Мета: повторити алфавіт, закріпити знання про звуки та букви. Виховувати у дітей любов до книги як до джерела знань, формувати інтерес до читання, розвивати акторські здібності, переконувати, що добросовісне навчання в школі – святий обовʼязок кожного учня.

Перегляд файлу

 

 

 

 

Свято у 1 класі

«Прощавай Букварику!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель поч.класів

Межирічківської

 ЗШ І-ІІІ ст..

Лавренюк Т.В.

 

Свято  «ПрощавайБукварику!»

Мета: повторити алфавіт, закріпити знання про звуки та букви. Виховувати у дітей любов до книги як до джерела знань, формувати інтерес до читання, розвивати акторські здібності, переконувати, що добросовісне навчання в школі – святий обовʼязок кожного учня.

 

Вчитель: Любі гості, мами, бабусі, дорогі мої малята, рада привітати вас!

Вас зібралось так багато, тож Букварикове свято, ропочати мабуть час

 

Під музику виходять діти,співаютьпісню «гей, ви, букви…» на мотив маршу «гей, ви, стрільцісічовії…»

діти (співають та марширують):

гей, ви, букви, жвавимкроком, раз, два, три.

вчили вас сто п’ятьуроків, раз, два, три.

через те вас добре знають,

з вами вже слова читають, раз, два, раз, два, раз, два, три.

попередуйдебукварик, раз, два, три.

буквивсізібрав в порядок, раз, два, три.

всійого давно чекають,

з іменинамивітають, раз, два, раз, два, раз, два, три.

 

Вчитель: Минуло небагато часу від того дня, як діти прийшли до школи. Більшість із них не знали всіх букв та не вміли читати, проте зараз усі уже читають та пишуть. Скільки старань доклали для цього діти  разом зі своїми рідними. Умінням читати сьогодні діти завдячують Букварикові. Ця книга, з якої починали всі, перша сходинка на шляху у великий світ знань.

  1. Любі гості, мами й тата, в нас букварикові свято,

Добре що прийшли до нас на гостину в 1 клас

 

  1. Ми всіх  гостей вітаємо і дуже всім радіємо.

Усі вже букви знаємо, книжки читати вміємо.

 

  1. Зовсім зовсім ще не давно, вересневої пори,

Мами в школу нас за руки несміливих привели

 

  1. А сьогодні ми вже стали справжні школярі

Бо читати і писати ми навчитися змогли

 

  1. Буквар ми взяли перший раз, як зайшли у перший клас.

Відтоді міцно подружились ми із буквариком малим.

Із нього ми старанно вчились по світу мандрували з ним.

 

  1. У ньому на сторінці кожній веселі букви стали в ряд.

Вони узявшися за руки утворюють спочатку склад.

 

  1. А ми читаєм їх і пишем, бо ми вже діти немалі.

А справжні,грамотні, писемні, розумні, справжні школярі.

 

  1. І ми пишаємось, звичайно, і гордо носим це звання.

І всім сьогодні кажем чесно в нас від букварика знання.

 

 

  1. Ми знаємо тепер багато, букварик нас навчив читать.

Коли б ми з ним не подружились, то ми б всього могли не знать.

 

  1. : Є книг багато – радісних, печальних,

        Товстих, тонких, барвистих, наче жар

         Але одна – усім книжкам начальник,

       і звуть її по-простому –Буквар.

        Тобі даруєм  пісню – а це найкращий дар

        Прийми її, пораднику улюблений Буквар.

 

 

 

Пісня Прощай , «Букварику»

 1.Мужніємо, зростаємо, співаємо пісень,

 Уже усі читаємо « Букварика» щодень.

 Не кличте вдаль, підручники, сторінками-крильми –

Сьогоднііз « Буквариком» прощаємося ми.

 

Приспів:

 Прощай, прощай; Букварику»,

« Букварику», прощай. ¦ 2р.

 Школя…, школя…, школярику, мене не забувай. ¦

 

 2. Згадайте, люба вчителько, матусі, татусі,

 Як « бекали» і « мекали» над буквами усі.

 А як теперчитаємо уже не з тягарем,

Зподякоюпрощаємосьіз другом « Букварем».

 

 3. Найперша в світі книжечка, найпершії слова,

Найперше слово складене – це « мама» дорога.

 Уже малі не будемо, за кляксивибачай,

 Тебе ми не забудемо, « Букварику», прощай.

 

Букварик: Вітаю Вас, шановні діти, така вже доленька моя,

Що можу з вами в класі бути, лише до квітня завжди я.

Та будем весело прощатись, щоб я від ваших сліз не змок.

Нехай дзвенить весела пісня, нехай смішний звучить тут жарт,

Адже від мене до науки взяли ви впевнено цей старт.

Забігають клякса помилка, гумка.

 

Клякса: Я старовинна злюка клякса, мене давно у вас нема,

Бо ви не пишете чорнилом, та забувать мене, дарма.

Потворна я , я – клякла-плакса, від мене всі навкруг ревуть.

І зошити брудні, і книги, гулять я буду зараз тут.

 

Помилка: А ми помилка й гумочка, все замараєм, все зітрем,

І гарно й дружно без науки ми з вами діти заживем.

 

Гумочка: Ми прекрасне тріо, зробим все уміло, Букваря ми зараз зовсім з світу зтрем,

Букви всі закляксим, добре замараєм, із неуками в школі ми дружно заживем.

(Звʼязують Букваря)

Клякса: Все букварик в нас в полоні, зараз потремо ми руки,

Перевіримо вас діти що ви знаєте про звуки.

 

Помилка: Скільки букв знайшли ви діти на сторінках Букваря?

 

  1. Букви 33 знайшли, всю цю книжечку пройшли!

Про літеру кожну повинні й ви знати, тож абеткову пісеньку прийдеться заспівати

 

Абеткова пісенька

Абетковупісеньку  весело співать.

Абетковупісеньку  Треба добре знать.

 

 1.А, бе, ве –  Коник у травіживе,

Ге, ґе, де, е –  Мама донечкуведе,

 Є, же, зе –  По стежині жук повзе,

 И, і, ї, й –  Гріється на сонцізмій.

 

 2.Ка, ел, ем –  Лисеняткопідкущем,

Ен, о, пе –  Песик носиком сопе,

 Ер, ес, те –  В поліжитечкоросте,

 У ,еф, ха –  Я сміюся – ха-ха-ха!

Приспів

 

 3.Це, ча, ша –  Кіт в дорогу вируша.

 Ща, ю, я –  Гарнапісенька моя.

 Знак м’який –  Помічниквінмовчазний.

 Не мовчи,  А абеточку учи.

  1. Чому чари не зникають, чому Букварика не пускають?

 

Гумка: Букви знаєте ви тут, але вас нові завдання ждуть,

Ви назвіть, хто це такі, чари зникнуть вмить тоді.

 

Заходять крапка і кома.

Крапка: Маленька, меньша від малини, ні з ким не стану на борню,

А при читанні якщо треба, й людини мову зупиню.

 

Кома: Злита з хвостиком ця крапка, невелика власне лапка.

Роблю паузу, усім знайома, ну, звичайно, звуся _____.

 

  1. Ви, знаки розділові, добре нам відомі.

Ви з нами друзі назавжди, без вас ми ні туди, і ні сюди.

 

Крапка: А тепер дайте відповіді на наші запитання,які звуки ви знаєте?

Кома: Розкажіть, що цікавого ви знаєте про букви.

 

 

  1. Звуки бувають мовні і не мовні.

Мовні звуки бувають голосні і приголосні.

 

  1. Голосних звуків є шість А о у е и і.

Приголосні звуки бувають тверді та мʼякі, звук Й завжди мʼякий.

 

  1. Якщо після приголосних стоять букви і, я,ю,є,ь, то приголосні стають мʼякими.

 

  1. Мягкий знак, як чарівник, він ніби є, а звук десь зник.

Він пом’якшує слова,  добросердний цей дивак.

 

  1. Букви Ща та Ї цікаві штучки, хоч одні, але двохзвучні.

Ща завжди позначає два звуки Ш і Ч,

Ї також завжди позначає два звуки Й та І.

 

  1. Я,Ю, Є теж два звуки позначають, але не завжди,а лише тоді,

Коли стоять на початку слова, або після голосного.

 

  1. Веселе місто алфавіт, в нім кожне слово цілий світ,

В нім кожна літера жива, із них складаються слова.

 

Букварик: Учні в мене всі старанні їх випробуєте марно.

Ану швидше мене відпустіть. Миттю звідси вже ідіть!

 

дітивиконуютьпісню «гей, чули, чули, чули…» на мотив пісні «із сиром пироги»

прийшли ми всі на свято,на свято букваря,

і вивчиливсібукви,усі – від а до я!

 

гей, чули, чули, чули,гей, чули, чуливи.

з буквариком ми дружим,він з нами назавжди.

 

Триває нашесвято,вшануймо букваря,

Відкрив він нам дорогу до знань від  а до я.

 

гей, чули, чули, чули,гей, чули, чуливи.

з буквариком ми дружим,він з нами назавжди.

  1.  Цю найпершу в школі книжку знає будь який школяр

До усіх книжок доріжку прокладає наш Буквар

 

  1. Книжка ця нам найдорожча, бо навчає й веселить,

Зустріч з буквами й складами, то щаслива була мить.

 

  1. Ми навчились з букваря читати, про це усім ми можемо сказати,

Тому читаємо ми залюбки журнали , газети, а також книжки.

 

  1. Дякую Букварику, за твою науку, подаю тобі із сумом я маленьку руку

 

  1. Памʼятай, що всюди є у тебе друзі, будь з дітьми веселий не корися тузі!

 

  1. Прощавай Букварику, наш найперший друже, ми тобі, Букварику, дякуємо дуже.

 

  1. Добрий Букварику, перша книжко,хочеться навіть поплакати трішки.

Жаль розлучатися, хоч і треба, ми не забудем ніколи про тебе

Букварик: Ну щож, все ви вже знаєте, ось і прийшов час прощатися з вами.

Бажаю гарних оцінок вам, у зошитах в щоденниках в журналах.

Нехай вони стоять на радість нам.

Дякую вам за добрі слова, йду бо чекає мене дітвора.

А тепер вам діти ось із ким дружити.

( виходять книжки)

Цих діток я пршу навчити, того що знаєте самі,

А вас пршу не лінуватись і вчить уроки залюбки

І берегти книжки, віднині, найкращі друзі вам вони.

 

Післябукварик:  Я Післябукварик, прийму естафету, вести школярів по дорогах планети.

Хай збудуться всі побажання хороші, я вас в далеку дорогу запрошую,

Буду ще трішки потрібен я вам, потім колегам своїм передам.

( роздає після букварики)

 

Читанка: Я читанка нечитана, навчатиму ваш клас, яз вами говоритиму про наш прекрасний час.

Хай відкриють вам розум і руки незнані шляхи на планеті Науки

Нехай не погасне бажання малят, творити добро на планеті Земля.

 

Рідна мова: Як найчарівніша колискова плекає вас з дитинства рідна мова,

То піснею злине, то ніжною ласкою, то словом докори, то гарною казкою,

Під маминим словом ви й виросли нишком, шануйте малята цю добрую книжку.

 

Математика: Ви вже умієте друзі хороші порахувати задачки і гроші

Я ще навчу вас зірки рахувати, зводити вежі, мости будувати,

Навчу літаки посилати до арктики, якщо ви полюбите математику.

 

Природа: А де лягає сонце спати і звідки вітер, звідки дощ,

І сніг чому іде лапатий, і заєць чом такий вухатий, чому бджолі дрімати лінь

Від чого запашна малина, куди повзе рогатий жук, це я малята розкажу.

 

Інформатика: Минають дні, минають роки, прогрес крокує повсякчас,

І вже новиночки науки прийшли у гості і до нас.

Ця книжечка цікава інформатикою зветься, тут з інформацією працювати вам доведеться.

Ласкаво просю я у гості клас увесь, в чарівний світ компʼютерних чудес.

 

Вчитель: На нашому святі присутні гості

Надаємо їм слово для привітань.

 

Полюбіть книжки малята, будуть всі вас поважати, ми пишатимемся вами, а ще більше ваші мами. Хай вони вас привітають а всі діти хай читають. (Привітання батьків)

  1.     Слова подяки хочеться сказати

               Тим, хто Буквар готували для нас.

               Спасибі редакторам і друкарям,

               Письменникам і художникам

              

  1. Спасибі й деревам за білий папір,

               А квітам і травам – за фарби яскраві.

               Будем завжди пам’ятати,

               що Букварик навчив нас читати й писати

 

До побачення, « Букварику»

 1.Ми у тебе навчились багато: Знаєм Лесю ми і Кобзаря,

Всі вже вивчили вірші про свято  На останнім листку « Букваря».

Приспів:

Вже прощатись пора,  Подружились з тобою,

 Станем разом у круг: │  « До побачення, добрий наш друг» │2р.

 2. До Букварика прийдуть малята,  Як подзвонить їм перший дзвінок.

Будуть з літерів слово складати,  Як почнеться їх перший урок.

 3. Прочитають сторінку про маму  І повторять всі букви не раз.

Ти учи і люби їх так само,  Як учив ти, « Букварику», нас.


діти (співають та марширують):

гей, ви, букви, жвавим кроком,

 раз, два, три.

вчили вас сто п’ять уроків,

 раз, два, три.

через те вас добре знають,

з вами вже слова читають,

 раз, два, раз, два, раз, два, три.

Попереду йде букварик,

раз, два, три.

Букви всі зібрав в порядок,

раз, два, три.

всійого давно чекають,

з іменинами вітають, раз, два,

 раз, два, раз, два, три.

 

Мій Букварик

Прощаюся з буквариком

Умію вже читати

Радіють всі в моїй сім»ї

Бабуся мама й тато.

приспів

Букварику, букварику,

Моя любима книжка.

Букварику, букварику,

До всіх наук доріжка.

 

По буквах ми з буквариком

Склади вивчали друзі.

Про хмарку і про сонечко

І про калину в лузі.

 

Абеткова пісенька

Абеткову пісеньку  весело співать.

Абеткову пісеньку  Треба добре знать.

 

 1.А, бе, ве –  Коник у траві живе,

Ге, ґе, де, е –  Мама донечку веде,

 Є, же, зе –  По стежині жук повзе,

 И, і, ї, й –  Гріється на сонці змій.

 

 2.Ка, ел, ем –  Лисенятко під кущем,

Ен, о, пе –  Песик носиком сопе,

 Ер, ес, те –  В полі житечко росте,

 У ,еф, ха –  Я сміюся – ха-ха-ха!

Приспів

 3.Це, ча, ша –  Кіт в дорогу вируша.

 Ща, ю, я –  Гарна пісенька моя.

 Знак м’який –  Помічник він мовчазний.

 Не мовчи,  А абеточку учи.

 

Пісня «гей, чули, чули, чули…»

на мотив пісні «із сиром пироги»

прийшли ми всі на свято,

на свято букваря,

і вивчиливсібукви,

усі – від а до я!

гей, чули, чули, чули,

гей, чули, чуливи.

з буквариком ми дружим,

він з нами назавжди.

Триває нашесвято,

вшануймо букваря,

Відкрив він нам дорогу

 до знань від  а до я.

гей, чули, чули, чули,

гей, чули, чуливи.

з буквариком ми дружим,

він з нами назавжди.

 

До побачення, « Букварику»

 1.Ми у тебе навчились багато:

Знаєм Лесю ми і Кобзаря,

Всі вже вивчили вірші про свято

 На останнім листку « Букваря».

Приспів:

Вже прощатись пора, 

Подружились з тобою,

 Станем разом у круг:

« До побачення, добрий наш друг» │2р.

 2. До Букварика прийдуть малята,

 Як подзвонить їм перший дзвінок.

Будуть з літерів слово складати, 

Як почнеться їх перший урок.

 

 3. Прочитають сторінку про маму 

І повторять всі букви не раз.

Ти учи і люби їх так само, 

Як учив ти, « Букварику», нас.


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 липня 2018
Переглядів
1190
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку