Сценарій інтелектуальної гри «Розумники і розумниці».

Про матеріал

Інтелектуальна гра «Розумники і розумниці» допоможе удосконалювати розвиток мислення школярів, розширить їх інтелект, кругозір, сприятиме виховуванню інтересу до навчання. Найкраще учні запам'ятовують багато нової інформації саме у грі. Бажання перемагати долає будь-які перепони і аикликає прагнення розширювати коло знань.

Перегляд файлу

Інтелектуальна гра «Розумники і розумниці».

 

Мета. Удосконалювати розвиток мислення школярів, розширювати їх інтелект, кругозір, виховувати інтерес до навчання.

Вчитель. Добрий день, шановні гості! Здається, зовсім недавно мої першокласники вперше переступили поріг школи. А вже сьогодні вони готові бути учасниками гри «Розумники і розумниці». Це означає, що за цей корот­кий час учні багато дізналися в школі нового, мають ва­гомі результати у навчанні й вихованості, вміють розгаду­вати кросворди, загадки, одним словом, стали розумни­ками і розумницями. Сьогодні у нас гра. Вона вимагає від першокласників мислення, знань, уваги. От ми і дізна­ємось, хто з учнів має право називатися розумниками. Гра проходитиме у формі змагань двох команд. За пра­вильні відповіді учні отримають зірочки. А в кінці гри за кількістю зірочок і визначатимуться переможці. Отже, за перемогою!

І конкурс — Розминка.

I  команда

1.  Вони бувають перелітні, а бувають зимуючі.

2.  П'ята буква алфавіту.

3.  Дві дощечки, дві сестри, несуть мене із гори.

4.  Колір українського прапора.

5.  Кого раді бачити дідусь і бабуся?

6.  Зозулині слова.

7.  Хто на хвості новини приносить?

8.  Гра з м'ячем і ракеткою.

9.  9 - 6 = ?

10.  Буква, яка не має звуків.

11.  Столиця України.

12.  Річка, яка протікає через наше село.

13.  Перший місяць року.

14.  Український поет і художник.

15.  Завжди в роті, а не проковтнеш.

16.  Президент України. 

17.  Скільки дівчаток в 1 класі?

18.  Мамина мама, а вам...

19.  Кусюча рослина. 

 (Учню, який першим дав відповідь, вручається зірочка).

II  команда

1. Їх тіло покрите пір'ям.

2.  Сьома буква алфавіту.

3.  Боязка тварина.

4.  Назва герба України.

5.  Його морщать, коли думають.

6.  Воронячі слова.

7.  Людяний дощ.

8.  Гра з м'ячем.

9.  7 + 2 = ?

10.  Буква, яка складається з двох приголосних звуків.

11.  Яка річка протікає через Київ?

12.  Цих звуків в українській мові 6.

13.  Останній місяць зими.  

14.  Директор нашої школи.

15.  Нежива, а за людиною ходить.

16.  Скільки хлопчиків у 1 класі?

17.  Татові вона бабуся, а вам...

18.  Вони бувають дикі й свійські

19.  Назви чисел при додаванні.

20: Скільки слів повинні читати першокласники за хвилину на кінець навчального року?

(Питання можна змінювати, змінювати їх кількість, ке руючись розвитком учнів).

 

II конкурс — Розгадай і знайди слова.

І команда.

Знайди і закресли в хаосі букв 5 жіночих імен.

К

Р

Ь

З

Ч

О

Н

У

В

І

Р

А

М

Р

О

К

Б

З

І

О

Л

Ь

Г

А

А

Р

М

А

Р

И

Н

А

П

С

О

Т

К

Р

О

М

О

Р

А

Л

Б

С

И

У

Ч

У

Д

А

Л

І

Н

А

І

Н

Н

А

Р

Д

О

Н

(Учням, які закреслили жіночі імена, вручаються зірочки).

II команда.

Знайти 5 чоловічих імен.

3

м

У

р

к

О

Н

У

п

р

0

л

Е

Г

д

0

с

А

н

д

P

І

й

т

ч

3

ш

о

Н

А

к

Р

т

м

У

А

Р

Т

Е

м

с

Е

р

Г

І

Й

Ш

л

м

К

о

Н

І

Й

Ь

р

к

У

р

ь

Ю

Р

І

й

(Учням, які швидко знайшли імена, вручаються зірочки).

 

III конкурс Утвори нові слова.

Утворити якнайбільше нових слів від даного слова.

I команда. Слово «стадіон»

II команда. Слово «будинок».

(Учні за даний проміжок часу, кожен окремо, записують свої слова на аркуші паперу. Учням, які склали найбільшу кількість слів, вручаються зірочки).

 

IV конкурс — Чи уважний ти?

І команда.

Яка помилка допущена на малюнку?

(Луска зображена в зворотньому напрямку).

II команда.

Яка помилка допущена на малюнку?

 

(Двічі зображена цифра «З»),

(Першим кмітливим учням вручаються зірочки).

 

 

V конкурс Уривки з казок і мультфільмів.

I  команда.

З якої казки уривок?

1.  Приходь, кумоньку, приходь, лебедику, чим зможу — гим, тебе і пригощу!

2.  Я піду по дрова, а ти нікому дверей не відчиняй!

3.  Нічого я не пила, нічого не їла.

4.  Живу я добре. Кудлатість у мене підвищилась. Але папи викручує, та хвіст відвалюється.

II  команда.

З якої казки уривки?

1.  Треба б цей колосок обмолотити?

  Тільки не я!

  І не я!

2.  А лисичка наскидала рибки з воза, а сама зіскочила га й ласує.

3.   Забрали її додому, зробили їй гніздечко, обклали пір'ячком, а самі пішли в ліс по гриби.

4.   Я  чоловік в розквіті  літ.  І  взагалі  я  розумний, красивий, в міру повненький.

(Вручаються зірочки тому, хто назве заголовок казки чи мультфільму).

 

VI конкурс — Склади слова.

Скласти з частин слова.

І команда.                                  II команда.

В кінці підводяться підсумки (учні рахують свої зірочки) і журі оголошує переможців — розумників і розумниць. Вру­чаються призи.

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Єрмак Марина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 липня 2018
Переглядів
1345
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку