Сценарій "Новорічний КВК"

Про матеріал

Сценаріцй новорічного КВК створено з метою надання педагогам можливості ефективно організовувати зимові розваги для студентів, удосконалювати організацію виховної роботи у навчальних закладах, узагальнювати досвід та запроваджувати нові форми і методи роботи.

Перегляд файлу

НОВОРІЧНИЙ КВК

Мета: закріпити уявлення учнів про традиційну зустріч Нового року; розвивати уміння інсценувати, весело, цікаво, театралізовано проводити час; створити сучасний простір для розкриття творчих здібностей і креативних можливостей кожної особистості; формувати громадянську компетентність; виховувати дружні, товариські відносини в колективі.

Обладнання: новорічна ялинка, мультимедія, м’яка іграшка, повітряні кульки, стільці, ватман, боксерські рукавички, ложки, ватні сніжки, фломастери, хустки.

Звучать фанфари

Ведучий 1: Добрий день, дорогі друзі! Я рада вітати вас на нашому новорічному КВК!

Ведучий 2: Напередодні Нового року хочеться побажати вам щоб усі бажання збулися, а святковий настрій затримався на цілий рік! Вірте у свою зірку і ні при яких обставинах не втрачайте надій!

Ведучий 1: В кожній країні є свої традиції зустрічі Нового року. В Японії всі жителі міст і сіл вранці 1 січня виходять на вулиці і зустрічають схід сонця.

Ведучий 2: В іншій східній країні – В’єтнамі – Новий рік зустрічають вночі. З настанням сутінків в’єтнамці запалюють вогнища, збираються сім’ями і на вугіллі готують ласощі з рису.

Ведучий 1: В Ірландії ввечері, напередодні Нового року, усі розкривають двері свої будинків навстіж. Кожен, хто забажає, може зайти в будинок і буде бажаним гостем.

G:\перспектива\novuj_rik.jpgВедучий 2: В Болгарії, коли люди збираються за святковим столом, в усіх будинках на три хвилини вимикається світло. Ці хвилини називають хвилинами новорічних поцілунків, таємницю яких зберігає темрява.

Ведучий 1: В Румунії прийнято випікати в новорічних пирогах різноманітні маленькі сюрпризи – дрібні гроші, фарфорові фігурки, кільця, стручки гіркого перцю. Якщо знайдеш в пирозі кільце, то, по стародавньому повір'ю, це означає, що Новий рік принесе тобі багато щастя. А якщо перець? Все посміються над володарем такої знахідки, йому ж залишається тільки поплакати.

Ведучий 2: Жителі Куби перед Новим роком наповнюють келихи водою, а коли годинник проб'є дванадцять, вихлюпують її через відкрите вікно на вулицю в знак того, що старий рік щасливо закінчився і вони бажають, щоб й Новий рік був таким же ясним і чистим, як вода.

Ведучий 1: Як бачите, традиції різні, але скрізь вони переслідують одну мету: порадувати своїх близьких, друзів, знайомих, побажати їм в Новому році всього самого найкращого.


Ведучий 2: У нас у технікумі теж є своя традиція зустрічі Нового року. Ми проводимо новорічний КВН.

Ведучий 1: Ось і ми з вами зібралися тут, щоб разом радіти і веселитися!

Ведучий 2: Так давайте ж почнемо!

Ведучий 1: Перш за все дозвольте представити членів журі.

(представлення жюрі)

Картинки по запросу мішураВедучий 2: Команди нашого новорічного КВКа вже готові показати нам всі свої таланти. Отже, в сьогоднішній грі беруть участь команда «Пінгвіни» і команда «Мішура».

Ведучий 1: Жереб кинуто! Команди знають  порядок виступу. Вони готові до змагання. Пора починати!

Картинки по запросу пінгвіниВедучий 2: Якщо ми заговорили про традиції то почнемо наш КВК з традиційного конкурсу - привітання. Він має свою назву і свою тему. Тема нашого першого конкурсу звучить так: «Дід Мороз і Компанія». Максимальна оцінка в цьому конкурсі 5 балів.

Ведучий 1: Отже, першими свою візитку представить команда «Мішура» (Додаток А).

(виступ команди)

Ведучий 2: А тепер своє вітання вам представить команда «Пінгвіни».

(виступ команди)

Ведучий 1: Отже, наші команди представили нам свої вітання. І я попрошу журі виставити оцінки за конкурс вітання кожній з команд.

Ведучий 2: Перш ніж перейти до наступного конкурсу нашого новорічного КВК, я пропоную командам трохи пограти.

«Гра з побажаннями»

Ведучий 1: Для цієї гри необхідно взяти звичайну м'яку іграшку, поставити всіх учасників в коло і почати гру. Вмикається музику, а іграшка передається один одному по колу, коли музика припиняє грати, ті, у кого залишилася іграшка в руках говорить побажання для інших. Після, музика грає знову, і іграшка передається далі, поки всі не скажуть свої бажання.

Ведучий 2: Ви готові? Поїхали!

Ведучий 1: Наступна наша гра називається «Весела гусінь».

Ведучий 2: Всі учасники шикуються паровозиком, тобто кожен хапається за талію, що стоїть попереду. Наша гусениця дресирована і виконує будь-які команди. Якщо їй потрібно станцювати, вона прекрасно танцює, якщо треба заспівати – співає, а якщо гусениця хоче спати, то вона падає на бік, лапки підтискає і хропе. Ваше завдання після увімкнення музики почати танцювати не відпускаючи талію сусіда, після можна поспівати в караоке або навіть під телевізор, а потім і поспати.


Ведучий 1: Молодці! Добре пограли! Ну а ми продовжуємо!

Ведучий 2: Наступний конкурс нашого новорічного КВК - Розминка!

Максимальна оцінка за цей конкурс 5 балів. Прошу команди на сцену.

Ведучий 1: Я буду зачитувати рядки, а ваше завдання швидко видавати продовження рядка, все, що перше спадає на думку.

Ведучий 2: Усі ви знаєте знамениту фразу «Здрастуй, Дідусь Мороз». Ваше завдання дати оригінальне продовження цієї фрази.

(Під час роздумів над відповідями грає музика, коли команди відповідають музика втихає, але не вимикається!)

Ведучий 1: Дякую командам за творчий підхід. Шановне журі оцініть конкурс, нагадую, оцінка максимум-5 балів. Ну а поки журі оцінює «Розминку», я запрошую команди пограти.

Ведучий 2: І так гра «Веселий бокс». Грають 3-4 людини по черзі. Повітряна кулька підвішується на висоті грудей. На руку одягається боксерська рукавичка. Гравець стає на відстані 10 кроків від кульки. Йому зав'язують очі, розкручують 2-3 рази і пропонують дійти 10 кроків до кульки і одним ударом руки збити з місця.

Ведучий 1: Продовжуємо і наступна гра «Сніжок в ложці»

G:\перспектива\n1666.jpgВедучий 2: Беруть участь по 2 гравця одночасно. Їм видають по ложці в рот, в ложці – ватний сніжок. За сигналом ви маєте бігти в різні боки у напрямку навколо ялинки. Переможе той, кому вдасться добігти першим і не загубити сніжок.

Ведучий 1: Молодці! А ми продовжуємо нашу конкурсну програму.

Ведучий 2: Скажіть, хіба сьогодні можна уявити наше життя без музики? Так, без музики світ буде нудним і сірим у сто разів. Пропонуємо вашій увазі музичні конкурс «Старі пісні на новий лад» у виконанні наших команд. Максимальна оцінка за цей конкурс 5 балів. Зустрічаємо команду «Мішура».

(виступ команди)

Ведучий 1: Свій варіант пісні  представить команда «Пінгвіни.

(виступ команди)

Журі оцінює виступи команд.

Ведучий 2: Чудово! Я думаю, що командам можна вручати премії «Золотий грамофон»!

Ведучий 1: Ну а зараз ми дамо слово нашому журі, для підведення проміжних підсумків.

Слово журі.


Ведучий 2: Всім відомо що новорічна ніч це ніч чудес. І сьогодні наші учасники в цьому переконаються. Я запрошую учасників наших команд, взяти участь в конкурсі «Ромашка».

Ведучий 1: У цій грі можуть брати участь всі учасники команд. Представник кожної команди підходить до ромашки, відриває пелюстку і повертається до

команди, яка повинна за 3-4 хвилини підготувати запропоноване завдання, а потім його показати. Варіанти завдань:

1. Ви знаєте, що є «Танець з шаблями», а ви придумайте танець:

- з відром;

- зі швабрами і т. Д.

2. Виконати танець під пісню «В лесу родилась елочка» так, як ніби ви:

- індіанці з племені мумба-юмба;

- цигани з табору;

- ансамбль пісні і танцю і т. Д.

Ведучий 2:  Наш КВК триває і ми переходимо до наступного конкурсу нашої програми «Домашнє завдання» або «Одного разу під Новий Рік...» Максимальна оцінка за цей конкурс 5 балів. Зустрічаємо команду «Мішура».

(виступ команди)

G:\перспектива\150369.jpgВедучий 1: Вашій увазі своє домашнє завдання представляє команда «Пінгвіни» (Додаток Б).

(виступ команди)

Ведучий 2: Це був останній конкурс нашого новорічного КВК. Зараз наше журі підведе підсумки конкурсної програми.

Ведучий 1: А тим часом ми зіграємо в гру.

Гра «Сліпий художник»

Ведучий 2: У цій командній грі може брати участь кожен, хто хоче відчути себе справжнім художником. Зараз ми розділимо вас на команди по 3-4 людини. Кожній команді видається аркуш паперу (бажано форматом А1, щоб було велике поле для художньої діяльності). А кожному учаснику видається по фломастеру. Щоб було цікавіше, «художникам» будуть зав'язані очі. Я називаю тему для малювання. (краще, якщо це буде щось новорічне: сніговик, Дід Мороз, Снігуронька), потім говорю «Раз, два, три - малювати почни», і всі одночасно починають малювати. Переможе та команда, яка швидше за всіх намалює. Але в цьому конкурсі треба враховувати і акуратність виконаної роботи.

Ведучий 1:  А ми за допомогою оплесків залу визначимо переможця.

Ведучий 2:  Чи готові? Почали!

Ведучий 1:  І так давайте ж визначимо у кого вийшло краще?


Ведучий 2: А наступна гра всім давно відома, і навіть трохи забута. Це гра «Музичні стільці». Правила гри всі пам'ятають? Тоді починаємо!

Гра «Стримай сніжинку»

Ведучий 1:  Число гравців 10-15 чоловік. Я роздаю усім бажаючим грати по маленькій грудочці вати, її треба розпушити так, щоб можна було подути і вона почала літати так ніби це пушинка.

Ведучий 2: Завдання – не дати впасти «сніжинці», необхідно дути на неї, підтримуючи в повітрі. Не можна піднімати «сніжинку» що впала. Гра починається за моєю командою.

Ведучий 1: Дякую, повертайтесь на свої місця.

Ведучий 2: І так, найбільш хвилюючий момент. Слово журі для підведення підсумків.

Оголошення переможців

Ведучий 1: На цьому наш новорічний КВК підійшов до кінця і прийшла пора прощатися.

Ведучий 2:На порозі Рік Новий -

Добрий, світлий, чарівний.

Щастя, злагоду – усе,

Хай до хат він нам несе!

Фінальна пісня

Середня оцінка розробки
Структурованість
1.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
3.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Міськів Олена
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 червня 2018
Переглядів
3361
Оцінка розробки
3.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку