23 вересня о 18:00Вебінар: Математика на дотик: формати роботи та ідеї завдань для дітей із порушеннями зору

Сценарій свята "Прощавай, Букварику!"

Про матеріал

Театралізований сценарій свята у 1 класі "Прощавай, Букварику!" з казковими героями, героями -шкільними предметами, яке проводиться в післябукварний період

Перегляд файлу

Свято букваря

 

Виступи учнів.

1        В першім класі урочистий

         День прощання з Букварем.

         Пригадай-но, як колись ти

         Був маленьким школярем!

 

2 Є святкових днів багато 

 На листках календаря.

 А між ними їхнє свято

 Вшанування Букваря.

 

3 Любі гості, любі друзі.

 Йде букварикове свято.

 Добре, що пройшли до нас

  Привітати перший клас.

 

4 Першокласників ми вітаємо.

          Їм найкращого бажаємо.

  Букви добре вони знають,

 Гарно всі вони  читають.

Заходить Королева Знань.

 

КОРОЛЕВА: Я – королева країни Знань. Це просто чудово, що ви всі прийшли на свято до моїх маленьких друзів.

Ой, а де ж це дітлахи,

Наші милі першачки?

Може, ніжаться ще в ліжках,

І поспати хочуть трішки?

 

 ДЗВОНИК :   Так, стривайте!

                        Ще немає головних

Гостей нині поміж нас.

Зачекались всі  на них,

Їм  уже  з’явитись час.

 

КОРОЛЕВА Дзвонику, друже! Поклич їх!

Дзвенить

   ДЗВОНИК    Я  на свято вас скликаю

 Мої друзі, першачки!

                          Раджу всім вам  поспішати,

                           Бо у вас сьогодні ж свято!

Звучить музика    Заходять першокласники

                     1.   Ледве встигли ми на свято!

                          Дуже клопотів багато:

 

           2.  Треба рано встати в школу,

                         Бо не спізнююсь ніколи.

 

                     3. Поскладай книжки у ранці,

                          Вмийся, взуйся. одягнись,

 

                      4.. Причешись, зроби зарядку,

                          Бо привчають  до порядку.

 

                     5.  В школі сам ти роздягнись,

                          Йдеш додому – одягнись                            

.

    КОРОЛЕВА     Так, оце  мені приємно,

                                Урочисті. чепурненькі,

                                Всі усміхнені, святкові,

                               Першачки  у нас чудові!

 

                         Є книг багато - радісних, печальних,

Товстих, тонких, барвистих, наче жар,

Але одна усім книжкам начальник -

І звуть її просто Буквар.

 

Першокласники

 

  1.      Буквар  взяли ми перший раз,

       Як зайшли у перший клас.

       І як нам радісно сказати;

       Всі  ми вміємо  читати!

 

  1.    Ми букви старанно вивчали.

    Знаєм  їх від А до Я.

   І сторіночку останню

   Прочитали з Букваря.

 

  1. Хай кожен гість перевіря,

Чи знають учні букваря.

Чи можна нам школярикам,

Прощатися з  Буквариком.

 

КОРОЛЕВА: Діти, а де ж  сам Буквар? Чому не прийшов?

Ми його давно чекаєм,

А його усе немає.

Де ж так довго забарився?

Може, в лісі заблудився?

Чути стукіт у двері.

 

БУКВАР:  Ну от і я прийшов до вас.

                   Мої вітання, перший клас!

 

КОРОЛЕВА:Заходь, Букварику, до нас,

                      Тебе чекає перший клас.

 

БУКВАР Я – Букварик вам відомий,

дуже гарний,малюнковий,

залюбки вас вчу читати,

нема часу спочивати.

Я сьогодні не Буквар,

Я сьогодні — генерал!

Моє військо — алфавіт,

Хай віддасть по честі звіт.

 

КОРОЛЕВА Тут весь зібрався Алфавіт!

 

БУКВАР:   Я упізнав його! Привіт!

                     Бажаю всім щасливих літ!

                    Виходь на сцену, Алфавіт!

           Букви-значки, як бійці на парад

          Дружно і швидко шикуються в ряд.

          Кожна в належному місті стоїть

         І називається все — алфавіт.  (Дзвоник сідає Алфавіт виходить на сцену)

 

АЛФАВІТ:

Ми, букви, добре вивчені,

Знайомі хлопцю й дівчині.

Читає й пише нас

Чудово перший клас.

Ми, красиві і стрункі,

Прикрашаєм сторінки!

Діти називають літери алфавіту

 

БУКВАР:

Літеру по літері вчили ви щодня,

Підійшли до справжнього, до світлого знання.

Допоміг я вам відкрити диво те чудове,

Як з маленьких зернят-літер виростає слово.

За науку в перші дні що ви скажете мені?

 

ПЕРШОКЛАСНИКИ:

1.  До нас посміхається Буквар,

Він навчив мене читати,

Дав бажання більше знати

Мій найкращий, вірний друг Буквар.

 

2.Любий букварику! Перша книжко!

   Навіть заплакати хочеться трішки…

  Разом з тобою ми підростали,

  Слово найперше ми тут прочитали.

 

3.Я сторіночку останню

  В букварі перегорну,

  Свого друга на прощання

  Я до серця пригорну!

 

4.Ти перша книжечко моя.

   Тепер читати вмію я.

  Багато в світі є книжок,

  А ти найперший мій дружок!

 

5.Букварику, мій друже вірний,

   Відверто я усім скажу –

  Що нині я – твій друг покірний –

  Уже читаю і пишу.

Буквар нагороджує дітей медальками  (Медалі на столі)

               Пісня « Мій букварик»    (Діти після пісні сідають)

Заходить Мальвіна.

 

КОРОЛЕВА:Що це за гостя до нас завітала?

 

Мальвіна

Добрий день,діти. Ви звичайно мене впізнали. Я – Мальвіна. Я прийшла до вас за допомогою. У мене є учень – Буратіно. Такий недбайливий! Він продав свій Буквар. І тепер я не знаю, як навчити його читати.  У вас так багато хлопчиків! Цікаво, хто займається їх вихованням? Це ж така важка справа – виховувати хлопчиків!! Я нещодавно виховувала Буратіно. Знаєте, як він сидів? Підігнувши ноги під себе! Чай пив прямо із чайника. Математики взагалі не знає. Читати не вміє досі!

 

КОРОЛЕВА:   Ми  тобі допоможемо. Звичайно, я дам тобі буквар, але не одразу. Ти потрапила на свято цієї чудової книги. Ось подивись, ці діти вже закінчили буквар.

Забігає Буратіно

 

Буратіно

Привіт! Ось я вас усіх і знайшов! Тут не було такої… з великим голубим бантом? Ой!..

 

Мальвіна

Що ви тут робите, неслухняний Буратіно?

 

Буратіно

Я шукаю буквар. Я  знаю, де золотий ключик. Він у букварі. Дістанеться цей ключик тому, хто дочитає буквар до останньої сторінки. А я, а я –продав буквар!

 

Мальвіна

Буратіно, а ти знаєш що є такі діти, які дочитали буквар до кінця? І золотий ключик повинен дістатися їм!

 

Буратіно  А покажи мені їх1

 

Мальвіна  Ось вони!

 

Буратіно  Оце такі малі, а вже вміють читати?

 

Мальвіна   І читати, і писати, і рахувати. А хочеш це побачити?

 

Буратіно  Ой, мені аж соромно. Мальвіно, зараз же підемо, і ти мене будеш вчити читати.

 

КОРОЛЕВА  Мальвіно! Буратіно! Залишайтесь з нами і послухайте  чого навчились наші учні.

 

Вчитель.  У нашому кла­сі вже є невеличке минуле. Давайте повернемося туди та згадаємо, як все починалося.

Перегляд фото  «Свято першого дзвоника» та «Мій перший урок».

 

Діти виходять і переодягаються на сценку

Заходять обідрані Книга та Зошит

 

КОРОЛЕВА: Лишенько! Що це із Книгою?

                         Ти, неначе та каліка...

                       У нас свято тут велике.

                       А у тебе ні лиця,

                       Ні початку, ні кінця.

                       Палітурка, як ганчірка.

                       Як же стало зразу гірко.

 

КНИГА:  В Буратіно була я не в пошані.

                 Подивіться, адже на мені

                  Бруд і плями такі ось масні?

                  А оце! Що це знов за сторінка?

                  Малював Буратіно хатинку.

 

ЗОШИТ  Ой-йой-йой,не маю сили,

                   Ви на мене наступили!

                   Я подертий, я потертий,

                   І в обкладинці старій,

                   Весь в чорнилі,у мастилі…

                   Я терплю велику муку:

                   Служив хлопцю за шаблюку.

                   Він дубасив мною стіл,

                   Майже тріснув я  навпіл.

 

 ЗОШИТ     Ми тепер каліки з нею.

 

КНИГА      Нам потрібні ліки з клею.

 

КОРОЛЕВА: Та заспокойся і не кричи!

                         Треба вихід якийсь знайти..

               Шкода  вас, мої ви милі, 

               Бачу – ви зовсім безсилі

              А, щоб гарними ви стали,

               Ніби справжні оті кралі,

               Вам негайно допоможу.

               Але без Ножичок не обійтись.

               Агов, Ножички,  сюди йдіть,

                В добрім ділі допоможіть..

 

НОЖИЦІ: Без ножичок у школі

                    Майже не можливо,

                    Бо усе ремонтувати

      Всім дуже важливо.

                    Та без Клею не обійтись.

                    Агов, Клею, не стрибай,

                    Нам швиденько помагай.

 

КЛЕЙ:  По школі я собі стрибаю.

                І всім учням помагаю.

                Всі дірочки, всі сторінки

                Підклею в Книзі навіки.

                Та, щоб усе привести до ладу,

                Я ще по  Обгортку побіжу

                Агов, Обгортко, де забарилась?

                Чому на свято ти запізнилась?

 

ОБГОРТКА: Та запізнилась, бо справ багато.

                        Я побувала у кожній хаті.

                       Допомагала всім-усім:

                       Книжки обгортати.

Ремонтують

                      

КНИГА: Дякую всім, хто мені помагав:

                Клеїв і чистив, мене обгортав.

 

ЗОШИТ: Став я чистенький, красивий, приємний,

                 Діти, поводьтеся з нами  чемно!

 

. До шкільних речей підходить Буратіно

БУРАТІНО  Пробачте, що кривдив я  вас,

                 До вас я ставився байдуже,

                 Цього не буде відтепер

   (до книги) Віднині будеш серед книг

                      На місці першому стояти.

 (до зошита)  Ти – найдорожчий від усіх,

                        Бо ти учив мене писати.

Сідають Знімають маски

Буквар: А зараз зустрічайте моїх старших друзів, які завжди допоможуть вам у житті. .

 Заходять книги: Читанка, Математика, Рідна мова.Природа

 

 Читанка добра, бери естафету.

 Веди школярів шляхами планети.

 

ЧИТАНКА. Я – читанка нечитана

                       Навчатиму всіх вас.

                       І з вами говоритиму,

                       І вислухаю вас.

                Цікаві маю сторінки.

                      Тут є і вірші і казки.

                       Вам даруватиму щодня

                      Забави і нові знання .

                       ( до Букваря)

                        Букварику-братику,

                        Розумна голова.

                        Твої веселі літери

                       Складуть мої слова.

                       Йди до дітей, Букварику,

                       Сідай, щоб відпочити.

                       Мені ж дітей оцих малих

                      Ще довго треба вчити.

         Буквар іде і сідає біля 1 класу

 

МАТЕМАТИКА. 1,2,3,4,5

                                Вчу дітей я рахувать.

                                Як додати, як відняти,

                                Кожен з вас повинен знати.

 

РІДНА МОВА. Я від роду і до роду

                            Зберігала свою вроду

                            Я завжди вас буду вчити

                            Рідним словом дорожити

                            Бо хто любить мову рідну,

                            Той багатий, а не бідний.


Природа: Де лягає сонце спати,
                 І звідки вітер, звідки тінь,
                 І сніг чому такий лапатий,
                 І заєць чом такий вухатий,
                 Чому бджолі дрімати лінь,
                 Чи справді гірша стала глина
                 Від чого запашна малина
                  Куди повзе рогатий жук, -
                 Це я, малята, розкажу.

НАДРУКУВАТИ

ЧИТАНКА. А зараз, діти, я хочу перевірити, чи багато книг ви прочитали? Відгадайте, з яких казок завітали ці герої?

(Читанка  проводить з дітьми  вікторину “Казкові герої”.)

  1. “Гуси, гуси, гусенята!

Візьміть мене на крилята

Та понесіть до батечка.”   (Івасик-Телесик)

  1. “Мій котику, мій братику!

Несе мене лиска,

За кленові ліси,

За крутії гори,

За бистрії води,

Порятуй мене!      (Півник з казки “Котик і Півник”)

  1. “Я за три копи куплена,

Півбока луплена!

Тупу-тупу ногами,

Сколю тебе рогами.”   (Коза-дереза)

  1. “Я по коробу метений,

Я на яйцях спечений

Я від баби втік,

Я від діда втік.”         (Колобок)

 

    5. “Я з’їв семеро козенят, болить живіт.”    (Вовк )

  1. “Мене ніяк не можуть витягти із землі.”  (Ріпка)
  2. “ Моє яєчко розбила ненароком мишка.”  (Курочка Ряба)

 

  • Мені дуже приємно, що ви так багато читаєте.

 

МАТЕМАТИКА. А зараз я пропоную свої  завдання.

  • До міста йшов 1 дід, 2 батька, 2 сини, 1 внук. Скільки всього людей ішло до міста? (3)
  • Двоє хлопчиків грали в шахи 2 години. Скільки годин грав кожен з хлопчиків? (2 год)
  • Дві жінки йшли до міста і  зустрілися їм дорогою  3 жінки. Скільки всього жінок ішло до міста? (2)
  • Що легше: 1кг заліза чи 1кг пуху? (однаково)
  •  
  • МОВА -А зараз спробуйте прочитати слова –перевертні (картки)

ПРИРОДОЗНАВСТВО _А зараз виконайте завдання моєї вікторини

 

КОРОЛЕВА: Дякую вам, книжечки, що розважили нас.

 

Виконується танок «Дружба».

КОРОЛЕВА А зараз наші першокласники звернуться до батьків.

 

1 учень

Вам, улюблені батьки,

Спасибі хочемо сказати,

За ночі, що недосипали,

Коли задачі ви рішали!

 

2 учень

За вірність прикладів і вправ,

І за малюнки з малювання -

Тут кожна мама участь брала,

Тепер прийміть від нас вітання!

(«Тато і мама» -пісня)

Учень:

Є у нас для вас дарунок

 Наш малесенький танок.

Отже, друзі, подивіться

Разом  з нами веселіться 

Виконують танок «У родиному колі)

 

КОРОЛЕВА

Дуже весело гуляти

Нам на святі букваря!

Та прощальну заспівати

Нам пора уже, пора!

 

 5 клас Пісня «Берегите своїх детей»

Вчитель:

Ну от і все! Ця зустріч, як урок,

Пройшла так швидко,

Пам'ять відновилась.

І, як в дитинстві прийшли ви на урок,

Як добре, що ми усі зустрілись!

 

 

 

 

 

doc
Додано
24 квітня 2018
Переглядів
469
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку