Сценарій патріотично - фольклорного заходу " З Україною в серці "

Про матеріал

Мета: розширювати уявлення учнів про традиції та звичаї українського народу; виховувати бажання дотримуватися їх; розвивати пізнавальні інтереси, познайомити з рослинними символами, їх значенням в обрядах, віруваннях, житті людей, виховувати відчуття патріотизму та любові до своєї держави.

Перегляд файлу

Сценарій проведення

 Патріотичного свята  « З  Україною в серці »

Тема : українські традиції, звичаї та обряди.

Мета: розширювати уявлення учнів про традиції та звичаї українського народу; виховувати бажання дотримуватися їх; розвивати пізнавальні інтереси, познайомити з рослинними символами, їх значенням в обрядах, віруваннях, житті людей, виховувати відчуття патріотизму та любові до своєї держави.

Обладнання:  Записи українських пісень ,  українські костюми, атрибути обрядів, сценічні декорації в українському стилі, вишиті рушники, віночки, квіти, якими прикрашена сцена і зала, де відбувається свято.

( на фоні музики виходять  ведучі)

Ведучий 1: Добрий день Вам, люди добрі!

Ведучий 2: Добрий день Вам, люди щирі!

Ведучий 1: Ми раді зустрічі з вами на  проведенні  щорічних « Ігор патріотів » . Перш ніж ми почнемо боротьбу республік , хотілось би  познайомити наших гостей з правилами цієї гри.

 В цьому році тема наших ігор « З Україною в серці », а саме  -  знайомство з українськими традиціями , звичаями  та обрядами .

Ведучий 2: Як завжди, гра поділяється на кілька етапів:

На першому етапі змагаються Департаменти культури республік ( для них було запропоновано  домашнє завдання:  приготувати український обряд , звичай  тощо)

На другому етапі показуватимуть свою міць , силу ,швидкість , а подекуди і  розум, Департаменти спорту республік ФРГ, а паралельно Департамент редколегії буде розробляти малюнок під назвою «  Що має бути в серці справжнього  патріота ».

Ведучий 1: Третій етап -  розумовий штурм від Департаментів освіти кожної республіки. Представник департаменту повинен буде вгадати про яку видатну українську постать йде мова. 

Четвертий етап

Паралельно з проведенням кожного з етапів , протягом всієї гри за збір інформації відповідають Департаменти  інформаційної служби республік, за підрахунок федератів  - Департамент фінансів , та в кінці гри всі наші гості отримають подаруночок від Департаменту милосердя. І нарешті,  останній  п’ятий етап -  нагородження переможців.   

Ведучий 2:  Що ж , з правилами розібралися , а зараз пропонуємо представити наше журі : ______________________________________________________________________________Якщо усім все зрозуміло, ми починаємо !

Ведучий 1: Увага, республіки !Приготувалися для  дружнього привітання  команд:

Команда республіки « Удача » - 11 клас;

Команда республіки « The Best » - 10 клас;

Команда республіки « Прометей » - 9 клас;

Команда республіки « Мрія » - 8 клас.

На фоні музики

Які в народу звичаї  крилаті,
Який багатий наш духовний світ!
Традиції живуть у кожній хаті
І їх вивчають діти з юних літ.
 

Ведучий 1:

Традиції ніколи не вмирали,
Їх українці свято берегли.
А в світлий час їх з пам’яті дістали
І, наче стяг, в майбутнє понесли.

Живе у народі гарний звичай -  проведення обжинкових свят. Обряд обжинків відзначав український народ давно, продовжує відзначати і в наш час. Недарма останній місяць літа на Україні називають серпнем. З приходом серпня для серпів і кіс було завжди багато роботи. Завершували жнива, збіжжя звозили на токи, готувалися до обмолоту.У день завершення косових хліба господарі залишалися вдома, готуючись до приходу женців. З тієї нагоди у хаті варили багаті страви, пекли, прибирали у дворі, в світлиці.

Ведучий 2: Дівчата шукали польові квіти і прикрашали обжинковий сніп.   Ото ж поринути в глибину віків , почути пісню  жайворонка  в  полі, та вдихнути запах налитого сонцем колосу пшениці вам наші любі гості, допоможуть учні 11 класу,  республіка « Удача », привітаємо їх.

( Під тиху музику з’являється  батько  та син  , які збираються на поле жати )

 Батько: Завтра у нас буде важкий день — почнемо жито жати! Жнива — найвідповідальніша пора року в хлібороба. Як тільки  починають  косити  зернові,   люди  відкладають  усі  господарські справи.  Треба  вчасно і як найшвидше зібрати  вирощений хліб.    Один жнив'яний день рік годує.

Син Тато, а куди покласти серпа й цурку?

Батько: — У кошик, синку . Там вже лежать хлібець і рушничок.

Син  — А для чого кетяги  калини і червона стрічка?

Батько:  — Для спасівської бороди

С и н - А для чого роблять спасівську бороду?

Батько: — Спасова борода під  Спаса, який припадає на 19 серпня. З його приходом уже закінчується  літо. Тому кажуть: «Прийшов Спас — держи  кожуха про запас». А бороду роблять для того, щоб віддати шану вирощеному зерну. Більшої святості, а ніж хліб, нема.

Батько: Що ж ,сину , ходімо  у поле, побачиш як женці жнуть!

 (в супроводі пісні „Ой літає соколонько по полю” з’являється господар і господиня. В руках господиня несе на білім рушникові хлібину- дар землі-матінці за добрий врожай. Зупинившись, господарі  по черзі звертаються до вищих сил природи з проханням  допомогти зібрати врожай).

Господар:  Сонце праведне, Святий Петре і Юрію, виростили ви хлібець Божий на ниві, внесіть його у наші руки. Докотись,хлібе святий , у наші клуні та стодоли...

Господиня: Душечки святі, охороняли ви нашу ниву. Внесіть цей хліб святий в наші руки. А все лихе, зле - іди на ліси, болота, очерети. Згинь, пропади, щоб ми й голосу твого не чули.

( Господиня кладе хлібину на ниву. Ставши обличчям до ланцю, господар скидає капелюха, а господиня хреститься ).

Господар: Благослови, Боже, щасливо  жнива розпочати.

Господиня : Що ж, женчики, благословення отримали, можна й жито жати.

Під музику йдуть за куліси , з іншого боку виходять женці на танок

« Косив батько косив я »      Після танцю стають в півколо

1 учень : У народу нашого є давній  гарний звичай: зібравши перший сніп - прославляти, славити зерно і людину, прикрашати  перший сніп .

2 учень: Складаймо перші зжаті колоски навхрест, як символ Сонця і людського життя, Спасителем  якого став Ісус  Христос, та зав’яжемо із перших зжатих колосків перший сніп – Воєводу.

( хлопці виносять сніп та ставлять його посередині )

( розпочинається дійство заквітчування снопа  на фоні  мелодії  )

 

1 дівчина:

Гей, вставайте в коло дівчата.

Будемо снопа прибирати!

2 дівчина: 

Будемо снопа прибирати, 

Квіточками рясно квітчати,

3 дівчина: Квіточками рясно квітчати,

                    Ще й стрічками переплітати.

 

4 дівчина:  Щоб увесь народ дивувався,

                    Який у нас снопик удався:

                    Височенький, ще й ваговитий,

                    Кожен колос зерном налитий.

5 дівчина:  Ой, снопе, снопе, снопе вусатий,

                     Несеш достаток  у кожну хату.

6 дівчина:  Пшеницю чисту, щоб усі мали,

                     Хліба доволі, бо працювали

                     Несемо достаток кожній родині

                     Несемо славу рідній країні.

(дівчата з різнокольоровими стрічками, кетягами калини та квітами спочатку промовляють та прикрашають сніп, а потім   водять хоровод навколо  снопа)

Хлопець :  Ой, вижали жито в добрий час. А тепер, господарю, частуй нас! Бо як  не  будеш, господарю, частувати, то не буде житечко вилягати!

 Господар: Прошу любі женці до хати , буду вас частувати .

( Господар та господиня сідають за стіл , женці – хлопці переходять з ними , а дівчата танцюють привітальний танок з рушниками )

Господар: Тож хай же щедро земля наливається соком,

                   І колоситься золотистий сніп!

                   І хай же родить більше з кожним роком

                   Його Величність -  годувальник Хліб!

Господиня :  Тож дай, Боже, всім нам щедрого урожаю, сили і здоров’я, щастя і достатку, хліба-солі і всього доволі.

Кланяються , під музику йдуть дівчата, несуть коровай гостям.

Ведучий 1: У народі кажуть: скільки днів — стільки й свяг. Та, проте, один із святкових днів — особливий. Ви, очевидно, здогадалися — мова йде про Новий рік. За всіх часів і в усіх народів, на яку б пору року не випадало воно, пов’язане з неповторними обрядодійствами. Та це й природньо — кожен із сущих неодмінно вірить у те, що рік грядущий обласкає нас щасливою й удачливою долею.

Ведучий 2: Загалом всі чекають з великим нетерпінням новорічних колядниць , а чи то щедрувань, адже саме під час  них можна і пограти і поспівати , та ще й  смачненьким поласувати, а як це відбувається  нам з вами покаже 10 клас,  республіка  « The best »

( Під звуки дзвіночка з’являється Господиня)

осподиня: Ой! Вже й Святвечір наступив, уже колядники колядують, а в мене ще й стіл не застелений.

( Застеляє поверх сіна білу скатертину, розставляє посуд.)

( Входить господар.)

Господар : Жінко, вже на вулиці колядники зібрались , чути спів , та сміх, а ти все баришся . Так до нашої хати ніхто й не завітає.

Господиня: Та все, все. Вже все готове . Ой! Чуєш, вже кличуть.

( За кулісами стукіт в двері та галас, колядники просять заколядувати)

Ой чи є, чи нема пан господар удома?

Ой чи є, чи нема його господиня?

Ой чи є, чи нема вся його родина?

Господиня: Вдома і господар ,

                       Вдома й господиня,

   Вдома вся   щаслива родина.

 Діти : А можна до хати , вам пісень заспівати?

 Господиня: Ну що ж, заходьте!

Добрий вечір! Ой як вас багато! Хто ж ви такі?

Діти : Ми колядники!

Господиня:  А чого завітали?

 Діти: Пришли щедрувати до вашої хати!

Господар: Прошу коляду заспівати, ви багато мандрували. Розкажіть , що бачили , що чували.

Діти: Благослови нас господарю тобі щедрівку заспівати.

Господар: ( хрестить дітей та промовляє)  Благословляю!

1К: Тут живе господар багатства володар!

Разом : Щедрий вечір, добрий вечір!

2К: А його багатство, золотіє руки!

Разом : Щедрий вечір, добрий вечір!

3К: А його дружина то ясне сонце!

Разом : Щедрий вечір, добрий вечір!

4К: А його діти  - то ясні зорі!

Разом : Щедрий вечір, добрий вечір!

( Вбігає коза)

Коза: Я коза дереза ,за три копи куплена, господарем загублена.

А вони йшли  мене знайшли.

Я не їм дерези. А я хочу ковбаси

Я не хочу сінця, а я хочу млинця,

Бо сьогодні колядниця

Несіть мені все: бо ногами затопчу, хвостиком замету.

Діти: Агов Коза , ти до господарів не чіпляйся .

Бо виженемо з хати будеш сама колядувати.

( коза відходить тихенько назад)

1К: Колядую,колядую бо ковбасу чую,

А де колядую там і заночую:

А щоб ми у вас не ночували –

Ви господине дайте нам ковбаси пару.

Та ще куті що на покуті.

2К: Ой походи коло пічки,

Дайте нам по перепічці.

А якщо цього немає,

То дайте пиріжок.

Хоч і маленький ,аби маком повненький.

3К: а ще дайте сала не скупіться ,

Щоб ячмінь міг колоситься .

Щоб нажали сто кіп жита ,

Щоб сім’я була вся сита.

Коза: швидше виносьте нас не морозьте.

Вам колядочка, а нам меду бочка.

А ще хлібця, яйця та солодкого винця.

Бо  сьогодні колядниця.

Ви не жартуйте нас почастуйте.

Від свята до свята хай ваша сім’я буде багата.

4К: Ми у Вас багато чого просили.

А якщо у вас цього нема

То просимо до нашого мішка,

Ми вже багато наколядували.

Нас щедро люди пригощали.

А ми б , і Вам дали як би ви нас запросили за стіл сісти та смачненько попоїсти.

Господиня : ой яка гарна у вас коза,напевно кращої нема!

Господар : гарно , гарно  заколядували, свої частування ви добре заробляли тепер тримайте і Бога прославляйте .

Всі стають півколом і співають пісню

 « Радуйся .Земле!»

1К: скільки не колядуй ,а закінчувати час.

2К: кращі побажання ви прийміть від нас.

3К : І в нас і в вас хай буде гаразд

Щоб ви і ми щасливі були.

4К: хай біда і горе обминають дім.

Доброго здоров’я зичимо вам всім.

 

Ведучий 1:

  Що за час настає?

 Ось зима до кінця йде.

 Настала Масниця,

 Значить, час радіти!

 Час зимовий проходить,

 А весна тепло призводить!

 Будемо зиму проводжати,

 Станом ми весну зустрічати,

 

Ведучий 2:  Масляна - це веселе проведення зими, осяяне радісним чеканням близького тепла, весняного відновлення природи. Ну а почастують нас сьогодні смачними млинцями учні 8 – А класу республіка « Мрія »

( Під музику з’являються глашатаї )

1 глашатай.      Усім друзям та гостям

                          Щирі вітання!

2 глашатай.      Хай здійсняться незабаром

                          Ваші сподівання!

1 глашатай.      Хто радіє сонцю, квітам

                          Хай весну стрічає!

2 глашатай.      До нас Масляна – красуня

  На двір виїжджає.

Виходить Масляна.

Пісня «Масляна» О. Злотника.

 

МАСЛЯНА: Моє вам шанування. Я до вас на цілий тиждень завітала. Цілих 7днів будемо вживати скоромну їжу і щодня –

вареники з сиром, политі сметаною… Гулятиму і я з вамиДозвольте мені про себе вам розказати , мовити

Масляна — це одне з найулюбленіших свят Київської Русі. Його здавна відзначали наприкінці лютого, коли «весна з зимою зустрічалися». Друга назва свята — Сирний тиждень. Справа в тому, що Масляній передував зимовий піст, і люди врешті-решт могли їсти всілякі скоромні продукти, у першу чергу молочні та з м'яса.

Людям дуже хотілося скоріше провести зиму й зустріти довгоочікувану весну. Розуміючи, що найсуворіший час добігає кінця, а попереду -ласкаві весняні дні, люди насамперед дякували за тепло сонцеві, славили його, пекли млинці — круглі, рум'яні, червонуваті (якщо були зроблені з житнього борошна), які дуже нагадували сонячний диск.

До млинців готували олію, сир, сметану, діставали мед, пекли медові пиріжки і візерункові пряники. Саме з цим і зустрічали довгоочікуване свято.

1-й Ведучий: Дозволь нам, Масляна, слово мовити.

Масляна: Ну, добре. Сьогодні свято, гріх сердитися.

1 учень -   Ми тебе за те так гарно вбрали,

        Зверху хусткою з барвінком поряджали,

        Що ти солодко кормила всіх нас

        І давала веселитися нам час!

2 учень -  Дорога ти наша, Масляна!

        Ти біла лебідонька!

        Дуже добре в тебе серденько!

 3 учень -  Хустка вишитая, терновая,

        Сукня гарная новая!

        Брови чорні, немов вуглина.

         А вуста червоні, як калина!

 4 учень-   Довга в тебе русая коса,

         Біжить, мов ручай, аж до пояса!

         Масляна, Масляна, яка ти мала –

         Як би ж тебе сім неділь,

        А посту одна!

2-й Ведучий: Дозволь провести тебе на почесне місце. Запрошуємо тебе повеселитися, святом насолодитися.

( починають ходити навколо сонця зі стрічками)

1-й Зима іде! Приходить весна!
2-й Приходь, весно, приходь, красна!

1-й Нехай сонце сяятиме ясно!
2-й  Нехай квіти майорять повсюди!

1-й  Подаруй, весно, тепло чесному люду!

1 – й Весна, весна красна!
         Прийди, весно, з радістю
         З радістю, з величезною милістю!

2 -     З льоном великим,
         З коренем глибоким,
         З хлібом високим.

Масляна: Я гуляла з вами,

Однак я втомилася,

Сил мені не стало.

Тепер мене проводжайте,

А за рік знову чекайте.

( проводжають Масляну)

-         Ой, Масляна! Прощавай, прощавай!

Як будемо здорові, то побачимось знов.

Ти ще один рік почекаєш, прождеш.

Знаєм, знову ти до нас прийдеш.

Скоморохи:
Масляна, прощай,
А на той рік знову приїжджай!

1-й Ведучий:  З Масляною вас вітаємо!
2-й Ведучий:  Свято завершуємо!

 

Ведучаий 1:  

За вікном уже пізня осінь, майже зима, але зараз перенесемося у чарівне літо, заквітчане польовими квітами, білими ромашками, синіми волошками у житі, червоними маками, голубими незабудками...

В давні часи у предків наших,

Коли сонце Богом величали,

Родилося прекрасне свято,

Яке Купалом люди всі назвали.

 

Ведучий 2:

Тріщать усі сороки на вербі,

Що Купала свято на селі,

Що зібралось люду, як квітів у полі

Хай вас обминає лихо і горе.

В час прекрасний в час крилатий

Просимо до нас на свято!

На Івана, на Купала!

Щоб вас доля відшукала!

Ведучий 1:  Тож зустрічайте,  9 – А клас,  республіка  «Прометей».

Під музику вбігають хлопці
 

1-й глашатай. Слухайте, люди, слухайте, люди! Свято Купайла сьогодні в нас буде!

2-й глашатай. Юності свято, краси і кохання!

1-й глашатай. Щастя рясного усім вам бажаємо! Хай пісня лине над рідним краєм!

2-й глашатай. Липнева нічка дуже маленька. Збирайтеся, люди, швиденько.

1-й глашатай. Та будемо в танці разом кружляти, пісень ку­пальських будемо співати.

2-й глашатай. Слухайте, люди, приходьте, люди! Свято Купайла сьогодні в нас буде!


Глашатаї виходять. На сцену з піснею «Сьогодні Івана, а завтра Купала» ви­ходить гурт дівчат, які виносять обрядове дерево «Марену». Ведуть хоровод «Кругом Мареноньки».

1 – а дівчина : Ой дівчата , як гарно. Невже діждалися свята , можна  тепер нареченого взнати.

2 – а дівчина  :  Правду кажеш, Ульяно! Нічка сьогодні чарівна , та треба скоріше Марену  наряджати, а то день нічку змінить,  і не встигнемо долю впізнати.

 

Дівчата під музику наряджають

 « Марену »  дерево.

1.Посередині прив’яжемо коричневу стрічку — це символ землі-матінки, нашої годувальниці.

2.По обидва боки від неї — жовті стрічки — це символ сонечка нашого гарячого, яке всьому дає світло і тепло.

3.Пов’яжемо  зелені стрічки, бо це символ молодості і краси, спокою в природі.

4.Прив’язуємо сині стрічки — символ неба і води, ще вони додають людям сили і здоров’я.

5.Прив’яжемо  оранжеві стрічки, бо цей колір символізує наш святий хліб насущний.

6.Ще зав’яжемо дві фіолетові стрічки, як символ мудрості, бо треба в світ іти мудрою людиною.

7.А за ними — малинові,  щоб щирими  зростали дівчатка,  адже вони сім’ї своєї годувальницями будуть.

8.Рожеву стрічку в’язали, щоб у кожної з них достаток був у домі.
 

 Під час хороводу на сцену виходить гурт парубків з купайлом-деревцем. Дві жердки у вигляді хреста, з'єднані пе­ревеслом і обв'язані соломою, лахміттям, будяками, кропивою. Замість голови — драний бриль, уквітчаний папороттю... Парубки встановлю­ють свого «Купала» коло «Марени» й починають кепкувати з неї та з дівчат.
1 – й хлопчик.
Та хіба то та Марена,
Що до відання?
Та вона така паршива,
Як в багні свиня.

2-й хлопчик.
Тонконоге, кривобоке
І ледве стоїть

Не дамо ми їй Купала,
Хоч як не просіть!

3-й хлопчик.
Та хіба ото вінки?
Хіба ото стрічки?
Подивіться, наш Купайло,

гарний як свічка !

Дівчата.       Купайло, Купайло, де ти зимувало?

Парубки.
Зимувало в лісі, ночувало в стрісі,

Веснувало в пір'ячку, літувало в зіллячку!

Дівчата:  Чорне, брудне, кострубате, обсмоктане й горбате! Тьху!

Хлопці: А ваша Марена на кіл посаджена,  обскубана, як курка зализана!
 

Дівчата відштовхують парубків, захищають свою Марену.
 

1-а дівчина.
Ой, тримайте, подруженьки,
Бо впаду у воду.
Подивіться, люди добрі,
На оту уроду
2-а дівчина.
Та хіба ото жених?
Хіба ото пан?
Замість квіточок, на ньому
Лиш один бур'ян!
 

3-а дівчина.
А наші квіточки з рум'янку та м'яти.
У наших віночках барвінок хрещатий,
У наших віночках цвіт чебреця,
У них не знайдете початку й кінця.
4 – а дівчина.

Ваше Купайло засохле, високе,
Таке, як усі ви, воно кривобоке.
Ви, певно, тримали його у стодолі,
То, бідне, не бачило сонця і волі.

5 -а дівчина.  Хлопці, ви б ліпше нам розказали,
                      Де вашого красеня пси покусали?

Хлопці.  Годі, дівчата, не накличте лиха,
                Ще Купайло розсердиться, то буде потіха!
 

6-а дівчина. Та добре вже, добре, але визнайте, що наша Марена у вінках і цвіті — то   найкраща наречена в цілому світі! Правда?



Хлопці знехотя погоджуються.


Дівчина: Та годі нам лаятись, пора нам, дівчата, віночки плести  та на воду  кидати , нареченого виглядати .

 

Дівчина: А ви, хлопці кострубаті, йдіть скоріш гілля збирати , а то скоро й нічка скінчиться , а вогнища й досі не видно.

 

Хлопці  йдуть за куліси , а дівчата розбігаються  за квітками

( танок  з віночками )

 

 

Дівчина:

І ви віночки сплітайте,

 

Свою долю самі шукайте!

 

Сьогодні свято Купала в нас.

 

Шукайте щастя, у добрий вам час!

 

 Ведучий 1:  Ось і завершився перший етап  наших ігор , журі ставить свої оцінки, а ми переходимо до другого туру. Здавна наш український народ славився не тільки піснями , казками чи славними умільцями. Але ще й славними багатирями .

Саме тому, наш другий тур не тільки творчий , а ще й, спортивний, де ми з вами зможемо спостерігати за силою, міццю, вправністю наших республік.

 

Ведучий 2:  на сцену запрошуються команди створені Департаментом спорту та редколегії  кожної з республік. Зустрічаємо оплесками наших учасників.

Що ж , команди у зборі і ми пояснюємо вам правила гри .  Отже, Департамент спорту , вам сьогодні треба пограти в давню українську гру «Півникові і бої» та « Перегони на руках» , а  доки Департамент спорту  буде змагатись, Департамент редколегії тим часом буде малювати  плакат  під назвою

«  Що має бути в серці справжнього  патріота ». Для цього пройдіть будь ласка в кінець залу там є все необхідне для створення малюнків.

 ( Проводиться змагання )

 Ведучий 1:  Що ж команди займіть свої місця .  А ми запрошуємо до себе Департамент освіти.  Представник департаменту повинен буде вгадати про яку видатну українську постать йде мова.

Ведучий 2:  А відбуватиметься це ось яким чином, вам на спину буде причеплено портрет видатних українців, після чого ви по черзі будете виходити на середину сцени повертаєтесь і  показуєте своїй команді фото. Команда впізнавши героя не підказуючи , без лишніх жестів  ,буде відповідати на ваші питання лише словами «так « або «ні» . Ваша задача задавати питання так, аби найшвидше зрозуміти про кого йдеться. Чиє  менше питань буде задано той і виграє в цьому турі.

Все зрозуміло ??? поїхали представник 11 класу ( виходять всі останні по черзі.)

Ведучий 2:  А зараз ми пропонуємо вам поглянути на екран для того, щоб  переглянути фото , які були зроблені протягом наших ігор Департаментом інформаційної служби наших республік.

Увага на екран!

І на завершення отримайте будь ласка маленькі подарунки від Департаменту милосердя .

( дарують сувеніри )

 І зараз ми з вами почуємо ім’я переможців цьогорічних

 « Ігор Патріотів ».   Ми передаємо слово нашому журі.

( нагородження)

Ведучий 1:
Моя земля! Чарівна Україна!
Ти мила серцю й дорога мені.
Ти рідна ненька, я — твоя дитина!
В мені твої традиції й пісні.
Оті, що здавна всюди прижилися,
І стали необхідні й чарівні.

Ведучий 2:
Ми ж будемо традиції вивчати,
Щоб прихилитись до землі душею.
Свою історію повинні діти знати
І гордо йти по світу разом з нею.
Ведучий.
Традиції і звичаї народні
Ми вивчимо, щоб більше в світі знати.
Дізналися багато ми сьогодні,
Бо хочемо знання хороші мати.
До зустрічі на Іграх Патріотів!

 

Фінальна пісня і танок « Це моя земля! »

 

Завантаження...
docx
Додано
26 березня 2018
Переглядів
1396
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку