11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

Сценарій конкурсної програми "Міс початкових класів 2020"

Про матеріал

Розробка сценарію конкурсної програми "Міс початкових класів 2020" . Вчителя початкових класів Богдюк Оксани Вікторівни.

Перегляд файлу

                      ДРУЖНЯНСЬКА ЗОШ І-ІІ СТУПЕНІВ

 

 

 

 

 

 

 

 

                                     

                                        СЦЕНАРІЙ 

 

                    КОНКУРСНОЇ ПРОГРАМИ

 

                  Міс «Школярочка  – 2020 »

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Назва: конкурсна програма  «Міс школярочка»

Вікова категорія: для учнів   1-2 класів

Мета: вчити поважати історію і традиції свого народу; виховувати

 

Оформлення: плакати, надувні кульки.

Обладнання: музичний центр, мікрофони.

 

                                    ХІД ЗАХОДУ

 

Святково прибрана зала: кольорові кульки, плакати «Міс школярочка», «Зі святом 8 Березня», стіннівка до свята 8 Березня, квіти.

   У залі – учні 1-2 класу, батьки, бабусі.

E:\1\Рабочий стол\2\Новая папка (5)\wKQWxIBXvcg.jpg   Дівчатка – у бальних сукнях, хлопці – у костюмах, білих сорочках, з краваткою – метеликом.

   На сцені – хлопці-джентльмени, ведучі.

1-й ведучий. В святково прибраній залі,

                   Де сяють весело вогні

                   І звуки музики лунають –

                   Зібралися на свято ми!

1-й хлопчик. Прийшла весна! Прийшла весна!

                   Нехай усе радіє,

                   Нехай усіх-усіх вона

                   Своїм теплом зігріє.

2-й хлопчик. Весна приходить в рідний край,

                    Живе все оживає,

                    Пташки здалеку знов летять

                    Й пісні свої співають.

3-й хлопчик. Прекрасне свято для жінок

                     Пташки несуть на крилах,

                     Найкращі квіти для жінок

                     Для рідних, добрих, милих.

4-й хлопчик. Нехай весна несе стокрила

                     Вам успіх і життєву силу!

                     Нехай добро у вас панує,

                     А доля щастя вам дарує!

Усі (разом). Зі святом вас, наші рідні, любі, чарівні жінки!

Звучить фонограма, хлопці співають пісню

Хлопці йдуть до зали і дарують усім жінкам по квіточці.

1-й ведучий. Шановні батьки, гості! Запрошуємо вас на наш конкурс «Міс школярочка». Наші учасниці ще дуже юні, але хвилюються, як дорослі. Адже це перший серйозний конкурс в їхньому житті. Прошу оплесками підтримати наших конкурсантів.

2-й ведучий. Линь же, музико, в небо гучніше,

                         В добру пору лунай, в добрий час.

                         Вище голови, йдіть веселіше,

                         Ми усі так чекаєм на вас.

На сцену під музику по одній піднімаються дівчатка, їх ведуть хлопчики. На руці в кожної дівчинки – власний номер. Ведучий називає кожну:

1-й ведучий.  Отже, першою на нашу сцену вийде _______________________ учениця,  2 класу вирішила брати участь в конкурсі, тому що дуже хоче перемогти, щоб стати популярною. У вільний час вишиває, виготовляє вироби з бісеру. Улюблений фільм «_________________________________________».

В людях цінує доброту, і, мабуть, саме тому конкурсанткам бажає: «Нехай переможе найсильніша».

Вихід 

2-й ведучий. Наступною до нас завітає учениця 1 класу __________________. Вона хоче проявити себе, перемогти в конкурсі і завдяки цьому бути відомою в  нашій школі. Улюблена  співачка___________________________________ .

2-й ведучий. Цікаво?

E:\1\Рабочий стол\2\Новая папка (5)\keqxHJriWS0.jpg1-й ведучий. А далі ще цікавіше. Ти знаєш, що ця тендітна дівчинка любить всі жанри фільми? Мабуть через це вона мріє стати відомою артисткою.

2-й ведучий. Зустрічайте оплесками!

Вихід _________________________________________.

1-й ведучий.  Хто ж з учасниць вийде на сцену зараз?

2-й ведучий. _____________________________________учениця 1 класу.

У вільний час вона  _____________________________________________

Цікаво те, що вона також хоче стати _______________________________.

Вихід _________________________________________.

1-й ведучий.  Наступна учасниця – ____________________________________ 2 клас.

2-й ведучий. __________________вирішила брати участь в конкурсу краси, щоб проявити себе і знайти в собі нові якості.

1-й ведучий. Від участі вона прагне позитивних емоцій і нових знайомств, а також хоче щоб нею завжди пишалися батьки та рідні. Між іншим _________ мріє стати вчителем.

2-й ведучий. Ваші овації!!!

1-й ведучий. Наступна учасниця під номером ____симпатична, старанна, весела, розумна, дружна і слухняна – це, ________________________________________________ -  учениця 1 класу.

2-й ведучий.  Зустрічайте оплесками!

Вихід ____________________________________________________.

1-й ведучий. Наступна учасниця –  ____________________________________  1 клас.

2-й ведучий. Хоче випробувати себе як модель, її взірцем є Дмитро Монатік, бо він дуже гарний і талановитий. В майбутньому планує стати перукарем.

 Всім бажає удачі!

 

Вихід ____________________________________________.

1-й ведучий. Наступна учасниця _________________________________2 клас, має дуже добру мрію.

2-й ведучий. Вона хоче, щоб усі діти і дорослі, мали здорові зуби , і,  саме тому хоче стати стаматологом.

1-й ведучий.  Ідеалом для неї є мама.  Вона її друг і порадник.

2-й ведучий. Ваші овації!!!

Вихід ____________________________________________________.

1-й ведучий. Наступна учасниця під  номером  ____ старанна і чарівна - це в нас _________________________________________________учениця 1 класу.

E:\1\Рабочий стол\2\Новая папка (5)\3o6USYaywcg.jpg1-й ведучий. Ну, просто дух захоплює від такої краси! 

2-й ведучий.  І це тільки початок!

1-й ведучий.  І тепер просимо їх підготуватися до першого конкурсу «Візитівка».

2-й ведучий. Ну ось ми і познайомилися з нашими конкурсантками.

1-й ведучий. А зараз у присутності наших глядачів, мені хотілося б поставити просте риторичне питання :“А судді хто?”

2-й ведучий. Що ж, настав час представити журі нашого конкурсу - справжніх експертів і цінителів жіночої краси, а також гостей нашого свята!

 (представляють по черзі членів журі та гостей).

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

1-й ведучий. Отже, журі представлено, конкурсантки готові до виступу, а це означає, що попереду на нас чекає справжній феєрверк краси в низці конкурсів нашої програми.

2-й ведучий. Перший конкурс, “Візитна картка”, шановне наше журі оцінює  його за 5-бальною системою , як , власне , і всі наступні конкурси, а результати ми оголосимо вкінці кожного конкурсу.

(Виступ дівчаток).

1-й ведучий.  Шановні судді прошу  Ваші оцінки.

Звучить спокійна музика, на сцену виходять хлопчики 1 класу.

1-й хлопчик. Дуже хочем привітати

                    Ми дівчаток – подруг наших.

                    Із ними разом з՛їли

                    Ми вже багато каші.

2-й хлопчик. Про дівчат у таке свято

                    Ми не можемо мовчати.

                    Кращих за таких, як ви,

                    Ми не хочемо і мати!

3-й хлопчик. Колектив наш чоловічий

                    Готував ці вірші сам,

                    Щоб всміхнулися обличчя

                    Наших кращих дам.

4-й хлопчик. А які в дівчаток наших

                    Пречудові кіски.

                    Вам скажу я по секрету,

                    Що я їм заздрю трішки.

                    До кісок, до шовкових,

                    Я хочу доторкнутись,

                    Та думають дівчатка,

                    Що хочу їх смикнути.

                    І вирішив собі я,

                    Що виросту, як тато,

                    Найкращі в світі квіти

                    Їм буду дарувати.

5-й хлопчик. А й справді, в нас дівчатка

                      Всі гарні і привітні,

                      І навіть в день похмурий

                      Від бантиків клас квітне.

6-й хлопчик. Давайте, друзі-хлопці,

                      Дівчат не ображати,

                      А дружно разом гратися

                      Й дівчаток поважати.

7-й хлопчик. Сказав мені мій тато,

                      Що й ненечка моя,

                      Коли ходила в школу,

                      Дівчатком теж була.

                      Він їй носив портфеля

                      І нею милувався.

                      І я б у нашу маму,

                      Звичайно, закохався.

8-й хлопчик. Ой, виростуть дівчатка.

                      З них будуть гарні мами,

                       А поки привітаєм

                       Ми подружок піснями.

Хлопці(разом). А ми – хлопці-молодці,

                       Дівчат поважаємо.

                       Перемогу в боротьбі

                       Здобути бажаємо!

1-й ведучий. Журі готове працювати,

                       А глядачі – аплодувати.

                       Отож, часу більше не гаймо

                       І другий конкурс починаймо.

2-й ведучий. Другий конкурс  «Стиліст» учасниці на сцену!

Дівчатка рухаються по колу під музику, пританцьовуючи. Журі оцінює зовнішній вигляд: вбрання, зачіски.

1-й ведучий.  Оцінки наших конкурсанток.

2-й ведучий. А поки наші конкурсантки готуються до наступного конкурсу ми всі послухаємо  _________________________________________

Весела перерва.

Хлопчик читає гумореску «Помінятись місцями».

                       О, якби ви, мами, з нами

                       Помінялися місцями!

                       Уявіть собі, будь ласка,

                       Не життя у вас, а казка!

                       Вас зі школи зустрічаєм:

  • Чи веселі ви? – питаєм.

І коли в моєї мами

Двійка трапиться, словами

Не каратиму дарма.

Знаю – виправить сама.

І не кину в злості мамі:

  • Чом товчешся під ногами?

Без наказу, без поради

За уроки мама сяде.

І коли в цей час неждано

Однокласниця нагряне,

Не скажу їй, річ відома,

Що немає мами вдома.

А скажу: - Заходь до хати!

Буду тортом пригощати.

І не злитимусь ні трішки,

Як засмітите доріжки…

Ну, то як, кохані мами,

Поміняємось місцями?!

1-й ведучий. Дякуємо  за чудову гумореску.

2-й ведучий. Слухай, а ти впевнений, що краса врятує світ?

1-й ведучий. Якщо краса не врятує світ, то світ врятує красу!

2-й ведучий.  Давайте всі разом оплесками запросимо на сцену всіх учасниць нашого феєричного шоу для наступного конкурсу «Попелюшка».

 

У полумисок насипано потрошку гороху і квасолі. Дівчаткам пропонується по два полумиска: один – з сумішшю, другий – порожній.

 

1-й ведучий. Дівчатка вам потрібно якомога швидше і якісніше розділити насіння по різних мисочках.

2-й ведучий. Поки журі виставлятиме  оцінки нашим конкурсанткам, ми послухаємо частівки у виконанні учнів 1 класу.

 

Хлопці виконують частівки.

 

1-й хлопчик. Ну, а зараз, любі гості,

                   Ви послухайте про нас!

                   Ми частівочки веселі –

                   Заспіваємо для вас!

2-й хлопчик. Я для мами так трудився,

                    У тазок води налив.

                    Коли будильник запилився,

                    То я з милом його мив.

3-й хлопчик. Ось почистити на свято

                     Думав сковорідку я.

                     А тоді чотири дні

                     Мене мила вся сім՛я.

4-й хлопчик. Та хіба не допомога?

                      Я для мами посуд мив!

                     Потім вимив я підлогу –

                     Всіх сусідів затопив.

5-й хлопчик. Раз у рік на свято мами

                      Я у руки віник взяв.

                      Залишилося від нього

                      Три соломинки всього.

6-й хлопчик. Ми салат святковий з братом

                       Готували мамі в свято.

                       Коли котик скуштував

                       Цілий день і ніч нявчав.

7-й хлопчик. В нас сьогодні в мами свято,

                       І на кухні у нас тато.

                       Тато так обід варив,

                        Мало кухню не спалив.

8-й хлопчик. Наймиліші, найдобріші,

                        Дуже любимо ми вас.

                        А тепер ловіть скоріше

                        Поцілуночки від нас.

1-й ведучий.  Оцінки наших конкурсанток.

2-й ведучий. Я вважаю, що все побачене вам сподобалось. І ми продовжує - мо конкурсну програму для дівчаток.

1-й ведучий.  Слідуючий  конкурс називається „Господарочка”.

Ведучий називає продукти: сіль, цукор, капуста, буряк, картопля, сметана, яблука, сливи, груші, гречка, рис, пшоно, помідор, морква, петрушка, огірок, цибуля, борошно, масло ,какао, горіхи, перець, часник.

Дівчатка називають, у яких стравах можна використати ці продукти.

2-й ведучий.  Шановні судді прошу  Ваші оцінки.

1-й ведучий.  А доки наші красуні готуються до наступного конкурсу «Словесна дуель», ми всі послухаємо  учнів 2 класу.

 

1-й ведучий. Пісня _______________________________________

 

2-й ведучий. Дякуємо  за чудову пісню.

1-й ведучий. Всі конкурсантки показали свої таланти у найкращому вигляді.

2-й ведучий. Ось пройшов ще один етап конкурсу «Міс школярочка - 2017»

1-й ведучий. Жаль, але наше свято добігає кінця.

2-й ведучий. В цьому є і хороше, адже вже через декілька хвилин ми всі дізнаємося, хто ж стане Міс школярочка - 2017».

1-й ведучий. Як кажуть, час зберігає інтригу, тому дамо нашому журі трішки часу щоб підбити підсумки.

2-й ведучий. А тим часом, зустрічаємо оплесками учнів 2 класу

Учні 2 класу виконують пісню

1-й ведучий. Ось і настав той кульмінаційний момент, якого ми всі з нетерпі - нням чекали.

2-й ведучий. Слово  надається голові журі______________________________

(Звучить фонограма пісні «Маленькая страна». Голова журі оголошує результати конкурсу.

 

1-й ведучий. Ось і підійшов до кінця наш конкурс  Міс «Школярочка – 2017» серед учасниць 1-го 2-гого класу. Але ми не прощаємось із вами. Ми говоримо вам «До побачення»! 

2-й ведучий. Хай дарує вам сонечко ніжне тепло,

                         Щоб завжди навкруги все раділо й росло!

                         Щоб, як квіти вкрашали домашні садочки,

                         Утішали батьків їхні крихітні дочки.

                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, 4 клас, Сценарії
НУШ
Інкл
Додано
19 березня
Переглядів
125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку