Метою інтерактивної гри "Як козаки у футбол грали" є розвиток групової взаємодії, атмосфери довіри та взаємоповаги. Захід присвячений Дню українського козацтва та Дню захисника України.
Інтерактивна гра «Як козаки у футбол грали»
Місце проведення:
Час проведення:
Учасники: учні 8 класів освітніх закладів міста
Обладнання: 2 столи для команд, 2 стенди – сітки, оформлення залу
Хід заходу
Перемогу здобуде та команда, у воротах якої буде менша кількість м’ячів, тобто, яка заб’є більше м’ячів своїм суперникам. Між таймами – раундами буде перерва 30 секунд, під час якої судді вирішать, яка команди виграє даний тайм.
Потрібно встановити відповідність між назвами речей козаків та їх зображенням та з’єднати стрілочками.
Печатка
|
|
Козацька чайка
|
|
Люлька
|
|
Пістолі
|
|
Гармата
|
|
Пернач
|
|
Литаври
|
|
Бунчук
|
|
Порохівниця
|
|
Каламар
|
|
Булава
|
|
Учасникам пропонується прочитати народні прислів”я та приказки та визначити про які риси козака в них йдеться. Скласти пазли.
Необхідно виготовити з паперу 3 різні види вареників – з вишнею, з грибами та з картоплею (написати на варениках). Вареники змішуються в одному мішечку.
На аркушах записані приказки про козаків, але без останнього слова. Вам потрібно дописати пропущене слово.
Береженого Бог береже, а козака – …(шабля).
Козацькому роду нема…(переводу).
Січ - мати, а Великий Луг - …(батько).
Степ та воля – козацька…(доля).
Терпи, козаче, отаманом … (будеш).
Хліб та вода – то козацька… (їда).
Щирий козак ззаду не… (нападає).
Козак не боїться ні тучі, ні… (грому).
Прокричати слово, записане на карточці. Півхвилини на підготовку. Оцінюється правильність вимови слова, а головне, згуртованість – яка команди більш дружно прокричить слово і чиє слово зрозуміють судді. У вас одна спроба.
- «синхрофазотрон» - команді 1
- «електротрасформатор» - команді 2
Команда отримує картинки – кадри з мультфільму. Вам потрібно з другої сторони картинки написати назву мультфільму
|
«Як козаки куліш варили» |
|
«Як козаки в футбол грали» |
|
«Як козаки невіст виручали» |
|
«Як козаки сіль купували» |
|
«Як козаки олімпійцями стали» |
|
«Як козаки мушкетерам допомагали» |
|
«Як козаки на весіллі гуляли» |
|
«Як козаки інопланетян зустрічали» |
|
«Як козаки в хокей грали» |
За 5 хвилин вся команда разом повинна на ватмані намалювати друзів козаків та предмети, які були їм дорогі. Оцінюється кількість, правильність та якість виконання. (два ватмани, олівці, маркери)