Сценарій інтелектуально-розважальної патріотичної гри «Патріоти»

Про матеріал
Сценарій інтелектуально-розважальної патріотичної гри «Патріоти» Мета: поглибити знання учнів про історію, культурну спадщину України; формувати культуру взаємовідносин між людьми, повагу до традицій і звичаїв українського народу; виховувати почуття патріотизму; сприяти розвитку пізнавального інтересу.
Перегляд файлу

Сценарій інтелектуально-розважальної патріотичної гри «Патріоти»

Мета: поглибити знання учнів про історію, культурну спадщину України; формувати культуру взаємовідносин між людьми, повагу до традицій і звичаїв українського народу; виховувати почуття патріотизму; сприяти розвитку пізнавального інтересу.

Хід заходу

Звучать фанфари, виходять ведучі.

Ведучий. Доброго дня! Доброго дня пані та панове! Вітаємо вас на інтелектуально-розважальній патріотичній грі «Патріоти»

Ведучий. Із давніх часів наш народ умів захищати свою землю. Його доньки та сини — демонстрували зразки мужності та сміливості, звершували подвиги, якими захоплювався і продовжує дивуватися світ!

Ведучий. Різні в світі є країни,

Різні люди є у світі,

Різні гори, полонини,

Різні трави, різні квіти.

Є з усіх одна країна,

Найрідніша нам усім,

То — прекрасна Україна,

Нашого народу дім.

ТІНА Кароль - "Україна - це ти"

Ведуча.

Патріотизм – це одна із якостей людського характеру. Він, подібно до

любові, керує людською свідомістю, заставляючи робити великі і малі вчинки в

ім’я своєї батьківщини. Патріотизм – величний вияв нескінченної любові до

рідного краю. Патріотизм, як і честь виховує великих, сильних людей, які не

рахуються з ціною свого життя й здатні пожертвувати ним заради рідної землі.

Патріотизм породжує впевненість у собі, волю в перемогу, віру в свою націю,

свій народ, він перетворює звичайну людину в безстрашну машину, яка не

відчуває страху і болю, йдучи впевнено та безстрашно до своєї мети. Тоді мета

патріота стає метою усього народу. Патріот живе в єдності зі своїм народом, він

живе своїм народом, адже життя народу стає його життям.

Ведучій: Сьогодні у нашій грі свою любов до України будуть доводити дві

команди: команда хлопців 11 класу (6 чоловік)

та команда дівчат 11класів (6 чоловік).

Привітаймо їх оплесками!

За перемогу у конкурсі команда буде отримувати жетон. Кількість жетонів і визначить переможців.

Ведучий:

Мова наша, мова —

Мова кольорова,

В ній гроза травнева

Й тиша вечорова.

Мова наша, мова —

Літ минулих повість,

Вічно юна мудрість,

Сива наша совість.

Ведуча. Ми знаємо, що у наших учнів та учениць немає проблем з інтелектом. Доказом цього стане наш перший конкурс «Збери літери». Але переможець має бути тільки один! Тому слухайте умови конкурсу! Кожному учаснику команди на груди і спину кріпляться літери. Команди отримують по 5 запитань на військово-патріотичну тематику. Необхідно (зліва направо) скласти відповідь із букв на запитання. Час складання відповіді на кожне запитання обмежується 30 секундами. Кожне вірно складене слово оцінюється в 1 бал.

Літери, які закріплюють дівчата (перша літера – на груди, друга – на спину):

1-ша учасниця – И –Д; 2-га – Н – Ц; 3-тя – Л – І; 4-та – П – А; 5-та – В – Р; 6-та – О – Г.

Завдання для дівчат.

1. Цю річку давні греки називали «Борисфен», турки — «Узу», слов'яни — «Славутич». А як називається ця річка зараз? (Дніпро).

2. Приладя для наведення зброї на ціль, призначений для контролю положення каналу ствола у просторі стосовно точки прицілювання. Також може бути використаний для спостереження за полем бою та вибору цілі. (Приціл).

3. Ім’я князя з династії Романовичів, правитель Галицько-Волинського князівства, якого вважають національним героєм України. (Данило).

4. Важлива своїм значенням дія; вчинок, здійснюваний у важких, небезпечних умовах; героїчний, самовідданий вчинок (подвиг).

5. Зупинка в дорозі для перепочинку, а також прийняття їжі, води під час походу, пересування. Також місце, де зупиняються для такого відпочинку. Термін широко використовується подорожніми, туристами, альпіністами, у військовій справі. (Привал).

Літери, які закріплюють хлопці ( перша літера – на груди, друга – на

спину):

1-й учасник – Б –С; 2-й – О – Г; 3-й – Н – Л; 4-й – Д – Е; 5-й – К – А;

6-й – Т – О.

Завдання для хлопців.

1. Найнижче військове звання в армії України і більшості інших країн. Раніше це військове звання носило назву «рядовий». (Солдат).

2. Колюча і ріжуча холодна зброя, що кріпиться на дульній частині ствола ручної вогнепальної зброї і призначається для рукопашного бою. (Багнет).

3. Від фр. [ dɪˈsent ] — це слово означає «висадка», «спуск» — спеціально підготовлені

з'єднання, частини та підрозділи, які доставлені в тил противника для виконання бойових (спеціальних) завдань. (Десант).

4. Ім’я український військового, політичного та державного діяча 17 ст., якого називають гетьманом-державотворцем.

5. Стрій, у якому військовослужбовці розташовані один за одним, а підрозділи (машини) один (одна) за одним (за одною) — на відстанях, визначених Стройовим статутом або командиром. (Колона).

Ведучий. Отже, панове судді, оголосіть, будь ласка, результати першого раунду.

Виступ суддів.

Ведуча. Оголошуємо наступний конкурс «Інтуіція».

Умови конкурсу. На екрані команда бачить два фото, після хвилини обговорення команда повинна відповісти на запитання:

Для дівчат: На якому фото чоловік тримає зброю №1 чи №2?(Фото у додатку №1)

Для хлопців: На якому фото зброя справжня №1 чи №2? (Фото у додатку №2)

Виступ журі.

Ведучий. Оголошуємо третій конкурс «Патріотична пантоміма»

Умови конкурсу. Капітан команди слухає пісню, потім без зайвих звуків, тільки за допомогою пантоміми, рухами показує назву пісні. Команда вгадує назву. Та команда, яка вгадає назву за більш короткий термін переможе та отримає жетон!

Пісня для дівчат: Катерина Бужинська «Як у нас на Україні».

Пісня для хлопців: «Маруся раз,два, три, чорнявая дівчина»

Ведуча. Ну і хто з наших команд працював краще? Що скаже наша Феміда?

Ведучий. Слово членам журі!

Виступ журі.

Ведучий. Отже наступний наш конкурс – «Обмін ролями».

Ведуча:

Здібності свої і сили

Розвиваймо раз у раз,

Щоб була народу втіха

І велика користь з нас.

Будь пильні у науці,

Будьмо чесні у ділах.

Ведучий: Умови конкурсу. Зараз, на протязі 3 хв. Дівчата повинні будуть зібрати автомат(Вчитель з курсу Захист України повільно показує як це зробити)

А хлопці, які теж вміють все робити, повинні вишити монограму на своєму одязі, вони отримують інструкційну картку яка допоможе їм у виконанні завдання.(Додаток №3)

Виступ журі.

Ведучий. Бачу наші вболівальники засиділися. Пора і їм показати на що вони

здатні, та й зайвий бал команді не завадить.

Ведуча. Отут я з тобою змушена погодитися. Нечасто, але і у вас, хлопців,

бувають гарні ідеї. Оголошуємо конкурс вболівальників «Хто вправніший?».

Умови конкурсу. Прошу вийти по 2 учасники з кожного табору

вболівальників: 2 хлопці і 2 дівчини. Завдання: з яблуком, покладеним на столову

ложку, пройти дистанцію 5 м, нахилившись, пройти через обруч, який

триматимуть ведучі, подолати ще 5 м дистанції і швиденько повернувшись

назад (вже обминаючи обруч), передати естафету наступному учаснику. Якщо

яблуко впаде, учасник зупиняється, підіймає яблуко і продовжує виконувати

завдання. Команда, вболівальники якої виконають завдання першими, отримує

додатковий бал.

Ведучий. Ой, молодці, скільки енергії та спритності!

Ведуча. Гарних друзів мають наші учасники. Подякуємо оплесками

вболівальникам. За участь у конкурсі, вони отримують подарунки. (Вручення

подарунків).

Ведучий. А ми будемо проводжувати , бо бачу, що наші учасники чекають з

нетерпінням продовження баталії. Я ось таке для наступного етапу придумав!

Зараз перевіримо вашу логіку! Оголошую конкурс «Хто я?»

Команди визначають по одному учаснику, який буде вгадувати, ким він є. За учнем, чи ученицею разташовують картинку з зображенням.

Представник команди зображення не бачить. Задаючи запитання, наприклад: «Я

людина?», «Я вигаданий персонаж?», «Я чоловік?» і тому подібне, учасник конкурсу за 2 хв. Повинен відгадати, ким він є. Команда на запитання учасника може давати відповіді лише «так» чи «ні». Перемагає команда, представник якої за коротший час дасть вірну відповідь на запитання: «Хто він?».

Ведуча. Що нам скаже наше шановне журі?

Ведучий. Озвучте, будь ласка, результати кожної команди.

Виступ журі.

Ведуча. Спасибі нашим рефері за об’єктивність.

Ведучий. Оголошуємо наступний етап наших змагань - конкурс «Інтелектуали».

Умови конкурсу. Кожний учасник команди по черзі витягує, та відповідає на запитання зі шкатулки, де знаходяться запитання з різних тем для хлопців та дівчат. Доля вирішить які запитання дістануться саме вам! (Додаток №4)

Перемагає команда, представники якої дадуть найбільше правильних відповідей.

Ведучий. Давайте послухаємо наше шановне журі.

Виступ журі.

Ведуча: Останній на сьогодні конкурс «Відповідність»

Умови конкурсу. За 1 хвилину команди повинні найти відповідність назви та зображення.

Дівчата будуть розглядати зброю, хлопці – види пов’язок.(Додаток №5,6)

Ведучий. Давайте послухаємо, до якого висновку прийшло наше шановне журі.

Виступ журі. Нагородження переможців.

Ведуча:

Будь добрим і сильним, а також сміливим,

Не дай заскорузнуть душі.

Люби Україну – люби як дитину,

Ділами її бережи!

(Звучить пісня «Я люблю Україну свою» Анатолій Матвійчук https://www.youtube.com/watch?v=HgXFLyXre68).

 

docx
Додано
28 лютого 2022
Переглядів
1122
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку