Родинне свято "З родини йде життя людини"

Про матеріал
У розробці подано матеріал, використання якого сприяє згуртуванню колективу учнів, батьків та учителів. Доброзичливість, повага, дружелюбність, взаємопідтримка - це ті риси, які виховуються в учасників свята.
Перегляд файлу

Сценарій родинного свята у 5 класі

«З родини йде життя людини»

Діти на сцені.

Звучить пісня «Родина»

Ведуча: День чарівний, справжнє диво,

Всюди усмішок багато,

В залі людно і красиво,

Бо у нас сьогодні свято.

Ведуча:Добрий день, наші мами!

Добрий день, татусі!

Добрий день, любі вчителі,

Бабусі й дідусі!

І, звичайно, гості всі!

 Ведуча: Родино, дорога родино!
Що може бути краще в світі цім?
Чим більше дорожить людина
За батьківський і материнський дім?
Ведуча: Де можна більше зачерпнуть любові?
Де взяти більше доброти?
Як в материнськім і вчительськім  слові,
Як з батька щедрої руки!
 Ведуча: Отож зібралися ми нині
На святі нашім гомінкім,
Щоб поклонитися РОДИНІ
І побажати щастя всім!

Двоє батьків заносять до залу коровай на рушнику.

1 батько:

Гостей дорогих ми вітаємо щиро,
Стрічаємо з короваєм, любов’ю і миром!

2 мати: Хай цей хліб, що нагадує усім нам рідний дім, стане символом родинного свята (батьки ставлять хліб на стіл).

 

Вчитель. Доброго дня усім присутнім! Я дуже рада, що ми всі тут зібралися на святі «З родини йде життя людини». В Україні говорять: «Без сім’ї немає щастя на землі». Саме в сім’ї дитина робить свої найперші кроки, звідси вона виходить у широкий світ, навчається любові і добра, тут вчиться шанувати свій рід, свою землю, берегти пам’ять свого роду.
Родина – це не тільки родичі, це друзі, наш клас, школа.
До моєї родини входять ще й мої 31 учень, з якими ми несміливо
1 вересня 2015 року переступили поріг 5 класу. На сьогодні ми – дружня, цікава, єдина родина, частинка родини гімназії.

Хочу, щоб сьогодні усі познайомились, ближче пізнали один одного, подружились. Хай промінець добра і любові торкнеться кожного серця, і від нього хай засвітиться щастям ваша рідна домівка. Нехай на ваших обличчях засяє посмішка і зігріє ваші серця.

 Ведуча: Так… В школі вчитися – це тобі не на каруселях кататися. Добре, що у нас є батьки, які завжди допоможуть, пожаліють, намалюють за нас і твір напишуть…

 Ведуча: От якби вони за нас ще й на уроках відповідали! Оце було б життя!

Ведуча: Два слова чарі́вних — лиш мама і тато,
А скільки любові у них і тепла!
Вони для дітей означають багато,
Щоб щастя іскрилось і радість цвіла.
Ведуча: Бо тато і мама — це рідні нам люди,
Рідніших у цілому світі нема.
З батьками дитина захищена буде,
І душу дітей не остудить зима.
Ведуча: Два слова крилатих — і серце радіє!
Й летить наче пташка в ясне майбуття.
Вони нам дали і натхнення, й надію,
Й найбільше у світі — це наше життя!

 

 Ведуча: Батько і мати - два сонця гарячі.

Що дарують надію й тепло.

Батько і мати, у долі дитячій

Треба, щоб кривди між них не було.

Вчитель У народі кажуть, що гарна та сім'я, де виростають гарні діти.

Яка ніч - такий світанок,

Яка хата - такий ґанок.

Які ґазда і ґаздиня - отака й у них дитина.

Знайте, шановні батьки, що діти переживають разом з вами все, що відбувається навколо, сприймають ваші радощі та невдачі як  особисті.

"Дитина - дзеркало родини; як у краплі води відбивається сонце, так у дітях відбивається моральна чистота матері і батька", - писав В.О. Сухомлинський. Шановні батьки! Пам'ятаєте той час, коли, будь-яке речення вашої дитини починалося питаннями «Де? Коли? Чому?». Зараз настав ваш час.

 Батьки – чомучки          (А. Костецький)

Ну і мама! Ну і тато!

Наче справжні дошкільнята!

Нічогісінько не знають

Смішно і сказать комусь!

Бо щодня мене питають

Лиш одне "Чому й чому?"

-Ти чому образив Віту? –

А чому отримав двійку? –

А чому в шкарпетках різних ? –

Ти чому такий непослух?

-А чому не стелиш постіль? –

Ти чому це вірш не учиш? –

А чому портфель без ручки? –

А чому такий синець?

ОХ! Настане мій кінець!

Не поясниш їм ніколи,

Хоч би й дуже захотів...

Треба їх віддать до школи -

Хай питають вчителів.

Вчитель. Конкурс «Сімейний бюджет». Викликаються дві родини, дається однакова кількість монет (по 1 та 2 копійки) у сумі 99 коп. Завдання: хто швидше порахує.

Номер_________________

 Ведуча: Знаю я слово — у цілому світі                  

Краще й тепліше від сонця і квітів.          

Слово це пестить, голубить і гріє,.            

В душу дитячу вселяє надію.

Ведуча: Слово лягло в родинну основу,

 І освятило людину й природу.

Стало початком рідної мови

Помандрувало від роду й до роду.

Ведуча: Мама - найкраща людина у світі,

Знають це всі: і дорослі, і діти.

Горе не ляже на рідний поріг,

Мама не пустить, вона - оберіг!

Ведуча: З чим мамину любов нам порівняти?
Із сонечком, що світло шле й тепло...
Готова мама все для нас віддати,
Щоб дітям добре й сонячно було.
Ведуча: Чи з зорями її нам порівняти,
Що наче мрії, в небі миготять?
Матуся й зірку нам готова зняти,
Її на щастя дітям дарувать.
Ведуча: Любов її не має меж — безкрая
І безкорисна, світла й чарівна.
Любові більшої у світі не буває,
Любити може так лише вона.

 

Конкурс ''Чарівна доріжка"

(На підлозі викладена доріжка з квітів. На її кінцях стоять мама і донька чи син. Вони мають право зробити крок назустріч один одному тільки після лагідного звертання. 8 квіточок, посередині приз)

Номер_________________

 Вчитель: Поряд зі словом "мама" завжди стоїть сильне, мужнє слово «тато».

Батько - захисник, батькове слово – закон. Кожна дитина хоче, щоб її батько був людиною мудрою та справедливою. У народі кажуть:"Яка гребля - такий млин, який батько - такий син».  «Що робить батько, те й його дитятко».

 «Не навчив батько, то не навчить і дядько».

Ведуча: Словечко хочу мовити за тата,
Бо він мені порадник, захисник.
Він так мені розказує багато,
І я до бесід щирих дуже звик.
Ведуча: Він вчить мене у цьому світі жити,
До праці залучає кожен раз.
Вчить бути вірним, відданим, дружити
І не підводити ніколи друзів, клас.

 Ведуча: Татку, татусенько, таточку, татку,

Кращого в світі немає навкруг.

Таточку, хочу тебе обійняти,

Ти мій порадник, заступник і друг.

 Ведуча: Я  до тата хочу звернутись.

Передати у словах  тепло,

Щоб мій татусь і зараз міг  всміхнутись

І щоб в душі його сонце цвіло.

Сценка.

Закортіло татусеві

Перевірить сина

І дізнатись, як встигає

У школі дитина.

 - Що стоїш? Чого боїшся

 підійти до мене?

Дай–но мені свої зошити

І неси щоденник.

Подивився у  зошити

Що й казать не знає:

Одна двійка з-за другої

Звідти виглядає.

Подивився у щоденник

І в наступ на сина:

 - Та у тебе тут із співів

Добре і відмінно.

 - Ах ти, - кричить, - лобуряко, -

І паска знімає.

-У зошитах повно двійок,

А він ще й співає.

Конкурс для татусів.

 "Говори правду?(Тато і дитина стоять спиною один до одного. Задається питання. Дитина кивком голови відповідає "так" чи "ні». Після цього тато вголос відповідає на питання.)

- Вашій дитині 6 років?

- Чи любить ваша дитина манну кашу?

- Чи застеляє ваша дитина своє ліжко?

- Чи любить вмиватися ваша дитина?

- Чи миє посуд тато?

- Чи робить дитина ранкову зарядку?

- Чи розповідає тато казку перед сном?

- Чи любить грати у футбол?

Конкурс для татусів.   (Зроби зачіску донечці)

 

Вчитель: Всі хлопчики хочуть бути схожими на татусів: сильними, сміливими, вправними, майстерними..

  Але дівчатка також хочуть бути сильними. Номер______

 Вчитель: Наше родинне коло не обмежується мамою і татом. Невід'ємна частина кожної сім'ї - це бабусі та дідусі.

 Бабусі - невтомні трудівниці, берегині скарбниці мудрості, звичаїв та обрядів, цікаві казкарки. Ось, вслухайтесь, у саме слово бабуся, бабусенька, бабуня, бабусечка. Воно ніжне, красиве, лагідне, пестливе.

Заради онуків вона віддасть усе, останньою крихтою поділиться. Кажуть, що бабусі люблять онуків більше, ніж власних дітей: "Діти - це діти, а справжні діти - це онуки. Онуки удвічі дорожчі."Онуки - це їхні пташенятка, ластів'ятка, котенятка, сонечка, зайчики.

Ведуча: А моя бабуся вміє все робити,
В неї все до ладу, в домі чистота.
Хоче і онуків теж вона навчити,
І у цьому, мабуть, істина проста.
Ведуча: Тож до праці змалку нас вона привчає,
Щоб росли в роботі й дружніми були,
Бо життя бабуся наша добре знає,
Хоче, щоб і ми всі добрими зросли.
Ведуча: Вчить нас вишивати, шити-зашивати.
Мало що прийдеться у житті робить?
«Хай не доведеться, але треба знати» —
Любить нам бабуся часто говорить.
Ведуча: Нас вона навчила вже борщі варити,
Готувати страви всі на різний смак.
«Бо ж нелегко людям це життя прожити,
Як робити вміє, то розумний всяк!»

 Ведуча: І щасливо той живе,

в кого бабця люба є.

Той біди вже не зазнає,

бо бабусенька скрізь дбає.

 Вчитель: Часто саме бабусі доглядали, виховували вас, вкладали вас спати, поки мами були на роботі.

А цікаво, чи пам’ятають бабусі колискові пісні?

Давайте попросимо, щоб вони нам заспівали.____________________

 Вчитель: Дякуємо усім бабусям, що терпіння маєте й онуків усьому навчаєте.

Номер_______________

 Вчитель: Бабусі та дідусі не просто люблять своїх онуків. Вони їх пестять і голублять. Особливо дідусі.

  Дідусь... Ця людина в нашому житті завжди викликає повагу. Досвід, отриманий у спадок від нього, залишається золотим набутком на все життя.

Дідусь — це справжня енциклопедія. Незабутні його розповіді,

цікавинки надовго закарбовуються в пам'яті, тому що виховують любов до природи, вчать нас мудрості та краси, благородства і мужності.

Ведуча: А я свого діду́ся так люблю!
Він вміє все і все на світі знає.
І я для свого діда все зроблю!
Він всіх на світі любить й поважає.
Ведуча: В походи з нами наш дідусь іде,
Навчає нас в природі виживати.
І вогнище для нас він розведе,
Намет навчить у лісі розбивати.
Ведуча: А як цікаво слухати пісні,
Які дідусь частенько нам співає.
Веселі оповідки і сумні
Він вечорами нам розповідає.
 Ведуча: У кожного дідуся турбот - не злічить!

Одному всю роботу нелегко зробить.

І хочемо вам, рідні, таке усім сказать:

Ми будем дідусям завжди допомагать.

Вчитель. Діти, а як ви думаєте, чи були ваші дідусі маленькими? Чи ходили до школи? А які пісні вони співали у дитинстві? Давайте перевіримо, як вони їх пам’ятають?

Конкурс «Впізнай пісню»( мінус « Чунга-Чанга», «Голубой вагон»,

« Антошка», «Песня крокодила Гены», «Качели», «Песенка Красной Шапочки», «В траве сидел кузнечик», «Полгода плохая погода» …)

Номер___________________

 Вчитель: До родинного кола входять і тітоньки, і дядечки, і хрещені батьки, і братики, і сестрички... Ми також любимо, цінуємо їх. Бажаємо їм здоров'я, довгих років життя, благополуччя та щастя, злагоди та миру.

Номер_______________________

Вчитель: У народі кажуть, що письменник живе у своїх творах, скульптор – у створених ним шедеврах, а вчитель – живе у думках і справах своїх учнів. Тому кожна людина з почуттям великої вдячності згадує свою школу і рідних вчителів  все своє життя, адже у кожному прожитому дні у школі було щось неповторне, незабутнє, таке, що залишиться на все життя.

Ведуча: Учитель, учитель, учитель...

Це – дар, це – хвала, це – талант!

З вас кожен у подумках – лірик,

З вас кожен в душі – музикант.

Ведуча: Ви вмієте грати на струнах,

Ви вмієте серцем співать,

І те, що дано вам від Бога

Ви прагнете учням віддать.

Ведуча: Серце вчителя... скільки у ньому

Ласки, мудрості і  теплоти.

В серці вчителя поруч розквітли

Риси суворості і доброти.

Ведуча: Без гордощів і зайвих сентиментів

Сьогодні треба зважити на те,

Що не бува без школи президентів

І бізнесмен без вчителя – пусте.

 Вчитель: Наші діти дуже розумні, кмітливі, вони можуть знайти вихід з

будь – якої ситуації. Про деякі випадки зі шкільного життя вони нам розкажуть.

  1. Запитання від адміністрації школи

— Скільки учнів у вашому 5 класі?
— З учителькою  Оксаною Анатоліївною тридцять два.
— А без неї?
— А без неї в класі не залишиться жодного учня!

  1. На класній годині

— Сашко, чому в тебе один черевик чорний, а другий — коричневий? — запитала Оксана Анатоліївна у хлопчика. Ану біжи додому перевзуйся!
 — Та я вже повертався додому, тільки там теж один чорний, а другий коричневий черевик.

3. Урок польської мови

— Вовочка, як польською "читати"?
— Так само, як і українською: узяти книгу, відкрити і дивитися на рядки.

4. Урок природознавства

Учитель цікавиться:
— Чому ти не був учора в школі?
 — Ви ж казали, якщо я не виконаю домашнього завдання, щоб у школі не з’являвся…

5. На уроці української мови

Учителька роздивляється роботу учня.
— Здається, це почерк твого старшого брата?
— Може бути: я писав його ручкою.
6. На уроці української літератури
Катруся на уроці розповідала напам’ять вірш і збилася. Настала прикра пауза. Учениця повернулася до учительки, чекаючи, що вона підкаже… Потім спитала:
— Що, ви теж забули?

 

7. На уроці зарубіжної літератури

— Чому ти вириваєш аркуші з підручника? — запитує учителька Андрійчика.
— А я не всі вириваю, тільки прочитані, щоб помилково не читати одне й те саме.

8. На уроці математики

- Скажи, якщо один плюс один буде два, а два плюс два буде чотири, скільки буде чотири плюс чотири?
- Це несправедливо, Галино Миколаївно. Ви завжди відповідаєте на легкі питання, а мені дістаються найважчі.

 Номер__________________

(Усі діти на сцені)
Вчитель. Готуючись до сьогоднішнього свята, ми виготовили родинне дерево 5-А класу. Ось воно перед вами. Коріння кожного роду – це наші далекі пращури, на жаль, не всі їх пам’ятають, але без них не було б нас, не було б тих, заради кого ми сьогодні зібралися – наших дітей.

Ведуча: Родина — стовбур дерева міцного.
Це батько й мати, бабці й дідусі.
Тітки і дядечки всі до одного,
Ну, словом, родичі й близькі усі.
Ведуча: І є ще предки давні — це коріння,
Що глибоко у цій землі лежить.
А діти, діти — нове покоління,
Це пишне гілля, що увись летить.
Ведуча: Родинне дерево ось тут укоренилось,
На цій землі, у рідному краю.
Й новим гіллям так щедро розпустилось
Та має біографію свою.
Ведуча: Потрібно всім це дерево вивчати,
Бо ми господарі на цій святій землі.
Коріння роду треба добре знати,
Дітей навчати, поки ті малі.
Ведуча: Бо що то за людина без коріння?
Як перекотиполе, що летить...
Без роду-племені, його благословення
Не може праведно на цій землі прожить.

 Ведуча: Нехай всі родини, як пишний вінок,

Щастям барвистим будуть багаті.

 Ведуча: Бабусю шануймо і дідуся,

 Ведуча: Матусю любімо і тата.

 Ведуча: Нехай родина дружна уся

Буде на радість завжди багата!

 Ведуча: Хай тішаться внуками бабуся і дід,

 Ведуча: Хай тато і мама радіють дитині.

 Ведуча: Хай буде, як дуб, могутній наш рід!

 Ведуча: Хай злагода й мир запанують в родині!

 Вчитель: Кожна наша родина є частинкою великої родини, ім'я якої - український народ. Місце, де ми народилися, - частина нашої спільної Батьківщини, ім'я якої – Україна.

 Ведуча: Моя Батьківщина - велика країна,

Весь Всесвіт - для мене вона.

Найкраща у світі моя Україна,

У цілому світі одна.

 Ведуча: Я тут народився у добру годину,

Тут світ пізнавати учусь.

Люблю я всім серцем свою Україну!

І нею пишаюсь, горджусь.

 Ведуча: Тут мова моя і співуча, й багата

Веселкою квітне, у небо летить.

І жарти веселі, і пісня крилата...

Ну, як , Україно, тебе не любить!

Пісня «Україна –це ти…»

 

Вчитель. Ось і закінчується наше свято.

Нехай буде безхмарним ваше життя, навчання — цікавим, доля — щасливою на квітучій землі, поміж рідних людей, які сьогодні тут зібралися.

 Ведуча: Дорогі тата і мами,

Дідусі та бабусі!

Рідні наші  гості,

присутні усі!

 Ведуча: Хай вам сонце дарує ясне проміння,

Земля — стиглий колос і щедрі плоди,

Воду — криниця, небо — зірниці,

А діти — усмішку завжди.

Ведуча: Хай Бог охороняє вас від злого,

Хай світить сонце і колосяться жита,

Щоб були ви щасливі і здорові

На многії-многії літа!

Вчитель. Ось і пройшли ми з вами стежиною отчого краю. Однією з добрих традицій українського народу є його гостинність. За чудовим українським звичаєм ми короваєм  вас пригощаєм.

Пісня «Одна калина»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завантаження...
docx
Додано
19 січня 2019
Переглядів
725
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку