Сценарій свята до Дня працівників освіти.

Про матеріал
Сценарій свята до Дня працівників освіти. На допомогу класним керівникам та педагогу-організатору
Перегляд файлу

Свято до Дня працівників освіти

 

Фонограма 1. Фанфари

 

Ведучий 1. Один раз на рік наближається день, коли ми вимовляємо «учитель», згадуючи при цьому не контрольну роботу, тематичне опитування чи підсумкову атестацію, а квіти і добрий настрій під час контрольної роботи, тематичного опитування чи підсумкової атестації . І сьогодні ми з вами якраз напередодні такого дня - Дня працівників освіти.

 

Ведучий 2. Розмаїття ідей, неосяжність шляхів

                   Ті, хто з гордістю носять ім'я - освітяни.

                   І доля прийдешніх часів

                   В їхній праці окриллям постане.

 

Ведучий 1. Хто у працю виснажливу втілює думку?

                   Хто до учнів несе її подих живий?

                   Хто дає нам знання світового гатунку?

                   Всі разом. Любі, знані, шановні мої вчителі!

 

Ведучий 2. Запорукою тому - талант і натхнення,

                   Що стає чарівним ледь не кожен урок,

                   Бо майстри перетворюють сіре будення

                   На незвіданий шлях до далеких зірок.

 

 Ведучий 1. Ваша праця й любов до дітей – нерозлучні

                    Кожен - паростки вічності в серці плека.

                   Адже всі вчителі - це ще трішечки учні,

                   Бо знання невичерпні, як мудрість людська.

 

Ведучий 2. Адже в кому покликання серця відчутне,

                   Усвідомлює навіть в теперішній час,

                  Що на терені школи зростає майбутнє,

                   А майбутнє сьогодні залежить від нас.
 

Фонограма 2.

 

На екрані відео про педагогів школи на фоні пісні «Нас б׳ють – ми літаємо»

 

Ведучий 1. Дорогі вчителі, ваша праця неоціненна. Ви прекрасні завжди. Ми бачимо вас кожного дня мудрими, заклопотаними, розумними та справедливими. А якими ви були у дитинстві?

 

Ведучий 2. Отож сьогодні, ми хочемо поринути у ваше дитинство, подивитися, якими ви були маленькими. Ось якими ми вас побачили у далекому минулому.

 

 

Фонограма 3.

 

Ведучий 1. Зародки керівництва у маленької Іриночки Володимирівни були ще у дитячому садочку. Навколо неї завжди було багато однолітків, які прислухалися до її думок та ідей. А ідей у неї, як і тепер, - багато. Якості професійного керівника вона втілює в стінах рідної школи, а навколо неї, як і у дитинстві, багато однодумців. Одним словом – талант керівника не відбереш.

 

Ведучий 2. Дорогі вчителі, шановна Ірина Володимирівна, із цим чарівним святом вас вітають найменші школярі.

 

Виступ 1 кл.

Фонограма 4.  Вручення кульок педагогам.

 

Фонограма 3.

Ведучий 1. А маленька Олечка Анатоліївна з дитинства відзначалася відповідальністю і принциповістю. Вона дуже любила перевіряти журнали. Спочатку вона перевіряла тільки журнали «Мурзилка», «Малятко» і «Барвінок», а коли подорослішала, її почали довіряти перевірку інших журналів - «Наталі» і «Бурда». І щоб не позбутися цієї звички, їй довелося стати завучем з навчально-виховної роботи.

 

Ведучий 2. Усім працівникам  школи та Ользі Анатоліївній дарують свої вітання учні 2 класу.

 

Виступ 2 кл.

 

Фонограма 3.

 

Ведучий 1. А Оленочка Миколаївна - заступник з виховної роботи у дитинстві любила писати на листках різну інформацію і  складати  у велику папку. А тоді виходила на вулицю, збирала біля себе друзів, роздавала їм ці листочки, які , як виявлялося згодом, були сценарієм якогось грандіозного дійства. Сьогодні вона продовжує займатися своїм улюбленим заняттям у школі.

 

Ведучий 2. Найкращі побажання вам, дорогі наші вчителі, від учнів 3 класу.

 

Виступ 3 кл.

 

Фонограма 3.

 

Ведучий 1. Русланочка Михайлівна у дитинстві любила багато писати, рахувати, складала списки своїх книг, виконувала все з величезною відповідальністю. А ще дуже подобалося їй слухати цікаві розповіді матусі, як її приймали у піонери. Тоді Русланочка Михайлівна вирішила, що буде Генеральним секретарем партії. Але з розпадом Союзу мрія не здійснилася. Доля привела її до нас у школу, де вона стала прекрасним педагогом-організатором.

Усіх вітають учні 4 класу.

 

Виступ 4 кл.

 

Фонограма 3.

 

Ведучий 2. Особливим було дитинство у наших вчителів молодших класів – Катериночки Богданівни, Світланочки Олександрівни, Інночки Василівни та Інночки Митрофанівни. Їм дуже подобалось гратися «у школи». Ляльки сиділи стільки, скільки вистачало дівчаткам терпіння. Цю любов до учнів та залізне терпіння вони витренували ще тоді, як їх ляльки складали екзамени. Їм це так подобалося робити, що вони вирішили працювати з наймолодшими школярами нашої школи.

Вам, дорогі наші педагоги, свій виступ дарують учні 5 класу.

 

 Виступ 5 кл.

 

Фонограма 3.

 

Ведучий 1. Ще в дитинстві вчитель світової літератури Валентиночка Юхимівна полюбляла сидіти на задній парті, нишком витягуючи книги з поезією Пушкіна та Лермонтова. Читаючи твори відомих світових авторів, вона уявляла себе в ролі Анни Кареніної та Наташі Ростової. І сьогодні на уроках світової літератури вона прагне своїми мріями поділитися із школярами, а її уроки, наче поринають у глибину століть великої літератури.

 

Ведучий 2. Наші вчителі української мови Галиночка Лук׳янівна та Валентиночка Іванівна у дитинстві любили писати твори. Вони писала про все: природу, кохання, рідне селище, друзів. Цього вони навчали і своїх однокласників. І сьогодні у школі вони продовжують займатися улюбленою справою, вчать дітей грамотно писати, багато читати та дуже любити українську мову.

 

Ведучий 2. Свої вітання дарують нашим педагогам учні 6 класу.

 

Виступ 6 кл.

 

Фонограма 3.

 

Ведучий 2. Маленькими дівчатками Валентиночка Володимирівна та Тетяночка Анатоліївна любили гратися «у принцес». А оскільки принцеси, насправді, були родом із-за кордону, то їм доводилося вивчати іноземні мови. Минали роки, лексикон поповнювався, і щоб праця не пропала марно, вони вирішили стати педагогами англійської мови. Тепер ми, учні, вивчаємо усі ті слова, що знають наші чудові вчителі.

 

Ведучий 1. А ось учитель хімії Тетяночка Олександрівночка, любила в дитинстві малювати портрети Менделєєва. Та тільки дорослі думали, що то дід Бабай, і від жаху розбігалися. А їй самій це так подобалося, що вона вирішила стати вчителькою хімії. А ще вона приносила додому всілякі листочки, які збирала йдучи додому, сушила гербарій та складала на горищі. Щоб  праця не пропадала марно, вона змушена була закінчити хіміко-біологічний факультет.

Шановні педагоги, прийміть найщиріші вітання від 7 класу.

 

Виступ 7 кл.

 

Фонограма 3.

 

Ведучий 1. А маленька учитель з історії Ліаночка Леонідівна, озброївшись совочками, ходила до пісочниці на свої перші археологічні розкопки. А коли починався дощ, вона, зібравши однодумців, сідала під грибком і розказувала страшні історії. Тому, коли виросла, то стала прекрасним істориком. А ще у дитинстві дуже часто її шукали по лісі усім селом. Вона часто змінювала географічні координати, і тому знайти її у мішаних лісах було для мешканців села дуже проблематично. Щоб удосконалити свої знання з орієнтування вона стала ще й вчителем географії.

 

Ведучий 2. А Мариночка Олександрівна, коли була дитиною, завжди жаліла бездомних кошенят. Побачить, бувало, на вулиці бездомне кошеня - приголубить, обігріє, напоїть молоком і починає йому фізику пояснювати. Молоко кошенята пили добре, а ось фізику засвоювали погано. Зате вони дуже жалісно нявчали, а вона їм ставила за це відмінні оцінки. Тепер Марина Олександрівна пояснює учням так, що доходить з першого разу, і оцінки школярам не доводиться «вимуркувати».

 

Ведучий 2. Із святом вас, шановні вчителі , вітають учні 8 класу.

 

Виступ 8 кл.

 

Фонограма 3.

 

Ведучий 1. А маленька вчитель математики Олечка Олексіївна, в дитинстві любила рахувати до десяти. Потім вона підросла, і їй дозволили рахувати до одинадцяти. Так вона і стала вчителем математики у нашій школі. Але тепер їй подобаються теореми, корені, графіки та багато інших математичних премудростей, яким вона професійно навчає школярів.

 

Ведучий 2. Дитинство маленької вчительки інформатики Надієчки Григорівни було важким. У школі її примушували писати реферати. Вона годинами просиджувала у бібліотеці серед книжок, щоб виконати завдання вчителів. Але в її думках завжди була мрія про машину, яка б за лічені хвилини видавала б усю потрібну інформацію. І зараз мрія стала реальністю.  Вона досконало володіє комп‘ютером і знає усі можливості Інтернету. Можна сказати, вона стала королевою комп’ютерів у нашій школі, бо до неї у кабінет завжди черга, а іноді більша, як до директора.

 

Виступ 9 класу.

 

Фонограма 3.

 

Ведучий 1. А ось учитель музики Максим Валерійович у дитинстві усіх гостей вітав піснею, стоячи на стільчику. На своїй сцені він виступав в ролі  Висоцького, Павла Зіброва та Філіпа Кіркорова. Але так, як сім‘я не мала змоги одягати молодого співака в шикарні костюми від Кардена, змушений був стати вчителем музики і вчити дітей співу.

 

Ведучий 2. Коли наші вчителі були маленькими вони часто демонстрували свій характер. Приміром, маленькі Наталочка Миколаївна та Олежик Олексійович любили шикувати дітей і командувати: «Налі-во!», «На перший-другий шикуйсь!». Усі діти вправно виконували команди. Тільки маленькі Наталочка Миколаївна та Олежик Олексійович дозволяли собі довільну поведінку. І згодом вони стали вчителями фізичної культури в нашій школі.

 

Виступ 10 кл.

 

Фонограма 3.

 

Ведучий 1 . А Світланочка Олексіївна та Наталочка Володимирівна у дитинстві довго не могли заснути, тому їхнім батькам доводилося на довго забути про відпочинок та підчинятися волі своїх дівчаток. Дівчатка виросли, стали педагогами групи продовженого дня, де, звичайно, ніхто не спить. Коли старші учні вже йдуть додому , то у молодших кипить робота. Все встигають: і домашні виконати, і погратися, і поїсти під дбайливим керівництвом турботливих Світлани Олексіївни та Наталі Володимирівни.

 

Ведучий 2. Зазвичай, дітки до 1 року розмовляють не дуже чітко, а от маленька Віточка Ігорівна цих проблем не мала. Її батькам не потрібно було довго думати, що сказала дитина, бо Віточка Ігорівна всі слова вимовляля чітко, та ще й повчала старших, як правильно називати предмети. Тож не дивно, що вона працює тепер логопедом у нашій школі.

 

Виступ 11 кл.

 

Фонограма 3.

 

Ведучий 1. У нашій школі є люди, без яких ніяк не буде досконалим навчально-виховний процес.

Миколка Іванович та Олежик Ілліч були  у дитинстві бешкетниками. Часто вони прогулювали уроки, просиджуючи у шкільному підвалі. Сьогодні їх також можна зустріти там, але з молотком та вимірювальним метром.  Адже тепер вони завжди готові прийти на допомогу кожному із нас. Без них не будуть висіти стенди, непофарбованою буде школа, холодними стануть батареї та сірими – будні.

 

Ведучий 2. У дитинстві наші маленькі прибиральниці Оксаночка Вікторівна, Оксаночка Іванівна, Аллочка Ігорівна та Аллочка Олександрівна так любили чистоту і порядок, що після чергового прибирання їхні рідні нічого не змогли  знайти. От і тепер працюючи у школі, ні санстанція, ні дирекція школи, не можуть знайти тут ні павука, ні пилиночки.

 

Ведучий 1. А тепер у музичному супроводі всі присутні у цьому залі дарують пісню нашим освітянам.

 

Фонограма 5.  Пісня «Вчителько моя». (Співає вся школа).

 

 

 

Фонограма 3.

 

Ведучий 1. А Катериночка Леонідівна, Вірочка Степанівна та Галиночка Іванівна, теперішні наші кухарі, полюбляли готувати. То приготують салат з кульбаби, то наліплять котлет із глини, то наварять супу із дощових черв‘ячків і скликають усіх до святкового столу. І сьогодні, приготувавши смачний обід, вони скликають нас школярів, у шкільну їдальню. Продукти, звичайно інші в кулінарних шедеврах кухарів, тому й відвідувачів шкільної їдальні значно більше.

 

Ведучий 2. Прийміть найкращі побажання від своїх учнів. Та просимо звернути увагу на екран.

 

6. Відео-привітання (6 хв. «Вчитель-це покликання»).

 

Ведучий 2. Ми раді, що ви нарешті виросли, стали нашими чудовими педагогами і прийшли послухати наші жарти та поздоровлення.

 

Ведучий 1. Учительський колектив нашої школи молодіє з кожним роком. От і сьогодні в родину вчителів прийшли молоді фахівці й міцно зайняли місце за вчительським столом.

 

Ведучий 2.  Вони ще багато чого не знають. Але досвід приходить із роками. Не засмучуйтеся, якщо будуть невдачі: радісні й приємні хвилини теж будуть

 

Ведучий 1. А щоб не викликати на себе гнів адміністрації, потрібно всього-на-всього пам'ятати 8 заповідей учителя

 

Виголошують заповіді вчителя.

 

Вед. 1. Слухайте директора, він краще Вас знає, скільки й кому поставити двійок

 

Вед.2. Перш ніж поставити двійку, подумайте, хто її буде виправляти

 

Вед. 1. Запам‘ятайте: для відмінної успішності всі засоби гарні

 

Вед.1. Шануйте завуча: інакше вона вам  зробить стільки "вікон", що світла не побачите.

 

Вед.2. Не забувайте, що, крім Днів здоров'я, Днів миру, є ще й День учителя

 

Вед.1. Не звинувачуйте у всіх гріхах директора, є ще й Міністерство освіти

 

Вед.2. Ця заповідь для вчителів старшого віку. Не заздріть молодим учителям: їм ще так далеко до пенсії.

 

Вед.1. Ці заповіді ми передаємо директору школи, щоб вона нагадувала молодими учителям про них щоденно.

 

 

Фонограма 7 . Вручення директору заповідей

 

Ведучий 2. Дорогі вчителі! Ми щиро вдячні вам за вашу натхненну працю, за ваше вміння долати життєві труднощі, за ваше невичерпне терпіння у спілкуванні із нами, юними максималістами!

 

Ведучий 1. Вибачте нам нашу нестриманість, непосидючість, безкомпромісність. Вибачте, що часом ранимо вас необачним словом чи жорстоким сміхом.

 

Ведучий 2. Повірте, що ми на сто відсотків розуміємо, наскільки важлива роль учителя у становленні молодої людини, яка важка і виснажлива ваша праця.

 

Ведучий 1. Серце учителя! Скільки в нім ласки                   

                   Мудрості скільки і теплоти                   

                   В серці учителя поруч розквітли                  

                   Риси суворості і доброти.

 

Ведучий 2.  Хай пролітають вихором роки,              

                    Хай припадає сивина до скронь,                  

                 Серце учителя – вічний неспокій                 

                 Серце учителя – вічний вогонь.

 

Ведучий 1. Шануймо вчителя за те,            

                    Що вчить він нас життя любити,                

               Що його слово, тепле і просте,                  

               Нас кличе з книжкою дружити.

 

Ведучий 2. Для вас, шановні вчителі, ще одна версія вчительських буднів. Увага на екран.

 

8. Відео-привітання (3 хв. «Шкільні будні»)

 

 

Ведучий 2. Наша святкова програма добігає до кінця.

 

Ведучий 1. Але ми так і не встигли сказати Вам головного.

 

Ведучий 2.. Дорогі вчителі, в школі ми нарешті всі зрозуміли, якими важливими у нашому житті є ви!

 

Ведучий 1. Ми так рідко говорили вам, що ми Вас поважаємо і любимо!

 

Ведучий 2 Ми хочемо сказати, що ми перед вами у вічному боргу за знання, за самостійність, до якої ви нас привчили.

 

 

 

 

 

Ведучий 1. Ми дуже цінуємо ваші поради і підтримку.

 

Ведучий 2 Ми щиро вдячні вам за вашу натхненну працю, за ваше вміння долати життєві труднощі, за ваше не вичерпне терпіння у спілкуванні з нами.

 

Ведучий 1. Ми щиро хочемо бути гідними вашої мудрості і старатимемось надалі дарувати вам тільки радість.

 

Ведучий 2. Ми вважатимемо за честь привести до вас за знаннями своїх дітей.

 

Ведучий 1. Завжди залишайтесь молодими, щоб через не один десяток років нам було до кого повернутися і сказати. Усі разом. Зі святом Вас!

 

Ведучий 2. Дякуємо вам усім за те, що вислухали нас. Щастя вам, здоров’я, поваги від батьків, вдячності від учнів.  


Разом: Дякуємо за все!

Вед.-2. Шановні вчителі! Багато почесних звань і відзнак у освітян: «Народний учитель», «Заслужений учитель», «Відмінник народної освіти». І все таки, найвище звання – «Улюблений учитель». Тож бажаємо, щоб ви всі були удостоєні цього звання.

Вед.-1. Учителі, як справжні професіонали, прагнуть передати наступному поколінню свої знання, вміння, достукатись до серця дітей і навчити бути Людиною. Їхня робота не закінчується дзвоником з уроку. Вони постійно вкладають у нас найкращі зерна доброти, розвивають наші здібності, формують наші життєві цінності та наставляють на правильний життєвий шлях. Саме такі вчителі, з великим серцем, працюють у нашій  школі.

 

Вед.-2. Рішенням засідання учнівського парламенту вирішено: З нагоди свята Дня Учителя, за вагомий внесок у навчання і виховання підростаючого покоління нагородити вчителів нашої школи почесними грамотами і дипломами в різних номінаціях з присвоєнням  їм почесних   титулів.

 

Почесним дипломом нагороджується директор закладу Дем»янчук Володимир Васильович, який одержав перемогу у номінації «Золоте серце» з присвоєнням їй титулу «Господар всієї школи».   

 

Мулько Ольга Миколаївна– завуч з навчально-виховної роботи, яка одержала перемогу у номінації «Праве всевидяче око»  нагороджується   почесним дипломом    з присвоєнням  їй титулу «Права рука Боса».

Свиридюк Сергій Вікторович завуч з виховної роботи, одержав перемогу у номінації «Ліве всевидяче око» нагороджується   почесним дипломом  з присвоєнням йому титулу «Ліва рука Боса».

 

У номінації« Селекціонери майбутнього покоління» переможцями стали вчителі першого, другого, третього і четвертого класу Дереневич Алла олексіївна, Мовчанюк Тетяна Володимирівна, Басюк Ольга Дмитрівна та Салій Світлана Петрівна нагороджуються почесними дипломами. Їм присвоюється титул «Друга мама». Одержіть, будь ласка заслужені нагороди.

Вед -2. Почесною грамотою нагороджується учитель другого класу Слободянюк Микола Миколайович, який переміг у номінації «Єдиний наш» з присвоєнням йому титулу «Умілі ручки». Одержіть будь ласка заслужену нагороду.

 

Вед.-2. Ми продовжуємо нагородження наших дорогих вчителів у різних номінаціях   і наступна наша номінація – « Володарі і слова, і пера»

Вед.-1: Почесними грамотами нагороджуються вчителі української мови та літератури Романюк Люба Антонівна і Олійник Світлана Степанівна які стали переможцями у номінації  « Володарі і слова, і пера».  Любі Антонівні присвоюється  титул «Мудра сова», а Світлані Степанівні присвоюється титул «Шкільна муза». Одержіть, будь ласка, заслужені перемоги.

армія”

І той Лаурин Петрарк.

Вед.-1: Перемогу у номінації «Знавець Шекспіра»  одержала Полуденко Наталя Петрівна – вчитель світової літератури з присвоєнням їй татулу «Найкраща казкарка школи»

Вед.-1. Тому зараз, шановні вчителі, щоб надолужити згаяне,  подивіться одну з серій відомого індійського фільму  «Тисяча і 1 урок Шехерезади».

                             (Сценка учнів 11 класу)

 

Вед.-2.А церемонію продовжує нагородження в номінації  «Караван історій»

Вед.-2: Почесною грамотою нагороджується Панасюк Василь Володимирович – вчитель історії, який одержав перемогу у номінації «Караван історій» з присвоєнням йому титулу «Оракул минулого». Вітаємо вас з святом. Прийміть, будь ласка, заслужену нагороду.

( Нагородження грамотою)

Вед.-1. Продовжуємо церемонію нагородження. І наступна наша номінація –«Зірки Міжнародних відносин»

Вед.-1. : В номінації «Зірки Міжнародних відносин» перемагає  вчитель іноземної мови Таралевич Анастасія Василівна. Їй присвоюється титул  «Пані ніжність».

Вед -1..Церемонію вручення  номінацій продовжуємо.  Наступна наша номінація –«Королеви цифр та Інтернету» 


 

Вед. -1.Перемогу в номінації «Королеви цифр та Інтернету» одержали- Панасюк Ольга Іванівна і Готко Людмила Петрівна і Самсонюк Алла Василівна.

Вони  нагороджуються почесними  дипломами. 

Вед.-2. Вчителям математики - Ользі  Іванівні і Людмилі Петрівні  присвоюється титул «Місіс Ікс».  Вчителю інформатики  Аллі Василівні присвоюється титул «Зберігач таємниць і паролів».   Вітаємо вас з святом. Прийміть, будь ласка, заслужену нагороду.

Ведучий: Церемонія вручення номінацій  продовжується.  Наступна наша номінація –

  « Шаман протонів та нейтронів» 

Вед. -1.У номінації « Шаман протонів та нейтронів» »перемогу одержав учитель фізики Ковальчук Олексій Васильович. Він нагороджується золотою медаллю і йому присвоюється титул «Ветеран боротьби з тупістю».

 

Вед-1: Вітаємо переможця ! І продовжуємо! Наступна номінація – «Чарівник хімічних реакцій»
 

Вед.-2: Переможцем у номінації «Чарівники хімічних реакцій» оголошується Андроняк Любов Василівна. Їй присвоюється титул  « Пані Дарвін власною персоною» і вона нагороджується  почесним дипломом.

Вед.-2. А ми продовжуємо нагородження і оголошуємо переможця у  наступній номінації  «Спортсмен олімпієць»

Вед:-1. У номінації «Спортсмен олімпієць» переможцем  визначено вчителя фізичної культури Панасюка Едуарда Васильовича. Йому присвоєно титул «Магістр фізичного розвитку»  і він  нагороджується почесною грамотою.  Прийміть, будь ласка, нагороду.

.  Переможцем у номінації «Творці прекрасного» оголошується учитель музики Лугова Ольга Іванівна.

Вед.-1. Шановна Ольга Іванівна, вам присвоєно титул «Володарка золотого баяна»

 

Вед.-1. Продовжуємо наше нагородження і обираємо переможців  у номінації  «Фахівці широкого профілю»!
 

Вед.-2.Переможцями у номінації «Фахівці широкого профілю» стали Посишена Анжела Миколаївна, вчитель трудового навчання, креслення і основ здоров’я. Їй присвоюється титул  «Око - алмаз та руки -золото»! Та Панасюк Віта Іванівна –медсестра школи і лаборант кабінету інформатики. Їй присвоєно титул  «Знавець людських сердець»

.

Звучить пісня

З’являється ворожка

Ворожка: Ага! Я так і знала! Не чекаєте, без мене почали! Ой, лишенько! Куди це  мене занесло?

Ведуча: На свято  Дня вчителя.

Ворожка:  Моя ти розумнице! Це навіть краще, ніж я сподівалась.

День вчителя в школі! Просто чудово! А ось і самі вчителі… (показує в зал)

Ворожка сходить зі сцени, підходить до класного керівника  10 класу.

Ворожка: Красунечко, позолоти ручку – всю правду скажу: що було, що буде, чим  серце заспокоїться. Лежить на  тобі  чорне прокляття, вже … рік лежить. Так … ( уважно розглядає долоню). Але  вже недовго висіти йому над  твоєю головою. Як  тільки оцією рукою випишеш .?. атестатів, станеш вільна, як птах. Ні тобі виховних годин, ні генерального прибирання… Ось тобі амулет на щастя (дає ручку з чорною пастою), щоб атестати благополучно виписались та щоб прокляття зникло.

Ворожка підходить до …

Ой голубко,  а що це в тебе на долоні написано? (тре долоню вчителя).  Та не хвилюйся ти так. Уроки сьогодні вести не доведеться. Чого-чого?! Санстанція не допустить за недотримання правил гігієни. Між іншим  у тебе, красунечко, сьогодні іспит. Сама не розумію, де б йому взятись… Ну нічого, якось впораєшся. Ось тобі амулет (дає ручку з червоною пастою). Як будеш зошити перевіряти,  одиничку пиши, а нулик дописуй; одиничку пиши, а двієчку дописуй.  І жодних проблем не матимеш.

Ворожка підходить до директора школи.

О! Я чую надзвичайно сильну ауру! Це, напевно, козирний туз.

О, вибачте, директор школи. Тут амулетом не відбудешся. Покажіть – но ручку! Ой важка праця  на вас чекає, будете купу атестатів  підписувати. Та пильно слідкуйте, щоб на кінець навчального року у класному журналі 10 класу було поменше одноцифрових  оцінок, а все двоцифрові. Бачу я, що  й вам  не обминути  випробування, але повірте мені, все скінчиться чудово.

В цей час з’являється інспектор

Інспектор: Ах ти, темна чорнокнижнице! І як  ти встигаєш скрізь всунути  свого носа?  Хто тебе сюди запрошував?

Ворожка: Явився, світло науки. І що ти за чоловік такий?  У людей свято, а ти сваритися…

Інспектор:  Свято  відкладається на  невизначений термін…  Я приїхав перевіряти  шкільну документацію.

Ворожка:  Як це відкладається? Поглянь, учні зібралися, щоб  привітати своїх вчителів зі святом.

Інспектор: Ну добре, умовила, запрошуй вже їх до виступів. Перевірю іншим разом.

 

( Підходить до молодої вчительки): А от у тебе аура ще слабенька, ти тільки-но прийшла у школу ( бере руку). Бачу зірвані уроки, недоспані ночі біля конспектів. От тобі, дівчино, амулет для сміливості, щоб знала як поводитися на уроках.

( Підходить до завуча з ВР): І в тебе ще слабість я відчуваю, висять у тебе над головою величезні проблеми: семінари, звіти , накази, розклад.…Що ж це таке діється?  Тут треба масово порчу знімати… Чекаю вас всіх у себе на особистому прийомі!

 

Ведуча: Дорогі вчителі!  Я думаю, що прийшов час фізкультхвилинки, тому що всі ви втомилися.

(2 учні  по рядам  роздають всім вчителям  по цукерці)

Учень:  Ви сиділи, ви трудились, вже й голівоньки втомились.

               Раз, 2, 3, 4, 5 — можна ними похитать.

               А тоді аж по цукерці можна пальчиками взять. 

               Розмотали, в рот поклали, і гарненько пожували. 

               Раз, 2, 3, 4, 5 — можна вже її ковтать.

 
                   Проковтнули, посміхнулись, до сусіда повернулись, чи не можна в нього

             взять?

Ведучий. Ось і настала осінь. Красива золота осінь, що вишиває клени, сріблом осипає землю.

 

Ведуча. А перша неділя жовтня дарує всім нам тепле і радісне свято - День працівника освіти.

 

Ведучий.  Учительське свято – свято вдячності. Сьогодні це особливий день, і ми щиро хочемо, щоб ви посміхались, раділи і залишались завжди такими, якими Ви є.

Ведуча.  Ну можливо, трішки змінились, як нам здається, знову ж для нас, у кращу сторону. Але…

 

Ведучий. Завжди: (говорять частинки фрази по черзі) вранці і вдень, ввечері і вночі, взимку і влітку, вдома і на роботі, в місті і селі, з сім`єю і з друзями, з нами, Вашими учнями-шибениками, будьте такими ж класними і прикольними якими Ви є зараз.

 

Ведуча.  Щастя Вам, здоров`я, наснаги і доброго настрою.

 

Про нас, учнів, і про вас, вчителів,  та про все, що не написано у щоденниках дивіться у наступному номері. Пропонуємо вам переглянути шкільне ДИСКАВЕРІ, у якому ви неодмінно впізнаєте своїх учнів. Відео про котів (окрема папка).

  1. Режим дня наших учнів починається із ранкової зарядки, а проходить вона в ось такому режимі. Відео №1.
  2. Потім учні швиденько приходять до школи, де о 8.00 починається перший урок, на якому всі активно працюють. Ось так. Відео №2.
  3. Трапляється, що хтось із учнів не встигає поснідати і тоді їсть під час уроку. А на запитання вчителя: «Хто це їсть на уроці?», - реагує ось так. Відео №3.
  4. Але приходить кінець уроку, і хочеться отримати гарну оцінку. Тоді наші учні поводять себе ось так. Відео №4.
  5. Після великої перерви учні активно заходять до класу. Ось так. Відео №5.
  6. А коли настає перерва, відбувається таке. Відео №6.
  7. По дорозі зі школи також відбуваються цікаві речі. Відео №7.
  8. А коли батьки ввечері нагадують дітям про  уроки, то іноді реакція буває такою.                    Відео №6.
  9. 1-й ведучий. Дозвольте оголосити програму нашого свята. Повідомляємо: у кількості годин вона твердо не виражена, тарифній сітці не відповідає, і її переписувати, як то кажуть, хай вас Бог боронить, не рекомендується.
  10. 2-й ведучий. А що рекомендується?
  11. 1-й ведучий. По-перше, сміх, по-друге, гумор, по-третє, жарт, а по-четверте, веселощі.
  12. 2-й ведучий. Всім тим, хто не хоче дотримуватися цієї програми, доведеться звітуватися перед завідуючим райво, а це не те, що на нараді при директорові.
  13. 1-й ведучий. А від нас вимагається, щоб ви відпочили, щоб сили додалось, наснага і творчість не вмирали, і щоб про вас добра слава йшла.
  14. Батько: От нудота. Стільки часу без діла пропадає. О! щоденник! А-ну давай подивимося. Так… учня одинадцятого… ОДИНАДЦЯТОГО??? Ото я думаю, чого це тобі піджак малуватий? Ну то бог з ним. (розкриває) Так, це що таке! Перша сторінка, і зразу ж червона вся. Так, (читає по складах) «Ш-а-но-в-ніб-а-ть-кизвер-ніть – у-ва-гу ваш син по-га-ночит…» Ти що погано читаєш, чи шо? Ти чого батька ганьбиш у школі? (гортає) Ну, ось. Фізика – 5. Молодець! Не даремно я тобі тоді яблуком по макітрі торохнув. Еге ж? Зразу на місце все стало. Математика – 4. Ну, математику можна і підтягнути. Так? (син хитає головою - погоджується) Фізкультура – 12.(гортає щоденник назад-вперед – «звуки компа» - завис) Е-е-е…
  15. Син: Тату, просто Україна, вже давно перейшла на дванадцятибальну систему.
  16. Батько: Так? Точно? А фізичка з математичкою знають про це?
  17. Син: так.
  18. Батько: це ж що виходить тепер. Якщо 12 – це по старому 5. Тоді 4 – це… (вираховує в умі) 12 мінус... нє, поділити…. Ага, 4 поділити, ага 24…. Стоп. Чого це 24? (загинає пальці, рахує – поряд син рахує так само) Коротше, математику треба сильно підтягнути. Що ви там зараз вчите на математиці?
  19. Син: Багаточлени.
  20. Батько: Я тебе серйозно питаю….
  21. Син: Тату, можна я краще музику заразу зроблю. А то ми з однокласниками вже домовились, що будемо вчити пісню.

 

docx
Додано
8 січня 2020
Переглядів
646
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку