Форма проведення: квест-гра, яка проводиться у школі у вечірній час разом з батьками Правила гри 1. Учасники кожної команди одержують конверт з маршрутом. 2. За кожну перемогу на кожній станції команди отримують одну повітряну кульку певного кольору веселки. ( наприклад на станції « Спортивна» - червону, на станції « Кулінарна» - помаранчеву….. ( відповідальний за станцію також підраховує кількість правильних відповідей і вказує їх в маршрутному листі) 3. Переможцем є та команда, яка швидше збере всі кульки кольорів веселки і вишикується в відповідності з кольорами веселки ( червоний, помаранчевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий
«Ніч у школі»
Мета:
Обладнання: карта квесту-гри, завдання кожної стежки квесту-гри, наочний матеріал, мікрофон, музичне оформлення.
Форма проведення: квест-гра, яка проводиться у школі у вечірній час разом з батьками
Правила гри
« Кулінарна» - помаранчеву….. ( відповідальний за станцію також підраховує кількість правильних відповідей і вказує їх в маршрутному листі)
Учитель одночасно пояснює правила командам і дає кожній команді конверт із завданням.
На кожному конверті написано: «Дорогі учасники! Якщо ви любите творчість , пошук, дбаєте про власне здоров`я запрошуємо вас у захоплюючу подорож « Зберемо веселку». Маршрут мандрівки знаходиться у конверті. Під час гри вас чекатимуть загадки , які потрібно розгадати та веселі завдання, які обов’язково треба виконати. Долаючи сходинку за сходинкою ви будете наближатися до перемоги. Бажаємо успіху!»
Далі маршрути команд розділяються, щоб учасники не скупчувалися й не заважали одне одному.
Перебіг заходу
І. Вступна частина
1.1. Вступне слово вчителя
1.2. Гра «Передай по колу посмішку»
1.3. Оголошення теми та мети квесту-гри.
1.4. Очікування
ІІ. Основна частина
Гра-розминка «Це мій кращий друг і я!»
Якщо відповідь про вас, промовляєм хором враз:
«Це все я, це все я, це мій кращий друг і я»
Якщо ні-то мовчимо і тихенько сидимо.
А тепер давайте грати – треба вам відповідати.
Рано – вранці хто піднявся?
А хто сонечку всміхався?
Хто веселий і бадьорий кожен день іде до школи?
Хто з вас працею своєю прикрашає дім і клас?
Хто приходить зранку в клас із запізненням на час?
Хто уміє берегти ручки, зошити й книжки?
А хто граючи в футбол у вікно заб’є нам гол?
Хто веселу вдачу має і усім допомагає?
Вчитель. Відповіли ви чудово, отже, вирушаємо в дорогу.
Перша зупинка - станція « Кулінарна»
Вузлувата і листата, А доспіє – головата. На нозі стоїть одній, Сто сорочечок на ній. |
(капуста )
|
Іван – біловбран У сорочку білу вбрався, Під землею він сховався
|
(часник)
|
Я – круглий пан, Зелений жупан, На сонці нагрівся І розчервонівся.
|
(Помідор )
|
Вона червона і красива, У ній живе велика сила. А ще вона лікує зір! Ти з`їж її – і перевір.
|
(морква)
|
Ішла пані із – за гір, На собі несла сім шкір. Як її ми роздягали, То над нею всі ридали.
|
(цибуля)
|
Весну й літечко гуляв, Соком свіжим наповняв. Зараз стиглі грона маю, Ними всіх я пригощаю. Той , хто п`є смачний мій сік, Не хворіє цілий рік. |
(виноград)
|
Я з Руминії прийшла. Звідти й назву принесла. Наче шишка на ялині, На міцній росту стеблині |
(кукурудза)
|
Як гарбуз – товстенький, Кольором зелененький, А солодкий, наче мед. Відгадаєш цей секрет?
|
(кавун)
|
На городі восени Лежать жовті кабани,- Прив`язані за хвости, Щоб не надумали втекти.
|
(гарбузи)
|
Моє тіло під землею, Кучерики – понад нею. Любить мене кожна юшка. Називаюсь я…
|
(петрушка)
|
Вибери ті овочі з яких варять борщик
ГРА Запишіть англійською мовою всіх звірів по порядку яких мав зустріти колобок у дорозі.
Вовка-братика, сестричку-лисичку, зайчика-пострибайчика, бурого ведмедика
Hopping hare (skipping hare, jumping hare), brother-wolf, bear-brown, sister-fox
Друга зупинка - станція « Гігієна»
Чищу зубки кожен день Дуже добре й швидко. Мені в цьому допоможе Моя зубна … |
(щітка)
|
Як купатися ідеш І мене також береш. Я гладеньке й запашне, Ти намилюєш мене. Всі мікроби змило Я – корисне… |
(мило)
|
Коли миюсь чи вмиваюсь, Потім ним я витираюсь. Витирати сухо звик Мій м`ягесенький… |
(рушник)
|
Будуть зубки здоровенькі – Я почищу їх гарненько. Візьму в руки зубну щітку. Густу і пухнасту. Що крім цього треба , діти? Іще зубну … |
(пасту)
|
Він по зачісках мастак, Вас причеше гарно так, Розчесав моє волосся. Так давно вже повелося, Що охайний молодець, Той, хто має… |
(гребінець)
|
Гумова Акулинка Має вправно спинку. Поки вона гуляла, Спина рожевою стала. |
(мочалка)
|
Лежу в кишені і чекаю Рев, бруднуль і плаксія. Витру їм потоки сліз, Не забуду і про ніс
|
(носова хустка)
|
Наче їжачок на вигляд, Та не просить їсти. По одягу пробіжить – Стане одяг чистим вмить. |
(щитка для одягу)
|
Запитав орел в шуліки: – Де дістати можна ліки? Цей будинок недалеко, Називається …
|
(аптека)
|
Хто людей з біди рятує І хвороби всі лікує – Призначає процедуру І таблетки і мікстури
|
(лікар) |
Гра "Знайди слово"
Учасники отримують фломастер і знаходять на ігровому полі потрібні слова
Третя зупинка – станція « Спортивна»
У якому виді спорту замість воріт - корзина?
|
(це баскетбол)
|
У якому виді спорту відсутні фізичні навантаження, а виникає потреба розумового напруження?
|
(шахи, шашки)
|
З гірки мчаться сани – біб, В них сидить кілька осіб. Швидкість там – не для дітей! Звуть вид спорту цей ...
|
( бобслей)
|
Ця спортивна боротьба – Рух на лижах і стрільба ... Гонка – справжній марафон! Цей вид спорту
|
( біатлон)
|
Той , хто диво – дошку має, Із гори, мов птах, злітає. Це не гра – зимовий спорт! Зветься вид цей ..
|
( сноуборд)
|
Дві команди, як в футболі, Та на крижаному полі, І дорослих, і дітей Позбирав на лід ...
|
( хокей)
|
З нетерпінням зиму ждуть,
|
(ковзани)
|
Спуск на лижах із гори
|
(слалом )
|
Сіла купа дітвори
|
(санчата)
|
ГРА
Четверта зупинка – станція « Художня»
Розглядаємо картини, Ось дівчина біля тину, Портрет, пейзаж, а разом все це Називається... |
(мистецтво)
|
Намалювати можна нею Будинки, хмари і поля. Зелену затишну алею, Високі гори і моря. Зачарувати можна нею- Така вона чудова й гарна! Ти знаєш, як зовуть цю фею? Її зовуть, звичайно |
(фарба)
|
Він для фарби — незамінний, Бо художник він відмінний. Розфарбує все, як треба, І малюнок є вже в тебе
|
(пензлик)
|
Ми на вернісаж прийшли, Щось цікаве там знайшли, То не птах і не людина, А зовуть її...
|
(картина)
|
Сонце, небо, ляльку, м’ячик, Вправно водить олівець Наш художник молодець. Він потрібен всім сьогодні, Бо вам стане у пригоді, Тут підкаже з казки гном, Що потрібен вам...
|
(альбом)
|
Фрукти, овочі та ваза, Кожен з вас побачить зразу В чому річ і в чому суть, Як картину цю зовуть?
|
(натюрморт)
|
Змалював Андрійко маму, А малюнок вставив в раму Цей малюнок, не секрет Називається...
|
(портрет)
|
Невелика деревина, Із графіту середина, Всім потрібна, щоб писати Щоб картини малювати
|
(олівець)
|
Бачим ліс, галяву ясну, День безхмарний та прекрасний, Захопило подих аж, Як побачили...
|
(пейзаж)
|
Гра "Збери пазл"
Учням пропонується зібрати розрізаний аркуш паперу, на якому написаний Закон дружби Людини і Природи - "Сонце, повітря і вода - твої найкращі друзі" та прочитати цей закон хором і голосно.
П`ята зупинка - станція « Пізнайко»
Посміхнулись гарно губи, Тридцять два – це в роті…
|
(зуби)
|
Відрізняти їжу звик Помічник зубів…
|
(язик)
|
Сяє сонце в зорях ночі… Це все бачать наші …
|
(очі)
|
На обличчя він “ заліз ” Між очима у нас …
|
(ніс)
|
У ній і думи і слова, Місце мрій – це…
|
(голова)
|
Можуть створити звуки Плескотом в долоні …
|
(руки)
|
Обійдуть усі дороги Непосиди, наші …
|
(ноги)
|
Є в людини і у звіра, Захищає тіло …
|
(шкіра)
|
Їжа потрапляє в ротик І прямує у …
|
(животик)
|
Ношу їх багато років, а полічити не можу
|
(волосини)
|
Гра «Крученики»А зараз ми пропонуємо командам позмагатися у читанні скоромовок (команда хором має голосно прочитати скоромовку).
1. Бурі бобри брід перебрели,
Забули бобри забрати торби.
2. От Кіндрат, так Кіндрат,
Зуб зламав об мармелад.
3. Хитру сороку спіймати морока,
А на сорок сорок – сорок морок.
Шоста зупинка - станція « Народна медицина»
Хоч колюча та чорнюча,
|
Ожину
|
Стоїть, коливається, Головою величається, А торкнеш – кусається
|
(кропива)
|
Полюбляє також кіт Рослину цю духмяну. А скуштує її – вмить Стає трішки п`яний
|
( валер`яна)
|
Викупана в сонечку. Стоїть собі донечка, Бджоли сонячний медок Дістають з її квіток.
|
( липа)
|
Стоїть дівка серед поля, В чорні цятки біла льоля. Довгі коси розпустила, Їх заплести їй не сила
|
( береза)
|
Квітка ця на сонце схожа, На олію вона гожа. Жовті пелюсточки має, Їх до сонця повертає
|
( соняшник)
|
Цвіту я запашним духмяним цвітом, У затінку гілок сховаю літом. Для захисту колючки маю, Тому мене й не зачіпають.
|
( акація)
|
Листячко довгасте з жилками-нитками
|
(подорожник)
|
«Любить-не любить», - ворожать дівчата.
|
(ромашка )
|
Червона, солодка, пахуча, росте низько, до землі близько.
|
(суниця )
|
Гра «Хто з ким дружить?»
Завдання. Складіть пари друзів.
Чіп – Дейл
Вінні - Пух - П'ятачок,
Малюк - Карлсон,
крокодил Гена - Чебурашка,
Буратіно - Мальвіна,
Принц - Попелюшка,
Дід Мороз - Снігуронька,
Білосніжка - 7 гномів.
Сьома зупинка – станція « Музична»
Український народний духовий муз. інструмент великої довжини {до 3 метрів }, поширений у західних областях України |
(трембіта) |
Український мандрівний музикант 17 – 19 століть. |
(кобзар) |
Найменший смичковий інструмент. |
(скрипка)
|
З якої дитячої опери взято цей уривок: ,,Я лисичка, я сестричка, не сиджу без діла, я гусятка пасла, полювать ходила’’?
|
(о. ,, Коза – Дереза’’ М. Лисенка) |
Автори гімну України. |
(муз. М. Вербицького сл. П. Чубинського ) |
Я – ані скрипка, ані бас, сама із деревини, З моїх складі неважко скласти словечка,, сопка’’ й ,, спілка’’ Отож, назвіть мене, будь ласка, зовуся я … |
(сопілка) |
Ну й велика в хлопця скрипка – відвести не міг очей. Звук низький, баритональний – це і є… |
(віолончель) |
Зверху кожа, знизу тоже, а в середині пусто |
(барабан) |
Найбільший інструмент із сімейства смичкових. |
(контрабас) |
Графічне зображення музичного звука. |
(нота) |
Гра «Дерево дружби»
Завдання:
- Намалювати своє дерево і намалювати стільки яблук на ньому скільки у тебе однокласників з їх іменами
ІІІ. Заключна частина
Вчитель. Ось і підійшла до кінця квест-гра «Ніч у школі»
1. Рефлексія
2. Завершення квесту-гри. Вправа «Давайте дружно жити».
Беручись за руки всі тричі промовляють слова: « Давайте дружно жити і нашою дружбою дорожити.» Перший раз на місці, другий - підійшли ближче і обнялися, третій – ще ближче.
Додаток
Маршрут команди
Назва станції |
Місце проведення |
Кількість балів
|
Підпис керівника станції |
« Кулінарна» |
Шкільна їдальня |
|
|
« Народна медицина» |
Медичний кабінет |
|
|
« Пізнайко» |
|
|
|
«Музична » |
Кабінет музики |
|
|
«Спортивна» |
Спортивна зала |
|
|
« Гігієна» |
|
|
|
« Художня» |
Кабінет ОТМ |
|
|
|
|
|
|
Список використаних джерел:
Перша зупинка - станція « Кулінарна»
Вузлувата і листата, А доспіє – головата. На нозі стоїть одній, Сто сорочечок на ній. |
|
Іван – біловбран У сорочку білу вбрався, Під землею він сховався
|
|
Я – круглий пан, Зелений жупан, На сонці нагрівся І розчервонівся.
|
|
Вона червона і красива, У ній живе велика сила. А ще вона лікує зір! Ти з`їж її – і перевір.
|
|
Ішла пані із – за гір, На собі несла сім шкір. Як її ми роздягали, То над нею всі ридали.
|
|
Весну й літечко гуляв, Соком свіжим наповняв. Зараз стиглі грона маю, Ними всіх я пригощаю. Той , хто п`є смачний мій сік, Не хворіє цілий рік. |
|
Я з Руминії прийшла. Звідти й назву принесла. Наче шишка на ялині, На міцній росту стеблині |
|
Як гарбуз – товстенький, Кольором зелененький, А солодкий, наче мед. Відгадаєш цей секрет?
|
|
На городі восени Лежать жовті кабани,- Прив`язані за хвости, Щоб не надумали втекти.
|
|
Моє тіло під землею, Кучерики – понад нею. Любить мене кожна юшка. Називаюсь я…
|
|
Вибери ті овочі з яких варять борщик
ГРА Запишіть англійською мовою всіх звірів по порядку яких мав зустріти колобок у дорозі.
Вовк ________, лисичка _________, зайчик _________, ведмедик ___________
Друга зупинка - станція « Гігієна»
Чищу зубки кожен день Дуже добре й швидко. Мені в цьому допоможе Моя зубна … |
|
Як купатися ідеш І мене також береш. Я гладеньке й запашне, Ти намилюєш мене. Всі мікроби змило Я – корисне… |
|
Коли миюсь чи вмиваюсь, Потім ним я витираюсь. Витирати сухо звик Мій м`ягесенький… |
|
Будуть зубки здоровенькі – Я почищу їх гарненько. Візьму в руки зубну щітку. Густу і пухнасту. Що крім цього треба , діти? Іще зубну … |
|
Він по зачісках мастак, Вас причеше гарно так, Розчесав моє волосся. Так давно вже повелося, Що охайний молодець, Той, хто має… |
|
Гумова Акулинка Має вправно спинку. Поки вона гуляла, Спина рожевою стала. |
|
Гра "Знайди слово"
Третя зупинка – станція « Спортивна»
У якому виді спорту замість воріт - корзина?
|
|
У якому виді спорту відсутні фізичні навантаження, а виникає потреба розумового напруження?
|
|
З гірки мчаться сани – біб, В них сидить кілька осіб. Швидкість там – не для дітей! Звуть вид спорту цей ...
|
|
Ця спортивна боротьба – Рух на лижах і стрільба ... Гонка – справжній марафон! Цей вид спорту
|
|
Той , хто диво – дошку має, Із гори, мов птах, злітає. Це не гра – зимовий спорт! Зветься вид цей ..
|
|
Дві команди, як в футболі, Та на крижаному полі, І дорослих, і дітей Позбирав на лід ...
|
|
З нетерпінням зиму ждуть,
|
|
Спуск на лижах із гори
|
|
Сіла купа дітвори
|
|
ГРА
Четверта зупинка – станція « Художня»
Розглядаємо картини, Ось дівчина біля тину, Портрет, пейзаж, а разом все це Називається... |
|
Намалювати можна нею Будинки, хмари і поля. Зелену затишну алею, Високі гори і моря. Зачарувати можна нею- Така вона чудова й гарна! Ти знаєш, як зовуть цю фею? Її зовуть, звичайно |
|
Він для фарби — незамінний, Бо художник він відмінний. Розфарбує все, як треба, І малюнок є вже в тебе
|
|
Ми на вернісаж прийшли, Щось цікаве там знайшли, То не птах і не людина, А зовуть її...
|
|
Сонце, небо, ляльку, м’ячик, Вправно водить олівець Наш художник молодець. Він потрібен всім сьогодні, Бо вам стане у пригоді, Тут підкаже з казки гном, Що потрібен вам...
|
|
Фрукти, овочі та ваза, Кожен з вас побачить зразу В чому річ і в чому суть, Як картину цю зовуть?
|
|
Змалював Андрійко маму, А малюнок вставив в раму Цей малюнок, не секрет Називається...
|
|
Невелика деревина, Із графіту середина, Всім потрібна, щоб писати Щоб картини малювати
|
|
Бачим ліс, галяву ясну, День безхмарний та прекрасний, Захопило подих аж, Як побачили...
|
|
Гра "Збери пазл"
Завдання: зібрати розрізаний аркуш паперу, на якому написаний Закон дружби Людини і Природи та прочитати цей закон хором і голосно.
Сонце, повітря і вода - твої найкращі друзі
П`ята зупинка - станція « Пізнайко»
Посміхнулись гарно губи, Тридцять два – це в роті…
|
|
Відрізняти їжу звик Помічник зубів…
|
|
Сяє сонце в зорях ночі… Це все бачать наші …
|
|
На обличчя він “ заліз ” Між очима у нас …
|
|
У ній і думи і слова, Місце мрій – це…
|
|
Можуть створити звуки Плескотом в долоні …
|
|
Обійдуть усі дороги Непосиди, наші …
|
|
Є в людини і у звіра, Захищає тіло …
|
|
Їжа потрапляє в ротик І прямує у …
|
|
Ношу їх багато років, а полічити не можу
|
|
Гра «Крученики»
Завдання: Хором прочитати скоромовки (голосно, так щоб почула ведуча)
1. Бурі бобри брід перебрели,
Забули бобри забрати торби.
2. От Кіндрат, так Кіндрат,
Зуб зламав об мармелад.
3. Хитру сороку спіймати морока,
А на сорок сорок – сорок морок.
Шоста зупинка - станція « Народна медицина»
Хоч колюча та чорнюча,
|
|
Стоїть, коливається, Головою величається, А торкнеш – кусається
|
|
Полюбляє також кіт Рослину цю духмяну. А скуштує її – вмить Стає трішки п`яний
|
|
Викупана в сонечку. Стоїть собі донечка, Бджоли сонячний медок Дістають з її квіток.
|
|
Стоїть дівка серед поля, В чорні цятки біла льоля. Довгі коси розпустила, Їх заплести їй не сила
|
|
Квітка ця на сонце схожа, На олію вона гожа. Жовті пелюсточки має, Їх до сонця повертає
|
|
Цвіту я запашним духмяним цвітом, У затінку гілок сховаю літом. Для захисту колючки маю, Тому мене й не зачіпають.
|
|
Гра «Хто з ким дружить?»
Завдання. Складіть пари друзів.
Чіп – ________
Вінні - _________
Малюк - ______________
крокодил Гена - ______________
Буратіно - __________
Принц - __________
Дід Мороз - ____________
Білосніжка - _____________
Сьома зупинка – станція « Музична»
Український народний духовий муз. інструмент великої довжини {до 3 метрів }, поширений у західних областях України |
|
Український мандрівний музикант 17 – 19 століть. |
|
Найменший смичковий інструмент. |
|
З якої дитячої опери взято цей уривок: ,,Я лисичка, я сестричка, не сиджу без діла, я гусятка пасла, полювать ходила’’?
|
|
Автори гімну України. |
|
Я – ані скрипка, ані бас, сама із деревини, З моїх складі неважко скласти словечка,, сопка’’ й ,, спілка’’ Отож, назвіть мене, будь ласка, зовуся я … |
|
Ну й велика в хлопця скрипка – відвести не міг очей. Звук низький, баритональний – це і є… |
|
Зверху кожа, знизу тоже, а в середині пусто |
|
Найбільший інструмент із сімейства смичкових. |
|
Графічне зображення музичного звука. |
|
Гра «Дерево дружби»
Завдання:
- Намалювати своє дерево і намалювати стільки яблук на ньому скільки у тебе однокласників з їх іменами
Маршрут команди
Назва команди _______________
Назва станції |
Місце проведення |
Кількість балів
|
« Кулінарна» |
Актова зала |
|
« Народна медицина» |
Медичний кабінет |
|
« Пізнайко» |
Другий поверх - Музей |
|
«Музична » |
Перший поверх - де малеча грає в «класики» |
|
«Спортивна» |
Спортивна зала, тенісний стіл |
|
« Гігієна» |
Перший поверх - де колись була роздягальня |
|
« Художня» |
Третій поверх, кабінет трудового навчання |
|
Маршрут команди
Назва команди ________________
Назва станції |
Місце проведення |
Кількість балів
|
« Кулінарна» |
Актова зала |
|
« Народна медицина» |
Медичний кабінет |
|
« Пізнайко» |
Другий поверх - Музей |
|
«Музична » |
Перший поверх - де малеча грає в «класики» |
|
«Спортивна» |
Спортивна зала, тенісний стіл |
|
« Гігієна» |
Перший поверх - де колись була роздягальня |
|
« Художня» |
Третій поверх, кабінет трудового навчання |
|
Маршрут команди
Назва команди ________________
Назва станції |
Місце проведення |
Кількість балів
|
« Кулінарна» |
Актова зала |
|
« Народна медицина» |
Медичний кабінет |
|
« Пізнайко» |
Другий поверх - Музей |
|
«Музична » |
Перший поверх - де малеча грає в «класики» |
|
«Спортивна» |
Спортивна зала, тенісний стіл |
|
« Гігієна» |
Перший поверх - де колись була роздягальня |
|
« Художня» |
Третій поверх, кабінет трудового навчання |
|