День вчителя «Місце зустрічі - АЕРОПОРТ»
На фоні музики (танець)
Педагог-організатор (голос за кадром): Всі мої роки вчителем ходять у клас. А кожен рік починається з вересня. На порозі вже осінь… Вбираю кожною клітиною свого тіла цей найкращий місяць року… Тамую подих, хвилююся і чекаю, вкотре чекаю зустрічі з дітьми, щоб віддати їм часточку свого серця, своєї душі.
Продовжується танець
Вихід ведучих
Ведуча 1: Доброго дня, шановні вчителі, гості.
Ведуча 2: Доброго осіннього дня.
Ведуча 1: Чарівниця осінь вишиває клени, а жовтень дарує нам тепле і радісне свято – День учителя.
Ведуча 2: Учителем не кожен може бути,
Не кожне серце вміє говорить,
Учитель лише той, хто вміє чути
Окрилити, навчити і любить…
Ведуча 1: Тендітну душу ласкою зігріти
І добротою ниву засівать,
Безмежно, щиро цілий світ любити
І дітям усього себе віддать.
Ведуча 2: До привітального слова запрошуємо керівника Музиківського ліцею – Василя Васильовича Славича.
Славич В.В
Ведуча 1: Дякуємо вам. А на нашому святі присутні гості_______________________
_______________________________________________________________________тож надаємо їм слово.
Слово гостям, музика для вручення подяки.
Ведуча 2: Дякуємо, а ми продовжуємо.
Ведуча 1: Наші педагоги не лише розумні, гарні, креативні, сучасні, а ще й талановиті. Тож зустрічайте, ансамбль «Оксамит», який приєднується до привітань колег.
«Цвіте калина»
Ведуча 2: Дякуємо за чудову пісню.
Ведуча 1: Учні нашого ліцею теж талановиті і сьогодні пісню «Побажання» вам дарує Петрова Поліна, зустрічайте.
«Побажання» Петрова Поліна
Музична заставка
Сигнал аеропорту
Марина Петрівна (за кадром): Увага! Починається реєстрація пасажирів на рейс «Відпочинок для вчителів». Усіх пасажирів просимо пройти реєстрацію і зайняти місця у салоні авіалайнеру. Час відправлення – ___ година ___ хвилин.
Вихід ведучих
2 стюардеса: Шановні пасажири! Ви маєте унікальну нагоду віртуально подорожувати у різні куточки світу.
Пілот: Сьогодні наш авіалайнер здійснить переліт до Японії, Гавайських островів та Франції.
1 стюардеса: У салоні авіалайнера працюють кондиціонер, вай – фай і ми, стюардеси - Інна
2 стюардеса: Людмила, та пілот – Нікіта.
Пілот: Пристебніть паски безпеки, ми злітаємо!
Музична заставка
Звуки літака
На екрані зображення Японії, музика японська
2 стюардеса: Наша зупинка «Загадкова Японія»
1 стюардеса: Шановні гості пропонуємо вашій увазі традиційні японські передбачення. Сподіваємось на те, що ви оберете обов’язково збудеться!
Музика Японська, 2 дівчинки тематично вдягнені (РОЗДАЮТЬ ПЕРЕДБАЧЕННЯ)
1 стюардеса: Дякуємо. А зараз запрошуємо пасажирів, у кого квитки були саме до Японії.
2 стюардеса: Під гучні оплески просимо вас на сцену.
Музична заставка
1 стюардеса: Усі ми добре знаємо, що перше у світі караоке придумали в Японії. Але співати ми не будемо, занадто просто. Японської – не знаємо, це занадто складно.
2 стюардеса: Тому ми підготували для вас завдання поцікавіше. Пропонуємо Вам відгадати музику, яка буде грати задом-наперед. Сподіваємось ви відгадаєте кожен трек або його виконавця. Також можете користуватися підказками від ваших колег.
Люда: Якщо ви будете готові відповідати, ми зупинимо музику.
Інна: Готові? Тож розпочнемо, трек під номером 1…. (слухають)
Люда: (коли дограла музика) У вас є відповідь? (Якщо Ні, просимо увімкнути оригінал пісні) – Полякова «Королева ночі»
Інна: Трек під номером 2….
Люда: Наступний трек….
Королева ночі – Оля Полякова; Дежавю - Пивоваров; Кружит - Монатік; Вот и лето прошло – Софія Ротару; Вовчиця – Вінник.
1 стюардеса: Ну що ж, ви молодці! Напевно вам можна починати вчити японську. Займайте свої місця.
Музична заставка
Пілот: Наш авіалайнер знову готовий до зльоту. Наступна зупинка «Гавайські острови».
Звук літак
Музика Гаваї, Виступ 11 класу
1 стюардеса: Запрошуємо на сцену вчителів, чиї квитки до мальовничих Гаваїв.
2 стюардеса: А зараз пропонуємо зіграти у веселу гру «Лімбо». А правила зовсім прості.
1 стюардеса: Грає музика, ви проходите під перекладиною пританцьовуючи, щоразу, коли останній гравець проходить, палиця опускається нижче.
Гра «Лімбо», музика
1 стюардеса: Дякуємо, ваш майстер-клас був фантастичний. Прошу зайняти ваші місця.
Музична заставка
звуки літака
Пілот: Увага! Просимо пристебнути паски безпеки, летимо далі.
2 стюардеса (французька музика): Ми наближаємося до міста кохання – Парижу!
1 стюардеса: Усіх вчителів, чиї квитки до Франції, просимо на сцену, щоб попрактикуватися у зізнаннях в любові.
2 стюардеса: Тож, зараз ви повинні зізнатися в любові своїй роботі…але при цьому обов’язково вставляти слова, що стосуються культури Франції, вони будуть зображені на екрані.
Наприклад: Кожен ранок вчителя починається не з кави, а з круасану з шоколадом, а ось який він буде білий чи чорний, це загадка.
1 стюардеса: Отже з кого розпочнемо? Просимо озвучити по одному реченню.
2 стюардеса: Дякуємо вам за участь. Просимо зайняти свої місця.
Музична заставка
2 стюардеса: А зараз пропонуємо вашій увазі перегляд відео-ролику від 10 класу.
Відео-ролик
1 стюардеса: І востаннє просимо пристебнути свої паски безпеки. Летимо додому!
Звуки літака
Пілот: Ласкаво просимо до України! Тут на вас зачекалися ваші учні.
1 стюардеса: От і підійшла до завершення наша подорож!
2 стюардеса: А ми все ж не хочемо вас відпускати…тому зараз проведемо таку собі невеличку музичну паузу.
Музична заставка
2 стюардеса: Ну що ж, бачимо настрій у вас гарний.
1 стюардеса: Тож шановні педагоги прийміть наші найщиріші вітання у цей святковий день! Дякуємо Вам за вашу доброту, людяність, величезну віддачу і віру в нас.
2 стюардеса: І наостанок, для вас свій відео-репортаж підготували учні 11 класу.
1 стюардеса: Увага на екран!
Відео
Музична заставка
Пілот: До нових зустрічей!