Успіх заходу цілком залежить від підготовчої роботи, яка проводиться попередньо події. Існує безліч форм проведення заходів, але незважаючи на їх різноманітність, методика підготовки та їх проведення в своїй основі — загальна практично для всіх.
Мета розробки сценарію фестивалю дитячої творчості "Зірки ХХІ століття "Знімаємо кіно" , є формування у дітей життєвої мистецької активності, як важливої складової особливістю кожної дитини. Розвивати музичний слух, пластику руху, виховувати любов до музики,до українського фольклору, до співу, задоволення від спільної діяльності із однолітками, прищеплювати бажання займатися музичною діяльністю, створювати позитивний ігровий настрій, дружні почуття, виховувати любов до танцювальної творчості.Сценарій фестивалю 9-В класу
«Знімаємо кіно»
ф-ма _____________
Звучить музика. Виходить режисер з богемною зовнішністю. До нього підбігають два учня.
Учень 1: Ви головний режисер центрального телебачення?
Режисер: Ну, я. Що там у вас?
Учень 2: (Простягає бумаги). Сценарій! Мульти - мега -суперсеріал «Школа»!
Режисер: Який жанр?
Учень 1: Психологічна драма ...
Учень 2: З елементами трилера, бойовика, комедії ... ..
Учень 1: і мелодрами.
Режисер: Тривалість?
Учень 1: Тривалість - 5 років.
Учень 2: Кожен день по 8 серій ...
Учень 1: ... .по 8 уроків!
Режисер: А хто платить гроші? Ну, хто фінансує цей ваш супер - мега - проект?
Учень 1: Держава фінансує.
Режисер: Ну, а хто спонсори?
Учень 2: Батьки спонсорують. Частково!
Режисер: Ну і скільки ж там головних ролей на ці 5 років?
Учень 1: Всього дві головні ролі ...
Учень 2: Учитель і учень!
Режисер: Ню - ню, давайте подивимося, що ви там навигадували! (Пішов)
Ф-ма «20 фокс представляє»
Учень 1: «Папа-мама пикчерс». На замовлення Міністерства освіти України. Являє супер серіал під назвою «Школа»!
Режисер: Ну що, початок мені подобатися. Пропоную ваш фільм відправити на Фестиваль мистецтв «Зірки XXI століття». Думаю, є всі шанси.
Ф-ма (танець)
Учень 1: Пані та панове!
Учень 2: Леді-с енд Джентльмени!
Учень 3: Мами і тата!
Учень 4: Улюблені вчителі!
Учень 5: Однокласники, друзі!
Учень 6: В ефірі незалежний канал «Восьма forever плюс мінус два пі ер квадрат».
Учень 7: Ласкаво просимо на наш Фестиваль мистецтв
Всі: «Зірки XXI століття»
Ф-ма _________
Учень 1: Хлопці, а пам'ятаєте, як у нас все починалося ??
Учень 2, 3: Ніііі. Ми наприклад не пам'ятаємо, нагадайте нам.
Учень 1: А навіщо нагадувати, ми зараз все вам покажемо. Мініатюра, «Перший раз, в перший клас»
Ф-ма: (сценка з Дизель шоу «Первый раз в первый класс»)
Ф-ма: ____________
Учень 1: Знаєш, Катя, за 5 років нашого життя в школі, одна наша співмешканка проявляла себе стільки разів в галузі знань, що в цьому році вона вирішила всіх нас здивувати!
Учень 2: Про кого йде мова?
Учень 1: Не повіриш. На сцені Томайли Елеонора з піснею: «City of stars»
Пісня.
Ф ма «City of stars»
Учень 1: Руся, а що це в тебе за книга?
Учень 2: «Енеїда», Іван Котляревський
Учень 1: А чому книга, прочитала б в інтернеті!
Учень 2: Так світло відключили, довелося взяти книгу, з великими труднощами!
Учень 1: Це як?
Учень 2: Зараз побачиш. Отже, мініатюра - «Абонент в бібліотеці»
Ф-ма: «Бібліотека» (Сценка из Уральских Пельменей. «в библиотеке»)
-Дівчина? Дівчина? (Пошепки)
-Ви мені? Хм. Приємно.
-Дівчина до котрого часу сьогодні працює бібліотека?
-Сьогодні вихідний, як би, скорочений день ... бібліотека працює до .. 23.00
-а, ага ..
(Входить читач, дуже тихенько)
-тук тук тук,
-тихо!
- ага, я тихенько!
-Тихіше. Тихіше, це ж бібліотека!
- так, так я зрозумів! (Пошепки) Це бібліотека?
-Тихіше, що ви так кричите!
-Можна я до вас?
- Одягайте бахіли, і проходите!
- Все, так, так, звичайно. Бахілкі. Усе. Я йду до вас!
Ф-ма «звук скрип бахіл»
-Тихіше !!!! .. пауза. Стійте там!
Стоїть, скрипит.
-Що ви хотіли?
- Я хотів «Енеїду» Іван Котляревський!
- стійте! Я сама вам її принесу. Так де тут ця книга! Ага. ... (несе. І звук скрипу взуття.) Так ТИХІШЕ. Хто шумить ??
- так ви і галасуєте!
- Це бібліотека, тут не можна шуміти! Я не піду далі. Я зараз кину книгу, а ви піймайте! (кидає)
Ф-ма: звук впала книги ан підлогу.
-Ви що з глузду з'їхали!
-Що?
-Чому ви не зловили книгу.
- тому що ви не порахували до трьох?
-Так, а чому ви не сказали?
-Так, а ви не запитали!
-А це вам не довідкове бюро! Так, у мене є ще одна така книга!
-Так що будемо робити?
-Кідаємо на раз два три! Я рахую.
- ага.
- раз, два, два з половиною ...
(Кидок)
-Ви що знущаєтесь? Ви повинні були кинути на три. Все тихіше. Це бібліотека!
Все потрібно щось придумати У вас мотузка є?
-Що ??? Ах так, звичайно. Яж прийшов у бібліотеку!
- Кидайте мені мотузку, а ....
(Кидає)
-Ви що подуріли ?? Навіщо мені вся мотузка? Мені потрібен один кінець.
-Ви говорили!
-Ви не дослухавши!
-Тихо. Тут бібліотека. Тут не шумлять!
- Я..Я знаю. Я бібліотекар. Так тримайте кінець, а я прив’яжу цей до книги. Тихесенько покладу книжку на підлогу, а ви потягніть. Тихесенько чуєте, тихесенько ..
-добре я зрозумів.
звук скреготу
-ТИХІЕЕЕЕ. Що ви робите?
-я тягну книгу,
-Ви дряпаєте раритетний лінолеум.
- Дозвольте я піду?
- ні. Ви будите стояти до закриття бібліотеки.
- ладно це дрібниці. (Хоче чхнути)
- не чхати. НЕ СМІЙТЕ. Чхай в себе!
- апчхііііі
- ТА дасте ви ПОЧИТАТИ У БІБЛІОТЕЦІ?
- (всі разом) тихіше це бібліотека
Ф-ма _____________
вихід хлопчаків
Учень 1: Знаєш, наші дівчата так приголомшливо виглядають!
Учень 2: І це практично завжди.
Учень 1: Зустрічайте тріо «КАДР»
Ф-ма: «танець - все»
Ф-ма «выход всех героев»
Учень 1: Ну что ж фильм снят,
Любой из нас Актёр,
Актёр на сцене жизни.
Учень 2: Актёр, играющий богов,
Кумиров, королей,
Любимых девушек, врагов,
Ну и, конечно же, друзей.
Учень 3: Поэзии чудесная страница,
Для нас сегодня открывает дверь.
И чудо пусть любое сотворится!
Ты, главное, в него всем сердцем верь!
Ф-ма «Антитіла - TDME»