Сценарій розваги "Губка Боб в гостях у дітей"

Про матеріал
Сценарій весняної розваги для дітей старшого дошкільного віку. Мета: - вчити сприймати змальовані словами образи природи у віршованих текстах, узагальнити знання дітей про весну. -сприяти емоційно-позитивному сприйманню святкових подій, розвиткові позитивних особистісних рис і здібностей дітей засобами музичної діяльності; -реалізувати запити і творчі здібності дошкільників; - Розкрити творчі здібності дитини в різних видах музичної діяльності: хороводах, танцях, іграх. - Розвивати музичну пам'ять, та музичні здібності. -розвивати почуття товариськості, колективізму; -підвищити рівень самооцінки, самозначущості дитини за рахунок реалізації виконавських та імпровізаційно-творчих здібностей дітей і отримання позитивної оцінки за їх результати.
Перегляд файлу

                                   Сценарій весняної розваги

                                « Губка Боб в гостях у дітей »

Мета:

- вчити сприймати змальовані словами образи природи у віршованих текстах, узагальнити знання дітей про весну.

-сприяти емоційно-позитивному сприйманню святкових подій, розвиткові позитивних особистісних рис і здібностей дітей засобами музичної діяльності;

-реалізувати запити і творчі здібності дошкільників;

-  Розкрити творчі здібності дитини в різних видах музичної діяльності: хороводах, танцях, іграх.

-  Розвивати музичну пам'ять, та музичні здібності.

-розвивати почуття товариськості, колективізму;

-підвищити рівень самооцінки, самозначущості дитини за рахунок реалізації виконавських та імпровізаційно-творчих здібностей дітей і отримання позитивної оцінки за їх результати.

 

Герої (дорослі): Ведуча, Губка Боб

Атрібути:

  •          квіти паперові білого та рожевого кольору, два деревця для гри «Яблуневий цвіт»;
  •          8 обручів для гри «Пташенята і гніздечка»;
  •          2 обручі, обтягнуті жовтою тканиною, м’ячики жовтого кольору, дві дерев’яні ложки, два кошика для гри «Збери нектар»;
  •          Серединки та пелюстки квітів рожевого, червоного, жовтого, блакитного, білого кольорів для гри «Квіти для мами»;
  •          Прикраси: хустки, браслети, намиста, капелюшки тощо,

Квіти штучні для ігор з матусями «Наряди матусю» та «Подаруй квіти».

Музичний матеріал:

  •          Хоровод «Лісова пісня», Танець «Ми почухаємо вушко», Танець «Не сиди на місці»;
  •          Пісня «Плаче зимонька»;
  •          Ігри: «Збери нектар», «Яблуневий цвіт», «Пташки і гніздечка», «Квіти для мами», «Наряди матусю», «Подаруй квітку».

 

 

001 Ведуча: Розтанув сніг і сохнуть стежки,
               Сміється даль рожева:
               Уже в рубінові сережки
               Вбираються дерева...
               Іде весна до нас барвиста
               З своїми чудесами:

               Ми будемо стрічать її

               Таночками й піснями.

                                       

                   002          ХОРОВОД « Лісова пісенька»

                       Муз.В Вітлін, переклад на укр. О.Пічугіна

Золотило сонечко ліс, ліс,

Павучок на дерево вліз,вліз.

Дятли- довгоносики тук тук тук,

І усюди чути їх стук, стук.стук

 

Джмелик ось на квіточку сів, сів

А шпачок на гілочці чів,чів

Як почув ту пісеньку чорний жук

Заспівав він весело жу жу жу.

 

До вподоби пісенька всім, всім

Заспіваєм пісеньку всі, всі

Кулачками стукаєм тук тук тук

Каблучками тупаєм туп туп туп.

 

003  Ведуча: Ось прийшла весна в садок.

               Задзвенів кругом струмок.

               Будемо її стрічати,

               Гарними віршами прославляти.

 

Дитина 1: Надійшла весна прекрасна,

                   Многоцвітна, тепла, ясна,

                   Наче дівчина в вінку.

 

Дитина 2: Зацвіли луги, діброви,

                   Повно гомону, розмови

                   І пісень в чагарнику.

 

Дитина 3: Дощик теплий, дощик синій

                   Цілий день співав в долині.

                   І під цей весняний спів

                   У долині луг зацвів.                                                  

 

Ведуча: Діти, а ви б хотіли опинитися на лузі? ( відповідь дітей)

               Для цього дружньо всі ставайте, друзі.

               І  швидко руки ви з’єднайте,

               В дорогу дружньо вирушайте!

 

004  Під музику діти йдуть «змійкою по залу. Наприкінці утворюють коло, йдуть в колі, танцюють. Потім сідають на місця.

 

005 Ведуча: Перші проліски цвітуть,

               Перші бджілоньки гудуть.

               Поспішають до роботи:

               Бо в цей час лише самі турботи.

               Тож просять вони допомоги в діток,

               Зібрати з квіток найперший пилок,

                             006            Гра « Збери нектар»

Атрибути: дві дерев’яні ложки, два кошика

Умова: естафетна гра. Діти формують дві колонки. Біля кожної колонки кошик, перед дітками лежить обруч з жовтими м’ячиками. Першому гравцю кожної команди,  дають дерев’яну ложку. По команді діти підбігають до обруча, кладуть м’ячик у ложку і несуть до кошика. Передають ложку другому гравцю. Гра продовжується. Перемагає та команда, яка швидше перенесе всі м’ячики до свого кошика.

 

Ведуча: Чую в лузі ми не самі,

               Хто заховався? Відгукнися мені…

                                          З-за двері чути голос:

Г.Б: Це я!...

Ведуча: Йди скоріше до нас,

               Бо весноньку любу стрічати вже час!

                   007             Під музику заходить Губка Боб.

Ведуча: Ти хто такий? Як звати тебе, друже?

                Ми познайомитеся хочемо з тобою дуже.

 

Г.Б.: Хеллоу, мене Бобом звати.

        І що таке «Весна!» я хочу знати.

        Бо мешкаю я в океані, в глибині

        І бачу весну тільки уві сні.

        Про неї знаю із книжок,

        А хочу я побачити її, хоча б разок.

Ведуча: Чудово, саме час,

               Все про весну дізнатися  від нас.

                                    

Дитина 4: Ви бачили, як сонечко вже сяє,

                  Та посміхаються у ранці небеса.

                  Все на землі прокинулось, співає,

                  У світ вже повертається краса.

 

Дитина 5: Тепле сонечко пригріло,

                    Розстає увесь сніжок.

                    І під снігом перші квіти

                    Виглядають у садок.

 

Дитина 6: Кожна квіточка тріпоче.

                   Хоче листячко розкрить

                    І травичка зелененька

                    На горбочку мерехтить.

 

Дитина 7: А весна та чарівниця

                   Щиро нам несе гостинця

                   Пташка, рибка, звір наволі

                   Божа бджілка, квітка в полі.

                   Всі весною оживають

                   Весну красну прославляють.                               

 

Дитина 8:  По просторах пісня лине

                    Все прокинулось від сну

                    І комашки і рослини

                    Вітають чарівну весну.

 

008 Г.Б: Спасибі, діти, все я зрозумів:

        Таку весну зустріти я хотів!

        А ще я хочу знати: в дні ясні,

        Що відбувається в природі навесні.

 

Ведуча: В містах і селах яблуні цвітуть,
               Таким мрійливим, ніжним цвітом.
               Чудові дні весняні вже ідуть,
               Весна летить над білим світом.

Боб: Ніколи я не бачив яблуневий цвіт

         Хоч і прожив немало літ

 

Ведуча: Сьогодні все побачиш ти,

               І яблуні безмежної краси.

     Діти, давайте ми покажемо Бобу, як в білі, ніжні квіти прикрашаються яблуні навесні.                   

                         009           Гра « Яблуневий цвіт»

Атрибути: квіти паперові білого та рожевого кольору, два деревця.

Умова: дві команди. Біля кожної команди кошик з паперовими квітами. Навпроти команд стоять «дерева». По команді, діти прикрашають дерева квітами ( на квітах двосторонній скоч).

 

Г.Б.: Як красиво! Хочеться співати,

         А ще більше – танцювати!

         За те, що показали цю красу,

         Таночку вас веселому навчу!

           010        Танець « Ми почухаємо вушка» (фонограма)

Ведуча: А ще із півдня пташки повертають додому,

               Дзвенять їх пісні повсякчас.

                І мріють із вами зустрітися знову,

               До гри закликають всіх вас

                           011        Гра « Пташки і гніздечка»

Атрибути: 8 обручів.

Умова: на килимочку розкладені по колу обручі. Дітки під музику бігають, «літають» немов пташки, навколо обручів. Коли музика зупиниться, діткам потрібно стрибнути в обруч, тобто зайняти «гніздечко». Хто не встиг – виходить з гри. Кожного разу прибирається по одному обручу. Перемагає той, хто залишиться в останньому обручі.

 

012 Ведуча: Пташки нам співають пісню про весну.
               Про її квітки пахучі, про сади, гаї...
               Раджу я і вам співати, дітоньки мої.
 

                                 Пісня «Плаче зимонька»

                             муз.: А. Комлікова сл.: Л. Дубас

Плаче зимонька-зима: "Снігу білого нема.

Що то за калюжі? Мені прикро дуже".

Вже іде до нас весна. Ми ж писали їй листа.

Весно, йди скоріше, Щоб було тепліше.

 

Чути співи тут і там, Ми співаємо для мам

З пташечками дзвінко. Прощавай, сніжинко!

Вже іде до нас весна. Ми ж писали їй листа.

Весно, йди скоріше, Щоб було тепліше.

 

Ми просили у весни: "Дай, будь ласка, дні ясні

 — Хочем привітати Наших мам зі святом".

Вже іде до нас весна. Ми ж писали їй листа.

Весно, йди скоріше, Щоб було тепліше.

Весно, йди скоріше, Щоб було тепліше.

 

014 Г.Б.: Чув, у пісні про матусь співали,

          Із святом любих ви вітали.

 

Ведуча: Так, весна не тільки з теплом і красою прийшла,

               А свято для наших матусь принесла.

 

Г.Б.: На святі треба чимось дивувати,

          І щось приємне дарувати.

 

Ведуча: Матусям діти квіти будуть дарувати,

               Ти можеш в цьому їм допомагати.

                 

          015       Музично – дидактична гра «Квіти для мами»

Атрибути: Серединки та пелюстки квітів рожевого, червоного, жовтого, блакитного, білого кольорів

Умова: по килимочку довільно розкладені серединки квітів. В іншому місці розкладені пелюсточки різних кольорів. Діти під пісню виконують відповідні рухи. На кожному програші складають ту квітку, про яку співалося у куплеті.

  

  Діти залишаються на килимочку біля квітів. Кажуть матусям слова вдячності.

Подарую мамі квіти у ранковому привіті.

 

Щоб сіяли її очі, Як небесні зорі ночі.

 

 Посміхалось її серце - добра й ніжності озерце.

 

 Пригорну і поцілую Всю любов її відчую…

 

Слова щирі відшукаю, Із весною привітаю...           016   ФОН

 

Г.Б.: Квіти мамам дарували, слова гарні їм казали,

         Але знаю, що матусі наряджатись люблять дуже.

         Тож, дівчатка, кличте мам,

         Зробимо з них справжніх дам.

                017            Гра « Наряди матусю »

                          (грають дівчатка зі своїми матусями)

Атрибути: Прикраси: хустки, браслети, намиста, капелюшки тощо.

Умова: запрошуються матусі дівчат. На столах лежать різні жіночі речі, прикраси. Під музику дівчатка наряджають свою матусі. Потім матуся демонструє себе.

Ведуча: А хлопчики не хочуть вже сидіти,

               Спішать подарувати мамам квіти!

                  018            Гра « Подаруй матусі букет квітів»

                            ( грають хлопчики зі своїми матусями)

Атрибути: штучні квіти.

Умова: запрошуються матусі хлопчиків. На столах розкладені квіти. Дітки під музику, беруть по одній квітці, несуть і дарують матусі. Гра продовжується доти, поки не залишиться квітів на столі. По закінченню гри, матусі демонструють букет, який їх подарував синочок.

                    019          Ведуча звертається до Губки Боба.

Ведуча: Начебто усе тобі ми показали,

               Багато цікавого про весну розказали.

               

Г.Б.: Так, я дуже щасливий, що наяву,

          Зумів я побачити красуню весну!

          І рад, що зустрівся я з вами,

          Тепер безліч друзів я маю!

        

Ведуча: Прощатися прийшла пора,

               Тож, весело танцюйте, дітвора!

                      020         Танець « Не сиди на місці»

                              Г.Б. прощається, виходить з залу.

021 Ведуча: Зустріли радісно весну,

                Красиву, гарну, чарівну.

                А ще згадали ми про мам,

                І хочемо іще раз побажати:

                Нехай довіку щастя буде з вами,

                Наші кохані, найрідніші мами!

За бажанням діти дарують мамам подарунки, які вони зробили власноруч.

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
13 грудня
Переглядів
18
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку