Сценарій «Свято Бантика» для учнів початкових класів.

Про матеріал

Даний сценарій буде корисним для вчителів початкових класів, педагогам - організаторам, які працюють у пришкільному таборі і може бути використаний як позакласний захід для дітей 7 - 10 років. Його мета організація дозвілля дітей, розвиток творчих здібностей, світогляду і логіки мислення. Формує вміння дотримуватися правил колективної гри.

Перегляд файлу

 

Добропільська районна державна адміністрація

Відділ освіти

Добропільська ЗОШ І-ІІІ ст.,

Добропільської сільської ради

Донецької області

 

 

 

 

Сценарій свята

(для дітей 7-10 років що відпочивають у пришкільному таборі)

«Свято Бантика»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Свято бантика

Ведучий Бантик :
Добрий день, дівчатка!
Добрий день, хлоп'ятка!
А у вас сьогодні свято?
А у кого чубчики?

Ведуча Косичка:

У кого косички?
Хто з вас любить довго спати?
А хто любить з вас співати?
Хто любить з вас сметанку?
А хто з'їсть її цілу банку?

Нарешті він прийшов!
-    Хто прийшов?
-    Не хто, а що! День бантика!
(Діти виконують пісню за вибором учителя).

1-а дитина.
Чому сьогодні сонечко
Так раненько встало?
Вмилося гарненько
І помандрувало.

2-а дитина.
Заглядало весело
У мої віконця,
Лоскотало носики діткам,
Що це з сонцем?

3-я дитина.
А пташки сьогодні
Чому так розспівались?
Метушаться, пурхають,
Що це з ними сталось?

4-а дитина.
Дерева чепуряться,
Річечка шепоче.
Ніби щось важливе
Всім сказати хоче.

Ведучий Бантик: Я до того шепоту нашорошила вуха. І тепер вам розкажу все, що сама підслухала. Сьогодні день бантиків у молодшій школі. Всі зібралися у залі, бантиків доволі. Почнемо розважатись Та з бантиками гратись.

 

 

Гра «Хвостики-бантики»

Беруться мотузки завдовжки 40-50 см за кількістю гравців. На один кінець мотузки прив'язаний бантик, а інший кінець гравець заправляє ззаду за пояс, як хвостик. За командою діти повинні зірвати якомога більше хвостів у суперників, не втративши при цьому свій «хвіст». Якщо хвіст втрачено, гравець вибуває з гри. Переможець, що залишився, підраховує свої трофеї.

Ведуча Косичка:      Бачу, ви всі, дітки, в хорошому настрої, тому:
Увага, увага! Маленькі і великі!
Серйозні і смішні!
Оголошуємо цікаву новину.
Сьогодні всіх без винятку
Катаємо на веселому потязі.
Бажаємо, щоб всі сміялись і співали,
Щоб свято було веселим
І щоб кожен танцював.
Привіт, бантиків карнавал!

(Діти виконують хоровод).

Ведучий Бантик:    На святкову сцену запрошуються діти, які продемонструють нам «найвеселіший бантик-школярик». Крім того, просимо розповісти про свій чарівний бантик.
Виступи дітей
 


1. Навчаюся в школі я уже третій рік,
Із бантиком «Чарівність» залишуся навік.
2. Зацвіли троянди у нашому дворі,
Одна з них прикрашає кучерики мої!
3. Ми банти сьогодні
Вдягнули на свято,
Щоб нас не впізнали
Ні мама, ні тато.
4. Заглянула я в віконечко,
Мама думала, що сонечко!
То не сонечко, матусю,
То у бантиках Катруся.
5. Чорні кіски, білий бант
Називається «Гарант»,
Гарантує, що мені
Вдача буде день при дні.
6. Зветься бант мій «Веселинка»,
Гарний він, потішний,
Я сьогодні одягнув його,
Щоб було вам смішно
7. В мене бантик чепурненький,
Жовтий, білий і синенький.
Я їх дуже всіх люблю
І охоче ношу!
8. Ромашка в полі забіліла,
Розквітла біла, як туман.
А в мене бантик у волоссі,
Що зав'язала я сама.
 


 

 

 

Гра «Згорни стрічку»
Діти з двох сторін намотують на паличку стрічку, при зустрічі говорять один одному «Здрастуй!».
 

Ведуча Косичка :     -Хто любить танці і пісні

Вгору руки підніміть!

-Ну а ті, хто любить гру,

Крикніть голосно «А-у!»

Бачу вмієте кричати,

А чи вмієте мовчати?

Чемні дітки, молодці,

Ви сподобались мені!

         Щоб свято було веселим

         І щоб кожен танцював

         Отож розпочинаємо Свято бантиків!

Ведучий Бантик: -А ми з вами будемо уважно придивлятись до букетів, які намалюють юні таланти, «бантики-художники». Щоб цікавіше було змагатись, давайте поділимось на дві команди і проведемо конкурс у вигляді естафети. Кожен учасник підбігає до призначеного місця і малює свою квіточку-бантик. Перемагає та команда, у якої вийде кращий букет із незвичайних квітів.

Ведуча Косичка:                 -В мене бантик є красивий,

І червоний є, і синій,

Кожен день я їх міняю

Під наряди підбираю,

А сьогодні в мене свято

То і бантиків – багато!

Раз, два, три, чотири, п»ять – як же вас порахувать?

 

Ведучий Бантик: -Оголошуємо наступний конкурс, де наші чарівні учасники будуть рахувати кількість бантиків у торбинках. А журі слідкуватиме за тим, хто швидше і правильно порахує усі бантики та визначить кращого у номінації «Бантик-рахівник».

(Діти за командою починають рахувати. Звучить швидка музика)

 

 

Ведуча Косичка: -Продовжуємо конкурсну програму. Наші «бантики сьогодні дуже красиві, перевіримо які ж вони розумні. Я буду задавати вам, дітки, кольорові запитання, на які ви повинні швидко дати відповідь. А журі нехай уважно послухає та визначить самого «Розумного бантика».

                         -Хто дає правильну відповідь, робить крок вперед.

    

Отже, почали:

1.  Якого кольору волосся у героїні казки, яка завжди на голівці носила бант?

                                                                 (Мальвіна, синього)

2.  Повітряну кульку якого кольору Вінні Пух подарував Ослику на день рародження?

                                                                   (Зеленого)

3.  Шахматні фігури якого кольору розпочинають першими гру?

                                                                    (Білого)

4.  Якого моря не існує: Жовтого, Червоного, Синього чи Білого?

                                                                     (Синього)

5.  Шапочку якого кольору носила героїня відомої казки?

                                                                     (Червоного)

6.   У яке море впадає Жовта річка?

                                                                     (У Жовте море)

7.  Найбільший кит планети якого кольору?

                                                                     (Синього)

8.  Який колір отримаємо, якщо змішаємо синій і червоний?

                                                                     (Фіолетовий)

9.  Якого кольору ікра у горбуші?

                                                                     (Червоного)

10.  Якого кольору найвідоміший мультяшний велетень?

                                                                     (Зеленого, Шрек)

Ведучий Бантик: -Хай на світі живе краса!

          Хай на світі живе любов!

          Хай на світі голубі небеса,

          Сонце світить нам знову і знов!

.

До кінця підходить чудовий свято

І нагородити дітей пора.

 

(Бантик вносить велику коробку прикрашену бантом, коробка марна, цукерки лежать в іншій такій самій коробці)

 

Бантик: До вас поспішав я, ніс цукерки.

 

Косичка: Де ж вони зараз?

 

Бантик: Їх немає.

Що ж робити я не знаю?

Де б мені цукерки взяти?

 

Косичка: Пропоную вам, хлопці, я трохи поворожити.

Раз, два, три, чотири, п'ять - починаємо чаклувати.

Дружно ручками приплесну, жваво ніжками прітопнем.

Очки міцно закривай, що не підглядай, давай.

 

(Бантик і Косичка змінюють порожню коробку на коробку з цукерками)

Косичка: Ти в коробку заглянь, що ж там тепер?

Дивись! (Бантик і Косичка пригощають дітей цукерками)

 

Бантик і Косичка: Співали пісні, танцювали,

І один одного розважали.

До побачення, в добрий час!

Чекаємо ще на свято вас!  

 

Додаток (які ще можно провести конкурси на святі бантика):

 

1.  Эстафета "Чудо - дерево".

Команды выстраиваются в 2 колонны. У каждого ребенка в руке бант, который он сам завязал в предыдущем конкурсе. По сигналу первые участники команд проходят полосу препятствий, в конце стоит дерево, на которое дети прикрепляют свой бант; бегом возвращаются к команде, передают эстафету (дотрагиваясь до плеча или руки) и бегут следующие участники команды.  Все дети проходят эстафету.

  2.  Конкурс "Фотография".

Командам выдаются по 3 разрезных картинки формата А3, на которых изображены сказочные герои с бантами. По сигналу дети начинают собирать.

3.  Эстафета "Платье принцессы".

Команды выстраиваются в колонны. Каждому участнику выдается "липкий" бантик (например  с одной стороны банта прикреплен двухсторонний скотч). В конце пути у каждой команды на стене прикреплено платье, нарисованное на обоях. Детям завязывают глаза.  По сигналу первые участники команд движутся к платью,  и прикрепляют свой бант, стараясь прикрепить именно к платью, а не мимо него. Прикрепив бант, открывают глаза, и возвращаются к команде, передают эстафету.

У какой команды больше бантов будет на платье (а не рядом с ним), и кто не нарушал правила - победитель.

4. Конкурс "Бант-ковёр".

Каждая команда получает ковёр в виде большого банта ( вырезан из обоев или нескольких листов ватмана) и фломастеры. По сигналу дети начинают украшать свой ковер бантиками в течении 1- 2 минут.  У кого больше бантиков - победитель.

5. Эстафета "Бант и бантики".

Участники строятся в колонны. Каждой команде выдается комплект - ободок с большим бантом и 2 бантика на резинках. По сигналу первые участники одевают ободок на голову и бантики на резинках на руки (запястья), бегут змейкой, огибая конусы. Возвращаются к команде, передают комплект. Следующие участники одевают все необходимое и бегут.

Музыкальная пауза. Девочки исполняют частушки про бантики.

Маша косу заплетает:
Ах, какая красота!
В школу снова опоздает –
Ищет ленту для банта...

Бантик кошке повязала –
Чтоб красивая была.
Та эстетики не знала –
Бантик лапой сорвала!


Ах, подруженька берёзка,
Хороша твоя причёска.
А для пущей красоты
Привяжу тебе банты!

Перед зеркалом стояла,
Бантик долго примеряла.
Мама чайник снять просила...
Ой, забыла! Ой, забыла!

 

 

6. Гра «Передай бантик» 

 

Якщо музика звучить - бантик ти передавай,

Якщо музика мовчить - з бантиком ти в коло вставай

Ведучий. Яким чудовим вийшло наше свято! І пограли, і поспівали, і свої гарні бантиків всім показали. Що ж, пора прощатись, а літ до справ братись!
(Діти співають заключну пісню).

Інтернет-ресурси

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Громська Тетяна Сергіївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 липня 2018
Переглядів
5928
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку