Сценарій-конспект проведення позакласного заходу

Про матеріал
Сценарій - конспект проведення позакласного заходу з предмету інформатика у форматі майстер-клас. У сценарії можна познайомитися з поняттям інфографіки, програмою для її створення та етапами підготовки і проведення заходу.
Перегляд файлу

Тема: Створення інфографіки

Категорія: позакласний захід.

Мета:

Формування предметних компетентностей: сформувати уявлення про інфографіку, етапи її створення, навчання швидко знаходити правильну відповідь на поставлене запитання, а також логічно мислити при виборі відповідей.

Формування ключових компетентностей: розвивання спритності, творчої активності, виховання почуттів дружби та взаєморозуміння.

Очікувані результати: ви дізнаєтесь про принципи та етапи створення інфографіки, як правильно обирати тему та мету і шаблон для створення інфографіки.

Форма проведення: майстер-клас.

 Місце проведення: клас інформатики.

 Обладнання: презентація «Приклади інфографіки», «Використання інфографіки для навчання», картки із висловами, плакати, сертифікати, комп’ютери, проектор.

Етапи підготовки і проведення виховного заходу:

І.Етап - планування виховного заходу. На даному етапі йде підбір питань, завдань для заходу, місця і часу проведення.

2.Етап - вибір мети. Мета даного заходу підібрана таким чином, щоб не тільки можна було розвивати логічне мислення, але й виховувати дружелюбність та взаєморозуміння.

З.Етап - організація діяльності учнів. Учні раніше були попереджені про проведення заходу.

4.Етап - проведення заходу. Захід проводиться у формі майстер-класу. Завдання, що ставляться командам, містять елементи для розвитку логічного мислення.

5.Етап - підведення підсумків.


Сценарій заходу

Подати великий обсяг даних у зручному форматі, що дозволило б сфокусуватися на справді важливих речах без втрати при цьому зв’язку окремих елементів з єдиним цілим, може бути нелегким завданням. З одного боку, ми маємо океани інформації, яка генерується постійно, з іншого – сучасного інтернет-користувача з низькою концентрацією уваги. Як прорватися через цей хаос, щоб донести важливе повідомлення своїй цільовій аудиторії? Вихід є – скористайтеся таким інструментом, як інфографіка!

Що ж таке інфографіка? Це спосіб представлення різної інформації у візуальному вигляді, який ідеально підходить для зведення різних даних у єдине ціле з метою спрощення їхнього сприйняття для кінцевого користувача.

Це візуально привабливий засіб комунікації, який до того ж має віральний потенціал. Як показує досвід компаній, які активно її використовують, такими матеріалами набагато частіше діляться в соціальних мережах порівняно з іншими типами контенту. Згідно з даними Google Trends, інтерес до такого формату подачі інформації різко зріс в останні роки:

aHNcip6Недивно, адже інфографіка – ефективний спосіб об’єднати в єдине ціле текст, зображення й елементи дизайну для демонстрації складних даних у форматі послідовної історії. Ось кілька прикладів якісної інфографіки за різними темами (натисніть для збільшення):

Фактично цю техніку можна застосовувати щодо будь-яких даних, головне – орієнтуватися при цьому на інтереси потенційної аудиторії. Немає сенсу витрачати час на створення інфографіки, яка показує витрату палива в різних моделях автомобілів, якщо тематика вашого сайту – здорове харчування. Переконайтеся, що ви робите саме те, що буде цікаво саме вашим читачам і клієнтам.

Переваги інфографіки: 5 причин, чому її варто використовувати!

Інформація завжди була потужним засобом для привернення уваги людей. Факти, цифри та експертний аналіз мають велику силу переконання. Дайте своїй аудиторії можливість знати і бачити те, що їм цікаво, і ви отримаєте шанс впливати на їхні переконання та рішення.

Ось 5 причин, чому вам варто замислитися над використанням інфографіки для просування свого бізнесу.

  •                   Легкість сприйняття людиною. Люди схильні сприймати інформацію візуальним способом. Вони люблять цифри, факти і статистику. А добре продумана комбінація тексту, зображень та інших візуальних елементів дозволяє зосередити увагу читачів на найважливіших моментах.
  •                   Ефективність подачі інформації. Напевне, кожен із вас погодиться з твердженням, що сучасні інтернет-користувачі рідко читають зміст сторінки в повному обсязі. Відвідувачі сторінки намагаються витягнути максимальну кількість інформації за якомога коротший період часу. Структурування даних у форматі інфографіки – хороший спосіб «упакувати» максимально багато даних у компактному вигляді, забезпечивши можливість їхнього швидкого огляду своєю аудиторією.
  •                   «Вірусний» потенціал. Під цим терміном розуміють схильність аудиторії ділитися на своїх сторінках у соцмережах певними типами контенту. Інфографіка саме і належить до такого типу матеріалів. Нею легко ділитися в Facebook, ВКонтакте, Twitter та інших соціальних мережах.
  •                   Упізнаваність бренду. Створення інфографіки, яка містить елементи фірмового стилю компанії – логотип, адреса сайту і назва бренду, – потужний засіб для підвищення впізнаваності бренду. Якщо ви новачок на ринку, створення і поширення якісної інфографіки може заощадити чималу частку маркетингового бюджету.
  •                   Демонстрація експертності. Легким створення інфографіки здається лише доти, поки ви не спробуєте зробити це на практиці. Мало того що потрібно попередньо зібрати велику кількість інформації, її ще необхідно обробити, відсіяти зайве, добре все це структурувати, а потім оформити в красивому вигляді. Це одна з причин, чому її роблять далеко не всі. І створення інфографіки демонструє вашу експертність у своїй галузі.

Якщо результат вашої роботи буде корисним і візуально привабливим, людям самим буде цікаво ділитися таким контентом зі своїми друзями і знайомими.

І трохи цифр …

  •                   приблизно 65% людей сприймають візуальну інформацію набагато краще, ніж текст;
  •                   люди запам’ятовують більше 80% інформації, яку бачать, і менше 20% того, що читають;
  •                   мозок оброблює візуальну інформацію приблизно в 60 000 разів швидше, ніж текст.

 

Завдання:

Відгадай відомий вислів зашифрований в інфографіці

«Сім п’ятниць на тиждень»

«Крізь терни до зірок»

«Хотіли як краще – вийшло як завжди»

«Старий друг, краще нових двох»


Практичне завдання

Знайомимось з програмою!!!

Canva – мультимовна онлайн-платформа, яка допомагає створити яскраву інфографіку, використовуючи велику бібліотеку дизайнерських шаблонів.

Ключові переваги Canva:

  • велика бібліотека готових тематичних шаблонів (документи, презентації, логотипи, афіші, постери для соціальних мереж та ін.);
  • широкий діапазон опцій редагування;
  • наявність української в мовних налаштуваннях інтерфейсу;
  • можливість командної роботи над одним проектом (до 10 осіб);
  • зручні формати збереження готових проектів ( PNG, JPEG чи PDF);
  • безкоштовне користування опціями платформи у 30-денний термін.


Створюємо інфографіку!!!

Учні отримують папку-кейс з усіма необхідними для створення інфографіки матеріалами, та за певний час (15 хв) мають визначити ключове поняття для своєї роботи та створити інфографіку.

За результатами виконання практичного завдання учасники отримують сертифікат!

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 8 клас, Сценарії
Додано
5 грудня 2019
Переглядів
1249
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку