Сценарій проведення свята до Дня Учителя

Про матеріал
Даний матеріал стане у нагоді класним керівникам, педагогам-організаторам, ЗДВР під час підготовки до святкування Дня працівників освіти.
Перегляд файлу

                                                  Сценарій

                        проведення  свята до Дня  Учителя

1 вед. Як гарно і правильно сказано: « Немає України без калини, немає України без рушників, немає пісні української без соловя »…

2 вед. Дійсно, так, бо це – одвічні наші символи, наші обереги. А без вас, любі наші, немає нас, малих, пустотливих бешкетників.

1 вед. Це ви нас любите, ростите.

2 вед. Це ви оберігаєте нас від усіх негараздів.

1 вед. Тому сьогодні свято – для вас!

2 вед. Для вас – наша любов, вдячність, посмішки, квіти, вітання, наші дитячі спогади.

1 вед. Жовтневі квітнуть небеса, гаптує лист мережний осінь,

           А сонце, щиро посміхнувшись, голубить тиху, срібну просинь.

           Сьогодні якось особливо дзвіночок кличе срібнозвучний.

           В осінній день усмішок повно, видзвонює врочисто й гучно.

2 вед. Достигла осінь на медах, прозорі павутинки літа.

           Іде по сонячних світах  через Країну  Знань учитель.

           Із покоління в покоління, дитячих душ хранитель,

           Зоря любові і добра, що має ймення вчитель.

1 вед. Нехай ця осінь золота вам подарує вік щасливий,

          Щоб не згасала доброта, здоровя, радості і сили вам.

2 вед. Щоб ваш важкий, почесний труд був плідний, як багата осінь.

           І кожен день, що йде новий, хай тільки щастя вам приносить.

                  ( Номер художньої самодіяльності )

1 вед. У кожної людини, хоч би хто вона не була, є вчитель. І в того вчителя так само є вчитель. Великі вчені і визначні мислителі, перш ніж стати вченими і мислителями, також були учнями своїх учителів. Ніхто, ніколи і ніде не ставав сам по собі вченим, мудрецем, художником.

2 вед. Ось тому ми і вдячні своїм учителям. Це вони беруть кожного з нас за руку й ведуть, переборюючи нашу полохливість, невіру у власні сили, а часом  упертість і лінощі, вперед до знань.

1 вед. Вам, люди  нелегкої, але такої почесної і відважної професії, складаємо сьогодні величальні слова подяки і нам дуже приємно вітати вас усіх із вашим професійним святом – Днем учителя.

2 вед. Дорогі наші вчителі! Ми хочемо, щоб ви хоч ненадовго забули про свої щоденні турботи і проблеми, і разом із нами провели приємні хвилини відпочинку, нехай посмішки та гарний настрій супроводжують вас сьогодні і щодня. А ми  це  спробуємо вам забезпечити.

                Гумореска – байка.

А я усіх учителів буду по-своєму вітати.

І так як Глібов у свій час, хочу вам байку розказати.

Влітку, якось серед дня, якийсь міністр, а не ягня,

Надумав вчителя злякати - і ну закони видавати.

Ось і закон, такий страшенний та здоровенний.

Попробуй – но його читати, а пишуть що?...

-Щоб скоротити штати, урвать собі щось із зарплати.

А вчителю куди тікати? Йде на урок, сердешний, та дрижить.

Ну, а міністр, як комісар, кричить.

( Він, щоб присікатись, завжди найде причину):

-Ага, попався, вражий сину? А поурочні плани є ?

Учитель зошит подає.

-Що тичеш ти мені? Де інновації твої?

Та я тобі за отакую шкоду, та знаєш що зроблю?

Фронтальну в школу я пришлю, і всіх, як мух, передавлю!

А декого й на біржу ще пошлю!

-Ні, - каже вчитель, - такого я не заслужив,

Ну, може з планом деколи схитрив,

На план старий нову обкладку почепив.
А, може, ще й урок десь пропустив…

-Так сето я брешу?! Компослуг вас й надалі я лишу,

До виборів парламентських зарплату поплачу,

А там грошей може не стати, курс євро можуть поміняти…

Мораль яка?! Міністра треба шанувати, його закони поважати.

Та хай не забуває він, що вчителем простим також ще може стати,

Щоб стажу 40 років та пенсію, як здачу, мати.

 

1 вед. Робота вчителя немає аналогів. Вчитель – першовідкривач і дослідник, бо досліджує таємниці і загадкові світи дитячих душ.

2 вед. Учитель засіває світ зернами добра і справедливості. Та тільки грунти для посіву не завжди бувають родючими. І це болить учителеві найбільше.

1 вед. Вчитель – вічний актор, у якого щодня аншлаги в маленьких театрах, що звуться класами. Гнів і печаль він лишає за порогом, бо знає, що дитячі очі гаснуть від похмурого  чи стурбованого погляду вчителя.

2 вед. А який він оповідач! Не маючи ще багатьох сучасних технічних засобів, щоб показати учням предмет, вчитель ювелірно огранює слово, яке запалює іскорки цікавості в серцях дітей.

1 вед. Можна було б іще довго перелічувати прикмети вчительської праці, та зрозуміло одне: нема у світі професій, що здобуваються без  учителя.

2 вед. Дорогі наші вчителі! Прийміть найщиріші вітання зі святом. І памятайте: ми любимо і цінуємо вас щодня, а не лише у свято.

                                            Худ. номер.

1 вед. Скажем сьогодні , рідні вчителі,

          Усе, що серце відчуває в дружній цій розмові:

          Нема вжитті людськім на півціни,

          Нема у серці вчительськім напівлюбові.

2 вед. Ніщо даремно не мина, напівсльози ніхто повік не зронить,

           За все в житті -   ціна сповна, за кожну мить, за кожний подих.

1 вед. Ось так і ви, наші любі вчителі, викладаєтесь на всі сто відсотків, з  великою любов’ю до нас, своїх учнів і нам дуже шкода, що «державні мужі» так досі і не зрозуміли, що без вас не було б ні міністрів, ні депутатів, ні президентів.

2 вед. Не сумуйте, любі вчителі, що держава на завжди до вас лицем,

    Усміхайтеся і смійтесь від душі, адже вчитель завжди був для всіх взірцем.

1 вед. І минуть тоді важкі хвилини, і забудуться всі нашії провини,

          А поки посміхайтесь без упину, для цього ми даруєм сміховин торбину.

             (  На сцену виходять леді та джентльмени )

1. Школа - це ніби велика комунальна квартира, а головний квартиронаймач - директор.

2. А що ж основне в нашій комунальній квартирі?

3. Звичайно кухня. А кухня в нашій комунальній квартирі – це те місце, де у великому казані вариться розклад, киплять баталії здачі календарних планів, виховних заходів, смажаться на пекельному вогні ті, хто порушує поведінку та розкурює трубку за поворотом школи.

4. Та це, джентльмени, не так страшно. Ось зі мною недавно така історія трапилася!

5. О, тільки не про історію, а то у мене завжди виникає дилема: теорію виникнення людини треба вивчати на історії чи на біології?

1. Друзі, давайте звернемося до більш буденних речей. Ви бачили, що у цій квартирі замість словянських шпалер? І що б ви думали? Наші контрольні роботи з математики.

2. Добре що не з української, а то класики нам би цього не пробачили!

3. Панове, а вам не здається що стало дуже шумно?

4. Сер, чому ви дивуєтеся, ми ж з вами знаходимося на першому поверсі, а що у нас на першому поверсі? Правильно, наша вітальня – початкові класи.

5. Ой, там дзвоники та іграшки «Ду-ду», я у другий клас із першого піду.

    Калинка – малинка росте, ой, веселая житуха в нас іде!

1 . Джентльмени, джентльмени, не забувайте,  що ми з вами у прямому ефірі і на нас дивляться всі вчителі нашої комунальної квартири.

2. Раз так, то зараз у нас остання рубрика «10-ка  найкращих куплетів»

3. Наша школа невелика, край загадок і чудес.

    Де ще так багато знають, де наука і прогрес?

4. Під одним великим дахом тут збирають всіх людей.

    В нашій школі, ох, багато, нас, допитливих дітей!

5. Зранку, трохи позіхнувши, йде в учительську «братва»

    Хтось говорить про картошку,  хтось про дрова, газ кива.

1. А жінки то про закрутку, то про новий серіал.

    Все повинні знати хутко, хто, коли і що дістав.

2. Всіх проблем, ох, і багато, та луна уже дзвінок,

    Треба їм журнали брати і іти вже на урок.

3. На уроки розійдетесь – голова іде кругом:

    Той не виконав завдання, цей – летить, як напролом.

4. Всіх стараєтеся вчити із останніх своїх сил,

    Особистостей ліпити із таких як ми «світил».

5. Тож бажаєм вам здоровя і терпіння повен міх,

    Щоб достатньо було сили нас виховувати всіх.

                           ( Худ. номер)

 1 вед. Усяким людям всякії дари: одному ясний сильний ум.

           Що не знаходить в світі пари, другому - рій крилатих дум,

         Що мов орли летять за хмари.

         Ще іншим – руки золоті, що очі бачать – руки вдіють.

         Який же дар дістали ті, що нас, дітей, учити вміють.

                         (  Сценка   « Зевс  і Боги» )

Зевс: Шановне товариство! Попрошу вашої уваги! Сьогодні ми зібралися на засідання  ареопагу з метою вшанування вчителів. Кожен з вас був ангелом-охоронцем одного з учителів, стежив за його здобутками і сьогодні має представити свого підопічного. Почнемо з Посейдона.

Посейдон: Я – Посейдон, володар  бурхливого океану. Я керую хвилями, посилаю на море то бурю, то штиль. Я був ангелом-охоронцем директора школи, який вправно керує бурхливими хвилями шкільного життя.

Як у безвиході вихід шукати, як ото дрова на зиму придбати,

Де б на побілку вапна роздобути, енну комісію як би відбути,

Як від начальства бігом одчепитись, як із ким-небудь не посваритись,

Як попри всі негаразди й мороки підготувати й провести уроки.

Еос. Я – Еос, богиня вранішньої зорі, хочу віддати належне «сонячним», в прямому розумінні цього слова, вчителям початкової школи, які, як перші промінчики сонця, найпершими навчають діточок.

В початковій дуже часто траплялися зміни:

То вчилися по три роки, тепер – по чотири.

Будуть й далі працювати, діточок навчати

І з надією чекати вищої зарплати.

Феміда: Тепер хочу сказати я. Я – Феміда, охоронниця закону і правосуддя. Пропоную внести у списки нагороджених вчителів історії та правознавства. Адже завдяки їм присутні тут отроки і знають про нас, Богів великого Олімпу. Саме мої підопічні зуміли своїми грунтовними знаннями навернути учнів на шлях пізнання істини.

Як краще вивчити і знати старі, як світ,  події й дати,

Вони - зразок того, як вміло робити справжнє добре діло.

Щоденно розбиратися у морі сьогоднішніх складних історій.

Геліос. Перепрошую, зараз моя черга. Я – Геліос, Бог Сонця. Пропоную нагородити справді божественних, найсвітліших вчителів кафедри українських мовників, які запалювали світло національної свідомості в юних головах учнів, пробуджували у них любов до рідної мови.

Українці скільки років не сиділи сиднем,

І реформи  в рідній мові проводили плідно:

Десь дефіси відкинули, десь попричіпляли,

Й букву «Г» до алфавіту нарешті придбали.

Й далі будуть працювати, мову розвивати.

Тому хочу я усім щастя побажати.

Деметра: Настав час і мені сказати. Я – Деметра, могутня богиня Землі, хочу возвеличити своєю промовою вчителів природничого циклу.

Математики навчились коренів шукати.

Гіперболи, параболи вміло будувати.

З многочленів поробили гарні одночлени

І до ума довели усі теореми.

А біологи – це точно, давно зрозуміли.

Що діточок не приносять бузьки білокрилі.

На жаль, мавпу - прародичку ніяк не впіймають.

Ще бігає десь у горах снігова людина.

Ще роботи в біологів не одна година.

Зевс. Бачу, бачу, добре ви знаєте своїх підопічних і ще  багато цікавого зможете розповісти.

Гермес. О, великий Зевсе! Я – Гермес, вісник богів, хочу доповісти, що всі вчителі, присутні у цьому залі, достойні найвищої винагороди за розум, серце, здоров’я, яке вони віддають упродовж нелегкої праці своїм вихованцям.

Афіна Паллада: Дозвольте мені, о великий Зевсе! Я – богиня мудрості, наук і мирної праці – Афіна Паллада, пропоную уквітчати цих мужніх людей.

Зевс: Що ж, шановне товариство! Оскільки кожен із вчителів цієї надзвичайної школи є майстром своєї справи, я погоджуюся  з вами і повеліваю: за терпимість, доброту, мужність, за виявлені знання, вміння і навички нагородити кожного з учителів. А по цьому видаю наказ:

                                     Наказ:

П.1. __ жовтня 201__ року оголосити святковим днем з нагоди Дня учителя.

П.2. Усіх учителів обєднати в один клас – 12-й,  а з метою поглибленого вивчення предметів поділити на групи «Юнги», «Ковбої», «Дембеля».

П.3.Класним керівником 12-го класу призначити Браславця Миколу із віртуального майбутнього.

П.4. Гарно відпочити в цей день і памятати його до наступного Дня учителя.

П.5. Щоб відрізнити 12-й клас від інших учнів школи, нагородити вчителів відзнаками мудрості.

П.6. За невиконання наказу порушників буде покарано виправними роботами у вигляді додаткових уроків, написанням конспектів, поданням інформації.

П.7. Наказ остаточний і обговоренню не підлягає.

( Звучить музика, вручення відзнак )

                                          Номер худ. сам.

В.1. Хто сказав, що усі таємниці розкриті і що розум усе з’ясував і довів?

       Меж таланту немає, принаймні, в освіті ще існує чимало новітніх шляхів.

В.2. І у світі майбутнього знову постане розмаїття ідей, недосяжність шляхів

  Ті, що з гордістю носять ім’я освітяни презентують освіту прийдешніх часів

 

Номер худ. сам.

В.1. Зі святом вас, дорогі наші наставники! Здоровя, удачі, благополуччя вам і до нових зустрічей в нашій шкільній родині!

 

docx
Додано
3 травня 2019
Переглядів
701
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку