Сценарій свята «Що? Де? Коли?» (1 – 4 кл.)
(Звучання фанфарів.)
Вед1. Добрий день, дорогі учасники нашої вікторини. Сьогодні ми проводимо нашу гру «Що? Де? Коли?».
Вед.2 У гру «Що?Де?Коли?» грають усі ерудовані люди. Діти,а хто знає,як це: ерудований? Або яка людина є ерудованою?(відповіді дітей). Так, діти, ерудований – означає розумний, допитливий, кмітливий, начитаний.
Вед.1 А тепер давайте не зволікати, а починати в цікавинку грати! Ми вже об’єднались у 2 команди. Учасники зараз ваша задача вигадати назву своїй команді. На це вам дається 2 хв. Час пішов
(відлік 2 хв)
Вед.2 Тож у нас є 2 команди: __________, ____________.
Вед.1 Правила гри «Що? Де? Коли?»
Вед.2 Перелік можливих секторів:
- літературній
- Логічний
- Вгадай мелодію
- Математичній
- Кросворд
- Зрозумій мене
- Чорний ящик
Вед1: Отже ми починаємо в залі повна тиша.
- включити музику початок раунду.
Гонг
Вед2.Пан капітан крутіть будь ласка дзигу
Звук дзиги
Вед.1 А починаємо ми з питання під Сектором № ______.
Гонг
1 сектор - ЛІТЕРАТУРНИЙ КОНКУРС
Ведучий по черзі задає командам питання.
(звучання гонгу)
1 завдання.
Який герой продав абетку і купив квиток в ляльковий театр? (Буратіно)
У кого перетворювалися 11 братів-принців з казки Г. Х. Андерсена? (В лебедів)
Який герой виріс у зграї вовків? (Мауглі)
У кого перетворилося бридке каченя з казки Г.-Х. Андерсена? (В лебедя)
Кого першим зустрів колобок? (Зайчика)
Що загубила Попелюшка, втікаючи з балу? (черевичок)
2 завдання. Докажи слівце
- Назви найвідоміших літературних героїв. (звучання гонгу)
Баба ... (Яга).
Муха- ... (Цокотуха).
Черепаха ... (Тортилла).
Кощій ... (Безсмертний
Віслюк ... (Іа).
Червона ... (Шапочка).
Лисичка ... (Сестричка).
Зайчик … (Побігайчик)
Курочка- ... (Ряба).
Крокодил ... (Гена).
Вед.1Ваше завдання уважно слухати завдання і дати відповідь на нього. Ви пам,ятаєте правило піднятої руки і тиші в залі. Відповідати має та команда, для якої звучить питання. Після невірної відповіді буде надаватися спроба відповісти іншій команді. Починаємо! (звучання гонгу)
|
|
Вед2.Діти, підніміть руки хто любить дивитись мультфільми? А ви уважно їх дивитесь? Зараз ми з вами перевіримо як уважно ви слухаєте пісні у мультфільмах! Кожній команді програватиметься пісня і ви повинні назвати м/фільм,де він звучав.
(звучання гонгу)
4 сектор - МАТЕМАТИЧНИЙ КОНКУРС
Вед.1
✓ У бабусі жив онук Федір, пес Шарик, кіт Васька. Скільки онуків у бабусі? (Один)
✓ Що станеться з вороною через 3 роки? (Їй піде четвертий рік.)
✓ Якщо з'їсти 1 сливу, що залишиться? (Кісточка)
✓ Багато - люди, а один? (Людина)
Вед2. Діти, а чи хочете дізнатися наступний наш етап гри? Тоді давайте розгадаємо кросворд і ключове слово нам у цьому підкаже. Усі пам,ятають як розгадувати кросворд? (за потребою нагадати). Запитання задаються кожній команді. (нагадування правила піднятої руки)
✓ Ніс птахи? (Дзьоб)
✓ Перехід через річку? (Міст)
✓ Комаха, що дає мед? (Бджола)
✓ Місце, де ростуть овочі? (Город)
✓ Сильний вітер зі снігом? (Заметіль)
✓ Отруйні гриби? (Поганки)
✓ Суха трава? (Сіно)
✓ Підземна залізниця? (Метро)
✓ Найменший палець? (Мізинець)
Ключове слово – ПЕРЕМОЖЕЦЬ
6 сектор - КОНКУРС «Зрозумійте мене»
Вед1. Капітан своєї команди повинен без слів за допомогою пантоміми (жестів, рухів) пояснити своїй команді, яке слово йому йому випало на картку. На це дається 3 спроби. Якщо команда вгадує – отримує 2 бала.
Слова: 1) «портфель», «книга»; 2) «дзвоник», «зошит»;
Вед.2Наша гра прийшла до фіналу.
Ми працювали всі на славу.
Пора підсумки підводити,
Не гріх команди нагродити!
Вед2. Молодці! Діти,давайте привітаємо оплесками переможців! Команда отримує грамоти переможців,а усі інші отримують грамоти «Найрозумніших» (нагородження).
Вед1. Учасники,чи сподобалась вам гра?
Вед2.Ви сьогодні дуже добре попрацювали, ми вами пишаємось.
Вед.1 Дякуємо за цікаву гру, до новых зустрічів!