Сценарій конкурсної програми до 8 березня "Міс Весна"

Про матеріал
Сценарій конкурсної програми до 8 березня "Міс Весна" . В конкурсі приймають участь 5-6 класи. Учасниці заздалегідь одержують завдання до деяких конкурсів.
Перегляд файлу

СЦЕНАРІЙ КОНКУРСНОЇ ПРОГРАМИ

«МІС ВЕСНА»

І ВЕДУЧИЙ: В одній східній легенді говориться: створивши світ і все живе у ньому – звірів, птахів, риб і, навіть чоловіка, Господь задумався: чогось ніби не вистачає у світі для його повноти. І він почав експериментувати…

І ВЕДУЧИЙ:

Взяв у голубки ніжність…

У тигриці – хижість…

У лані – грацію…

У пави - пишність…

У бджоли - працьовитість…

У лисиці – хитрість…

У сови – розум…

У лебідки вірність…

У змії – підступність..

І ВЕДУЧИЙ: Потім додав сонячного світла, чистоту джерельної води, гучність весняного грому… Все перемішав і оживив. Як ви гадаєте, що з цього вийшло?

ІІ ВЕДУЧИЙ: Ну, звичайно, неперевершене і досконале чудо світу – жінка!

І ВЕДУЧИЙ: І тому сьогодні, в цей чудовий весняний день, напередодні прекрасного жіночого свята ми зібралися, щоб відзначити красу, талант та чарівність душі юних дарувань, учасниць конкурсу «Міс Весна».

ІІ ВЕДУЧИЙ:

День сьогодні такий незвичайний:

 Сонце встало, умилось в росі!

 Жарти, сміх і дівчат вальсування

Запросили на конкурс нас всіх!

І ВЕДУЧИЙ:  Тож до зали запрошуються учасниці конкурсу! Привітаймо їх! Звучать фанфари. До зали заходять дівчата у супроводі хлопчиків.

ІІ ВЕДУЧИЙ: Наші учасниці ще дуже юні, але хвилюються вони, як дорослі. І ми просимо підтримувати їх, це так важливо. Як і в будь-якому конкурсі уміння і таланти наших юних красунь буде оцінювати почесне журі: 

  1. ___________________________________________________________________.
  2. ___________________________________________________________________
  3. ___________________________________________________________________

 

КОНКУРС 1. «ВІЗИТКА»

Троянда (_АНЯ)

Я представляю Троянду розкішну,

Квітку чарівну,

 Царівну краси.

Пристрасть і гордість

 Несе вона людям,

Лагідну вдачу,

Хоч має шипи.

Ромашка (КАРОЛІНА)

Біле личко – цвіт ромашки,
Чорні брови – крила пташки,
Вуста полум’ям палають,
Очі з розуму збивають,
Стан стрункий, як тополина,
Палкий погляд, мов калина,
А коса, мов темна нічка,
Зваблює чарівне личко,
В косах сріблом стрічка грає,
Мов магнітом притягає.

 

Конвалія (_ЮЛЯ_)

Із зеленої сорочки,
Що зіткав весною гай,
Білі дивляться дзвіночки.
Як зовуть їх – угадай.

Це конвалії у гаї
На галявині цвітуть.
І ніде, ніде немає
Кращих квіточок, мабуть.

В них так пахощів багато,
Цвіту свіжого, роси.
Хай ростуть, не буду рвати, –
Шкода їхньої краси!

 

Волошка(ЕЛЯ)

Я – волошка синьоока,

Падаю усім до ока.

Пахну житом і полями,

Бо вмиваюся дощами.

Там, де колоси налиті.

Розцвіла волошка в житі.

На голівці у волошки

Поселилось неба трошки.

Ось волошки, сонні трошки,

Синім шовком шиті,

Ясноокі, чисто вмиті,

Розбрілися по житі.

І ВЕДУЧИЙ:

КОНКУРС 1.  «ХИТРА РОМАШКА»

  1. У дитини заболить пальчик, а… (в матері – серце).
  2. Ранні пташки росу п’ють, а… (пізні сльози ллють).
  3. За науку цілуй… (батька й матір в руку).
  4. Не такий страшний чорт, як… (його малюють).
  5. На чужий коровай… (рота не роззявляй).
  6. Не кажи «гоп», поки… (не перескочиш).
  7. Не знаєш броду… (не лізь у воду).
  8. Щоб рибку їсти… (треба в воду лізти).
  9. Одна голова добре, а… (дві краще).
  10. Повний колос до землі гнеться, а… (порожній догори пнеться).
  11. Бджола мала, а… (й та працює).
  12. Хто дбає, той… (і має).
  13. Без труда… (не виловиш і рибку із пруда).
  14. Добре діло… (роби сміло).
  15. Відважному море… (по коліна).

ІІ ВЕДУЧИЙ:

КОНКУРС 3. «ВІДГАДАЙ ОДНОКЛАСНИКА»

Учасницям зав’язують очі, пропонують відгадати чотирьох однокласників, яких постійно замінюють та міняють місцями

І ВЕДУЧИЙ:

КОНКУРС 4. «ТАНЦЮВАЛЬНИЙ»

Учасниці сідають на стільчики і під музику виконують рухи , які називає учитель, хто найкраще справиться із завданням, той і переміг. Звучить Рок-н-рол, учитель говорить: - Танцюють тільки ноги; - Танцюють тільки руки, - Танцює голова; - Танцює міміка (лице); - Танцює тулуб; - Встаємо і танцюємо дружно рок-н-рол.

ІІ ВЕДУЧИЙ:

КОНКУРС 5. «КУХНЯ»

Кожна учасниця отримує назву страви на папері і конверт з інгредієнтами, що входять до неї або ні. Ваше завдання: вибрати складові продукти страви і обґрунтувати їх використання.

КОНКУРС 6.  «СПОКОЙНО ЗА КЕРМОМ ДІВЧИНА»

І ВЕДУЧИЙ:

Страшніше авто, за кермом якого сидить жінка, може бути тільки авто, на передньому пасажирському якого сидить ще й її балакуча подруга.

 

 

ІІ ВЕДУЧИЙ:

Інструктор по автомобільній їзді, неймовірно вихований молодий чоловік, звертається до красивої дівчини, яка бере уроки кермування:
- Скажіть, будь ласка, вам уже казав хто-небудь, що у вас великі, мигдалевидні, чарівні очі?
- Казали, - кокетливо відповідає дівчина.
- То чому ж, чорт би вас побрав, ви не дивитесь цими самими великими, мигдалевидними, чарівними очима на знаки вуличного руху?

І ВЕДУЧИЙ:

- Як справи у твоєї дружини з водінням машини?
- Чудово. Дороги поступово починають вести туди, куди вона хоче їхати.

ІІ ВЕДУЧИЙ:

Моя жінка за кермом - як блискавка!
- Що, так швидко їздить?
- Ні, попадає в дерева.

Ну, і як, твоя дружина здала на права? 
- Частково. 
-??? 
- Поки тільки гроші здала.

І ВЕДУЧИЙ:

Краса - страшна сила ... особливо коли вона за кермом!

Дружина підходить до чоловіка: "Коханий, у мене машина зламалася, в карбюратор вода попала". 
- Та що ти розумієш! Ти взагалі не знаєш, що таке карбюратор! Де твоя машина? 
- У ставку...

ІІ ВЕДУЧИЙ:

Справжнє кохання - це коли чоловік, сидячи на передньому пасажирському сидінні свого автомобіля замість фрази "Курка безмозка! Куди ти преш!!!" стримано вимовляє: "Пташка моя! Будь уважніше за кермом!"

Пояснювала патрульному поліцейському, що вчора була в ІНШИХ босоніжках, тому права залишилися в ІНШИЙ сумці. Чоловіча логіка розбилася вщент ...

Якщо жінка за кермом та включила лівий сигнал повороту, це ще не означає, що вона поїде направо.

Справжній джентльмен той, який виходить з машини і каже: 
- Кохана ти ідеально припаркувалася, а цей Лексус вже був пом’ятий, і кіт вже був дохлий, та й ялинка тут до біса не потрібна була.

  І ВЕДУЧИЙ:

Кожній конкурсанці дається дитяча машинка, до якої  прив’язана мотузка (3 м).  Потрібно намотати  на  руку мотузку так, щоб  машинка не перевернулась.

ІІ ВЕДУЧИЙ:

КОНКУРС 7.  «РЕКЛАМА СТАРИХ РЕЧЕЙ»

В  наш  час без  реклами нікуди,  і  сьогодні наші  конкурсантки  повинні  прорекламувати речі,  які  давно вийшли із використання, тобто надати їм  нове життя.

І ВЕДУЧИЙ:

КОНКУРС 9.  «САЛОН КРАСИ»

Дівчатам потрібно за  5 хвилин  перетворити своїх помічників-хлопців у  красунь.

ІІ ВЕДУЧИЙ:

А зараз поки наше вельмишановне журі підіб’є підсумки, оголошується конкурс для болільників. Конкурс для болільників: «Стільці»

 

І ВЕДУЧИЙ:

В небі сонечко  прекрасне,

Пташки весело співають.

Вам вони бажають радості

І првіт весняний шлють!

ІІ ВЕДУЧИЙ:

Ми сьогодні всі ошатні,

І черевики блищать.

Вітати вас з Жіночим святом

Зібралися, як на парад!

І ВЕДУЧИЙ:

Всі сорочки відпрасовані,

Всі відпрасовані штани.

Обійшли сьогодні калюжі ми,

І не стали  битися ми.

ІІ ВЕДУЧИЙ:

Догори не ходили ми.

Не валялись на підлозі,

Один на одного не сідали ми

І не бруднилися в крейді.

І ВЕДУЧИЙ:

Ми сьогодні, немов чепурні,

Перед вами біля дошки,

Але прекрасніше наших дівчаток

Все одно не стали ми.

ІІ ВЕДУЧИЙ:

Дорогі наші дівчатка.

Зі святом вас вітаємо І всякого добра Щиро вам бажаємо.

І ВЕДУЧИЙ:

Щоб були ви здорові, гарні,

Вчились на «12».

А коли нам буде треба,

Щоб дали списати.

ІІ ВЕДУЧИЙ:

А ще бажаєм вам Стати подругами нам.

Щоб у класі всі здружились,

А не бились і сварились.

Ви красиві, як зірочки,

Ваші очі блищать вогнем,

А усмішки ваші щирі

Нас зігрівають день за днем.

І ВЕДУЧИЙ:

Ви у нас такі славні,

Ви дівчатка- просто клас.

І нам, хлопчикам, дуже хочеться

Бути схожими на вас.

(Хлопчики дарують дівчаткам подарунки)

Зі святом вас, любі друзі!

Підсумки:

УЧИТЕЛЬ:  Ось і настав кульмінаційний момент , якого ми так з нетерпінням всі чекали. Слово надається журі. Журі оголошує підсумки, присудивши учасницям наступні звання:

 

  1. «Міс Весна»
  2. «Міс Чарівність»
  3. «Міс Посмішка»
  4. «Міс Оригінальність»

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Джемесюк Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Стеценко Валентина
    Чудовий матеріал. Дякую автору!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 травня 2021
Переглядів
914
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку