Сценарій останього дзвоника "Веселкове місто"

Про матеріал
Сценарій останього дзвоника для учнів 1-9 класів. Свято проводиться у кольорах веселки, нагороди і грамоти виготовлені кольорові.
Перегляд файлу

"ВЕСЕЛКОВЕ МІСТО" СЦЕНАРІЙ. ОСТАННІЙ ДЗВОНИК  Розмалюю світ барвами веселки»

1.    Так , друзі, в нас все гаразд ?

2.    Гаразд !

1.   Усі зібралися?

2.   Всі!

1.    Залу прикрасили ?

2.   Прикрасили !

1.     Дітей причепурили ?

2.   Причепурили !

1.  Вчителям  зачіски зробили ?

2.    Зробили !

1.     А гарну погоду на сьогодні замовили ?

2.   Замовили !

1.     Тільки один рік у школі , а працюєте , як Попелюшки . Ну нічого без нас не можуть ці дорослі!

Я.    Що правда , то правда!     Ну що ж, друзі , можна  свято розпочинати ?

2.    Можна !

Я.   Стоп , стоп , стоп !  Зачекайте  ! У нас проблеми ! А де наш випускник?

 

Уч. Випускник боїться заходити ! Каже, що у нього ДЗВОНИКОФОБІЯ!

Я.   Правда ?   Ну і що ж нам робити ?

Хлопчик  Не хвилюйтеся , люба . В мене є план «Б».

Я.   Який !?

 Хлопчик      Пропоную цим питанням зайнятися першокласникам,  ті не бояться  нічого!

Я.  Гаразд!

    Друзі милі помагайте!

                   Нашу школу виручайте ,

                        Випускника ви знайдіть ,

                        До нас на свято приведіть !!!

 

Добрий день кажу я дітлахам

Доброго здоров’ячка зичимо батькам

Доброго настрою вчителям  і гостям

Доброго свята бажаємо всім вам.

(заводять випускника)

От і всі вже на своїх місцях. То що друзі, свято розпочинаємо? (так)

 

Англійці говорять: «Мій будинок – моя фортеця!» і замикають ворота.

А ми пропонуємо відкрити двері нашого спільного будинку, розкрити вікна, впустити в наш шкільний дім більше тепла і розпочати свято!

 Сьогодні незвичне свято – свято вшанування переможців, свято її величності науки!!!

Так, а ще свято таланту, на якому ми відзначаємо найкращих учнів та вчителів за підсумками 2018 – 2019 н.р., які гідно представляли нашу школу на різноманітних конкурсах, олімпіадах, проектах, що відбувалися в районі та області.

Є ким пишатися. Є потужний потенціал творчої та обдарованої молоді!

         Ми раді від душі вас всіх вітати,

 Хай щастя вам всміхається без меж.

 Ми вмієм вчитись, танцювати і співати

 І перемоги святкувати вмієм теж!!!!

 

Сьогоднішнє свято ми зв’язали з веселкою.

Веселка...На перший погляд, це тільки проста різнокольорова стрічка, котра висить у небі і нічого не робить. Просто з'являється разом з появою сонця після закінчення дощу. А кому ж вона потрібна? Вона нічого із себе не виявляє, нічого собою не представляє і взагалі вона не постійно відвідує небо.

В1: Веселка...Це ж щаслива нитка надії, яка наступає після бридких крапель дощу. Вона нагадує світлу мрію, яка от-от має здійснитися. Це ніби промінь сонця, ніби солодкий сон, і ніби найсвітліший спогад, який забувається разом із зникненням веселки...

В2: Веселка.. Це наше життя, хоча ми інколи думаємо, що воно складається тільки з чорного і білого кольорів, що є тільки ці дві смуги! Але варто тільки зупинитись на хвилинку, усміхнутись і згадати, що життя сіяє всіма кольорами, радує нас феєричними відтінками та інтригує напівтонами.

 

В.1 Сьогодні незвичайний день – це день, коли всі діти мають можливість доторкнуться рукою до веселки.

 

Я. Сьогодні, дійсно, незвичайне свято, його можна назвати по різному:

Свято – успіхів, досягнень, звершень;

Свято – фініш;

Свято – підсумок;

Свято – останнього дзвоника;

Свято – початку літніх канікул.

 

В1. Світ сповнений яскравих фарб і кольорів. Людина здавна звернула увагу, як кольорова палітра впливає на події, настрій, здоров’я, навіть на долю. Ми вирішили дотримуватися законів колористики.

 

В2. За міфами стародавніх еллінів, на самому вершечку барвистого перевесла стоїть сама вісниця богів, богиня райдуги – прекрасна Ірида. Це вона, об’єднавши небо і землю, слугує посередницею між людиною та олімпійськими богами. Грайливою, кольоровою веселкою вона спускається й до нас.

 

 


Я намалюю олівцями світ,

Я намалюю те, про що так мрію.

Я намалюю замість снігу цвіт,

Де кожна квітка – це чиясь надія.

 

Яскраву крейду в руки я візьму́

І намалюю на асфальті диво.

Свою дитячу мрію я здійсню:

Бо кожному я намалюю крила.

 

А іще я намалюю літо,

Радість подарую  усім.

 Небо, море, поле, диво-квіти

Розфарбую пензликом своїм.

 

Пробіжу по райдузі,по усіх доріжках

Будуть кольоровими пальчики на ніжках,

КОЛЬОРИ ВЕСЕЛКИ зафарбують стежечки,

Подарую всім навколо кольори-мережечки.


ВЕСЕЛКОВА ЛІЧИЛКА
Ми сьогодні із квіток
кольоровий сплели вінок.
В школу нашу, як сестрички,
простяглись барвисті стрічки.
Ось червона, перша стрічка, —
колір стиглої сунички.
Друга — наче мандаринки,
що оранжеві в них спинки.
Третя — жовта, наче сонце
зазирає у віконце.
 

 

А четверта — то зелена,
як листок берізки, клена.
П’ять — блакитна, барвінкова,
наче квіточка святкова.
Шоста — синя, як ті сливи,
що дощі вмивали й зливи.
Сьома — вкрили ліс та балки
фіолетові фіалки.

Із семи стрічок веселих
утворилася веселка,
і щоб наші підсумки підбити,
треба все нам  повторити.


Пісня «Веселка»

В1. Все у світі має свої барви: і люди, і відносини, і почуття… Головне – це вміти побачити те внутрішнє сяйво, яке вдихає життя і кольори у все на світі.

В2. Як і кольори веселки, ми такі ж різні, але ж однакових людей на землі і не буває!

В1. Шановні друзі, а ви знаєте після чого з‘являється веселка?

 

В2. Звичайно ж після дощу! Але в нашій школі дощик капає в серця дітей і залишає там краплинки вдячності та поваги.

 

В1. В дитинстві кожен мріяв дізнатись звідки починається веселка. А починається вона саме тут – у нашому шкільному веселковому товаристві.

 

В2. У кожного товариства є свої статути і правила, а в нашому  найголовніше правило завжди мати гарні результати у навчанні та праці. 

 

В1. Минув ще один навчальний  рік. Ми підросли та подорослішали на цілий рік!

 

В2. Скільки знань отримали протягом року!

 

В1. Все це чудово! Як кажуть усьому свій час. От він і прийшов довгоочікуваний час літнього відпочинку та оздоровлення.

 

В2. Непомітно ми переходимо з класу в клас.

 

В1. А учні 6 класу прийдуть в 7 клас.

 

В2. Так, ми вже закінчили 7 клас і першого вересня прийдемо до 8 класу.

 

В1. А учні 9 класу першого вересня будуть стояти на лінійці в іншому навчальному закладі.

 

В2. Я беру до рук пензля і на полотні з’являється червоний колір…

ЧЕРВОНЕНЬКА стрічечка пахне полуницею,

Вишнею, кавунчиком, яблучком, суницею.

Це колір справжньої чистої любові,

Колір мужності і сили, та світлої долі.

В1. Червоний колір застерігає нас – дорога складна, але гра варта ставки, бо ставка – біль від рани, а гра – саме життя. Той, хто програв, буде заліковувати рани, а переможець приречений на вічне щастя… Адже червоний колір – це колір впевненості у собі, ознака дорослості і певних досягнень у житті.

 

В2. У нас є випускник – Бутковський Олег

 

В1. Давайте його запросимо(виходить) і запитаємо: Олег, а ти готовий до гри – з назвою «Життя»?!...(відповідає)

 

В2. У царстві червоного сяйва тобі доведеться побувати, пройти іспити, отримати  свідоцтва про освіту, вибрати правильну життєву дорогу, яка поведе тебе у самостійне доросле життя.

В1. Ми хочемо тобі побажати щасливої дороги! А ці яскраві, барвисті стрічки хай перетворяться на веселкову дорогу у майбутнє щасливе життя!

 

В2. Нехай твій небесний охоронець буде завжди поруч і в хвилини радості, і в хвилини смутку, любові і розлучень, щохвилини, щосекунди. Коли впадеш, він – підніме, коли заплачеш – втішить, коли будеш радіти, він теж разом з тобою радітиме.

(нагородження)

В1.  Шкільні роки, найсвітліша, найбезтурботніша пора  у житті людини. Шкода, що час не стоїть на місці. Він летить, немов на крилах, даруючи нам  радість життя.

 

В2. Здається вчора зустрічав  шкільний поріг  малюків, наляканих новим і невідомим, а сьогодні вони подолали вже перший рубіж. Це учні 4 класу.(виходять)

В1. Долаючи сходинки початкової школи, ви швидко підростали, переходячи з класу в клас. Вашою опорою і помічниками у навчанні були вчителі початкових класів.

 

В2. Попереду у вас нові вершини, нові предмети, нові вчителі.

 

В1. Бажаємо вам не розгубити багаж знань, отриманих у початковій школі, а навпаки, щей  примножити. Сили вам, натхнення та великих досягнень.

(нагородження)

 В1.  Хай сьогодні дзвоник дзвенить,  для вас випускники, червоним кольором – кольором любові та надії, хай по життєвих шляхах завжди поруч із вами йде удача!

 

В2. Я беру до рук пензля і на полотні з’являється помаранчевий колір…

Далі йде доріжка- колір апельсиновий,

Персиком насичений, ОРАНЖОВИЙ, БУРШТИНОВИЙ!

Самий він яскравий, пахне абрикосом,

Колір цей вплету подругам у коси!

В1. Помаранчевий позначає дію та ентузіазм. Спонукає йти вперед, допомагає звільнитися від нав’язливих страхів і зміцнює морально.

Люди, які віддають перевагу цьому кольору, – творчі особистості. Вони сильні, волелюбні, щирі. Вони мають невичерпну енергію, яку необхідно вихлюпнути, наприклад, створивши черговий шедевр.

В2. Помаранчевий колір - колір теплоти, блаженства, напруження, але в той же час - м’якого блиску призахідного сонця. Цей колір відповідає за задоволення різних здібностей, постійно тримає в тонусі. Вплив, який чиниться ним, є теплим і радісним. Цей колір пов’язаний з прагненням до досягнення нових вершин. Він завжди радує око і сприяє гарному настрою.

Помаранчевим кольором ми зафарбували доріжку,  яка веде до учнів 1 класу. Запрошуємо їх до нас.

(нагородження)

В1. Нехай помаранчева мелодія  нашого дзвінка принесе вас сили та натхнення.

В2. Я беру в свої руки пензлик, малюю жовте сонце і в мріях повертаюся туди, де мені було тепло і затишно…

ЖОВТИЙ КОЛІР літа, соняха і сонечка,

Квітів на галявині, стрічечки у донечки

ЖОВТИЙ КОЛІР меду, пшеничного колосу

ЖОВТИЙ КОЛІР променя і мирного голосу.

В1. Школа – це світла дитяча країна, у якій діти навчаються, ростуть, мудрішають. А знання – це найбільший капітал, який завжди лишається з людиною!

 

В2. Щороку наша школа відкриває двері новому поколінню. Іноді, складається враження, що вона – величезний магніт, який притягує до себе талановитих дітей!

 

В1. Ви не замислювалися, чому дитинство асоціюють завжди з жовтим та жовтогарячим кольорами?

 

В2. Це колір безтурботності, щастя, легкості. Навколо дітей завжди жовтогаряча аура.

 

В1. До жовтого кольору ми віднесли випускників дитячого садочка, які 1 вересня поповнять наші ряди, прийдуть до школи учнями 1 класу.

(нагородження)

В2. Я беру до рук пензлик і на полотні з’являється  зелений  колір…

А ЗЕЛЕНИЙ манить... свіжістю й красою,

Запахом ялинки, сосни і росою.

На доріжці цій я ніби оживаю,

Розквітаю, молодію, що робити знаю...

 

В1. Зелена вулиця – найжвавіша

Найактивніша і найвеселіша.

Початківців тут проживає родина

Особлива  в ній кожна дитина.

 

В2. Зелений колір символізує юність, надію, радісне очікування. Це колір розвитку і зростання.

 

В1. А ще цей колір у мене асоціюється з наполегливістю, енергійністю, завзятістю, вмінні досягати свої цілі. І це учні 2 класу. Запрошуємо до нас.

(нагородження)

В2. Хай наш дзвоник дзвенить для вас зеленим кольором. Залишайтеся завжди повними сил та прагніть до кращого.

 

В1. Наш пензлик малює нам наступний колір- голубий

ГОЛУБА ДОРІЖКА - КОЛІР миру й неба,

Жити у добрі і злагоді усім людям треба.

По доріжці пробіжу, зафарбую ніжки,

І про мир всім розкажу, прочитаю з книжки!!

В2. Блакитний, небесний – цей колір нагадує мені про небесні світила. Він спонукає дивитися вперед і сподіватися. В учнів 5 класу ще все попереду. На них чекають нові конкурси, змагання та перемоги. Запрошуємо до нагородження.

(нагородження)

В1. Хай наш дзвоник дзвенить для вас блакитним кольором – кольором мрії та надії. Саме з мрією люди досягають найвищих вершин. Тож мрійте та прямуйте до кращого! Хай все буде, як у мрії, як у казці!

 

В2. Я беру до рук пензлик і на полотні з’являється  синій колір…

СИНЯЯ ДОРІЖКА пахне васильками,

Квітами, що є на полі й сукні моєї мами.

СИНІЙ КОЛІР моря і глибин небесних,

І зірок,що в небі,і казок чудесних.

В1. А я б розмалювала всесвіт в синій колір! Колір неба і моря! Колір спокою, рівноваги…

 

В2. Синього так багато на нашій планеті і він має дуже важливе значення для нас. Це колір повітря та легкої води — струмків та річок. Це колір вічності, таємниці та глибокого спокою. Синій вважається кольором інтуїції. Він стимулює мислення.

На Сході він символізує істину і спокій. Синій колір допомагає очистити свідомість від непотрібних думок, заспокоїть тривогу.

Запрошуємо учнів 6 класу.

(нагородження)

В1. Синій дзвін нашого дзвінка хай вам принесе сили та натхнення.

В2. Змахнемо  пензликом  і на полотні з’являється  фіолетовий  колір…

КОЛІР ФІОЛЕТОВИЙ - сливкою насичений,

Манить погляд кожного, наче намагнічений.

Пробіжусь по стежці цій, буду ніби квіточка

Гарна і приваблива, як веселе  літечко.

 

В1. А тепер поскладніше, адже дійсно фіолетових  тіл мало, тому лише дійсно кмітливці зможуть пригадати та щось фіолетове назвати.

Слова: слива, бузок, гладіолус, баклажан  мальва, конвалія  дзвіночки, лаванда, капуста фіолетова, фіолетова цибуля ….

 

В2. Той, хто вибирає фіолетовий, бажає, щоб усі його думки і мрії стали реальністю. Любителі фіолетового воліють реальному свій вигаданий світ, зі своїми цінностями і цілями. Вони дуже мрійливі і часом відмовляються миритися з загальноприйнятими нормами і стандартами.  Такі люди дуже творчі і креативні.

(нагородження)

В2. Бажаємо вам усім за літо набратися сил, здоров’я і продовжувати з впевненістю крокувати країною знань. А фіолетовий колір приносить вам тільки  удачу.

 

В1. Пам’ятайте: наше ставлення забарвлює події в той або інший колір!.

 

В2. А ми з вами йдемо далі…

 

В1.  В школі гарно і весело. Хтось вчиться тільки писати та читати. А дехто твори писати й програми складати.

 

В2. Та всі ми з вами школярі – школярики, які поступово, клас за класом, набираються нових знань.

 

В1. Закінчується весна і прийде довгоочікуване літо. Ти любиш літо?

 

 В2. А як його можна не любити, це ж канікули!

 

В1. Чекали, чекали то й дочекалися.

 

В2. Чекали літа всі, але вчителі мабуть  найбільше!

 

В1.  Без сонця райдуг не буває.

школи не було б без вчителів.

І тільки той, хто сам палає,

Створити райдугу зумів.

Ви вчителі, але не тільки.

Ви – наші друзі, вчителі!

Якби ж ви знали, любі, скільки

Добра й любові нам дали.

 

В2. Найкращі квіти, що на цій землі,

Любов, повагу і серця гарячі

Прийміть від нас, шановні вчителі,

І  ми бажаємо вам великої удачі!

(вручення квітів)

(пісня)

 

В1. Ось і настала кульмінаційна хвилина нашого свята.

 

В2. Зараз продзвенить    сріблястий дзвоник, сповіщаючи про закінчення навчального року.

 

В1. А для нашого випускника це останній дзвоник у стінах рідної школи.Нехай же  дзвенить дзвоник дитинства, юності, надії…

 

В2. Право дати останній дзвінок надається _____________________

 

  1. В небі світиться Веселка кольорами дружби.

 

  1. Хай всім весело живеться!

 

  1. Хай ніхто не тужить!

 

  1. Хай всім щастя усміхнеться!

 

  1. Хай добро всім додається!

 

Я. Ну що, шановні, всі моменти нашого заходу вичерпані, залишилась  черга за вами , діти, дати  клятву учня – відпочивальника, бо ми вчителі, хочемо щоб ви  добре відпочили і повернулися  здоровими до школи.

Клятва учня  - відпочивальника.

Ми під час літнього відпочинку – обіцяємо!

учителям , батькам, гостям, товаришам

  • під час відпочинку – відпочинемо
  • оздоровимось. книгу прочитаємо,
  • малюнок намалюємо,
  • школу незабудемо,
  • першого вересня прибудемо,
  • з квітами малюнками,
  • свіжими думками, посмішками

ОБІЦЯЄМО! ОБІЦЯЄМО! ОБІЦЯЄМО!

 

 

Я. Життя у кольорі…Колір у житті. Барви…Палітра різнобарв’я! Всюди... Різнобарвне наше життя в школі! Емоційне, бурхливе, насичене. І сьогодні мені залишається додати  у ваше життя білого кольору. Це колір чутливості, чуйності, новизни та надії, впевненості і віри у свої сили. Білий – це колір, який поєднує в собі всі кольори. Він обов’язково принесе вам радість, оптимізм, ентузіазм. Але життя буде цікавим тоді, коли веселка даруватиме щодня інший колір. Тож робіть своє життя яскравим, різнобарвним, не шкодуйте тепла для оточуючих, будьте щирими і людяними. Головне мрійте і вірте, що мрії збуваються! У таких чудових дітей вони обов’язково здійсняться!

Не завжди над рідним краєм

Цвіла веселка у розмаї,

Були у нас скрутні часи,

Здавалось, всім не до краси.

Здавалося, кругом – пітьма,

І з неї виходу нема.

Тоді всіх рятувала Мрія,

Любов, і Віра, і Надія!

Покладання квітів до памятника класу з класним керівником.

(подяка)

docx
Додав(-ла)
Бон Олена
Додано
14 вересня 2019
Переглядів
867
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку