Проект "Я у світі. Світ у мені"

Про матеріал

Найважливіший період становлення особистості майбутнього громадянина України припадає на його шкільні роки, тому виняткову роль у формуванні підростаючої людини відіграє шкільний колектив. Саме він є основним соціальним середовищем, в якому виховуються здатності особистості. У шкільному колективі з його багатогранними відносинами, завдяки загальній діяльності його членів забезпечується всебічний розвиток особистості, належна підготовка учнів до праці, до активної участі в суспільному житті, до захисту Батьківщини.

Перегляд файлу

ПРОЕКТ                                                                                                                                         «Я у світі. Світ в мені»

Актуальність проблеми:

Найважливіший період становлення особистості майбутнього громадянина України припадає на його шкільні роки, тому виняткову роль у формуванні підростаючої людини відіграє шкільний колектив. Саме він є основним соціальним середовищем, в якому виховуються здатності особистості. У шкільному колективі з його багатогранними відносинами, завдяки загальній діяльності його членів забезпечується всебічний розвиток особистості, належна підготовка учнів до праці, до активної участі в суспільному житті, до захисту Батьківщини. Для того, щоб зрозуміти класний колектив, досить подивитися на "Періоди актуального і неактуального розвитку потреб від 0 до 16" і "Карту вихованості" і визначити програму розвитку класного колективу. Різноманітні види діяльності, до яких залучає школярів класний керівник. Це і суспільно корисні справи, і трудові десанти, і обговорення книг, спортивні змагання. Але для того, щоб вони стали не просто заходами, а сходинками в духовному, пізнавальному розвитку і підвищенні дітей, важливо правильне педагогічне керівництво їх відносинами, створення умов для взаємозбагачуваного спілкування, розвитку і зміцнення кращих рис характеру, почуття колективізму. Діяльність школярів повинна розгортатися в такому виховному середовищі, психологічний клімат якого відображає моральні норми нашого суспільства. Саме таким середовищем повинен стати колектив. Без створення і виховання колективу педагог безсилий, тому що він один не в змозі організувати постійний вплив на особистість кожного учня.

Мета проекту:

1. Створення сприятливого освітнього середовища для реалізації творчого потенціалу учнів.                                                                                                                        2. Підвищення інтелектуальної комфортності.                                                                                                   3. Посилення мотивації навчальних цілей.                                                                                                       4. Розвиток прагнення до постійної самоосвіти і саморозвитку.

Завдання проекту:

1. Визначити коло реальних навчальних можливостей учня, його найближчу зону розвитку.                                                                                                                                 2. Створити умови для просування учнів в інтелектуальному розвитку.                                                       3. Формувати культуру інтелектуального розвитку та самовдосконалення.

Реалізація проекту: жовтень 2018року - травень 2019року.

Учасники проекту: діти, батьки, вчителі.

 

Особливості проекту:

Результативність виховної роботи полягає в тому, що мені б хотілося бути впевненою в тому, що мої вихованці будуть:

• мати стійкі позитивні результати навчання;                                                                                       • якісний "прорив" в досягненнях результативності окремих учнів;                                                  • прояв самостійної творчої активності дітей.

Принципи життєдіяльності класного колективу:

Пізнай себе - це цікаво!                                                                                                       Створи себе - це необхідно!                                                                                                      Затверди себе - це можливо!                                                                                               Прояви себе - це реально!

Етапи реалізації проекту:

Етапи

Діяльність класного керівника

Діагностичний

Діагностика класного колективу

Практико - орієнтований

Розробка проекту. Реалізація проекту

Рефлексивно - аналітичний

Аналіз діяльності в рамках проекту

 

Діяльність в рамках проекту:

Заходи

Зміст

Термін проведення

Діагностичне

Анкетування.

Соціометрія.                                              Експрес-методика по вивченню соціально-психологічного клімату в колективі.

Вересень

Діяльність в рамках проекту

Цікавість або допитливість.

Жовтень

Людина і творчість. Великі творіння людства.

Листопад

Світ професій і твоє місце в ньому.

Грудень

У пошуках майбутньої професій.

Січень

Людина та її доля.

Лютий

Десять Заповідей - основа моральності людства.

Березень

Совість як загальний природний закон і мірило життєвих цінностей.

Квітень

Діагностичне

Анкетування (повторне, для вихідної діагностики)

Квітень

Узагальнення в рамках проекту

Аналіз діяльності в рамках проекту.                                              Проведення класного заходу у формі  Самопрезентація “ Мої захоплення"

Травень

 

Передбачувані результати:

В результаті реалізації даного Проекту передбачається виховати в учнів якості, відповідні певній моделі:

• Уміння і навички самопізнання, самовиховання, саморозвитку.                                          • Активна громадянська позиція.                                                                                         • Творчий підхід до будь-яких видів діяльності.                                                                                  • Комунікабельність, вміння спілкуватися.                                                                                                       • Відповідальне ставлення до своєї долі і долі оточуючих.

Ресурси проекту:

1. Професійний потенціал вчителів.                                                                                      2. Методична і художня література.                                                                                                          3. Освітній простір школи в цілому.                                                                                            4. Програми виховання і навчання школярів.                                                                      5. Програма розвитку школи.

Батьківські збори:

1. «Допоможемо дітям « знайти «себе».

2. «Співпраця школи і сім'ї у розвитку інтелектуальних можливостей учнів».

3. «Розвиток пізнавального інтересу у школярів в сім'ї».

4. «Єдина тактика сім'ї в розвитку навчальних і пізнавальних здібностей дитини».

docx
Додано
2 лютого 2019
Переглядів
1708
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку