Урок для учнів 12 класу (вчителів) на День учителя

Про матеріал

Сценарій урок для учнів 12 класу (вчителів) до День учителя (День самоврядування)

Перегляд файлу

  Урок для учнів 12 класу (вчителів) на День учителя

Дата проведення __________  

 

Ведуча Добрий день! Шановні вчителі! Кожного дня ви заходите в клас, щоб провести урок. Сьогодні для вас дещо зміниться. Сподіваємося, що ви думками перенесетеся в своє дитинство. Нехай цей  день буде для всіх цікавим і наповненим приємними несподіванками. Саме сьогодні ми вітаємо вас в новій якості - учнів 12 класу  і  хочемо дати вам можливість по вернутися за шкільну парту і відчути те, що відчуваємо ми.

Ведуча. В цей осінній святковий день ми проведемо для вас вітальне заняття. Використовуючи супер інноваційні технологіі, нами був розроблений інтегрований урок з різними формами навчальної і виховної роботи.

 Урок – це ваша стихія. Тільки тут ви почуваєтеся впевнено, добре, як риба у воді.Тож побудьте декілька хвилин уважними учнями.

І як заведено у вас ,спочатку оголосимо тему і мету  нашого уроку.

Тема. Мікро- і макробіоз енергетичної здатності живої субстанції егоцентричної сконцентрованості людського організму на елементарно-опорних якостях професіонального учительського  менеджменту.

Мета. Розвиток творчих здібностей учнів на основі використання нестандартних форм організації інтелектуально-пізнавальної діяльності. У доступній формі донести до свідомості учителя те, що він Учитель з великої букви. Продовжувати розвивати слух і терпіння. Формувати загальнонавчальні навички. Розвивати уміння правильного відпочинку. Засвоїти правила техніки безпеки при виконанні колективної усмішки. Виховувати почуття любові та поваги до себе, як до своїх учнів. Точка зору технічної а г р о т а ц і ї не ігнорує даної тенденції парадоксальних ілюзій.

А найголовніша мета – отримати гарний настрій,заряд бадьорості.І для цього нам знадобляться відро фантазіі,чаша умінь,соловꞌїний голос,і ваш натренований розум.

 

 

 

 

                                                     Хід уроку

І. Організаційний момент. 

Дорогі вчителі! Щоразу на початку уроку ви визначаєте кількість присутніх і відсутніх учнів. Дозвольте і нам зробити певні соціологічні висновки.

Отже, загальна кількість вчителів у нашій школі –20.

Із них _17_ є представниками жіночої статі, а 3  ̶  чоловічої. Беззаперечно , це свідчить про дискредитацію чоловіків в народній освіті.

Так, це трохи сумний факт. Тому, щоб трошки підняти вам настрій оголошуємо перший етап уроку

актуалізація опорних знань.

Мозковий шторм

Я ставлю питання, а ви швидко даєте відповідь. Не забуваємо піднімати руки, бо ви знаєте, що на уроці діє правило “піднятої руки”. Готові? Почали!

1. Тваринка, яка на все має зуб (миша).

2.Який предмет ,на вашу думку, у школі  в учнів найулюбленіший? Фізика?Інформатика ?Математика чи якийсь інший ?(айфон)

3. Вчені схрестили вужа і їжака. І що вийшло? (100м колючого дроту.)

4. От скажіть, слово «штани» - однина чи множина?

(Зверху однина, знизу множина.)

5. Мужчина, якому не потрібні послуги авіації (Карлсон).

6.Предмет, якому потрібне око та око (окуляри).

7.Чому в школі — уроки, а в інституті — пари?

(Тому, що в школі вчаться, а в інституті — паряться.)

8.Що потрібно робити, щоб у кімнаті було більше повітря? (Менше дихати.)

9.Ви сидите в літаку, спереду кінь, позаду автомобіль. Де Ви є? (На каруселі.)

10.Яка жінка спочатку треться біля тебе, а потім вимагає гроші? (Кондуктор у трамваї.)

11.Яке ім'я першої жінки, що освоїла літальний апарат? – (Баба-Яга)

12.За що учня виганяють із класу ?(за двері)

13.Якназивається острів в океані , на якому не росте кокос?  (Не ловиться крокодил - НЕВЕЗІННЯ)

14. Яке найголовніше правило для пішохода на світлофорі? –( Встати подалі від калюж!)

- Хто з нас не відчував того страху, коли палець учителя поступово опускається в журналі до твого прізвища. І це саме в той день, коли ти не вивчив урок, коли дуже  хочеться піти на  дискотеку,  чи пройтися ніби ненароком по вулиці, де живе коханий.

І лише один день, заради якого можемо  терпіти такі муки – це сьогоднішній. Саме в цей день ми маємо можливість безкарно  запитати вас і перевірити, а чи знаєте ви самі те, чому вчите нас

А зараз урок математики

 

1.Летіли дві лелеки. Одна біла, друга - направо. Скільки важить кілограм цементу, якщо їжачок має 240 голок?  (1 кг).

А зараз ми перевіримо, як ви справитеся з другим рівнем знань.

2.Я запропоную вам легку задачку. А вирішити її буде все-одно тяжко, хоча рахувати ви умієте. Тому слухайте уважно, повторювати двічі не буду:

  Трамвай вийшов із депо у 6 годин  ранку. На першій зупинці в нього сіло 8 пасажирів. На наступній – 12. Тепер будьте уважні! Потім сіло семеро людей, а вийшло 3. На наступній зупинці зійшло 6 людей, а сіло 12. І на останній зупинці сіло 3 пасажири , а вийшло 2.  Ось і вся задача.

 Тепер, той із вас , хто уміє добре рахувати, хай  дасть відповідь на нескладнее питання: скільки всього було зупинок?    (5)

Урок укр. .мови

До поданих слів доберіть риму, щоб утворилася педагогічна поема

1. ...кіт

2. ...пліт

3. ...столу

4. ...школу

5. ...задивився

6. ...вдавився

7. ...тиші

8. ...миші

9. ...річка

10. ...Марічка

11. ...олівець

12. ...молодець.

 

На черзі хімія.

1.Що вийде,якщо змішати білки , жири і вуглеводи  в одній пробірці?(олівꞌє).

2.Я кий хімічний елемент ,дуже поширений в , відкрив Адам?

(Довідка. Атомна маса елементу приблизно 50 кг, але в природі зустрічаються ізотопи від 40 до 100 кг(а то і більше) . Має такі фізичні властивості: розтає від хороших слів і компліментів, мимоволі закипає і без вагомих причин охолоджується. Також чудово взаємодіє з коштовним камінням і металами. Поглинає сімейний бюджет і дорогі речовини. Може раптово вибухнути і з часом збільшує свою атомну масу. Застосування у елемента доволі таки різноманітне: наприклад – може слугувати декоративним пристроєм у вашому домі, також прекрасно готує , і взагалі, може виконувати функції не лише свої, ай інших хімічних елементів).

Історія

Монархія – це коли країною править король.

Ведучий. А якщо король помирає?

( Тоді править королева)

Ведучий 1 А якщо королева помирає?

(Тоді залишається Валет)

Оскільки втомились від точних наук ,зараз фізкультхвилинка .

Ви сиділи, ви трудились,  вже й голівоньки втомились,

                        Один, 2, 3, 4, 5 – можна ними похитать.

                        А тоді аж по цукерці можна пальчиками взять.

                        Розмотали, в рот поклали, і гарненько пожували.

                        Один, 2, 3, 4, 5 – можна вже її ковтать.

                        Проковтнули, посміхнулись, до сусіда повернулись, чи не можна в нього взять?

(повторити ще раз)

Найприємніші спогади - про дитинство. Вони   супроводжують нас протягом усього життя і залишаються своєрідною реліквією. Сподіваємось, що  той яскравий і пустотливий промінчик, який ми називаємо дитинство,промайне у ваших очах.

Психологи стверджують, що характер людини формується в перші 5 років життя, Коли ми вдивлялись  у ваші розумні  очі, відразу зрозуміли  - це майбутні вчителі.  Підготували для вас цікавий тест на уважність.

Онлайн-інструменти .,звичайно,  вміють «впізнавати», хто зображений на фото, знайти схожі знімки або навіть точний профайл в соціальній мережі . Щоб ідентифікувати людину за допомогою FindFace, потрібно завантажити фото на сайт і запустити пошук .Але ми впевнені,що ви ,наші вчителі,розумніші і кмітливіші за будь- який онлайн сервіс. Вмикайте свою дедукцію на максимум та вгадайте, хто є на фотографії.

Але будьте уважні,на одному із фото сховався шпигун. Це не вчитель. Хто його першим розпізнає,отримає приз.

(Презентація з дитячими фото вчителів)

Хвилинка відпочинку (відео)

 

 

 Музичне заняття .

 «Мелодія сердець» . Учительський колектив нашої школи можна порівняти з великим хором. У кожного вчителя свій голос, свої методи і прийоми навчання, але всі вони разом – хором сіють в дитячих душах розумне, добре і вічне.

Заспіваймо разом! (Караоке «Все буде добре»Скрябін)

Усі хором співаємо

 

Ця симфонія наших сердець залишиться лунати в нашій пам’яті як згадка про сьогоднішнє свято, ваше свято – дорогі наші вчителі, найкращі вчителі на всій планеті!!!!

Будьте такими ж милими, добрими, даруйте всім свої усмішки і позитивний настрій ,ведіть нас, учнів ,до нових незвіданих далей, високих вершин Миру і Добра!

 Кожен проведений вами урок - це маленьке життя, завжди цікаве та пізнавальне, яке проходить на одному диханні. І в цей золотий осінній день ми вам бажаємо завжди залишатися на тій педагогічної вершині, якої ви досягли, і вище якої не буває. Зі святом!

 

Наш урок завершено. У зв'язку із святом домашнього завдання не буде. До побачення!!! До нових зустрічей!!!

 

 

 

ВИКОРИСТАНО МАТЕРІАЛИ  з ІНТЕРНЕТУ.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Рябова Олена
    Мені сподобався Ваш сценарій /немає заяложених фраз, сучасно і креативненько/ дякую, спробую використати до клавши до Вашого доробку обов"язково свою частинку. дякую
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 січня 2020
Переглядів
5519
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку