День святого Валентина

Про матеріал
Виховна година сприяє розвитку емоційно-почуттєвої сфери дітей; сприяє згуртуванню дитячого колективу; формує уявлення про естетичні норми спілкування між статями.
Перегляд файлу

Клас: 4

Вид : бесіда

Тема. День Св. Валентина

Мета: познайомити дітей з історією виникнення свята день Св.Валентина,  розширити знання дітей про звичаї, традиції народів Європи. Розширити кругозір дітей. Виховувати культуру поведінки, культуру почуттів.

Обладнання: ілюстративний матеріал, половинки сердечок, валентинки.

Хід заняття

І. Організаційна частина

- Добрий день, діти! Сідайте рівненько. Наведіть порядок на столах

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  • Скажіть, а яка зараз пора року? Правильно, зима.
  • А ви любите зиму? Чому? А які зимові свята ви знаєте?
  • А яке ж свято ми святкуємо на цьому тижні? Правильно, день Св.Валентина.

ІІІ. Повідомлення теми і мети

  • Отже тему нашої виховної години ми присвятимо дню Св.Валентина.

ІV. Основна частина

  • Діти, а хто знає, чому це свято так називається?
  • Це свято називається в честь християнського священика Валентина, який таємно вінчав солдатів імператора Юлія Клавдія ІІ. Коли імператор дізнався про це, то засудив Валентина на страту. Перед стратою, у в’язниці, Валентин закохався у доньку ката. На останок він залишив їй записку з прощанням і підписався: Твій Валентин! ( Так і з’явилися валентинки). Дата страти Св.Валентина – 14 лютого.
  • Так і почали святкувати це чудове свято. Але в кожній країні по-різному. Багато років тому в Англії наряджали дітей в одяг дорослих. Вони ходили від хати до хати і  співали пісні про Св.Валентина.
  • В Уельсі з дерева вирізали дерев’яні ложки й дарували їх своїм коханим.
  • У Німеччині дівчата писали на цибулинах тюльпанів чоловічі імена. Який тюльпан зацвіте першим, за того хлопця дівчина і вийде заміж. А японці і по сьогодні вважають 14 лютого своєрідним днем вітання, коли подарунки отримують тільки чоловіки.
  • А що ви знаєте про святкування цього свята?
  • В цей день люди кажуть один одному компліменти, приємні і теплі слова.

а) робота в парах

-  Зараз ви  поділитесь по парам ( так як і сидите). І зробите один одному по три компліменти.

- Добре, молодці! А що ще приємне можна зробити в це свято? А як ще називається це свято? ( День закоханих)

- Правильно! В цей день закохані проводять час разом і вітають один одного. Ви, напевно, чули, як дорослі кажуть  про свого чоловіка або дружину « моя друга половинка». А чи знаєте звідки пішов цей вислів? Послухайте уважно, які чудеса відбувалися в Давній Греції.

     Першою людиною на Землі був Андрогін. Але це була незвичайна людина, бо з’єднував у собі2 початки: чоловічий і жіночий. Тобто раніше не існувало окремих жінок і чоловіків, а був лише Андрогін. І відчув він у собі велику силу і гармонію початків, зазнався і осмілився сказати навіть самому Зевсу, що він сильніший і кращий за нього. Розгнівався Зевс на Андрогіна і вирішив його покарати так, щоб запам’ятали люди надовго цю помсту. Він розділив Андрогіна на 2 половинки і сказав: « Відтепер людина зможе бути щасливою і сильною тільки, якщо знайде свою половинку в житті. З тієї пори люди ходять по Землі в пошуках своєї «другої половинки». Тільки разом вони стають дійсно сильними і щасливими.

  • Вам сподобалась легенда? А чи важно ви її слухали? Хто був першою людиною на Землі? За що покарав Зевс Андрогіна? А як саме покарав?
  1. Гра «Краща пара»
  • Зараз ми проведемо з вами конкурс на «Кращу пару». Визначити кращу пару нам допоможуть ігри і журі. Переможці отримають призи.

І етап конкурсу гра : « Відшукай  свою половинку»

  • Я роздала вам половинки сердечок. На них написані вислови, але вони не закінчені. На половинках, що у хлопчиків початок висловлювання, у дівчаток кінець. По черзі ланцюжком хлопчики читають напис, а дівчатка уважно слухають і доповнюють. Ви зрозуміли? Будьте уважні!

А журі ( учні, яким не знайшлося пари) в цей час оцінюють як швидко і правильно було складено вислів. І на листочках записують ту пару, яка була найспритнішою( одну).

Вислови:

  1. Дружба й довіра не купуються….

…й не продаються.

  1. Ми відповідаємо…

… за тих, кого приручили.

  1. Жити – означає …

... любити.

  1. Любов є …

… джерелом всього життя.

  1. Раз нагріте добром серце ….

… повік не прохолоне.

  1. Втрачену хвилину не зможе повернути…

… навіть сама вічність.

  1. Зневажливе вибачення – це …

… ще одна образа.

  1. Де вмирає надія…

… з’являється пустеля.

  1. Мовчання іноді говорить …

… більше ніж слова.

  1.  Не змінюй людей …

… не змінивши себе.

  1. Щасливі не стежать…

… за часом.

  1.  Щастя випадає на того …

…. Хто його не чекає.

  1.  Усмішка – повітря, яким…

… дихає душа.

  • Добре!  Половинку свою знайшли!
  • Отже, наступний  етап нашого конкурсу – знайомство.  Що робити, якщо людина не знайома? – Правильно, познайомитись!
  • Дівчата по черзі ланцюжком будуть знайомитись зі своєю «половинкою».  Пара піднімається з місця! Журі обирає також найкращу пару, з найоригінальнішим «знайомством».
  • Гаразд, познайомились. А тепер же треба і на побачення запросити.

ІІІ етап конкурсу « Запрошення на побачення».

  • Хлопчики по черзі запрошують своїх дам на побачення. Журі обирає найоригінальніше запрошення..
  • Отже, тепер журі радиться і на основі 3-х конкурсів обирає найкращу пару.
  • Поки журі обирає переможців, в мене до вас таке запитання:
  • В яких казках розповідається про справжнє кохання?
  • Отже, переможцями нашого конкурсу є…

ІV. Заключна частина

  • День Святого Валентина  - це свято любові, радості та сміху. Не обов’язково дарувати валентинку лише тому, хто тобі подобається. Можна подарувати часточку свого тепла і батькам, і бабусі з дідусем, і своїм друзям, тобто людям, яких ти любиш, які тобі дорогі. Їм буде дуже приємно.
  • Тому зараз я роздам вам валентинки, а ви напишіть на них приємні і теплі слова і подаруйте їх кому забажаєте.

Підсумки:

Отже, діти:

  • Про яке свято ми сьогодні говорили?
  • В честь кого воно назване?
  • Як його святкують?
  • Яка легенда пов’язана з цим святом?
  • Молодці! Пройде зовсім небагато часу, і ви відчуєте це приємне відчуття – кохання. Так от я вам бажаю, щоб ваше кохання було взаємним і справжнім. На цьому наша виховна година закінчується.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу Андрогин і зевс

 

АНДРОГІН

 

 

 

 

 

 

 

 

Похожее изображение

 

 Святий Валентин

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу Юлій клавдій 2 фото

 

Юлій Клавдій ІІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шарій Наталя Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 лютого 2019
Переглядів
6988
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку