Корекційно- розвиткове заняття з ритміки

Про матеріал
В сучасних умовах, дуже важливо налаштувати дітей на позитивне мислення та адаптувати до нових умов навчання, під час війни. (Дітям пропонуються кольорові папірці, до вибору , який зараз вам подобається найбільше? (Дуже цікаво проводити гру на початку заняття та в кінці, порівнюючи перший та останній вибори)
Перегляд файлу

Корекційно-розвиткове заняття з ритміки

Тема: Ритмічно-гімнастичні вправи. Гімнастика стоячи та лежачи (вправи Пілатеса)

Мета: 

Навчальна: повторити та закріпити пройдений матеріал (позиції рук, ніг, танцювальних композицій). Формувати рухові навики, навички   свідомого контролю над виконанням рухів, самоконтролю, вмінню відчувати своє тіло, його легкість.

 За допомогою гри  та  вправ методу пілатес   навчати дітей отримувати  задоволення від занять, а не від виснажливого тренування, що приносить біль.

Розвивальна: розвивати та вдосконалювати відчуття ритму, надати поняття закономірності чергування музичних частин та фраз, формувати вміння керувати в часі та просторі темпом рухів та підкоряти їх музиці. Знайомити здобувачів освіти зі світовим музичним спадком.

Виховна: виховувати інтерес до занять ритміки, прищеплювати стійкий естетичний смак (вміння бачити красу в рухах та танцях), почуття колективізму, повагу до традицій та культури рідного народу та народів світу.

Корекційна :коригувати в учнів вміння виражати та розрізняти в рухах основні засоби музичної виразності, просторову уяву. Розвивати творчу уяву, вдосконалювати навики творчого самовираження. Підтримувати психологічне та фізичне здоров’я засобами ритміки, формувати вірну поставу, розвивати загальну та мілку моторику, кольоросприйняття, бінокулярний зір.  понижувати психологічну напругу в процесі руху. 

Обладнання:  ноутбук м'ячі для пілатесу , музика інтернет  ресурсу, кольоровий папір. Структура заняття

Організаційний момент

В сучасних умовах,  дуже важливо налаштувати дітей на позитивне мислення та адаптувати до нових  умов навчання,  під час війни. (Дітям пропонуються кольорові папірці,  до вибору , який зараз вам подобається найбільше?  (Дуже цікаво проводити гру на початку заняття та в кінці, порівнюючи перший та останній вибори)

Привітання (поклон)

Вправи біля станка:

 Підготовка до руху (prepation).

Напівприсідання та повне присідання(demi-plies, grand-plies).

Ковзання стопою по підлозі (battement tendus).

Перехід на середину залу

 Рух по колу на високих пів пальцях. 

 Біг по колу з підігнутими ногами позаду.

 Галоп (лицем до центра кола). 

Галоп (спиною до центра кола)

Вивчення нових елементів

Особливістю проведення ритмічної гімнастики є переважний показ вправ (демонстрація поз і рухів) вчителем. Це значно збільшує рухову активність учнів та підвищує щільність занять за браком часу, який відведений на проведення заняття, а також дає змогу враховувати психологічні особливості дітей, особливо "молодшого шкільного віку, в яких друга сигнальна система ще не відіграє керівної ролі в діяльності. Іншими словами, показана вправа сприймається та запам'ятовується дітьми швидше та легше, ніж її тривале пояснення.    Вдосконалення координації рухів, яке виражається вмінні легко володіти фітнес м’ячем легко переміщуватися з ними на площадці у взаємодії з усіма засобами музичної виразності.

imageimageВправа 1     Вихідне положення: стоячи  прямо, руки опущені, тримаємо між долонями м'яч. Піднімаємо руки вгору над головою, тягнемося за ними – вдих, одночасно виконуємо  demi-plié . Повільно хребець за хребцем опускаємо корпус вниз, тягнемося до ніг, виходячи з  demiplié - видих.

Вправа 2     Вихідне положення стоїмо прямо права нога на крок по переду, руки опущені, тримаємо між долонями м'яч. Піднімаємо руки вгору над головою, тягнемося за ними – вдих, одночасно виконуємо  demi-plié . Повільно хребець за хребцем опускаємо корпус вниз, тягнемося до ніг, виходячи з  demiplié - видих.Повторенням від уроку до уроку тих чи інших вправ досягаємо доброго рівня їх виконання. Дуже корисні вправи з м'ячами і скакалками, які укріплюють м'язи і розвивають спритність та витривалість. У всіх рухах з предметами працюємо над легкістю, красою виконання і погодженістю рухів.

Ігроритміка

(повторення ритмічного малюнку заданого вчителем).

Ритм - це комплексна характеристика рухів, яка виражає пропорційність їх елементів прикладним зусиллям у часі та просторі.

 Музично-просторові вправи: марширування в темпі и ритмі музики – крок на місці навколо себе, вправо, вліво. Просторові музичні вправи, ходьба та біг – ефективне поєднання для тих хто любить розмаїтість. Біг – для тих, хто любить безперервний біг, визначається витривалість та терпінням.

Релаксація 

Дітям пропонуються кольорові папірці,  до вибору , який зараз вам подобається найбільше? (Дуже цікаво проводити гру на початку заняття та в кінці)

image                                  Червоний

Червоний говорить про те, що ви повні сил, енергії та рішучості, готові до роботи й підкорення вершин. Тримайте свій запал! Надмірна активність призведе до швидкої втоми.

Якщо у вас «червоний» настрій, в інтер’єрі вам краще використовувати спокійніші кольори з 2-ї і 3-ї групи. Справа в тому, що при тривалому перебуванні у червоному приміщенні можна відчути втому, дратівливість. Тому палітра червоного застосовується для тих місць, де люди проводять небагато часу.

image                           Помаранчевий

У вас розкішний настрій! Ви сповнені оптимізму, налаштовані діяти та заряджаєте своїм позитивом оточуючих людей. Хороший привід зайнятися цікавою справою. Можливо, варто подумати про новий дизайн будинку?

До речі, помаранчевий там буде доречним. Він дарує відчуття благополуччя та спокою, бадьорить та спонукає до дії, робить людей відкритими. Цей колір допоможе вам надовго зберегти гарний настрій.

image                        Жовтий колір

Обрали жовтий? Ви відкриті для нових знань. Час записатися на курси або підібрати цікаву літературу.

Можна сміливо використовувати жовтий в інтер’єрі. Він відмінно впливає на роботу головного мозку, покращує пам’ять, сприяє розвитку творчих починань. Незважаючи на свою активність, колір не втомлює. Навпаки – постійно підживлює.

image                  Зелений

Ті, хто обрав зелений колір, переоцінюють своє життя та погляди. Зовні це ніяк не помітно, але всередині відбувається справжня революція. Можливо, ви на порозі важливих змін. Головне – не гарячкувати.

А допоможе – зелений в інтер’єрі. Він заспокоює, знімає напругу, допомагає забути тривогу, створює хорошу атмосферу в домі, мотивує на розвиток, поліпшення якості життя.

image                  Синій

Синій говорить про те, що ви досягли внутрішньої гармонії. Усе стоїть на своїх колах, життя комфортне та успішне.

В оточенні синій допомагає мислити позитивно та вільно, знімає відчуття напруження, злості. У синьому приміщенні людина краще думає, відволікається від метушні.

image                     Фіолетовий

Якщо вам до вподоби фіолетовий, значить, творчі починання вимагають своєї реалізації. Займіться тим, що вам найбільше до смаку та отримуйте радість від своїх шедеврів.

У інтер’єрах фіолетовий також допомагає реалізувати таланти, надихає на нові справи, сприяє плідній праці. А ще – підсилює інтуїцію.    

image                               Білий

Якщо ви обрали цей колір, значить, вам набрид нинішній стан, ви хочете змін. Можливо, це настрій одного дня, а може, пора дійсно щось поміняти у житті.

В інтер’єрі білий утримує настрій людини у стані ідеального балансу – спокій та впевненість, спрага діяльності та відсутність страхів, хороша працездатність.

image                               Чорний

Вам потрібно трохи самотності та спокою. Занадто багато сталося подій, від яких тепер потрібно відпочити. А можна оточити себе чорним в інтер’єрі? 

Так. Він холодний, не виражає жодної енергії, практично не впливає на емоційний стан людини, тим самим допомагає відпочити. Як і білий, служить стабілізатором інших кольорів.

image                   Сірий

Щось турбує і хвилює вас. Напруга особистих емоцій, перевантаження на роботі, підготовка до чогось важливого. Вам просто потрібно знайти спокій та стабільність, щоб все налагодилось.

Підведення підсумків заняття

Сучасний освітній простір це - форма організації пізнавальної діяльності, що має конкретну, передбачувану мету - створити комфортні умови навчання, за яких учень відчує свою успішність,  інтелектуальну та фізичну спроможність. Підсумковий етап заняття  має пояснити зміст опрацьованого,  порівняти реальні результати з очікуваними, зробити висновки,  закріпити чи відкоригувати вправи, що виконувались під час заняття, намітити нові цілі та завдання для виконання. Наприкінці уроку учні погоджуються, що урок був цікавим, але, нажаль, учителі не враховують, що підбиття підсумків – найважливіша частина заняття де можна почути думку дитини!

Поклон

pdf
Додав(-ла)
Kutishevska Lesia
Додано
7 листопада 2023
Переглядів
289
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку