Сценарій "Новий рік 2018"

Про матеріал

Сценарій святкування Нового 2018 року для старшокласників. Під час святкування Нового року до учнів завітав Дід Мороз з двома Снігуроньками, які провели змагання між хлопцями та дівчатами.

Перегляд файлу

Ведучий 1. Доброго вечора всім присутнім в цій залі!

Ведучий 2. Здрастуйте, поважні гості!

Ведучий 1. Доброго вечора всім, хто прийшов сьогодні, і навіть тим, хто запізнився. Всіх ми вітаємо, запрошуємо усіх, нехай в цій залі лунає лише сміх.

Ведучий 2. З Новим роком, з новим щастям ми вітаємо знову вас. Свято веселе та вечір прекрасний нам починати пора.

Ведучий 1. Слухайте! Начебто в чарівному сні, в школі сьогодні загоряться вогні, музика тут лунатиме й сміх, вечір святковий сьогодні для всіх.

Ведучий 2. Хто любить сміх, хто вміє жартувати, нехай відвідає цей зал. Запрошуємо всіх, запрошуємо на новорічний карнавал.

Ведучий 1. Святковий, веселий, посмішки на кожному обличчі. Зимовий, радісний, хвилюючий – він не повторюється двічі.

Ведучий 2. Слухайте, слухайте вищий наказ: час веселитися, радіти нам час. В того, хто виконає ці накази, усі його мрії здійсняться.

Ведучий 1. З Новим роком ми вас вітаємо, щастя всім вам бажаємо, щоби прожити цей рік без горя та бід, щоби охоче трудилися, ну а на святі веселилися. І успіхів вам в справах, посмішки всім на вустах.

Ведучий 2. Ось таке наше вступне слово, почали ми всі прекрасно, ну а зараз просимо всіх, щоб в залі був шум та сміх, щоб ви артистів зустрічали та щиро їм аплодували. Ми ж не одну ніч не поспали та казку вам приготували, не осудіть, якось не в лад, бо казка ця на новий лад.

Ведучий 1. Отож до вашої уваги казка «Аленький цветочек»

Ведучий 2. Сьогодні весело у нас, ми Новий рік зустрічаємо і всіх, хто прийшов до нас, ми палко вітаємо.

Ведучий 1. Чекає сюрприз всіх в рік новий, в рік 2018! 9-класники школу скоро вже закінчувати будуть, клопоти одні.. не турбуйтеся, свідоцтва видадуть в червневі дні!

Ведучий 2. Хочу дати вам пораду: працюйте, не лініться!

Ведучий 1. З Новим роком, клас 8-й! Щастя вам, тепла! Добрих справ вам та друзів та оцінок найкращих, будьте ви здоровими, сильними, мужніми, працьовитими.

Ведучий 2. Посилаємо вітання класам ми 5-му, 6-му та 7-му! Нехай кохання вам серце гріє, все життя й повсюди! Та не погасне в вас надія, поважають завжди люди!

Ведучий 1. Нехай дівчача краса не в’яне. Нехай квітне розкішно доля! Нехай на всіх любові вистачить, як рослини сонця в полі!

Ведучий 2. Вчителям всім бажаємо, щоб було взаєморозуміння, щоби щедрим урожаєм проросли наук насіння.

Ведучий 1. Вам бажаємо в Новому році справи ваші починати і такі, що аж гриміла слава ваших справ.

Ведучий 2. А зараз прийшов час покликати тих, кого Нового року не відбудеться. Я думаю, ви здогадалися, про кого йде мова? Тому всі дружно погукаємо: «Дід Мороз! Снігуронька!». (До зали заходять Дід Мороз та дві Снігуроньки)

Снігуронька 1. Добрий вечір, любі друзі! З Новим роком! З новим щастям! Дозвольте ж вас привітати й всього кращого побажати!

Дід Мороз. Добрий вечір вам, громадо!

Бачу, нас зустріли радо!

Зачекались ви на нас,

Забарилися до вас!

Снігуронька 2. Та не винні в цьому ми,

Добирались серед тьми.

З неба зникли зірочки,

Також промінців стрічки!

Дід Мороз. Я - казковий сивий дід,

Знає мене цілий світ.

Я по Всесвіту мандрую,

Щастя й долю всім дарую.

Снігуронька 1. Через ріки, через гори

Прокладаємо ми путь,

Не лякають нас морози,

Хуртовини, що гудуть!

Із вітанням новорічним

Входимо у кожний дім.

Снігуронька 2. Щастя, радощів сьогодні

Вам бажаємо усім.

Тож давайте танцювати,

Щоб часу не витрачати!

 

Ведучий 1. Ой, а я сніжинку спіймала, потрібно загадати бажання.

Ведучий 2. А яке?

Ведучий 1. Послухай! Я все життя мріяла побувати на справжньому балу, ну хоча би 5 хвилинок, щоб там були справжні красуні, принци та веселі танки.

Ведучий 2. В новорічну ніч всі бажання здійснюються, тому буде тобі танок. Запрошуємо всіх до новорічного хороводу. ХОРОВОД

Ведучий 1. Ну то як тобі сьогоднішній вечір?

Ведучий 2. Прекрасно! Тільки ще хочеться чогось над веселого!

Ведучий 1. Тоді саме час перейти до основної частини. Діду Морозе, Снігуроньки! Допоможіть нам, будь ласка, визначити у цей новорічний вечір, хто краще: дівчатка чи хлопчики? Я думаю, що 100% дівчатка.

Снігуронька 1. Так я і так можу сказати хто…

Д.М.: Ні-ні, не потрібно…

В.2. Вельмишановні, вирішіть наш спір. Сьогодні ми запросили в гості 2 команди – команду хлопців та команду дівчаток. А очолити ці команди ми пропонуємо саме вам, Снігуроньки!

Д.М. Ми згодні. Але чогось все-таки не вистачає у вас в святковій залі.

Снігуронька 2. Так, Дідусю. Ялиночка не сяє різнокольоровими вогниками.

Д.М. Так-так, друзі допоможіть мені. Потрібно нам всім разом сказати «Раз-два-три! Ялинонька гори!!!»    Д.М. Голосніше!!!   Д.М. Ще голосніше!!!!  (Ялинка сяє.)

Д.М. Оце саме те, що потрібно!

В.1. Сьогодні у нас дійсно пройдуть «запеклі бої» між хлопцями та дівчатами, але ми все ж сподіваємося, що порозуміємося.

В.2. Всі конкурси оцінюються по 10 бальній системі і ще плюс цукерки. Тож ми маємо команду дівчаток та хлопчиків. Давайте підтримаємо їх бурхливими оплесками.

В.1. Команди у нас те, що треба, а капітанами є неперевершені Снігуроньки.

В.2. Здавалося, можна починати, але у нас є ще й найсправедливіша суддя цієї гри – це _______________________. Добрий вечір, пані суддя!

В.1. Ось тепер можна і розпочинати. Перший наш конкурс називається «ЗБЕРИ ЛІТЕРИ».

В.2. І я думаю, що хлопці проти не будуть, якщо першими почнуть наші дівчатка. Отримайте необхідний реквізит. Четверо гравців із вашої команди отримують по 2 літери, ми приліплюємо їх на спини і попереду. Хто саме отримає вирішуйте самі.

В.1. Дівчатоньки, не лякайтеся. Я буду тримати за вас кулачечки. Зберіться, будь ласка.

В.2. Правила наступні: я зачитую питання, дівчата їх відгадують і вибудовують слово з літер, які в них на аркушах. Треба рухатися і швидко переміщатися з літерами. Слово складаємо зліва направо, щоб ми, глядачі змогли його прочитати. На це вам дається 1 хвилина. Команда, яка склала більшу кількість слів отримує 10 балів, команда, яка склала меншу кількість слів – 0 балів. Якщо ви готові, а ви вже готові. Три, два, один – час пішов. Питання.(А, А, З, І, Ф, Т, Н, О)

1) Скорочене ім’я Зінаїда (Зіна)

2) Головна прикраса нареченої (Фата)

3) У електриці буває нуль, і буває …(фаза)

4) Канделакі та Кароль (Тіна)

5) Коли не потраплять в неї виходить погана музика (нота)

6) Північно-Атлантичний військовий альянс (НАТО)

В.1. Дівчатка себе показали гарно. У мене для вас, шановні хлопці є також запитання, на які вам потрібно дуже оперативно скласти правильну відповідь. На це є 60 с. Мені потрібно з вашої команди 4 представника. Я від щирого серця розраховую, що Ви програєте. Чого ми вам з дівчатами й бажаємо.

Ознайомтеся з літерами. Час пішов! Питання.  (П, О, К, А, У, Щ, Р, И)

1) Непривабливе обличчя в бійці, її можуть натовкти (пика)

2) 45 хвилин у школі або на все життя (урок)

3) Синонім до слова багато, стосується грошей і проблем (купа)

4) Ними міряють тривалість життя (роки)

5) Розмова, людина, посмішка бувають (щира)

6) Що робить восьминіг щупальцями (щупа)

В2. Пані суддя враховуючи Вашу компетентність і всеобізнаність, будь ласка, поставте всі крапки над і.

Суддя. Рахунок__________ На користь_______.(Звучить музика)

В.2. Снігуроньки, запрошуйте свої команди до наступного раунду нашої гри.

В.1. Наступний раунд має назву: «Відгадай хто я»

В.2. Від кожної команди потрібно по одному учаснику. У вас на спині малюнок персонажу.

В.1. Ви маєте задавати запитання так, щоб ваша команда давала на них відповіді «так» або «ні», якщо із залу або від команди буде підказка, то команда програла.

В.2. У разі якщо вболівальники команди дівчат підкажуть хлопцям, то команда дівчат програє і навпаки. На все про все у вас є 2 хвилини.

В.1. А почнемо ми спочатку і з наших рідненьких хлопчиків. Хто з вас найсміливіший – ідіть до мене (Ведуча чіпляє на спину малюнок, хлопець починає задавати питання команді.)

В.2. А з дівчаток я запрошую ______________________.

В.1. Пані суддя, вам слово. Скажіть, будь ласка, хто виграв?

Суддя. Рахунок__________ На користь_______. (Звучить музика)

В1. Ми повертаємось до нашої гри.

В2. Наступний конкурс має назву «Чоловік чи жінка». Я говорю фразу, а ви даєте відповіді до кого вона відноситься до чоловіка чи до жінки. Відповідає кожен гравець по черзі. У вас є 60 секунд)

В.1. Почнемо із вас хлопці.

1. Хто був злий через відсутність велосипеда, а коли транспортний засіб з’явився –подобрішав? (чоловік)

2. Якого роду країна азербайджанців (чоловіча)

3. Кому належать слова: «Я подумаю про це завтра» (жінка)

4. Перший Президент України (чоловік)

5. Президент нашої школи (жінка)

6. Найвища статуя світу зображує (чоловіка)

7. Від кого Тесей отримав нитку, що вивела його з лабіринту? (жінка)

8. Кого більше в нашій школі вчителів чоловік чи жінок (жінок)

9. В 5 класі більше дівчат чи хлопців (хлопців)

10. Хто перший полетів в космос (чоловік)

В.2. А тепер ваша черга дівчатка. За 1 хвилину вам потрібно дати відповідь на як найбільшу кількість питань. Час пішов.

1. Хто це Марко Вовчок? (жінка)

2. Кого більше в 7 класі дівчат чи хлопців? (хлопців)

3. Хто директор районного будинку культури? (жінка)

4. Хто з героїв народних пісень пояснює своє небажання працювати порваними чоботами? (чоловік)

5. Кому належать слова: «Без надії сподіваюсь» (жінка)

6. Хто найчастіше отримували Нобелівську премію? ( чоловіки)

7. Хто являється основоположником російської літератури? (чоловік)

8. Яке дерево являється символом Нового року (жінка)

9. Хто сьогодні прийшов перший на наше свято (чоловік)

10. Кубок Девіса – це змагання тенісістів чи тенісісток ( чоловіків)

 

В1. Пані суддя ми хочемо почути ваш вердикт.

Суддя. Рахунок__________ На користь_______.

В2. Наступний конкурс «Відгадай мелодію». На конкурс я запрошу (вибирає сам кого із команд). Ти слухаєш уважно мелодію. А потім за допомогою міміки і жестів показуєш своїй команді цю пісню. За 90 секунд дівчатка повинні відгадати.

В.1. А я запрошую для цього конкурсу (сама вибирає). У тебе теж є 90 секунд. Спочатку ти слухаєш пісню. А потім показуєш її команді.

В.2. Пані суддя, вам слово.

Суддя. Рахунок__________ На користь____________.

В.1. На черзі конкурс «Напиши героїв». Зараз кожна команда отримає аркуші з малюнками жіночих та чоловічих персонажів. Ваше завдання: дівчатам попідписувати імена чоловічих героїв, а хлопцям, відповідно, жіночих. По моїй команді починаємо змагання.

Дівчатка: Шрек, Водяний, Рокфор, Тімон, Василій Вірастюк, Микола Тищенко, Олександр Блок, Дід Мороз

Хлопчики: Білосніжка, Оля Фреймут, Попелюшка, Леся Українка, Любава, Лілія Підкопоєва, Ірина Білик, Снігуронька

Суддя. Рахунок__________ На користь____________.

В2. Останній конкурс вирішальний, адже ви маєте змогу отримати 10 балів. Називається він «Збери пазл»

Дівчаткам я пропоную зібрати пазл хлопчиків, а хлопчикам дівчачий пазл.

Суддя. Рахунок__________ На користь____________.

В.1. На цьому наше свято підходить до завершення. І не важливо, хто переміг.

В2. Адже наші дівчатка найкрасивіші та наймиліші.

В1. А наші хлопчики найсміливіші та найсильніші.

В2. Ми від щирого серця всіх вітаємо з наступаючим Новим роком.

 

Хай радість квітує у вашому домі,

Щастя й здоров’я вам у році новому.

В1. Миру і злагоди в кожній хаті,

Щоб на добро були всі багаті.

Сн1. Земля заквітчалась сріблястим цвітом,

Здоров’я вам, щастя на многії літа!

Д.М. Сяє хай радістю кожна господа –

Хліба і солі вашому роду.

Сн2. Хай вам сонечко сміється

І наука легко дається.

В.1. Не привчайтесь у роботі

Відкладати все на потім.

В2. Щоб і вдома, і у школі

Була добра у вас доля.

 

Дід Мороз

Щоб вміли дружбу шанувати,

Вміли старших поважати.

Снігуронька 1

Хай щастить вам, діти, всюди,

Хай ростуть з вас добрі люди.

Подивіться всі навколо!

Як красиво, як чудово!

Так і хочеться сказати:

На прощання час співати.

 

В1. А зараз всіх запрошуємо до Новорічної дискотеки.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Матвійчук Сергій Анатолійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
3 травня 2018
Переглядів
2601
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку