сценарій першого уроку 2020

Про матеріал
квест-гра замість свята першого дзвоника. Допоможе весело та з користю провести час.
Перегляд файлу

«Школа – територія знань, творчості, вихованості, поваги»

(Квест-гра)

Вчитель: Дорогі діти, я рада знову бачити вас здоровими та усміхненими у стінах нашої школи. Через небезпеку поширення вірусу COVID ми змушені провести свято 1 дзвоника у класі. Та з іншого боку, це дає нам змогу вперше розпочати новий навчальний рік в оригінальній формі. Сьогодні на вас чекає участь у квесті. Сподіваюсь, це буде не лише цікаво, а й пізнавально!!! Якщо ви помітили, я не повідомила теми нашого першого уроку. Її ми дізнаємось від команди-переможиці.

У квесті 5 станцій, на кожній з яких ви повинні виконати певні завдання. Найспритніші команди отримуватимуть слова із теми уроку, команда, яка швидше збере всю назву і буде переможницею.

Станція №1 «Коронарік»

Сьогодні ми святкуємо початок навчального року у незвичний спосіб, а все через поширення вірусу, який є дуже небезпечним і швидко поширюється. Я впевнена, що ви за час перебування на карантині та канікулах дізнались чимало про цю хворобу. Тож скажіть мені, будь ласка:

  •                 Що таке COVID?
  •                 Які шляхи зараження цією хворобою?
  •                 Які ознаки цього захворювання?
  •                 Які 4 карантинні зони виділяють в Україні?

Завдання:

  •              За 3 хвилини написати якомога більше заходів для того, щоб вберегтися від цієї хвороби.
  •              Вигадати і продемонструвати способи привітання в умовах епідеміологічної небезпеки.

Станція №2 «Цариця всіх наук».

Діти, а чи знаєте ви, що означає назва другої станції, про що йде мова? Так, це математика. Цей рік в Україні оголошено роком математики, тому завдання цієї станції присвячене саме цьому предмету.

Завдання: розв’язати завдання і здогадатися, про кого йде мова.

  •              Вік: 251+49-134×2=…(32)
  •              Кількість дітей: (15-2×2+9)÷20=…(1)
  •              Прізвище починається на … літеру алфавіту: 23-4×5÷(7+3)=…(21-Р)
  •              Місяць народження: 11+(8-4)×2-15=…(4-квітень)

(Рогожкіна І.О.)

Станція №3 «Україна – суверенна держава».

Думаю, із назви станції ви зрозуміли, про що йтиме мова. А що означає слово «суверенний»?

Завдання: розгадати кросворд.

  

1.

д

У

б

 

2.

К

о

з

а

к

3.

п

р

а

п

о

Р

 

4.

к

о

б

з

А

р

 

5.

к

и

Ї

в

 

6.

к

а

л

и

Н

а

 

7.

к

а

р

п

А

т

и

 

 

  1. Дерево – символ мужності, сили в Україні. (дуб)
  2. Український воїн у минулому. (козак)
  3. Один із символів нашої держави. (прапор)
  4. Збірка віршів Т.Г. Шевченка. (Кобзар)
  5. Столиця України. (Київ)
  6. Рослина-символ України. (калина)
  7. Гори України. (Карпати)

Станція №4 «Видатні українці сучасності».

Діти, як ви вважаєте – наша країна – багата держава? Чим вона багата?

Одним із наших багатств є наш народ. Яких відомих українців ви можете назвати?

Завдання:

  •           Переглядаючи відео, порахуйте, скільки видатних українців продемонстровано в ньому.
  •           З’єднайте людину з відповідним видом діяльності
  1.    Богдан Ступка (ґ)

а) лідер гурту «ВВ»

  1.    Олег Скрипка (а)

б) переможець Євробачення-2004

  1.    Святослав Вакарчук (д)

в) найсильніша людина світу

  1.    Руслана Лижичко (б)

г) боксер у напівлегкій ваговій категорії, дворазовий чемпіон Олімпійських ігор

  1.    Ганна Безсонова (и)

ґ) актор, Заслужений артист України

  1.    Сергій Бубка (ж)

д) лідер гурту «Океан Ельзи»

  1.    Яна Клочкова (е)

е) плавчиня, виграла 5 олімпійських медалей, встановила 50 рекордів України

  1.    Василь Вірастюк (в)

є) боксер, інтерконтинентальний чемпіон у важкій вазі, Олімпійський чемпіон 2012

  1.    Олександр Усик (є)

ж) легкоатлет, багаторазовий світовий рекордсмен, Заслужений майстер спорту

  1. Василь Ломаченко (г)

з) футболіст, володар «Золотого м’яча» 2004

  1. Андрій Шевченко (з)

и) абсолютна чемпіонка світу з художньої гімнастики

 

 

 

 

Станція №5 «Наш клас».

На останній станції ми мали б поспілкуватися, розповісти про наш відпочинок, але через брак часу ми перенесемо це завдання на весь навчальний рік. Вам, напевно, є чим поділитися.

Завдання: зробити селфі (у масках і без).

 

Підсумки

Команда-переможниця записує на дошці тему «Школа – територія знань, творчості, вихованості, поваги».

Чи погоджуєтесь ви з даним твердженням? Хочу побажати вам, щоб ці слова стали сенсом вашого перебування в школі, адже протягом шкільних років школа намагається дати вам не лише знання, а й навчити вас спілкуванню, правилам поведінки, привити вам любов та повагу до своєї Батьківщини й свого народу. Це також чудовий час і можливість проявити свою творчість, бо кожна людина має талант і здібності до чогось і дуже важливо кожному зрозуміти і віднайти його.

На останок напишіть на шматках паперу ваші очікування від цього навчального року, почавши своє речення словами «Протягом цього навчального року я …». По завершенню навчання перед літнім відпочинком кожен із вас побачить, чи досяг своєї мети.

З поверненням, дорогі восьмикласники!!!

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.7
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Зубкова Ніна Федорівна
    Чудовий конспек! Дякую автору! Дуже шкода, що не додається посилання на відео про видатних українців.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лампіка Ярина Ігорівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Тєтєріна Оксана Валеріївна
    Дякую, можна вибрати для свого клосу
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0