Сценарій свята до Дня працівників освіти
Я.Доброго дня, дорога шкільна родино! Прекрасне свято запросило нас усіх до цієї святкової зали! Це свято працівників освіти – свято Вчителів.
1.Дорогi вчителi! До Вас сьогоднi слова щирої шани, сердечної вдячностi.
2. Ваша праця мудра i благородна. Розум, серце, душу, здоров'я впродовж усiхрокiв ви вiддаєте своїм вихованцям.
3.Як мама, проводжаючи дiтей в дорогу, вiддає з рушником частинку свого серця, щоб зiгрiвало воно на життєвих перехрестях, так i ви передаєте з частинкою серця знання.
4.Мабуть, велике воно, учительське серце, раз на стiльки вистачає його...
5.Учительське серце… Із чим його можна порівняти? Можливо із Галактикою, яка не має меж?...
6. А можливо із Сонцем яскравим, яке дарує нам усім світло?...
7. А давайте порівняємо його із океаном, який дрімає і бурлить сотні років….
8.Ні, ми не зможемо порівняти його ні з чим, бо Серце вчителя – скромне і чисте.
Відео на пісню «Вчителька моя»
9.А ти знаєш, хто на вічне дитяче запитання «А чому?» навчає нас шукати відповідь самостійно?
10.Звичайно, вчитель!
11.А хто використовує увесь діапазон своїх голосових зв'язок, намагається дати нам на перерві все те , що не давалося роками на уроці?
10.Учитель!
12.Хто придумує нам 7-8 годинні домашні завдання, відволікаючи нас від впливу вулиці, телевізора і Інтернета?
10.Учитель!
13.А хто й дня не може прожити без наших батьків, повідомляючи їм про наші найрізноманітніші досягнення ?
10.Звичайно, вчитель!
14.Кому за один день доводиться виступати в ролі вихователя, суспільного діяча, психолога, художника, космонавта? Кому?
Учителю! (всі)
15. Ми зустрічаємося з нашими вчителями щодня. Нам здається, що вони - наші добрі знайомі, що ми знаємо про них все. Та чи так це? Можливо нам відома лише одна половинка їх душі та серця.
16.Сьогодні ми постараємося відкрити другу половинку душі наших наставників…
18.Ми розпочинаємо нашу святкову ходу по загадковій країні, де на нас чекають різні випробування та завдання, з піднесеним настроєм і радістю!!
19.У шкільному житті ви, любі наші педагоги, оцінюєте наші знання, вміння на уроках загальноприйнятими балами. Ми ж у ваше професійне свято під час нашої з вами подорожі будемо вас оцінювати також ….. але оцінки вам ми будемо ставити по- іншому…
20. За правильну відповідь ви отримаєте… цукерку. Наприкінці нашої подорожі кожен з вас має порахувати цукерки, які він здобув, подорожуючи країною. І ми разом визначимо, хто з вас найкращий, найспостережливіший, найактивніший і найвеселіший супермандрівник.
Мерщій вирушаймо!!!
Зупинка 1. Школа №2
Кожного дня ви, шановні педагоги, приходите до школи, на своє робоче місце , у клас, де вас з радістю зустрічають ваші учні. А от чи завжди ви помічали те, що і хто навколо вас, ми зараз перевіримо.
Необхідно дати відповідь на запитання.Нагадуємо вам про правило «піднятої руки», не викрикувати, не перебивати. За правильну відповідь –«солодка» оцінка.
Отож, будьте уважні. Починаємо.
1.Скільки років нашій школі?
2.Якій даті присвячено будівництво нашої школи?
3.Скільки сходинок у сходах між 1 і 2 поверхами?
4.Скільки хвилин триває перерва в понеділок після 2 уроку?
5. На 2 поверсі нашої школи є стенд «Спортивна гордість школи». А фото скількох спортсменів розміщено на ньому?
6.Cкільки директорів очолювали школу №2?
7. Який розмір шкільної дошки?
8.Скільки важить цілий шматок крейди?
9. Скільки педагогів працює у школі, яким до 30 років?
10.Які кольори присутні у прапорі нашої школи?
11.Скільки вікон в коридорі на 2 поверсі?
12.Продовжте назву стенду, який розміщено у коридорі «Де дружно живеться,…»
13.Хто з педагогів намагався підняти наповнюваність класів у школі?Назвіть багатодітні сім’ї педагогів.
14.Якого кольору жалюзі у кабінеті історії?
15.О котрій годині закінчується 8 урок у середу? .
16.Скільки учителів нашої школи носять звання «Спеціаліст кваліфікаційної категорії-БАБУСЯ»?
17.А хто з гордість носить звання «Найкращий дідусь»?
Молодці! Ви добре знаєте свою школу і своїх колег. І це не дивно, адже вони – ваш другий дім, в якому ви радієте і сумуєте, працюєте і відпочиваєте, в якому ви проводите майже всі свої дні.
А от як проходить день в учителя ми зараз побачимо. (відео)
Всі ми знаємо , що багато вчителів полюбляють активно відпочивати: подорожувати, рибалити, вишивати, працювати на городі. А от чи полюбляють вони музику- ми зраз дізнаємося.
Зупинка 2. Музична хвилинка.
Перед вами стоїть просте завдання: послухати пісню і назвати її….. Але пісня буде звучати навпаки: задом на перед.
Отож слухаємо першу пісню…..(
Наступна….(
Наступна …..(
Ще одна…..(
І на закінчення .....(
Правильні відповіді:
1.А сорочка мамина…
2. Все для тебя…
3. Вчителько моя, зоре світова…
4.Нино.
5.Вчителька, мікрорайону нашого жителька…
6.Ой на горі два дубки..
7.Полюби менятакой…
8.Ти ж мене підманула…
9.Червона рута…
Молодці, ви - справжні меломани, знавці теперішньої і минулої пісні.
А ми мандруємо далі і пропонуємо вам перенестися в час дитинства, туди, де теплий пісочок і яскраве сонечко, де перше промовлене слово і вперше прочитана казка, туди, де дитячі мрії ставали реальністю.. Словом, у ваше дитинство, наші любі наставники.
Зупинка 3. Фотозупинка.
Напередодні свята , ми відвідали безліч сімейних архівів, опрацювали не один комп’ютерний файл і зараз пропонуємо вам впізнати своїх колег за фотографіями.
Але є одне але…. Учитель, фото якого з’явиться на екрані не називає себе. Тобто – утримується і не підказує іншим. А далі - продовжує подорож. Нагадуємо: за правильну відповідь –«солодка» оцінка.
Презентація із фото вчителів.
Молодці. Впоралися із таким важким завданням.
Наше подорож продовжується. Тож давайте додамоїйбільш веселого настрою, гумору, розкутості і кмітливості. І попереду у нас Зупинка гумористична.(4)
Ми знаємо, що наші педагоги полюбляють жартувати, складати справжнісінькі анекдоти, веселі історії.
Завдання просте- закінчити усмішку.
Ось наприклад.:
Дорожній знак. На ньому напис:
“Школа! Проїжайте повільно, не збийте дитини!”
А внизу дитячим почерком дописано:… продовження - (Почекай на вчителя!)
Отож, усмішка перша.
1.Діалог друзів:
Де ти провів відпустку?
Два дні в горах а решту ……….. (в гіпсі ).
2. Хворий приходить до лікаря:
Лікарю, у мене права нога болить.
Це внаслідок вашого віку.
Ви помиляєтесь, докторе, бо.......... ( лівій стільки ж , але вона не болить)
3. Хлопчик просить:
-Дядьку, погладьте он того пса.
А він кусається?
Не знаю........... …..( але хочу перевірити)
4. Приходить “новий” до зубного лікаря. У крісло сів, рота роззявив, а лікар аж остовпів: зуби у нього платинові та діамантові, мостики – золоті.
То що вам, шановний, допікає? Де болить, що лікувати будемо?
Нічого лікувати не будемо! Будемо ставити …….. ( сигналізацію ).
5.- Васильку, коли ти , нарешті, виправиш свою двійку? – запитала мама.
У щоденнику я вже виправив, а.......... (в класнім журналі не можу: його ховають в учительській).
6. -Мамо, мамо! До глечика з молоком потрапила миша.
І ти витягнув її?
Ні, мамо! Я........... (впихнув туди кота, хай зловить)
Молодці. Ваші жарти були влучні і дотепні.
А ми продовжуємо нашу подорож.Ународікажуть: "Письменникживе у своїх книжках, художник - у картинах, скульптор - у створених ним скульптурах, а вчитель - у думках і у справах учнів". А які ці думки?.. Давайте поглянемо…
Відео «Думки учнів про вчителів »
Наша подорож підходить до кінця. І у нас попереду залишилася ще одна зупинка. Запрошую всіх, хто бажає отримати «солодку» оцінку.(виходять бажаючі вчителі).
Остання зупинка- Танцювальна (5).
Завдання просте –вам необхідно танцювати під музику, яка буде звучати. А допоможуть вам ваші учні.(БАЖАНО, ЩОБ БУЛИ ПАРИ)
Молодці вчителі. Ви були надзвичайно ритмічні. Дякуємо вам за гарні і запальні танці.
Шановні наші наставники. Наша мандрівка підійшла до кінця. І ми з гордістю сьогодні стверджуємо, що ваше покликання- учитель!
Але давайте повернемося до початку нашої подорожі. Пропонуємо дістати ваші солодкі оцінки і порахувати їх кількість. Давайте визначимо, у кого їх найбільше- позитивних, танцювальних, музичних, ерудованих , солодких оцінок.
(поки вчителі рахують цукерки учні беруть листівки і квіти вчителям в руки і стають в ряд)
- Шановні вчителі. Багато почесних звань і відзнак у освітян: "Народний учитель", "Заслужений учитель", "Відмінник народної освіти". І все-таки, мабуть, найвище звання — "Улюблений вчитель».
- тож бажаємо, щоб ви всі носили це звання.
Життєва дорога хай повниться світлом.
Цілющіджерела здоров’я дають
Вам многіїліта з калиною й хлібом
Зозуліхайщастя й добробут кують.
Хайдітицінують, хай люди шанують
Хай дімваш наповниться щедрим добром
Трояндигорять зачарованим цвітом
І щастя зоря спочива під вікном.
Бажаєм здоров’я, добра, довголіття ,
Хай вистачить щастя на ціле століття.
Хай скрізь буде лад- на роботі, в сім’ї.
І радість на серці, і хліб на столі.
Хай сміхом й веселістю повниться хата,
Родина хай буде здорова й багата!
І мрій, і бажань, і наснаги творити,
Щоб серцю хотілося жити й любити!
Хай учні шанують, повагу дарують,
Злагода й мир у житті хай панують.
А ще ми хочемо відійти від традицій нашої школи і подарувати вам, любі наші педагоги, вашу гордість, вашу працю, ваші недоспані ночі і надію на щасливе майбутнє.
На згадку від випускників 2019 року ми даруємо вам стенд «Гордість школи».
Пісня «Вчителі»(після 2 куплету діти дарують квіти і листівки)