Сценарій свята «Учитель й учень» приурочений Дню Вчителя, містить гумористичні епізоди з учнівського життя та привітання вчителям - предметникам
Сценарій свята на тему:
“Учитель й учень”
Підготувала вчителька
світової літератури
Олійницької ЗОШ І-ІІ ступенів
Молчанова Оксана Богданівна
Сценарій свята «Учитель й учень»
Ведучий 1 :
Гостей зібралося багато
Усіх запрошуєм на свято.
Сьогодні всі – актори, й глядачі,
То ж посміємось від душі.
Ведучий 2 :
Усе життя ми вчитись маєм
То ж учнями себе всі називаєм.
Ведучий 1 :
Усе життя вчимо когось
То ж вчителі ми , так вже повелось.
Ведучий 2 :
Згадаєм жарти ми й курйози
Бо навчання – не лише серйозне.
Ведучий 1 :
То ж починаєм наші старти
Багато маєм пригадати.
Ведучий 2 :
Дзень – дзень – пролунав вже дзвінок,
Усі поспішаймо мерщій на урокУчень 1 :
Будем мову ми вивчати
Й шанувати будем,
Вірно коми розставляти,
Щоб не смішно людям.
Вчили правила старанно
Й винятки із правил,
Та диктант ми бездоганно
Так й не написали.
Каже батько : «Треба, сину,
Побільше читати,
Й за комп‘ютером , дитино,
Менше «зависати» !
В мові безліч таємниць,
Пізнаємо кожну,
Як за справу ми взялись, -
Будем переможцями !
Кома – немов пір‘їна,
Та в реченні незамінна :
Сварити не можна, хвалити !
Учень 2 :
Німецька – це просто,
Було б тільки хисту :
«дас ветер» - погода, а «рот» - це червоний,
Та жарти – відкинь
І будь поміркований :
Бо м‘яко “sculler”- це учень,
Якщо скажеш твердо – то це уже злодій.
Вчимось шпрехати старанно
Й шрайбати уміло,
Та як з німцями зустрілись –
Так й не зрозуміли.
Певно, вони нашу мову
Так і не довчили, -
Повернулися додому
Щодуху й щосили !
Учень 3 :
На батьківські класні збори
Зайшов вчитель наш історик
« В ваших дітей я спитав :
Карфаген хто узяв ?»
Та мовчать всі вперто, хором,
Хоч питаю без докору»
Батько каже : «Ось в чім суть :
Ці взяли – не віддадуть!»
Учень 4 :
Сім разів наш семикласник
Починав роботу,
Всупереч старанням власним
До сьомого поту.
Що б , здавалося такого ?
Слід портрет прибити :
«Пушкіна , чи пак , Толстого ,
… Чи варто повчити ?...
Та лиш двері закриває
В роздумах непевних –
Портрет в землю ударяє-
Старання даремні .
Бо якщо портрет Толстого
У руках тримаєш,
Чом імення ти чужого
Для нього шукаєш ?
Учень 5 :
Географію охоче
Учіть , любі діти,
В мандри вас колись покличе
Життя усім світом.
От тоді треба згадати
моря і країни,
Щоб гордо могли сказати :
«Ми із України!»
Вчіть столиці і кордони –
Колись все придасться,
Не впадуть із вас корони,
Розуму придасться.
Не шукайте моря в горах
Й степу в океані –
Бо лиш праця і повтори –
Друзі бездоганні.
Учень 6 :
З математикою , друзі ,
Подружитись треба –
Буде вам вона в прислузі
У кожній потребі.
Треба всім запам‘ятати
Формули і теореми,
Ще й уміть застосувати
У житті своєму.
Щоб уміли ви добути
І корінь квадратний :
За правилом а не в садку
Слід його шукати.
Не плутайте чому рівна
Сума катетів квадратних,
Теорему Піфагора
Як своє ім‘я слід знати !
Учень 7:
Фізика в пригоді стане
Кожному й усім :
Всім пояснить бездоганно
Звідки блискавка і грім.
Із законами Ньютона
Треба подружитись,
Й добре знать закони Ома,
Щоб не помилитись.
Учень 8.
Хімія усіх навчить
Дослідів цікавих,
Її треба полюбити,
Щиро , нелукаво.
На атоми розкладе
Все знайоме й звичне
Повітря , сіль і питну соду,
І навіть звичайнісінькую воду.
Пам‘ятайте ж їх властивості
І не «нахімічте» !
Учень 9 :
Нам фізичне виховання
Сил додасть з самого рання
Як здавали нормативи –
Викладалися щосили.
У футбол охоче грали,
Часто голи забивали,
В естафетах і турнірах
Призові місця посіли.
Ведучий 2:
Шановні вчителі ! Зі святом !
Хай буде радості багато,
Здоров‘я вам, достатку, щастя,
Хай учнів в школі ще додасться.
Від учнів – щирої поваги,
Щоби до знань в них була спрага
Нових вам злетів і ідей,
Поваги й шани від людей.
Учні вручають вчителям дипломи і квіти :