Сценарій до свята. Вечір інформатики.

Про матеріал

Усім, хто навчає Інформатики,

Усім, хто вивчає Інформатику,

Усім, хто любить Інформатику,

Усім, хто ще не знає, що може любити,

Інформатиці присвячується!
Перегляд файлу

Вечір інформатики

Ведучий (1).

Доброго дня! Раді вітати вас у клубі  Знавці інформатики.. Сьогодні ми будемо свідками змагання знавців інформатики серед учнів нашої школи. Я  думаю, ця зустріч принесе нам задоволення.

Усім, хто навчає Інформатики,

Усім, хто вивчає Інформатику,

Усім, хто любить Інформатику,

Усім, хто ще не знає, що може любити,

Інформатиці присвячується!

Ведучий (2)

Сьогодні протистояти один одному команди з різних класів, яких поєднує поглиблене вивчення інформатики. А щоб ви повеселішали послухайте де кілька анегдотів.

Вчитель інформатики, чому ви одягнені в лахміття? 
- Я Word ліцензійний встановив.

 А ти знаєш аварійний вихід з Windows?

- Ні.

- Висмикни шнур, видави екран.

Ведучий (1).

Програміст дзвонить до бібліотеки.
- Привіт, Катю можна?
- Вона в архіві.
- Розархівуйте її, будь ласка. Вона мені терміново потрібна!

 Вчитель інформатики після напруженого трудового дня залазить в холодильник, дістає пачку масла, читає на обгортці: "Масло вершкове. 72%". В голові швидка думка: "О! Скоро завантажиться!" Повертає масло в холодильник. Закриває дверцята.

Ведучий (2)

Ну що ж посміялись а зараз час позмагатись. Але для цього на потрібно журі  тож запрошуємо

  • Голову журі_________________________________________ ;
  • Членів журі___________________________________________
  • ___________________________________________ ;

КОНКУРС №1 «ПРИВІТАННЯ»

Ведучий (1)

Оголошується перший конкурс. Називається він «Привітання».

Ведучий (2)

Представляємо команди журі оцінить будь ласка вихід в 5 балів.

Виходять  по черзі перша команда та друга команда з танцем.

Капітани  по черзі стають крок уперед і представляються   свою  команду назву та девіз всі разом.

Капітан (1)  Назва нашої команди Біт

 Девіз команди

Комп’ютер –річ корисна  всім

І дорослим і малим,

З ним навчись ти працювати

І багато будеш знати.

Капітан (2)  Назва нашої команди Байт

Девіз команди

 Оператор комп’ютерного набору-наша професія зветься,

З комп’ютером Вам працювать доведеться,

Сучасний, корисний для всіх інструмент

Завжди  допоможе в потрібний момент.

Ведучий (2)

Вибігають дві дівчата

Дівчина 1 : Ми сторінками Інтернету мандрували
І, нарешті, на цю сцену завітали
Веселими і кмітливими БУТИ ЗАБАЖАЛИ
Всіх запрошуємо з нами
Подумати, Помріяти, Позмагатися, Посміятися.
Дівчина 2 : Розумом своїм все охопити,
Гідно все ж нас ОЦІНИТИ.
Привіт всім вболівальникам від нас!
Підтримайте нас весело в цей час!

Просимо ЖУРІ оголосити результат

  • Команда Біт (оголошуються оцінка)
  • команда  Байт (оголошуються оцінка)

Ведучий (1) КОНКУРС №2 «РОЗМИ НКА»

Наступний конкурс «Розминка», який відбудеться у вигляді «Бліцопитування». Кожній команді буде задано 10 запитань. Потрібно швидко, не замислюючись відповісти на них. За кожну правильну відповідь - 0,5 бала. Максимальна кількість балів - 5. Будьте уважні,  не помиляйтеся!

Ведучий (2)

Першим буде відповідати на питання цього туру наші наймолодші учасники.

Ведучий (1)

Отже, перші 10 питань призначені команді Біт:

1. Основна мікросхема, що виконує у комп'ютері обробку інформації? (Процесор)

2. Пристрій візуального відображення інформації? (Дисплей)

3. Сукупність декількох запам'ятовуючих пристроїв? (Пам'ять ЕОМ)

4. Абстрактне інформаційний простір, що є середовищем для обміну інформацією? (WWW або Інтернет)

5. Група символів, що складається з восьми поруч записаних біт? (Байт)

6. Стандартний пристрій для введення алфавітно-цифрових даних в ПК? (Клавіатура)

7. Особа, яка користується ЕОМ? (Користувач)

8. Комбінація символів після останньої крапки в імені файлу, яка визначає тип файлу? (Розширення)

9. Спеціальна програма для управління зовнішніми пристроями комп'ютера? (Драйвер)

10. Пристрій, що обертає магнітний диск, записуючий на цей диск інформацію і зчитує з нього інформацію? (Дисковод)

Ведучий (2)

Наступні 10 питань призначені команді Байт:

1. Найменша одиниця кількості інформації? (Біт)

2. Сукупність знань, відомостей і даних? (Інформація)

3. Центральний «мозок» комп'ютера, призначений для переробки інформації? (Процесор)

4. Операція перетворення символів або груп символів одного коду з символами чи групами символів іншого коду? (Кодування)

5. Маніпулятор у виді укріпленої на шарнірі ручки з кнопкою, вживається в основному для комп'ютерних ігор? (Джойстик)

6. Пристрій для зчитування графічної і текстової інформації в комп'ютер? (Сканер)

7. Програма перегляду веб-сторінок з можливістю переходу до наступної по гіперпосиланням? (Браузер)

8. Пристрій для виведення інформації на папір? (Принтер)

9. Програмований цифровий обробник різних даних? (Комп'ютер)

10. Спосіб запису чисел за допомогою заданого набору спеціальних знаків(цифр)? (Система числення)

Оцінки за конкурс  «РОЗМИ НКА».

  • команда Біт  (оголошуються оцінки суддів)
  • команда Байт (оголошуються оцінки суддів

Ведучпа (1) А зараз послухаємо пісню червона рута.

(Пісню співає всі учасники)
Пісня на мотив « Червона рута»
1) Бачу я тебе в снах
У компютернім класі
Хочу знати також,
Нащо диски потрібні?
Всі хотять підказать
Кожний вид – для потреби,
Бо тепер уже ми – найсучасніші діти.

Пр: Клавіатури
Не шукай на уроці,
Ти повинен ще знати,
Де «робочий стіл»,
Різні програми,
Ті, що стануть в пригоді
І не тільки сьогодні,
Ай в у житті.

2) Бачу я тебе в снах
У шкільнім кабінеті
Хочу знати також,
Як вставляти дискети.
Але все це міраж, 
Все це тільки надії,
Що зробити мені,
Щоб здійснилися мрії.
Пр:

 

КОНКУРС №3 ( Знайди пару)

Ведучий 1. Переходимо до  третього конкурс «Скалади пару». Роздаются картки на яких за 5 хвилину потрібно до кожного слова з першого стовпчика знайти відповідне слово з другого стовпчика. Конкурс оцінюєтся за првильну відповідь 1 бал.

 

Мова

Лінійний

Система

Електронне

Периферійні

Пам'ять

Завантажувальний

Текстовий

Технології

Модуль

Каталог

Числення

Оперативна

Пристрої

Повідомлення

Програмування

Тактова

Кореневий

Редактор

Інформаційні

Алгоритм

Частота

Блок

Системний

 

Відповідь

Мова

Програмування

Система

Числення

Периферійні

Пристрої

Завантажувальний

Модуль

Технології

Інформаційні

Каталог

Кореневий

Оперативна

Пам'ять

Повідомлення

Електронне

Тактова

Частота

Редактор

Текстовий

Алгоритм

Лінійний

Блок

Системний

 

Ведучий(2) Танец

КОНКУРС №4 (Загадки)

 Ведучий 2. Конкурс № 4 Відгадай загадку оцінюєтся в 5 балів

Загадки для команди Біт

 

  1. Я малюю діаграми,

Знаю формули й доданки.

Підрахую як годиться –

Електронна  я ……………… (таблиця)

*      *       *

2. Нас зібралося багато,

Як же всіх порахувати?

Об’єднати всіх нас гарних

Може тільки база ……………. (даних)

*      *       *

3. Промені і сонце-коло

Намалюємо ми скоро.

Творчий маю я характер,

Бо графічний я …………… (редактор)

*      *       *

4. Я пишу листи і вірші,

Мої тексти найгарніші.

Хай підтвердить весь народ,

Як усім потрібен ………….. (Word)

*      *       *

5. Коли треба показати

Слайди про усі формати – 

В допомозі не відмовить

Вам ніколи …………… (Power Point)

Ведучий (1) Загадки для команди Байт

  1. А, Б, В, Г, Д і кома –

Всім мабуть уже відома

Така клавішна структура.

Звісно ж, це …………… (клавіатура)

*      *       *

2.Я показую об’єкти,

Фото-, відеопроекти.

Я не плеєр, не мотор,

А звичайний - …………… (монітор)

*      *       *

3. Якщо є складна робота,

Мусить бути лиш охота,

Бо зі мною буде толк,

Адже я – системний …………. (блок)

*      *       *

4. Я магнітний бутерброд,

Та мене не з’їсть ваш рот.

Файли й папки – це дієта

Для магнітної ………….. (дискети)

*      *       *

5. Я не нишпорю в коморах,

Не ховаюся по норах.

Ковзаю по столу трішки,

Бо комп’ютерна я ………….. (мишка)

Ведучий (2) Поки судді підраховують бали звучить пісня

Пісня на мотив червоної шапочки «Если долго, долго, долго»
Якщо довго, довго, довго,
Якщо довго в павутині,
Якщо довго у Мережі
Інформацію шукать. 

То, можливо, то можливо,
То, напевно, певно, певно,
То, можливо, то можливо,
Віртуально заблукать.

А-а, в Інтернеті сайти ось такої ширини,
А-а, в Неті є підступні, небезпечні хробаки.
А-а, папки, диски, біти, файли,
А-а, монітори, слоти, смайли,
А-а, глюки зовсім вже пішли,
А-а, ой далеко вже зайшли.

Ведучий (1) Шановні журі оголосіть результат.

КОНКУРС №5

 Ведучий (1) Перед вами дві розповіді про те, як працювати з комп’ютером. Прочитайте їх уважно і визначте, скільки помилок допущено і в чому полягають ці помилки.

                   Розповідь (команда біт)

Для роботи з комп'ютером я обов'язково включаю монітор і сканер, набираю букви за допомогою миші, а якщо мені необ­хідно намалювати картинку, використовую сканер. Щоб ввести в комп'ютер текст, не набираючи його вручну, застосовую джой­стик, а для друку тексту вставляю в системний блок папір. Му­зику прослуховую за допомогою принтера, а графіки друкую на графічному пристрої, який інколи називають колонками.

                              Розповідь команди Байт)

 

Я люблю малювати на комп'ютері. На мій погляд, найкращою програмою для малювання зображень є графічний редактор Word. З його допомогою я вмію не лише малювати картинки, але і ви­конувати зафарбовування будь-якої частини об'єктів. Наприклад, нещодавно я намалював снігову бабу і зафарбував її ліву сторону жовтим кольором, а праву — зеленим.

За допомогою інструмента Олівець у мене приголомшливо ви­ходить будувати прямокутники і кола, вони виходять такі рівні, неначе я використовував транспортир. Крім того, в даній програмі можна зберігати зображення.

 

Відповідь:

Розповідь 1

Допущено 9 істотних помилок.

  1. Обов'язково потрібно ввімкнути монітор і системний блок.
  2. Букви набирають за допомогою клавіатури.
  3. Для побудови зображення сканер не використовується (він потрібний лише для введення в комп'ютер вже існуючих зо­бражень на папері).
  4. Для автоматичного введення тексту використовують сканер й програму розпізнавання тексту.
  5. Для друку використовується принтер.
  6. Папір вставляють не в системний блок, а в принтер.
  7. Музику прослуховують за допомогою колонок або через на­вушники.
  8. Документи зберігаються на пристроях зовнішньої пам'яті.
  9. Назва графічного пристрою — плоттер.

 Розповідь 2

Допущено 4 істотні помилки.

  1. Word не є графічним редактором.

2.Зафарбовування будь-якої частини малюнка у Word не вико­нується.

3.За допомогою інструмента Олівець малювати рівні прямокут­ники і кола практично неможливо.

4.Транспортир для побудови кіл не використовують.

Ведуча(1) Поки судді підводять підсумки до нас завітали користувачі пк та хакери

Заходять два хлопці

Гей, ми, хлопці молодії, раз, два, три!
Ми майбутнього надія, раз, два, три!
Ні на що ми не зважаймо,
Та комп'ютер добре знаймо.
Раз, два, раз, два, раз, два, три.


На екрані курсор скаче, раз, два, три!
Базу даних він зазначить, раз, два, три!
Нам всі коди поламати —
Інформацію дістати.
Раз, два, раз, два, раз, два, три.

Заходять дівчата

Якби я комп 'ютер знала,
Непогано б заробляла,
Зараз це престижно й модно
В Україні ще й Торонто.

А ще комп 'ютеру пророчать
(Бо ж всі, напевно, цього хочуть),
Щоб у майбутньому він став
(І щоб його ще й кожен мав)

Одним-єдиним і надійним
Помічником для нас всіх вірним.
А щоб ці мрії всі здійснити,
Комп 'ютер нам потрібно вчити!

Заходять хакери
Ми бандито, знаменито,
Розроблянто, прониканто оу-є!
Ми зламанто, ограблянто,
Убеганто, то и ето оу є!


Залезанто в Інтернето
І скачанто інформанто
І складато в дипломаті.
Ми транжиро мілйонно
І плеванто, і плеванто на законо. /2 р.

(Уся команда виходить на сцену, співає у вигляді хіп-хопу без мелодії)
Новини про життя країн...
Про це розкаже тільки він...
Ось гороскоп, рецепти страв.
Це спорт, хто де перемагав.
Про випадки «зірок» щораз
Хто інформує вас і нас?
НАШ КОМ-П'Ю-ТЕР!
Тепер комп'ютер є у нас...
Чудово, кльово, просто клас!
Панель задач, дискета, флеш,
Адаптер, мікрофоні кеш.
Порахувати все б не зміг
А хто у цьому допоміг?
НАШ КОМ-П'Ю-ТЕР!
Ведучий 2. Прошу учасників гри вийти на сцену, а журі підготувати результати .
 

Учитель інформатики.
Шановні учасники гри! Шановні члени журі! Шановні присутні! Сьогодні ми з вами ще раз переконалися, що інформатика — дивовижна наука, а ті, хто її вивчає і вміє працювати з комп'ютером, — особлива категорія людей.

Часто кажуть у народі:
Що посієш — те й пожнеш.
Лиш озброївшись знаннями,
Впевнено вперед підеш.
 

Зустріч наших команд свідчить про те, що інформатику варто вивчати як хлопцям, так і дівчатам. Адже комп'ютер проник майже у всі сфери життя.





 

 

 

 

Стр. 1

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Сценарії
Додано
26 грудня 2018
Переглядів
1851
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку