1. Могутній дух і щедра мисль,
Своїй ти школі поклонись,
Вона у нас одним — одна,
Без неї в світі нас нема.
2. Ми представляємо Червонопромінську свою середню школу!
3. Наша школа — маленька краплина
Того щастя, що зветься родина,
Так по-батьківськи всіх зустрічає
І в доросле життя проводжає.
4. Свою школу ми любимо дуже,
Полюбіть її й ви, наші друзі,
Ми вам трішки розкажем про неї,
Школа наша для нас — рідна неня.
5. На уроки щодня поспішаєм,
Знання нові, як губка, вбираєм.
Класи наші затишні й світлі,
Вчителі у нас дуже привітні.
6. Ми для школи вирощуєм квіти,
Красу любим, їй раді всі діти,
І подвір’я своє прикрашаєм,
Бо в усьому порядок ми знаєм.
7. Наша школа прославилась трішки —
Кореспондент приїхав — це вам не смішки!
Інтерв’ю йому будем давати,
Завдання ваше — за всім спостерігати.
8. Любимо в школі гостей зустрічати,
Настрій хороший усім дарувати.
Вітає вас із щирою любов’ю
Увесь наш колектив
Червонопромінської школи!
Кореспондент: Ху! Господи! Слава Богу! Ми вже на місці. Так, Славіку,
налаштовуй свою камеру та до роботи. Бо до вечора треба
повернутися в місто, змонтувати, що тут відзнімемо, і пустити в
ефір. Значить так, коли я тільки махну рукою, почнеш знімати.
Ну, з Богом!
Кориспондент: Ми ведемо свій репортаж із звичайної української сільської школи.
Ось я вже бачу, як учні поспішають до свого навчального закладу.
То ж спробую підійти до них та поспілкуватися.
— Як вас звати?
Учень: Сашик.
Кореспондент: У якому класі ви навчаєтеся?
Учень: У восьмому.
Кореспондент: Наші глядачі запитують, чи цікаво сучасним учням вчитися в
сучасній школі? Ось вам, цікаво?
Учень. Страшно. Страшно цікаво.
Кореспондент: То страшно, чи цікаво?
Учень: Як коли.
Кореспондент: Поясніть, щось не зрозуміла?
Учень: А що тут пояснювати? Ідіть і дивіться самі.
Кореспондент: Ой, та у вас тут затишно, прекрасно.
(зустрічають учнів з перебинтованими головами).
— Ой, здається, у вашій школі сталося якесь лихо?
Учні: Яке там лихо. Банальна фізика. Дію закону земного тяжіння перевіряли
Ньютоновими яблуками. Нам то ще пощастило, а ось нашому вчителю не
вистачило, мусили кидати Ньютонового гарбуза.
Кореспондент: Ой, лишенько! Але бачу все гаразд!
Учні. Так! Так!
Кореспондент: Ну, добре! Початок нічого! Ходімте далі… Так, коридор, класи…
Може, на якийсь урок попадемо. (біжить учень).
— Скажіть, будь ласка, а який у вас урок?
Учень: Фізкультура.
Кореспондент: А чому ж ви танцюєте? Чи це нова фізкультура
в поєднанні з хореографією?
Учень: Та ні… Це ми готуємося до районного семінару завучів.
Так що не заважайте…
(Танцюють танок) - 2 кл «Горошинки»
Кореспондент: Та й молодці. Нічого й сказати. Їх не годуй, тільки дай потанцювати.
Ой, невже у вашій школі, як у середні віки, учні продовжують
шукати філософський камінь?
(учні тягнуть каменюку)
Учень: Та ні, це ми волочимо із забудови, що біля котельні, каменюку,
щоб двері підперти.
Кореспондент: Для чого це?
Учень: Та щоб наша математичка, Тетяна Володимирівна,
на алгебру не прорвалася.
Кореспондент: Винахідники ще ті…
(учень іде з чорними ластами на руках)
— Перепрошую, а вам що, в руки холодно?
Учень: А от сміятися з чужого нещастя гріх. Доплигався наш Сашик, жертва
невдалого експерименту і власної необережності. Його на уроці біології
тільки-що випадково схрестили з чорною жабою.
Кореспондент: Боже, який жах! Хоча, з другого боку, це сенсація!
Знімай його, Славуня, знімай.
(дзвінок, ідуть дівчата з розмальованими пиками)
Кореспондент: (посміхається). У вас, дівчата, бачу урок історії йшов. Мабуть,
інсценували епізод з життя африканського племені? Соррі! Вот’ю?
Учень: Ви до них по-англійськи не говоріть, бо вони й українську не дуже добре
розуміють. Це наші дєвочки з уроку малювання вийшли.
У них за новою програмою був боді-арт, мейкап, татуаж.
Кореспондент: Вау! Та у вас тут дуже весело йде навчальний процес!
Учень. Нам весело, а от вчителям — не дуже.
Кореспондент: До речі, а де ваша учительська, проведіть мене, будь ласка, до неї.
Хочу з вчителями поспілкуватися.
У цей час в учительській
Класний керівник: Перенеси, Юлінько, своє весілля на наступну неділю. Дуже
тебе прошу, а то в один день твоє торжество й випускний вечір.
Учениця: Ви, Віро Іванівно, висосали з мене нервів — страх стільки. Думаєте, я
забула, які оцінки мені ставили? П’ять — шість балів, не більше.
Говорили ж, не доросла я до дванадцяти балів. На кожному кроці
втокмачували: «Вчись, Юлько, вчись. Знання — це сила». Була сила, як
мати носила. А тепер я не поступлюсь весіллям, проявляю я тепер свій
характер; ввесь одинадцятий клас буде у мене за столом, а не в школі. Я
вам не Катька, що піддалась вашим умовлянням і справляє весілля через
місяць після випуску.
(У танок пішли техперсонал, вчителі)
Кл. керівник: Господи! Юльо! Ну! Подумай, випускний вечір чи весілля?
Учениця: Угу! Юльо! Не знаєте, що робити?
Класний керівник: Ні! Не знаю!
Учениця: То я підкажу: ставте мені з усіх предметів 12 балів, і я поступлюсь.
Класний керівник: Боже, Юлічко! Ну ти голова!
Учениця: Та нічого, на які тільки жертви не підеш заради рідної школи.
Кореспондент: Юльо! Юльо! Ну ви…, я вам… скажу…
Юля: Хі, та ви ще нашого 10 класу не бачили, коли вони з автосправи
приїджають. Ось і вони, голубчики. (один — з кермом, другий — мент).
Кореспондент: Перепрошую. І що це означає?
Учень: За кермом — шофер. Що тут не зрозуміло.
Кореспондент: А той другий, хто?
Учень: Хоче бути даїшником. Йому боронь Боже задати питання.
Кореспондент: Чому?
Учень: Бо думає, що все знає!
Кореспондент: Спробую. Як вас величати?
Мент: Це шо, нас тіпа прихована камера снімає?
Кореспондент: Та ні.
Мент: Не маєте права! Я закони і правила знаю.
Кореспондент: Та невже, а ми зараз перевіримо. Що це таке?
(знак «Перехрещення з другорядною дорогою»).
Мент: Церква. Гадом буду.
Кореспондент: Що?
Мент: Шо, шо. Кажу ж вам, що то церква, тіпа храм.
Кореспондент: Ні, це перехрещення з другорядною дорогою.
Мент: О! Перехрещення! Я ж казав, що церква десь має бути! Я, в натурє, такий
знак перед церквою бачив).
Кореспондент: А це що таке? (знак «Дикі тварини»)
Мент: Козьол якийсь. Дикий, певно.
Кореспондент: Будемо вважати, що вгадали, бо цей знак називається
«Дикі тварини».
Кореспондент: А це що за знак?
(Знак «Залізничний переїзд із шлагбаумом»)
Мент: Якась допотопна батарея опалення.
Кореспондент: Помиляєтеся, голубчику, це залізничний переїзд зі шлагбаумом.
Знаєте що таке шлагбаум?
Мент: Німець якийсь. Що я повинен всіх німців знати?
Кореспондент: І після цього ви будете казати, що знаєте все?
Ідіть, і все знову учіть:
Мент: А шо це ви мені тут екзамен устраюєте?
Кореспондент: Пішли далі. Сашику, а хто то за вчитель, що заходить в кожен клас, і
ось до неї підходить учень.
Учень: А, так це наш завуч, Віра Михайлівна.
— Віро Михайлівно, Віро Михайлівно, можна вас про щось запитати?
— Запитуй, Сашо, тільки швиденько, бо я поспішаю.
— Та я знаю, що ви завжди поспішаєте. Вам і розклад потрібно скласти, і міняти його майже щодня…
— Сашо, ближче до діла. Я не маю часу.
— Так я ж хочу вам допомогти.
— Чим?
— Корисні поради дати.
— Які?
— А це правда, що до нас у школу приїдуть завучі з усього району?
— Правда.
— Ото повезло учням! Це ж там буде… Одним словом, гуляй, братва! Щасливі діти.
— Сашо, я прошу тебе, ближче до діла.
— Ну, гаразд. Ви ж хочете рейтинг нашої школи підняти?
— Яким чином?
— Оце ж хочу вам порадити.
— що ти можеш порадити?
— Давайте в «Нових рубежах» оголошення надрукуємо.
— Які ще оголошення?
— А ось послухайте.
В ефірі оголошення!
1. Міняємо щоденники з двійками учнів Червонопромінської школи на щоденники з
десятками та одинадцятками учнів Червоноіванівської школи.
Класні керівники
2. Батьки, які мають дітей, що не хочуть навчатися, на період підготовки до семінару шукають жінку похилого віку з вищою освітою для написання шпаргалок. Оплату гарантуємо.
Батьківський комітет
3. З настанням несприятливих погодних умов (на період підготовки до семінару і в день його проведення) ввести в школі сухий закон: у приміщенні школи заходити виключно у сухому взутті.
Техперсонал
4. Двірникові школи в день семінару мітлою розганяти темні хмари, щоб світило сонце і радісно вітало наших гостей, щоб у них був гарний настрій і цей день вони надовго запам’ятали.
І користуючись нагодою ми, учні Червонопромінської школи, хочемо зізнатися:
Віро Михайлівно, Ви дуже мудра,
Все на світі знаєте,
Дарувати учням розум
Від душі бажаєте.
На уроках історії
Дуже нам цікаво
То ж ми щиро Вам здоров’я
І щастя бажаємо.
А у Вас, Віро Михайлівно, нехай залишаться приємні враження від зустрічі з вашими колегами.
Кореспондент: Вау! Боже! Та у вас, я бачу ідилія між завучем та учнями?
Кореспондент: Ну, добре, пішли далі? Щось чую. Десь співають.
Можливо, урок музики в якомусь класі йде.
Пісня «Я знов на сцені»
І. Я знов на сцені, у зал дивлюся,
Признаюсь чесно, я так боюся,
У ваші очі я зазираю,
І ваших оплесків чекаю.
Приспів:
І нічого, що мала,
Усім вам океан тепла!
ІІ. Я знов на сцені, і в очі світло,
Та я вже трішки, до нього звикла,
Для вас співаю і ви щаслива,
А ваші оплески — як диво.
Приспів:
І нічого, що мала,
Усім вам океан тепла!
Любові! Щастя! Радості! Добра!
Фонова музика ________________________________
1. Ми разом звідси, де співають села,
Де танцями розгойдані мости.
І скажем гордо, що ми маєм право
На цій землі і жити, і рости.
А грудень вже покликав знов в дорогу,
Знання, як скарб, до серця притуля.
І ось сьогодні урочисто в школі
Вся школа з нами радість роозділя.
А брати участь в конкурсах, змаганнях,
Це все тільки наснаги додає.
І скажемо відверто, без вагання,
Щасливі тим, що таке право є.
Шкільні роки летять, немов лелеки.
Дитинство забираючи з собой.
А наша юність все й не так далеко.
Ще трошки, ну а там подать рукой,
Тому ми, щиро всім в житті бажаєм,
Зростати гідно справжніми людьми
Бо всі ми, українці, маєм право
На цій землі і жити і рости.
2. Дай Бог усім не мати в серці зла,
і заздрощів отрути на додачу,
Дай Бог усім любові і тепла,
на кожнім кроці — Божої удачі,
Дай Бог не знати зради у житті,
а ще — любить когось наполовину,
Хай краще будуть люті вороги,
ніж друзі, що готують постріл в спину…
Дай Бог не бачить материнських сліз,
бо стане запізнілою спокута,
Дай Боже нам, щоб нас усіх колись
згадали добрим словом люди.
Дай, Господи, навчитись пробачать –
і ближнього свого не осудити,
Того, хто впав не бити, а піднять
і добрим словом душу відігріти.
Дай Бог, Вам люди, жити на землі
благословенній Господом на щастя,
Дай Бог усім вам хліба на столі,
свій хрест нести і на путі не впасти,
Щоб в час останній, в Божому суді,
не було в серці сорому розплати.
Дай Бог усім нам так життя
пройти, щоб там своїх очей не опускати…