Сценарій інтелектуальної гри "Що? Де? Коли?" для 1-4 класів

Про матеріал
Мета: організувати змістовне дозвілля; розвивати навички та вміння самостійного й групового пошуку відповідей на запитання, творчу активність, кмітливість, зорову, слухову пам'ять, інтелект; виховувати почуття взаємодопомоги, культуру спілкування, повагу до думки кожного, скромність, упевненість у своїх знаннях, прагнення до перемоги.
Перегляд файлу

Сценарій свята  «Що? Де? Коли?» (1 – 4 кл.)

(Звучання фанфарів.)

Вед1.  Добрий день, дорогі учасники нашої вікторини. Сьогодні ми проводимо нашу гру «Що? Де? Коли?».

Вед.2 У гру «Що?Де?Коли?» грають усі ерудовані люди. Діти,а хто знає,як це: ерудований?  Або яка людина є ерудованою?(відповіді дітей). Так, діти, ерудований – означає розумний, допитливий, кмітливий, начитаний.

Вед.1 А тепер давайте не зволікати, а починати в цікавинку грати!  Ми вже об’єднались у 2 команди. Учасники зараз ваша задача вигадати назву своїй команді. На це вам дається 2 хв. Час пішов

(відлік 2 хв)

Вед.2 Тож у нас є 2 команди: __________, ____________.

 

Вед.1 Правила гри «Що? Де? Коли?»

  1. По черзі один представник команди виходитиме до  столу і крутитиме стрілу. Стрілка зупиняється на секторі із цього сектора учасник тягне конверт з завданням. Ведучий читає завдання (запитання), задачу і команда, представник якої витягував конверт, виконує це завдання. Інша  команда не допомагає, не викрикує і лише тоді, коли є  помилкова у відповіді – відповідає інша команда. За кожну правильну відповідь вам нараховується 2 бал, за неповну відповідь 1 бал, за неправильну 0 балів

Вед.2 Перелік можливих секторів:

-         літературній

-         Логічний

-         Вгадай мелодію

-         Математичній

-         Кросворд

-         Зрозумій мене

-         Чорний ящик

 

     Вед1: Отже ми починаємо в залі повна тиша.

-         включити музику початок раунду.

Гонг

Вед2.Пан капітан крутіть будь ласка дзигу

Звук дзиги

     Вед.1 А починаємо ми з питання під Сектором № ______.

Гонг

1 сектор - ЛІТЕРАТУРНИЙ КОНКУРС

Ведучий по черзі задає командам питання.

(звучання гонгу)

1 завдання.

     Який герой продав абетку і купив квиток в ляльковий театр? (Буратіно)

     У кого перетворювалися 11 братів-принців з казки Г. Х. Андерсена? (В лебедів)

     Який герой виріс у зграї вовків? (Мауглі)

     У кого перетворилося бридке каченя з казки Г.-Х. Андерсена? (В лебедя)

     Кого першим зустрів колобок? (Зайчика)

     Що загубила Попелюшка, втікаючи з балу? (черевичок)

 

 

2 завдання. Докажи слівце

- Назви найвідоміших літературних героїв. (звучання гонгу)


 


    Баба ... (Яга).

Муха- ... (Цокотуха).

Черепаха ... (Тортилла).

Кощій ... (Безсмертний

Віслюк ... (Іа).

Червона ... (Шапочка).

Лисичка ... (Сестричка).

Зайчик … (Побігайчик)

Курочка- ... (Ряба).

Крокодил ... (Гена).


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.         Сектор  - ЛОГІЧНИЙ КОНКУРС

Вед.1Ваше завдання уважно слухати завдання і дати відповідь на нього. Ви пам,ятаєте правило піднятої руки і тиші в залі. Відповідати має та команда, для якої звучить питання. Після невірної відповіді буде надаватися спроба відповісти іншій команді. Починаємо! (звучання гонгу)

  • На груші виросло 5 яблук,а на ялинці – лише 2. Скільки всього яблук виросло? (Жодного. На цих деревах яблука не ростуть)
  • Що станеться з білою хусткою,якщо її занурити в Чорне Море? (Вона стане мокрою)
  • У лютому в нашому дворі розквітли три ромашки та дві троянди. Скільки всього стало квітів? (Аніскількі,бо взимку квіти не ростуть)
  • На ганку гралися 5 мишенят. Прибігла кішка і сіла на ганку. Скількі звірів стало? (1 кішка,бо миші повтікали)
  • Скільки горіхів в порожній склянці? ( В порожній склянці нема горіхів)
  • Гусак важить 2 кг. Скільки він важитиме,якщо стане на одну ногу?
  • У вазі 3 ромашки і 2 тюльпани. Скільки ромашок у вазі? (3)
  • Із якого посуду неможливо їсти? (Із порожнього)
  • Андрійко зсипав разом 3 купки піску,а потім висипав туди ще одну. Скільки купок стало? (Одна велика)
  • Бабуся сплела онукам на зиму шарфи та рукавички. Всього вона сплела 3 шарфи і 6 рукавичок. Скільки онуків у бабусі? (3)
  • Діти ліпили сніговика. Після цього на батареї сохли вісім рукавичок. Скільки дітей ліпили? (4)
  • У ставку плавало 7 качок. Три з них пірнули. Скільки качок залишилось у ставку? (7)

 

  1.         Сектор «Вгадай мелодію»

Вед2.Діти, підніміть руки хто любить дивитись мультфільми? А ви уважно їх дивитесь? Зараз ми з вами перевіримо як уважно ви слухаєте пісні у мультфільмах! Кожній команді програватиметься пісня і ви повинні назвати м/фільм,де він звучав.

(звучання гонгу)

  1. Музика з м/ф «Мадагаскар»
  2. Музика з м/ф «Шрек»
  3. Музика з м/ф «Бременські музиканти»
  4. Музика з м/ф «Буратіно»
  5. Музика з м/ф «Простоквашино»
  6. Музика з м/ф «Чебурашка»

 

 

 

4 сектор - МАТЕМАТИЧНИЙ КОНКУРС

Вед.1

У бабусі жив онук Федір, пес Шарик, кіт Васька. Скільки онуків у бабусі? (Один)

Що станеться з вороною через 3 роки? (Їй піде четвертий рік.)

Якщо з'їсти 1 сливу, що залишиться? (Кісточка)

Багато - люди, а один? (Людина)

 

 

  1.         Сектор  – Кроссворд

Вед2. Діти, а чи хочете дізнатися наступний наш етап гри? Тоді давайте розгадаємо кросворд і ключове слово нам у цьому підкаже. Усі пам,ятають як розгадувати кросворд? (за потребою нагадати). Запитання задаються кожній команді. (нагадування правила піднятої руки)

Ніс птахи? (Дзьоб)

Перехід через річку? (Міст)

Комаха, що дає мед? (Бджола)

Місце, де ростуть овочі? (Город)

Сильний вітер зі снігом? (Заметіль)

Отруйні гриби? (Поганки)

Суха трава? (Сіно)

Підземна залізниця? (Метро)

Найменший палець? (Мізинець)

Ключове слово – ПЕРЕМОЖЕЦЬ

6 сектор  - КОНКУРС «Зрозумійте мене»

Вед1. Капітан своєї команди повинен без слів за допомогою пантоміми (жестів, рухів) пояснити своїй команді, яке слово йому йому випало на картку. На це дається 3 спроби. Якщо команда вгадує – отримує 2 бала.

Слова: 1) «портфель», «книга»; 2) «дзвоник», «зошит»;

 

 

Вед.2Наша гра прийшла до фіналу.

Ми працювали всі на славу.

Пора підсумки підводити,

Не гріх команди нагродити!

Вед2. Молодці! Діти,давайте привітаємо оплесками переможців! Команда отримує грамоти переможців,а усі інші отримують грамоти «Найрозумніших» (нагородження).

Вед1. Учасники,чи сподобалась вам гра?

  

         Вед2.Ви сьогодні дуже добре попрацювали, ми вами пишаємось.   

  Вед.1 Дякуємо за цікаву гру, до новых зустрічів!

 

 

docx
Додано
6 листопада 2023
Переглядів
2435
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку