Сценарій новорічної вистави "Грінч - викрадач Різдва" за мотивами казки

Про матеріал
Сценарій новорічної вистави "Грінч - викрадач Різдва" за мотивами одноіменної казки розрахований для учнів 1-5 класів, можливе поєднаня з творчими номерами.
Перегляд файлу

Додаток 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сценарій

різдвяно-новорічної вистави за казкою «Грінч – викрадач Різдва»

 


 

Дійові особи:

Ведучі: 5 учнів

Діти: 2 учнів

Сінді

Ліна

Учні (погані хлопчики): 4 учнів

Грінч

Вовчик

Президент школи

Сценарій

«Як Грінч свято украв»

 

001 початок вистави

Вед.1 Вітаю вас діти й дорогі вчителі                 

Сьогодні усіх вас чекає незвична

Пригода казкова і новорічна

Тож всідайтесь зручненько, будь ласка,

Увага! Розпочинається казка…..   Відео 1 шкільне життя

Вед.2 Не дуже далеко, а зовсім близенько           

Ні високо в горах, ні в долині низенько

А десь між полями і десь між лісами

Між селами і чепурними містами

У стольному, сильному, гордому Києві

Жила прекрасна шкільна родина.

Родина (ви вже мабуть здогадались)

Школа №132 називалась

Жили в ній лиш добрі і ввічливі діти

Що вміють дружити і вміють радіти

Що разом в навчанні  і разом в роботі

І в радості  разом, і разом в турботі

Вед.4 Й усі, як один, і веселі, і чемні                    

Поглянеш на них – і аж серцю приємно -

Бо так вони гарно танцюють й співають

І так один одному допомагають.

Вед.5 Не сваряться , один одного не ображають     

Шанують батьків, вчителів поважають.

Ні поганих, ні злих не було там ніколи

Ні жодного забіяки на всю школу! (так=так)

Сінді Новорічна традиція є в нашім колі:               

На Різдво щоб стояла ялинка у школі.

Не одну, а багато красунь везли з лісу,

Й ставали усюди прикрасою в класі.

Та посеред дерев, у хатинці своїй, жив

Чудернацький, щасливий, не злий,

Чоловік, що дбав про порядок лісний.

Ліна А коли починалась святкова пора,               

Усі за ялинками в ліс поспіша.

З кожним роком їх менше і менше ставало,

А в лісі пеньків все більш прибувало.

І сталося так, що дерев вже немає,

Чоловік все лютує і гірко зітхає.

Нема його лісу, який так голубив,

Вирощував довго з малих насінин.

 

Сінді Обурився він, і сказав, що ніколи,             

і сліду ноги не буде в цій школі.

Зібрався, покинув маленьку хатину,

З тих пір він вважає, що ми вороги. 

Вед.1 І тепер у печері, на високій горі         

Зелений і заздрісний проживав лиходій

Він друзів не мав, проживав сам-один

Відтоді спілкуватись ні з ким не любив

Родина шкільна його дратувала

І спати спокійно йому не давала.

 002 вихід Грінча

Грінч:  Я Грінч. Живу собі в печері, нікого не чіпаю. Та хіба спокійно поживеш, коли поруч з тобою постійно гамір і шум. Ті дітиська зі своїми вчителями постійно щось затівають. Постійно веселяться і бігають, сміються і галасують. То квести у них , то руханки, а то цілі табори. БРРРРРР Порядним Грінчам ні сну, ні спокою, правда, Вовче?

Вовчик Авжеж, хай би краще пересварились там всі і сиділи мовчки надуті, один з одним не розмовляли. Ото було б чудесно.

Грінч ООоОООООй, та марна надія…., скільки я вже намагаюсь їх посварити.

Недавно прокрався я в їхню родину

І щось неймовірне робив з дітворою

Я змушував їх прозиватись і битись

Казати неправду, ридати і злитись.

Поглянь-но на це, аж душа зараділа

Мояяяяя школа!                                        Відео 2 погана поведінка

(Сценка про поганих хлопчиків)

Хлопчик 1. Був хорошим я і чемним,           

Рідним все допомагав,

Був люб’язним і старанним,

Добрим, ввічливим, слухняним.

У школі вчився я сумлінно,

В класі всі жили ми мирно.

Хл. 2 Та жахливе у нас сталось,                       

що з дітьми лихе зробилось.

Дівчата почали сваритись,

хто найкраща, хто гарніша,

а хто вміє малювати гірше.

Хлопців також не минуло,

Друзі враз і посварились,

Та коли ж таке бувало,

Щоб дружили і побились?

Хл. 3 Був у мене інцидент,                                

що смикнув дівчат за косу,

Домашнє не зробив завдання,

Пропустив і чергування.

Вчителям зривав уроки,

Тепер маю ще й мороки.

Хл. 4 Оцінки гірші, нема друзів                     

Отримав певно по заслузі,

Словом – що за дивина?

Чому батьків не слухавсь я?

А потім ми всі зрозуміли,

Що грінча рук це підле діло. (Йдуть зі сцени, сідають в залі)

Грінч: Та жаль, таке щастя не довго тривало

Всі діти мирились, образи прощали

Бо всі розуміли, що дружба важлива

Й часи наставали у школі  щасливі.

(Злиться і тупає ногами)

Грінч І ось знову бачу ці жахливі гамірливі діти і вчителі щось веселе придумали. Знову мені спокою не буде. Що тут у вас? Чого ви тут зібралися? Ніякого особистого життя через від вас нема!

Діти (Сінді, Ліна)У нас свято Різдва, йди геть звідси!

Грінч Що? Невже? Знову? О, ніііііі. Тільки не це. Жах! У них знову різдвяне свято! Бідні ялиночкиии!     

Музика 002 вихід Грінча

Вед.2 Так, найбільше його дратувала пора,                 

Яку дуже любить шкільна дітвора.

Чекають її і не день, і не два

Івенти проводять і вірять в дива.

Всю школу чудово вони прикрашають

І разом щасливе Різдво зустрічають.

Президент урс Вітаю, друзі, якось сумно мені на душі, ми з вами такі щирі, добрі, милі, а тут взяли і вигнали Грінча, гадаю, що напередодні такого великого свята Різдва нам потрібно забути про все погане, і, можливо, дати шанс кривднику виправитися….? Давайте напишемо йому листа. Нехай приходить до нас на свято, може й подобрішає…) Він побачить, що ми бережемо природу, і не повторюємо помилок. Не вирубуємо живі ялинки, а ставимо штучні, які є безпечні і не забруднюють навколишнє середовище.

Нумо, з чого почнемо? ………..(Діти з залу пропонують що писати…..)

Ліна:  Я проти такої ідеї, Грінч нам усе зіпсує, бурмотітиме весь час або взагалі не прийде….

Сінді: А я підтримую, давайте хоча б спробуємо, якщо він так погано буде себе вести , ми завжди зможемо поставити його на місце, адже нас багато! Так, діти? (запитує в залу)

Президент Добре, вмовили.  Пишемо йому листа і відправляємо  на електронку, а там побачимо що з того вийде…. «Шановний пане Грінч…». Ніі, мабуть, занадто офіційно, краще «Любий пане Грінч», та який він любий, правда, діти?Ок. Дорогий сусіде!

Вед. 4 Дійсно, так звучить ліпше. 

Пишуть і надсилають листа. йдуть за куліси.

Музика 003 звук повідомлення. (Виходить Грінч)

Грінч виймає телефон із кишені і читає повідомлення.

Грінч ходить по сцені і читає листа.

Грінч: Це шо таке? Якийсь лист надійшов…Хм… Що-що-що?

«Дорогий сусіде  Грінч…» Які улесливі… «Хочемо Вас запросити на святкування Різдва у нашій шкільній родині». Ще й знущаються, ти диви як їм  весело!«Беріть з собою хороший настрій і різдвяно-новорічний костюм»

Бачте, що придумали! Свята їм захотілося…Я прийду, чекайте, я вже йду. Готуйтеся! Але як я прийду, то духу вашого тут не буде,  і ніякого свята, ніякого шуму, ніяких веселощів, ніяких подарунків. Розійдетеся, дітиська, по хатах, і будете там носами хлюпати. І я хоч трішки від вас перепочину і збережу зелених красунь.Зустрічайте. Ми йдемо!

Музика 004 краде ялинку

(виходить за куліси, бере тачку, вивозить Вовчика на сцену)

(підходить до ялинки)

Тааааак, з чого ж почати? Ну, зараз я вам влаштую феєрверк….

( виносить за куліси ялинку).

(Зловіща музика)

Грінч: Ну от, була ялиночка й нема. Ха-ха. Тепер треба з подарунками щось придумати.? Вовче, ти ж у мене такий як і я - вреднючий-протівнючий. Знаю! 

Вовчик, так, Грінч,  ми ж з тобою команда. Хапаймо всі подарунки і ховаймо  чим подалі звідси. Нема подарунків – нема свята!

Грінч Тільки ж слід гарненько їх заховати, а то дітиська ці, вони ж розумні, ще відшукають!

Музика 005 сумно на фоні

Вед.5 Не стало дарунків, не стало ялинки    

Вед.1 Що ж робити?                                       

Вед.2 Що скажем дітям?                                 

Що вже й свята самого не буде

І замість веселощів – сльози усюди?

Вед.4 Хто ж нам такої  накоїв біди?               

Сінді Дарма ми його прогнали, зробили тільки гірше…

Ліна Таак… Можливо можна його переконати, що жодна ялинка не постраждала на нашому святі? Нумо, скоріше! Потрібно щось придумати!

Дитина 1: Що сталося? Куди це ялинка наша подівалася? Як же нам тепер святкувати? Все, пропало Різдво.

Дитина 2: І подарунки десь пропали. Хто ж таке наробив?

Грінч : Ха-ха, ну що - подарунків немає,  то й настрій святковий зникає? Ха-ха. Так вам і треба! Самі винуваті, показилися з тим Різдвом. Співають, танцюють, сміються. Розвели гармидер!  Ні сну, ні спокою з  вами! Все. Всі по домам, свята не буде!

Дитина 1:  То це ти наше свято вкрав?

Грінч: я , а хто ж іще! І не шукайте - не знайдете. Я  і ялинку і подарунки далеко-далеко звідси завіз, за тридев’ять земель. Щоб надійно було.

Дитина 2: Ану , віддавай негайно!

Грінч: Ти подиви, які малі, а такі сміливі.  Ха-ха! Насмішила!  Ну гаразд, якщо зможете мене розвеселити, так і бути – поверну назад. Але, у вас все одно нічого не вийде. Так що – чао! Я - спати, а ви додому – плакати!

Вед. 4 Ні, Грінче недобрий, ти помилився        

Ніхто з дітлахів плакать не заходився

Вед.5 Вони навпаки вже придумали план         

Як свято вернути, що ти в них забрав

Вед.1. Що ж робити? Як нам свято повернути?   

Вед.2. Я знаю! Треба попросити допомоги у наших талановитих дітей. Можливо, вони зможуть розтопити серце Грінча і він поверне нам Різдво?

Грінч: Та ну, що ви там вмієте. Ха-ха. Мабуть, що нічого…Ну добре… Подивлюся я на вашу творчість.

Танець 6-А. музика 006

Грінч : Ну наївні, думають це так просто. Не вдасться їм Грінча лихого перехитрити. Таке щось.. Не вразили, мій Вовчик краще танцює.

Вовчику, давай, запалюй!

(Вовчик танцює невпопад) музика 007

Вед.3: Гаразд, не подобаються тобі танці, тоді послухай як гарно в нас вміють співати.

Грінч: Пфф, та ви хіба співати вмієте, не смішіть мої черевики, ви і співи – це  несумісні речі! Але, вже,  співайте. Тільки швиденько, а то я витрачаю свій дорогоцінний час тиші.

Пісня. 008 музика колядуй

Сінді Грінче, вибач нас, що ми тебе прогнали… В нас вже давно не має живої ялинки на святі, ставимо тільки штучні, які виготовлені зі вторинної сировини і не несуть шкоди екології.

Ліна От просто поглянь і спробуй на дотик, ту ялинку, що ти вкрав і переконаєшся. А нам дуже сумно, що сьогодні свято без прикрас і ми зрозуміли як сильно колись тебе образили. Але потрібно вміти прощати давні образи… Особливо перед Різдвом…

Вед.4  Ну, дівчата праві, ми не думали за екологію, а тепер зрозуміли, що робили не правильно. Можливо цей номер тебе вразив і ти захочеш з нами помиритися?

Грінч: А… без ялинки і подарунків яке може бути свято? Правильно! Ніякого.  Але, щось мені без аж  не по собі стало. Хм, дивно…. Чим би це розважитись? Може й самому потанцювати з вами ? Ой, що я верзу? Я  - і танцювати! Ще й з вами! Ні, так  не годиться, треба щоб усі танцювали, тоді і я  у юрбі загублюсь. Ану, давайте, всі вставайте, до танцю! Може тоді я подобрішаю…

Флешмоб 1. Музика 009

Вед.5 Ну от дивина, чудеса із чудес

Сам Грінч з усіма танцював й сміявся теж.

Вед.1 А може наш Грінч  не такий і лихий ?

Самотній він просто, а зовсім не злий.

Вед 2 Він певно вже гірко жалкує і сам

Що діток образив і свято украв?

Грінч : ти диви, а танцювати - це виявляється дуже весело, і зовсім не противно! І чого це я раніше не спробував,  Нічого собі, а це свято Різдвяне - крутезна штука!!!

Вед.4

Погляньте - веселий й щасливий наш Грінч

Не злить його свято вже, от дивна річ.

А навпаки, як в танку покружляє

У грудях він серце з добром відчуває

Вед.5

І хоче він разом з дітьми святкувати

Вже майже готовий все-все повертати

Грінч: Забирайте! Все забирайте! Дарма я хотів зіпсувати вам Різдво. Зрозумів я, що не подарунки важливі на Різдво. Ви і без них можете  гарно і весело святкувати. І перед труднощами не зупинились, не плакали та не сварили мене, навпаки, були дуже добрі до мене.  І навіть розвеселили.  Я раніше на Різдвяні свята завжди був сам, мабуть, це я від самотності злюкою був.

Музика 010 (повертає дітям подарунки, розкриває ялинки) 

Вед.2 Ялинка на місці, дарунки чекають

На радощах діти всі Грінча вітають.

(Грінч пробує на дотик ялинку)

Грінч: І справді, вона штучна і така приємна, дуже схожа на живу ялинку… Вибачте мене, що так вийшло. Я більше так не буду і хочу разом з вами залишитись на святкування, дозволите?

Сінді, Ліна, Дит. 1, 2 Так, дозволяємо!

(Діти підбігають до Грінча і дякують йому)

Вед.3 Забули образи, враз друзями стали.

І знову маленьке у нас сталось диво,

Історія наша скінчилась щасливо.

Вед.4 В житті і  у казці завжди  так ведеться:

Хто дружній  і щирий – тому все вдається.

А той , хто лихий,  добрим теж зможе бути,

Якщо любов в серці він зможе відчути.

Вед. 5 Хай казка чудова в Різдвяні свята,

Із дивом своїм в кожен дім завіта!

Разом Щасливого Різдва!

Музика 011 фінал ласт крістмас (Поклон)

Кінець

 

docx
Додав(-ла)
Новак Юлія
Пов’язані теми
Педагогіка, Сценарії
Інкл
Додано
26 січня
Переглядів
45
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку