Сценарій позакласного заходу "Свято німецької мови"

Про матеріал
Дана розробка включає відомості про німецьку мову, інсценізацію казки «Червона Шапочка» та ігрові завдання для перевірки рівня знань учнів 5-6 класів із німецької мови. У даній розробці використані авторські матеріали та матеріали інтернет-ресурсів.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Светик\Desktop\файли\img9.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Упорядник:Сіренко Ірина Вячеславівна, учитель німецької та англійської мов Заводської ЗОШ I-III ступенів  № 1 Лохвицької районної ради Полтавської області

 

Сценарій проведення позакласного заходу «Свято німецької мови»,  2018 –  с.19

 

 

Дана розробка включає відомості про німецьку мову, інсценізацію казки «Червона Шапочка» та ігрові завдання для перевірки рівня знань учнів 5-6 класів із німецької мови. У даній розробці використані авторські матеріали та матеріали інтернет-ресурсів.

 

ЗМІСТ

1.ВСТУП………………………………………………………………………………….3

2.ЧАСТИНА 1 Німецька мова-одна із найпопулярніших європейських мов…4

3.ЧАСТИНА 2 Казка «Rotkӓppchen»…………………………………………………8

4.ЧАСТИНА 3 Турнір знавців німецької мови…………………………………….12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ

Іноземні мови відіграють невід’ємну роль у житті людини. Знання іноземної мови розширюють наш кругозір, дають змогу спілкуватися з мешканцями інших країн, знайомитися з їхньою культурою та традиціями. Не секрет, що ігрові методи навчання іноземних мов є одним із пріоритетних і найбільш актуальних напрямків у сучасній педагогіці. Гра формує інтерес учнів до вивчення іноземної мови, розвиває мислення, уяву та пам’ять. Саме тому, формою проведення даного заходу було обрано гру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: розширити знання учнів про німецьку мову; ознайомити учнів із творчістю братів Грімм, розвивати мовну здогадку; виховувати в учнів інтерес до вивчення німецької мови, культури німецького народу.

ЧАСТИНА 1

Лунає музика

Ведуча 1:Meine Damen und Herren!

Ведучий 2:Шановні Пані та Панове!

Ведуча1:Die Schüler und die Schülerinnen!

Ведучий 2:Учні та учениці!

Ведуча1:Die Lehrer und die Lehrerinnen!

Ведучий 2:Вчителі!

Ведуча1:  Liebe Gäste. Wir feiern heute «Den Tag der Deutschen Sprache

Ведучий 2:Шановні гості! Ми святкуємо сьогодні «Свято німецької мови!»

Учитель: Любі діти, мабуть  серед нас немає жодної людини , яка б не помітила,  що сьогодні в Україні відбуваються динамічні перетворення у політичному, соціально – економічному та культурному житті. Зростає потреба суспільства в людях, що володіють іноземною мовою як засобом спілкування. Зростає реальна можливість для учнів спілкуватися зі своїми зарубіжними ровесниками через Інтернет, у міжнародних літніх таборах, на фестивалях та олімпіадах. Прогрес не стоїть на місці і тому, як ви бачите, реалії сьогодення ставлять перед вами проблему оволодіння іноземною мовою, як засобом спілкування та взаємодії. 2017-2018 навчальний рік оголошено роком німецької мови. І тому свято наше присвячене саме німецькій мові, тож сьогодні давайте  поговоримо про неї. Що вам відомо про німецьку мову?

Учень 1: Німецька мова--є однією з найвідоміших і найпопулярніших європейських мов, якою написана друга за величиною кількість наукових праць, художніх творів та публіцистичних текстів.

Учень 2: В другій половині 19 ст. - на початку 20 ст. німецька мова була чи не найпопулярнішою серед вчених. Ця мова належить до германської групи мов, індоєвропейської сім'ї.

Учень 3: Німецька мова є державною мовою в Німеччині, Австрії, Швейцарії, Ліхтенштейні, Люксембурзі та Бельгії.

C:\Users\Светик\Desktop\файли\DSC03246.JPG

На фото зображені учні ОЗ «Заводська ЗОШ I-III ступенів  №1»

 

Учень 4: В світі німецькою мовою розмовляють близько 100 млн. людей. В Німеччині, як і в кожній країні, існує багато діалектів, але у всіх навчальних закладах учні і студенти вивчають літературну німецьку мову.

Учень 5: Німеччина дала світу великих геніїв, вчених, філософів, письменників, поетів. Серед них філософи Гегель, Кант, класики німецької літератури Гете, Гейне, Шіллер, а також брати Грімм – великі мово – і літературознавці, оповідачі дитячих казок.

Учитель: А зараз до вашої уваги інсценізація казки братів Грімм «Червона шапочка»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЧАСТИНА 2

C:\Users\Светик\Desktop\файли\DSC03244.JPG

Фото: Сіренко І.В., учитель ОЗ «Заводська ЗОШ I-III ступенів N

Autor:Es war einmal ein kleines Mädchen. Alle haben sie gern Mutter, Großmutter, Freunde und Jäger. Einmal schnäkte ihm die Großmutter ein Käppchen.(Бабуся дарує червону хустку Червоній Шапочці).Dieses Käppchen war rot, passte dem Mädchen sehr. Seit dieser Zeit nannte man es «Rotkäppchen». Eines Morgens rief die Mutter das Mädchen bei sich

Mutter: Rotkäppchen!

Rotkäppchen: Ja!

Mutter: Hier sind ein Stück Kuchen und eine Flasche Wein für Großmutter. Sie ist krank und schwach. Bringe das ihr.(Мама вручає корзину із солодощами Червоній Шапочці)

C:\Users\Светик\Desktop\798429152.jpgRotkäppchen: Ja, gut.

Mutter: Rotkäppchen!  Kennst du den Weg zur Großmutter?

Mutter: Aber eine Wald ist es dunkel. Sei vorsichtig, mein Mädchen!

Rotkäppchen:Ja.

Mutter: Vergiss nicht der Großmutter «Guten Morgen» zu sagen!

Rotkäppchen: Nein, ich vergesse das nicht.

Autor: So sprach die Mutter dem Mädchen und bald machte es sich auf dem Weg. So kam Rotkäppchen in dem Wald. Da begegnete ihm der Wolf.

Лунає музика «Звуки лісу»

Rotkäppchen: Guten Tag  Wolf!

Wolf: Guten Tag Rotkäppchen ! Wohin gehst du so früh?

Rotkäppchen: Zur Großmutter.

Wolf: Aha  Was trägst du da?

Rotkäppchen: Hier sind Kuchen eine Flasche Wein. Meine Großmutter ist krank.

Wolf: Und  wo  wohnt deine Großmutter?

Rotkäppchen: Sie wohnt hinter den Wald wo drei Eichen stehen.

Wolf: Ich begleitete dich.

Rotkäppchen: Ja, ja, kommt mit mir.

Wolf: Ich muss das Rotkäppchen überlisten. Ich gehe jetzt zur Großmutter und fresse sie. Und dann auch Rotkäppchen.

Sich mal, wie schön sind die Blumen dort!

Rotkäppchen: Wirklich, wie schön Blumen sind dahinter. Ich werde Blumen für Großmutter sammeln, um ihr Freude zu machen.

(Червона Шапочка збирає квіти для бабусі)

Autor: Der Wolf machte sich schnell auf dem Weg zur Haus der Großmutter.

Wolf: He, he, he, he, das sind sie drei Eichen.

Autor: Er klopfte an die Tür.(Вовк стукає  у двері до бабусі)

Großmutter: Ja? Wer ist denn da?

Wolf: Ich bin hier,  Großmutter, Rotkäppchen!

Ich bringe dir Küchen und Wein. Mach auf!

https://mamazin.com.ua/products_pictures/large_20171023132201353457.jpgGroßmutter: Ach Rotkäppchen ich kann nicht aufstehen. Drücke auf die Klinke.

Autor: Der Wolf machte die Tür auf und betrat das Zimmer und fraß die Großmutter, und liegt sich in Ihres Bett. Bald kam Rotkäppchen.(Вовк імітує, що зїв бабусю, бабуся тікає за куліси, а той лягає на її ліжко)

Das Mädchen war erstaunt, dass die Tür geöffnet war. Rotkäppchen: Guten Morgen, Großmutter!

Autor: Aber Rotkäppchen bekam keine Antwort. Es kam zum Bett.

Rotkäppchen: Aber Großmutter, warum hast du so große Ohren?

Wolf: Dass ich dich besser hören kann.

Rotkäppchen: Aber Großmutter, warum hast du so große Augen?

Wolf: Augen? Dann ich dich besser sehen kann.

Rotkäppchen: Aber Großmutter, warum hast du so große Zähne?

Wolf: Dass ich dich besser fressen kann.

Autor: Er fraß das Mädchen und liegt sich wieder ins Bett schliff ein und begann zu schnarren.(Вовк імітує,що зїв Червону Шапочку, і вона ховається за кулісами)

Jäger: Die Großmutter ist krank, ich besuche sie. Was sehe ich hier Der Wolf ist da. Ich habe dich so lange gesucht. Na, warte. Aber warum ist er so dick Vielleicht hat er die Großmutter gefressen. (Мисливець стріляє у вовка із іграшкової рушниці. Вовк ховається за кулісами. На сцені з’являються Червона Шапочка, Мама, Бабуся)

Alle: Der Wolf ist tod. (Радіють)

ЧАСТИНА 3

Учитель:    А зараз до вашої уваги пропонуємо турнір знавців німецької мови.Ласкаво просимо учнів 5-х та 6-х класів взяти активну участь у різноманітних конкурсах, показати свої знання з німецької мови.Будьте уважними, зосередженими, беріть активну участь у різноманітних завданнях, за що потім отримаєте солодкі дарунки від Червоної Шапочки.

Ведуча 1: І 1-й конкурс, який ми проведемо, має назву «Вмілий перекладач». Для цього конкурсу нам потрібно два учні, які зможуть перекласти  наступні тексти.

Слайд 1

(на екрані з’являються тексти)

Вчитель зачитує  їх. Потім учні перекладають тексти на українську мову

Ich habe viele Freunde in der Klasse.

Mein bester Freund heißt Niklas.

Er ist 12 Jahre alt.

Seine Haare sind kurz und dunkel.

Niklas hat braune Augen und kleine Nase.

Er hat eine sportliche Figur.

Niklas treibt gern Sport.

Er interessiert sich Schwimmen.

Er ist sehr klug und lernt gut.

Wir gehen zusammen im Schwimmbad und spielen Computerspiele.  

Слайд 2

Es ist Winter.

Der Winter hat drei Monate.

Überall liegt Schnee.

Die Straßen, die Häuser, die Wälder – alles ist weiß.

Die Sonne scheint hell.

Das Wetter ist kalt.

Aber die Kinder lieben diesen Jahreszeit.

Im Winter treiben die sie viel Sport.

Der Sport macht uns gesund.

 Die Kinder laufen Schi und spielen Eishockey.

Ведуча1:Скажи, Юльо, тобіважко читати німецькою мовою?
Ведуча 2: Коли б у ній не було умлаутів, дифтонгів, то все одно, що українською!

Ведучий 1: А як читають наші учні? Викличемо учасника і запропонуємо прочитати скоромовки. Завдання - не допустить жодної помилки і якомога швидше прочитати скоромовки

Слайд 3

(на екрані зявляються скоромовки)

Bäcker, backe braunes Brot und backe bitte braune Brezel

Esel essen Nesseln nicht, Nesseln essen Esel nicht

Hinter Hermanns Hannes Haus hängen hundert Hemden raus

Kleine Kinder können keine kleine Kirschkerne knacken

Ведучий 1: Скажи, а тизавжди розумієш, про що говорить учитель німецькоїмови на уроці?

Ведучий 2: Майже все, коли вчитель перекладе українською те, що перед цим говорила німецькою.

Ведучий 1: Тоді, вважай, нашим учасникам повезло. Свої запитання Ірина Вячеславівна поставить їм українськоюмовою, хоча й стосуватимуться вони Німеччини й німецькоїмови.

Презентація 1

Вчитель зачитує запитання, які з’являються на екрані.

Запитання:

  1. Якого кольору національний прапор  Німеччини? (чорно-червоно- золотий).

  1. Зякоюкраїною, найменшою  за  площею, межує Німеччина? (Люксембург).
  2. Назвіть найдовшу річкуНімеччини( Рейн).
  3. Назвіть найзнаменитіший  символ  Берліну (Брандербургер  Тор).
  4. Назвіть ім′я найвідомішого німецького  гонщика (Шумахер).
  5. Назвіть столицю Німеччини (Берлін).
  6. Із скількох федеральних  земель  складається Німеччина? (Із 16).
  7. Назвіть  дату  святкування Різдва  в  Німеччині (з 24  на  25  грудня).
  8. Назвіть  рису  характеру  німців, відому в усьому світі (пунктуальність).
  9.  Назвіть  прізвище  відомих  німецьких  братів – казкарів (Грімм).
  10.  З  якими  країнами межує Німеччина?(Австрія, Нідерланди, Люксембург, Бельгія, Польща, Чехія, Данія).
  11.  Яким німецьким  словом називають  смачний  хліб  з маслом? (бутерброд).
  12.  Назвіть відому німецьку  марку авто. (Форд, БМВ, Опель, Мерседес).
  13.  Назвіть німецького героя святкування Паски (пасхальний заєць).

Ведучий 2: А зараз подивимося, як наші учні засвоїли числівники німецькою мовою. До вашої уваги конкурс «Магічний квадрат». Для цього конкурсу нам потрібно 2 учні. Я називатиму число німецькою мовою, а учні по черзі закреслюватимуть у таблиці це число. Зрозуміло? Тож, будь ласка, хто  бажає ? (Ведуча називає число  німецькою мовою, учні знаходять його на плакаті та закреслюють)

Ведучий 1: Добре, дякую!

Ведучий 2: Наступний конкурс, який ми проведемо, має назву  «Лінгвіст» Для цього конкурсу нам потрібні 2 команди по 5 учнів. Кожна із команд отримає аркуш із словом «Deutsch». Команда повинна до кожної букви цього слова записати як можна більше німецьких слів.

Ведучий 1: А зараз пропонуємо вам пограти в пантоміму. Для цієї гри нам потрібна команда із 5 учнів.(Формується команда). Отже, ми починаємо. Оберіть капітана команди. (Учні обирають капітана команди). Капітан команди витягує картки із німецькими дієсловами та показує цю дію без слів, а команда повинна назвати це слово.

Ведучий 2: А на останок проведемо конкурс  «Магічний ящик». Для цього конкурсу потрібно троє учнів, які добре пам’ятають назви шкільних речей, адже у цьому ящику знаходяться різноманітні предмети шкільного вжитку, які потрібно витягти та назвати німецькою мовою. (Учні по черзі витягують шкільні речі, називають їх німецькою мовою)

Учитель: Ось і настав час завершення нашого свята. Спасибі всім, хто завітав на це дійство та приймав участь у конкурсах. Сподіваюся, що вам сподобалося, що ви дізналися багато нового та відкрили для себе красу німецької мови.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Німецька мова, 6 клас, Сценарії
Додано
26 травня 2019
Переглядів
2614
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку