Сценарій свята "Випускний бал" для 4 клас

Про матеріал

Розробка сценарію "Випускний бал" для 4 класу

Ведучий 2. Доброго дня, наші гості! Ось і настав цей святковий день. На вулиці світить яскраве сонце, співають пташки. Час летить невблаганно і змінює усе, що нас оточує. Життєва дорога людини також мінлива і нелегка, несе в життя і сум, і радощі. Усе має початок і кінець. Не можна сказати, що закінчується дитинство наших дітей. Однак нинішній день проводить невидиму межу між дитинством та юністю.


Перегляд файлу

ВЫПУСКНОЙ    БАЛ  4 КЛАС

 

Звучат фанфары №1

Выход ведущих №2

Фоновая мелодия№3

 

Ведучий 2.  Доброго дня, наші гості! Ось і настав цей святковий день. На вулиці світить яскраве сонце, співають пташки. Час летить невблаганно і змінює усе, що нас оточує. Життєва дорога людини також мінлива і нелегка, несе в життя і сум, і радощі. Усе має початок і кінець. Не можна сказати, що закінчується дитинство наших дітей. Однак нинішній день проводить невидиму межу між дитинством та юністю.

 

Ведучий 1.  З давніх - давен люди піднімали голову, спрямовуючи свій погляд на зоряне небо. Он Велика Ведмедиця, он Чумацький шлях, а он полетіла в небесній глибині комета, вітаючи нас вогнянним хвостом. 

Ведучий 2. А он загорілася нова зірочка. Вона така маленька, не смілива ще… 

Ведучий 1. В народі кажуть: Загорілись на небі зірочки, то в родинах з’явились діточки 

Ведучий2.  Так-так ! Саме народження дитини віщують зорі. 

Ведучий 1. Рік 2006 - 2007…В родинах щасливих  з’явилися маленькі хлопчики і дівчатка. 

Ведучий 2. Батьки довго радилися: яке ім’я подарувати своїм зірочкам? 

Ведучий 1. І ось рік 2017...Маленькі зірочки перетворились у світліші і прекрасні зорі… 

Ведучий 2. Які за хвилину з’являться на цій сцені 

Ведучий 1. У ласкавому травневому повiтрi
Бузковий запах ллється i бринить.
Тож, на шкiльному нашому подвiр’ї
Останній дзвоник скоро продзвенить.

 

Ведучий 2 Це сльози й радiсть, свято i прощання.
Для когось вiн лунає перший раз,
Для когось справдi буде вiн останнiм,
А вас покличе у наступний клас!
 

 Ведучий 2 Ми запрошуємо на цю сцену справжню Катерину, яка очолює парад    

                   випускників

Ведучий 1. А чому ти її так оголосила ? Хіба не можна по-іншому?
 

Ведучий 2. Можна, але Катерина в перекладі з грецької так і означає – «справжня». 

 

Ведучий 1. Зрозуміло. А що ти скажеш про Єлизавету?. 
 

Ведучий 2. О – це священне, небесне створіння, тому що з давньоєврейської  ім’я  Єлизавета означає – «Божа допомога»

 

Ведучий 1. Захисник – це у греків, а у нас це ім’я лунає простіше – Олексій.

 

Ведучий 2. А ось його на подіумі, як на п’єдесталі, наздоганяє Анна. 

Ведучий 1. До речі, Анна – означає «мила» 

Ведучий 2. Ти щось говорила  про Максима? 

 

Ведучий 1. А про якого? Їх же в 4 класітри. 

Ведучий 2. Так? Тоді про всіх. 

Ведучий 1. Взагалі Максим - це латинське ім’я, а означає «найбільший». 

Ведучий 2. Наталя … -  «Наталя»- це у нас, а у греків темпераментна, рідна 

Ведучий 1. А як у перекладі з латині звучить слово «перемога»? 

Ведучий2. Вікторія.

Ведучий 1. Молодець! Але серед наших випускників є декілька хлопців - переможців. Це Віктор та Микита 

 

Ведучий 2. Але на скільки я пам’ятаю, ім’я Микита грецького походження, а не латинського.

 

Ведучий 1. Так, все правильно, і теж означає «переможець»

 

Ведучий 2. У мене просто забракло слів. А от що ти скажеш про ім’я 
дівчини, яку ми запрошуємо – Дар’я? 

Ведучий 1. Ім’я Дар’я  – говорить само за себе – від древнєперсидського слова «дар» - «подарована».  Доречі, в нашому класі є дві такі дівчинки.
 

Ведучий 2. Життєрадісний, добрий, чуйний Сергій…

Ведучий 1. Сергій латинське ім'я, що означає «вельмишановний».

Ведучий 2. За хлопцями до нас виходять щляхеті греки Євгеній та Євгенія.
 

Ведучий 1. Чому греки? Вони ж наші, українські! 

Ведучий 2. Бо це ім’я прийшло до нас стародавньої Греції. 

Ведучий 1. А якого походження ім’я у нашого Олега …? Ось і  він. 

Ведучий 2. Скандинавською – Олег – це священний, недоторканий 

Ведучий 1. Ми запрошуємо до залу Нелю  - маленьке сонечко нашого класу. Чому саме сонечко? Тому що,  «Нове сонце» означає  це ім’я

Ведучий 2. Стриманість та впертість, така характеристика добре підходить нашим дівчатам, які носять ім’я Аліна. Вони зовсім різні, але однаково «великодушні», такий переклад імені у Скандинавських країнах


Ведучий 1.  А що тобі говорить давньоруське  ім’я Вадим ?

Ведучий 2. А? Вадимозначає сперичатися, як часто буває на уроках і з нашим Вадимом

 

Ведучий 1.  А яке рідкісне ім’я в нашої випускниці Тіни …? 

 

Ведучий 2. Тіна в перекладі з латинськоїсильна.

 

Ведучий 1. Анастасія – від грецької «відроджена». Століття тому це ім'я було популярно і в царській династії, і серед селян. У наш час стає все більш поширеним. 
 

Ведучий 2. Нашу небесну та історичну мандрівку за іменами випускників завершує дівчинка, ім’я якої  мало популярність у багатьох країнах світу - Каміла

Ведучий 1. Цій дівчині поталанило. Каміла  в перекладі з французької, римської та грецької означає хранителька. 

Ведучий 2. А зараз дозвольте представити гостей, які присутні на святі. Це найближчі, найрідніші для наших випускників люди — батьки, бабусі й дідусі. Для них сьогоднішній день — також свято. Адже, дивлячись на своїх дітей, батьки згадують і своє дитинство. А від того стають ще красивішими і навіть молодшими. Привітаймо ж батьків оплесками!

 

Песня на мотив «Пластиковая ворона» співають діти №4

 

1.Зібрались дружно ми на свято,

Сьогодні це в останній раз.

Ми рідний клас наш залишаєм

І переходим в 5-й клас.

 

 

2.Багато доброго, нового

Життя відкриє ще для нас.

Як перша сходинка до нього,

Для всіх нас був 4-й клас.

 

3.У нас усіх прощальний настрій,

Ми схвильовані украй.

Кажемо: «Середня школа — Здрастуй!

Початкова — прощавай!»

4. Тут усім турботу й ласку

 Дарували повсякчас.

В дім оцей, неначе в казку,

 Йшов уранці кожен з нас.

 

5. Ми всі були смішними малюками,

Коли зайшли уперше у свій клас,

Одержали ми зошит з олівцями,

За парту сіли перший в житті раз.

 

                                                                   Інсценізація (мелодія 5)
( Батько сидить читає газету. Заходить дочка.) 
Дочка. Тату, а чому іде дощ? 
Тато. Підеш до школи – дізнаєшся. 
Дочка. Тату, а у Баби Яги є бабенятка? 
Тато. Звідки я можу знати. 
Дочка. Тату, а навіщо коняці коси не плечах? 
Тато. Запитай у коняки. 
Дочка. Тату, а мотоцикл любить цукерки? 
Тато. Не знаю, я його не запитував. 
Дочка. Тату, а ти не сердишся, що я в тебе про все запитую? 
Тато. Що ти, моя дитинко? Як можна? Адже, чим більше ти запитуватимеш, тим більше будеш знати. 
( Дочка виходить) 
Тато. От вже непосидюче. Хоч би швидше тебе до школи відправити! 
 

Ведучий 1. І одного сонячного вересневого дня батьки привели за руку своїх діток до нашої школи. По-різному йшли діти до школи, хтось ішов з радістю, але хтось ішов зі сльозами. А бували і такі випадки. 
 

                                                                   Сценка 
Батько з газетою. Син надутий кидає портфель . Батько на це зауважує: 
- Синку, що сталося ? Ти такий засмучений! Хто ж посмів тобі зіпсувати свято 1 вересня ? 
- Свято! ? Нічого собі - свято ! Чого ж ви не попередили мене, що це не на день, а на 11 років! 

 

Ведучий 2. Позаду 4 довгих навчальні роки, позаду невдачі і труднощі. А чи пам'ятаєте ви, як все починалося? Якими боязкими і несміливими були, коли вперше прийшли до школи? Пам'ятайте, як вчилися сідати за парту і красиво вставати? Як отримували перші в своєму житті оцінки?

 

6.Справа в тому, що сьогодні

Свято в нас велике,

 І про все, що вже минуло,

Можна сміло говорити.

І про те, як на уроці

Зовсім не сиділось,

І задачі розв'язувати

Чомусь не хотілось.

 

7. Ми букварик почали

В вересні вивчати,

 І багато встигли ми

Вже запам'ятати.

На урок до нас Сова

Часто прилітала.

Друкувать склади й писать

Нам допомагала.

 

 8. Виручайте, палички,

 Наші виручалочки.

Всі ставайте по порядку,

Мов солдати на зарядку.

За поля не вибігать,

Спинки прямо всі тримать.

Чому ж не привчаєтесь?

Важко так навчаєтесь?

 

9. Чом стоїте, як попало?

 Знову нам за вас попало.

Та не знає наш учитель,

 І не знає наша мама,

Як нам важко так зробити,

Щоб ви всі стояли прямо.

Такі муки ми терпіли,

Доки букв писать не вміли,

 

10. А тепер пройшли роки,

 Все запишем залюбки.

Ох, було мороки з нами

Вчительці багато.

Як по сто слів за хвилину

Вчились ми читати.

Математики нелегко

Було нас навчать.

Додавати, віднімати

Рівняння складати.

 

11. А про перші наші кроки

 І круті стежинки

Нагадають вам, напевно,

Веселі частівки

 

Частівки №6


 


Ведучий 1 А як проходили перерви ! Я думаю, всім цікаво це дізнатися?
 

12. Звичайно, важливо знати науки -

Ми вивчали їх без нудьги!

Але без відпочинку, друзі,

Тяжко жити, скажим вам ми!

 

13  Перерва! Перерва!

 4 клас заліз на стіну.

 Мокре волосся, скуйовджений вид,

 Крапелька поту по шиї біжить.

 

14  Може бути, Вітя, Настя і Максим

 Всю перерву  пірнали у басейн?

 Ні! Це вони відпочивали!

 Та по вулиці ганяли

 

15. Ну, а тут – лунає дзвоник.

  4-й, в клас плететься знову.

  Заморились бідні діти,

  Для них урок, щоб відпочити!

 

Запрошуємо випускників на нашу сцену, що всі побачили, як же проходять перерви у  4 класі.

 

Танец флеш-моб №7

 

После танца фоновая мелодия №8

Ведучий 2  Колись  ви будете учнями старших класів, студентами або вже самостійними дорослими людьми. Але ви завжди повинні пам'ятати свого першого вчителя. Того самого, який повів вас за руку в світлий і таємничий світ знань.

 

Ведучий 1. Мусите пам'ятати ту добру руку, в білій крейді, яка вчила вас писати. Так ніжно і дбайливо разом з вами виводила гачечки і палички. Вчитель терпляче вчив вас читати і рахувати.

 

Ведучий 2 Мине багато років, ви будете бабусями і дідусями, але все одно будете пам'ятати свого першого вчителя.

 

16 Хоч сьогоднi в нас i свято,
Тiльки є одна печаль:
Вчителька не йде у п’ятий,
Розлучатися так жаль!

17 Ми першу вчительку свою вітаємо, 
Здоров’я щиро вам бажаємо! 
Ви перші на початку навчання 
Подарували нам свої знання.

18 Перша вчителька! Добра, терпляча, 
Наче мама була нам малим, 
А любов її щира, гаряча 
Зігрівала сердечко усім. 

19 Ми малі на лінійці стояли, 
А в очах і цікавість, і страх! 
В ручках квітів букети тримали, 
І тремтіла тривога серцях. 

20 Ви ж, як фея, і добра, і мила, 
Усміхнулися лагідно нам.
Як же щиро ви всіх нас любили!
Як нас завжди хвалили батькам!

21 Ой, нема де правди діти, 
Було всяке серед нас: 
Той у школі звик шуміти, 
Той урок не хотів вчити, 
Той запізнювався в клас. 
 

22 Пустували не раз і не два, 
І уроки зривати уміли, 
В вас боліла від нас голова, 
Але ви все одно нас любили. 

23 Та такого не було, 
Щоб робив це хтось на зло, 
Бо усі ми повсякчас, 
Дуже-дуже любим вас! 

24 Останнє нині в нас побачення, 
Нам сумно розлучатись з вами. 
І просимо у вас пробачення. 
Ми найщирішими словами 

25 За те, що колись хтось не вивчив урок, 
Домашнє завдання не виконав в строк.. 
А хтось одержував знову двійку, 
Встрявав з товаришем у бійку.

 

                                     Любим вчительку свою!№9

 

Ведучий 2 Слово надається першій вчительці Литовченко Світлані Володимирівні

фоновая мелодия №10

 

Ведучий 1 Від дня вашого народження поруч з вами була найкраща, найрідніша людина – мама. Це перше слово, яке кожен з нас вимовив у своєму житті. Мама! Це вона тримала тремтячу вашу ручку, коли ви вперше переступили поріг другої вашої домівки – школи. Це вона, єдина й найрідніша людина, з якою ми ділимося своїми радощами й невдачами. Погляньте на своїх мам. У їхніх очах відбиваються всі почуття, як на чистому аркуші паперу – і безмежна, всепробачаюча любов, радість, хвилювання за вас, віра у вас. І ця віра вселяє у вас надію, сили, робить вас чистішими, справедливішими, людянішими.

Ведучий 2 Низький уклін і вам, дорогі наші татусі! Не сумуйте, ми про вас теж не забуваємо й щиро любимо і чекаємо вашої підтримки, мудрої поради, допомоги.

 

              26 На світі добрих слів живе чимало,

                   Та всіх добріше і ніжніш одне –

                   Із двох складів простеньке слово "мама",

                   Й немає слів рідніших, ніж оце!

 

              27 Яке красиве, миле слово "мама",

                    Все на землі від материнських рук.

                    Вона нас, впертих й дуже неслухняних,

                    Добра навчала – вищої з наук!

 

                28 Мамо рідна! Квіти ці тобі,

                     Щоб не гасло сонце у журбі.

                     Кожну крапельку душі до дна,

                     Щоб ніколи не була сумна.

 

               29 Матусю рідненька, найкраща, єдина,

                    Щоб ти не хилилась ніколи в журбі.

                    І сонце, і зорі, і даль журавлину

                    Діти дарують тобі.

                       

             30  І в осінь, і взимку, весною і влітку,

                    Щоб щастя й здоров'я у тебе було.

                    Уклін тобі, рідна матусю-лебідко,

                    За молодість нашу, за ласку й тепло.

 

 Ведучий 1 Погляньте, діти, на своїх батьків, їхні очі сяють щастям, а десь у глибині затаїлась тривога, бо попереду ще стільки випробувань! І батьки переживають у кілька разів більше, ніж ви самі. То ж любіть своїх рідних, будьте завжди гідними їх, дайте їм можливість гордитися вами! Зробіть так, щоб передчасні зморшки не лягли на їхні прекрасні обличчя, щоб їхні серця були спокійні за вас!

 

Слово надається батькам випускників

 

 Ведучий 2 А зараз для наших дорогих батьків представляємо запальний танець . Мелодія №11

 

Ведучий 1  І от наступає момент представлення вашого нового класного керівника. Ви вже з нею знайомі, а згодом полюбите її.  Вчитель англійської мови  - Якимчук Євгенія Василівна
 
31 Сьогодні ми прощаємось з вами,
Бо більше ви не будете нас вчить.
У клас до нас прийде вже інша мама,
Щоб за неправильнії вчинки посварить.

 

32 Шановна вчителько нова!
     За нас ви будьте певні,
     Хоч ми рухливі і шумні,
     Зате розумні й чемні

 

33 Хоч інколи ми пустуни маленькі,

    Хоч часто в школі ми здіймаєм  галас і сміх.

    Та ми потягнемось до вас, немов до неньки,

     Якщо полюбите ви щиро нас усіх!

 

34.Ми будемо учитись на «відмінно»,

      І з поведінкою буде все гаразд.

      Та ви прийміть нас в 5 клас.

      Ми будем радувати Вас!

 

Вчитель: Я хочу передати в надійні руки класного керівника майбутнього 5 класу -

Трішечки непосидючих, галасливих, проте щирих випускників 4  класу. Згідно акту передачі Ви отримуєте:

  1. 13 дівчат і 11 хлопців
  2. Середній вік 10 років
  3. Загальний вік ___ років
  4. Дата народження 1 вересня 2011 рік. Знак зодіаку – Діва.
  5. Улюблені уроки – праця, фіз – ра.
  6. Улюблений день тижня – субота, неділя
  7. Загальний настрій – веселий.

І вручити вам «Аптечку на всяк випадок»):

 

1.Цукерки, щоб підсолодити тяжкі хвилини

2.Іграшка для заспокоєння плаксивих

3.Йод і зеленка для лікування розбитих носів і колінок

4.Корвалол для підтримки здоров’я вчителя

5.Пояс – на крайньому разі у вихованні.

 

Ведучий 2 Слово надається Євгенії Василівні

 

Після виступу вчителя діти співають пісню № 12

 

Вчитель: Шановні мої діти! Я хочу, щоб ви завжди пам’ятали – добрими потрібно бути! Завжди залишатись людиною, цього не смійте забувати! А радості життєві даруйте всім навколо, бо якщо ви любов віддаєте, вона повернеться знову. Щиро вітаємо вас, наші любі бешнетники, з цим незабутнім святом. Хай вам цікаво живеться, натхненно працюється. Хай здійснюються ваші мрії та на шляху зустрічаються лише добрі люди.

 

Ведучий 1. Шановні батьки! А зараз за українським звичаєм, простеліть своїм дітям дорогу українським рушником у старше майбутнє життя. Розстеліть той рушник, наче вдома, як символ любові і вірності, надії на щасливе і світле майбутнє.

 

Ведучий 2. А ви, Євгенія Василівно, пообіцяйте нам, що найблище майбутнє нашого класу буде насичене різними гарними пригодами, цікавими уроками,  веселим шкільним життям.

 

Ведучий 1 Ідіть під рушником, хлопчики й дівчата,

хай чистим полотном стеляться ваші життєві шляхи.

багато доброго, нового

життя відкриє ще для вас

як перша сходинка до нього

для всіх вас буде 5 клас.

 

                   Під музичний супровід діти йдуть до класу №13

 

Ведучий 1  На цьому, шановні гості, наше свято наблизилось до кінця. Дякуємо за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сало Ірина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
14 березня 2018
Переглядів
1245
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку