28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

(Сценарій розважальної програми для старшокласників)"Дозвольте запросити Вас на бал!"

Про матеріал

Ось уже третій місяць осінь лишає свій незбагненно-феєричний слід на землі. Її хода тиха й невимушена: то розсипає свій багрянець і золото на дерева, то неповторними пахощами наповнює прохолодне повітря, то полум'янить яскравими кольорами айстри й жоржини. А навколо величний спокій і тиша. А в бездонному небі — чиста просинь! Хочеться піднятися у високе безмежне небо і летіти в невимовно - чарівній синяві. Бо в тобі звучить неповторна музика любові до всього світу, звучить глибоко, на струнах серця і робить тебе ліриком, поетом, закоханим у Осінь – жагучу й неперевершену майстриню!

Дозвольте запросити Вас на бал!

Перегляд файлу

 «Дозвольте запросити Вас на бал!»

Сценарій розважальної програми для старшокласників

Із досвіду роботи учителя української мови і літератури

 Чулаківської ЗОШ І-ІІІ ст. Голопристанського району Херсонської області Руденко Тетяни Григорівни

 

Мета заходу: розвивати уміння бачити красу неповторних осінніх пейзажів і відчувати витонченість поетичного слова, розвивати артистичні здібності учнів, уміння тримати себе на сцені; виховувати відчуття прекрасного  від сприймання поетичного слова, класичної музики, виховувати  повагу до конкурсантів і розкривати їх найкращі особистісні якості.

Зала святково прикрашена осіннім листям, повітряними кульками жовтого, червоного кольорів. Лунає класична музика Чайковського «Пори року»

Слова супроводжуються слайдами

Ведучий 1. Добрий вечір, дорогі вчителі, батьки, випускники нашої школи, старшокласники! Раді вітати вас у цій святковій залі.

Ведучий2. Ось уже третій місяць осінь лишає свій незбагненно-феєричний слід на землі. Її хода тиха й невимушена: то розсипає свій багрянець і золото на дерева, то неповторними пахощами наповнює прохолодне повітря,  то полумянить яскравими кольорами айстри й жоржини. А навколо величний спокій і тиша.

Ведучий 1. А в бездонному небі — чиста просинь! Хочеться піднятися у високе безмежне небо і летіти в невимовно - чарівній синяві.  Бо в тобі звучить неповторна музика любові до всього світу, звучить глибоко, на струнах серця і робить тебе ліриком, поетом, закоханим у Осінь – жагучу й неперевершену майстриню!

Ведучий 2. Ні, недаремно яскравим неперевершеним вбранням і небаченою красою сперечається осінь із жарким смаглявим літом, юною уквітчаною весною. Бо і справді вона, осінь, особлива: щедра й багата на барви, фантастично приваблива, зваблива й спокуслива, мрійлива й поетична.

Ведучий1. Отже, ми розпочинаємо «Бал осені!», щоб повноцінно відчути атмосферу святкового осіннього дивовижного перетворення природи й людини!

Адже це вона, людина, словом і фарбою, мелодією й ритмом намагається підкреслити неповторність Осені.

Дозвольте запросити Вас на бал!

 

Ведучий2.  Цікаво, відколи люди мали змогу перебувати на ось таких балах, як у нас сьогодні? Що ж означало слово «бал»?

Ведучий 1. Знаю, що слово «бал» із французької  мови – збори осіб обох статей для танців. А розпочалася епоха балів в Росії із наказу Петра І з 1718 р. Тоді вони називалися асамблеями. На асамблеях вели ділові бесіди, грали в шашки і шахи. Головною розвагою були танці. Сповіщали про них не барабаним боєм, а спеціальним запрошенням.

Ведучий 2. А ми запрошуємо радість, сміх у наш святковий зал і оголошуємо відкритим наш осінній бал.

Музична пауза… пісня «Осінь» гурту «Ліцей»

Ведучий 1. Для участі у конкурсній програмі запрошуємо на сцену

Пару № 1 -  майбутні випускники, найдосвідченіші, адже вже все знають: ЩО? ДЕ і ЯК? …………………………………………………………

Пару № 2 не менш претензійних учасників,  учнів 10 класу……………………………………………………

Пару № 3 дебютантів цього балу, учнів 9-А класу…………………………………………………………………….

Пару № 4 учнів 9-Б класу…………………………………………………………….

 

Ведучий 1. Аплодисменти учасникам. Бажаємо кожній парі успіху.

Ведучий 2. Хай усмішки та гарні побажання кожного присутнього в залі  будуть вам підтримкою.

Ведучий1. Оцінити майстерність і талант учасників нам допоможе журі.(називаємо журі)

Ведучий 2.  Осінь завжди зачаровує серце людини незбагненністю кольорів і відтінків а ще дивовижною неповторністю краси природи. Кожен день не схожий на попередній. Він дивує, дарує нові кольори і форми, тривожить сумними звуками і подіями, бо кожного дня відбуваються зміни.

Ведучий 2. То небо синє-синє, безмежне й бездонне, то пливуть по ньому дивні хмарки, то стало воно сірим і сумним. Раптом  задощило, усе втратило свої кольори, то знову засміялося сонце з висоти, розфарбувало дивосвіт і зігріло все довкола, ніби літо повернулося... Заблищали павутинки бабиного літа і натягнулися  між гіллям, мов срібні струни, а вітер зачепив їх і зазвучала чарівна симфонія осені.

1 конкурс «Святковий»

Ведучий 2. Отже, зараз оголошується 1 конкурс

Ведучий1. Безліч святкових днів ми зустрічаємо на сторінках календаря осені.

 Напишіть святкові дати, які припадають на цей період. На виконання завдання 2 хвилини (кожна святкова дата – 1 бал)

Ведучий 2.  Ми хочемо привітати всіх іменинників, які народилися в осінні місяці. Природа справляє казковий осінній бал. Тож нехай ваші душі тішаться і насолоджуються неповторною красою золотої осені.Бажаємо вам усього доброго і світлого, удачі, нових успіхів, здоров'я, любові, радості й миру!

Для вас, іменинники, звучить пісня у виконанні Водовоз Аліни «Вальс-бостон»

2 конкурс «Музичний»

Наступний конкурс нашої програми – музичний

Вам необхідно відгадати мелодію, у якій зустрічаються слова осінньої тематики. Відповіді ви повинні записати на папері, пронумерувавши  названі пісні.

Допомагатиме нам учитель музичного мистецтва Олександр Якович Дзюба.

Ведучий1. Ми звикли до того, що Новий рік святкують 31 грудня. А коли святкували новорічне свято  років тому?

Ведучий 2. Можливо, хтось знає, що дарували тоді гостям? Ні?

 (Тривалий час у Київській Русі святкували кілька Нових років: 1 березня й 1 вересня.

На вересневий Новий рік дорогих гостей пригощали яблуками одразу з дерева.)

3 конкурс – бліц-турнір

За кожну правильну вiдповiдь учасник отримує 2 бали

 1.  На що схожа половинка яблука? (На іншу половинку)

2. Яблуко, яке увiйшло в iсторiю свiтової науки? (Ньютона)

3. Відгадайте вагу цього яблука ……………….(190г)

4.  Відгадайте сорт яблука …………………………………………….(Гала)

5. А це яблуко називають китайським  Про яке яблуко йдеться………………………(апельсин).

6.  Згадайте яблуко, що увiйшло в грецьку міфологію. (Яблуко розбрату)

Богиня чвар Еріда не була запрошена на весілля, тому підкинула золоте яблуко із надписом «Найпрекраснішій» . Яблуко  побачили три богині: Гера, Афродита і Афіна.

Богині – теж жінки і їм, як і всім дамам, теж властиво вважати себе найпрекраснішими. Кожна з них стверджувала, що яблуко призначене саме їй. Воно й стало причиною чвар та непорозуміння.

7. Це яблуко було завезено до Росії у XVII ст. із Голландії за наказом Петра І, а в Голландію потрапило з Америки. Його називали “земляне” або “чортове яблуко»…….. (картопля)

8.  Це яблуко було завезене з Південної Америки. Французи та італійці називали його “яблуком кохання”, “золотим яблуком”. ………………………………………………(помідор)

 

Ведучий 2. Настав час перевірити домашнє завдання.

(Привітання Осені від кожного класу, подарунок Осені власноруч)

4 конкурс «Креатив»

 Ведучий1. Кожен клас повинен був підготувати по дві моделі осінніх капелюшків. Запрошуємо учасників для дефіле в капелюшках. Дівчата дефілюють під музику

Ведучий 2.  Із різнобарвними стрічками, усякими квітами та камінцями, пір’ям пав та величезними бантами... Так, сьогодні ми можемо побачити незвичні капелюшки, яким, мабуть, позаздрила б сама Катерина Осадча.

Ведучий1.  Однак мало кому відомо, звідки з’явились ці модні аксесуари та яке значення вони мали в давнину.

                                        (виступ трьох модниць у капелюшках,

супроводжується презентацією)

Чи знаєте ви, що…

- При дворі Карла Великого право прикрасити свою шапку пір’ям фазана чи півня могли окремі персони. Було це особливою винагородою.

-Історики костюма довго сперечалися та дійшли висновку, що прообразом сучасного капелюха можна вважати головні убори бургундських панянок.

-Саме на головах бургундських панянок з’явилися гострокутні ковпаки, які досягали 50 см. у висоту. Це і були перші капелюхи.

-В епоху Ренесансу, на головах дам побачимо витончені берети з оксамиту або шовку

- У 18 –ому столітті, в Англії робили невисокі капелюхи, обов’язково з чорного фетру, що був прародичем майбутнього циліндра.

- Не відставали і дамські інновації. На зміну безформним тюрбанам і капюшонам приходять чепці. Зав’язувались вони під підборіддям, прикрашались квітами, стрічками і пір’ям

- У 30-ті 20 ст.  жінки стали одягати  чоловічі капелюхи на знак свободи і незалежності. У ті часи дамський капелюшок мав вигляд перевернутої каструлі. Творцем однієї із таких «каструльок» була Коко Шанель.

- Бурхливі 60-ті зовсім витиснули капелюшки із ужитку. Джинсове покоління вибрало стиль хіпі.

- Нарешті сьогодні, хоч деколи, але можемо побачити колишній милий, романтичний і в дечому загадковий образ панянки у капелюшку! Наприклад , на осінньому балу в Чулаківській школі.

 

5 конкурс «Поетичний»

 Ведучий1. Осінь! Осінь! Усіх заворожує —

Як же золото їй до лиця!

І щоденно багрянці примножує,

Зачаровує наші серця.

Ведучий 2. Відкриває серця для кохання

І до щастя шляхи непрості.

В таємниче вечірнє смеркання

Кличе, кличе під клени густі.

Увага! Завдання.Ступаючи по кроку  вперед, ви  називаєте слова-епітети, які характеризують осінь . Називаєте по черзі. (У конкурсі беруть участь хлопці)

………………………………………………………………………………………………………………………………

 Ведучий1. У відомої поетеси Ліни Костенко на осіннім карнавалі є й Осінь  жагуча, й Осінь  дикунська.

Ведучий 2. Пора ця буває пишною, строкатою, журливою, щедрою.

 

6 конкурс «Осінні мініатюри»

Ведучий1. Конкурс осінніх мініатюр у школі проходить завжди цікаво. Ми пропонуємо учасникам конкурсу, зокрема хлопцям, вибрати білет - осінній лист із написаним на ньому завданням.

Ведучий 2. Увага, ваше завдання: показати мініатюру за допомогою жестів.

Хлопці показують – дівчата відгадують.

Запасливий їжачок збирає на голки яблука й груші.

Вимощує сухим листям барліг бурий ведмідь – готується до зими.

Журавлі восени запирають ключем річки, ліси, степи і летять із ними у вирій.

Ховрашок, мов справжній господар,  ховає в нірку корінці на зиму.

 

7 конкурс на кращий вальс

Ведучий1. Яка чудова на землі обнова!

 А в синім небі музика пливе.

 Відкрийте душу для пісень і слова,

 І хай вона від цього оживе.

Ведучий 2.  Хай полетить високо, заспіває

 У цей прекрасний, неповторний час.

 Хай лине музика і хай Земля співає

 В осіннім золоті чарівний ніжний вальс...

(Обрати треба кращу пару в кожному класі.Запрошуємо пари переможців, вони знову танцюють. Обираємо найкращу вальсуючи пару. Слово надаємо журі. Нагороджуємо пару, що перемогла. Нагороджуємо пари в різних номінаціях: найоригінальніша, найкреативніша, найусміхненіша, найінтелігентніша)

Ведучий1.   Прийшла пора нарешті по-справжньому  обрати найпрекраснішу, найчарівнішу королеву балу та не менш достойного  короля  осіннього балу.

Королева й король балу….

Ведучий 2. І ми від душі бажаємо вам, щоб нинішня осінь принесла вам тільки радість і щастя,

 Ведучий1.  Успіх і благополуччя.

Ведучий 2. Прощатись завжди сумно і з красою осені прощатися шкода. Тому й сумно, тривожно і щемливо.

Ведучий1. Хотілося б, щоб осінній бал продовжувався, бо кожна молода душа трепетно відчуває неповторність золотої пори, то як же не оспівати її, не зробити казку з отої дивовижної краси, яка тебе оточує...

Ах, осінь, осінь. Ти така мінлива.

В тобі і радість, й туга за теплом.

Збираю лист опалий. Я щаслива.

Хоч і буває сумно нам обом...

Ведучий 2. І все ж прощавайте, зустрінемося через рік на балу в Осені.

Ведучий1. До нових зустрічей!

 

 

docx
Додано
28 червня 2018
Переглядів
604
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку