Сценарій "Відпочинок для любих вчителів"

Про матеріал
Сценарій до Дня Вчителя "Відпочинок для любих вчителів", не є повністю авторським, оброблено безліч матеріалу. Містить сучасне музичне оформлення.
Перегляд файлу

День вчителя «Місце зустрічі - АЕРОПОРТ»

На фоні музики (танець)

Педагог-організатор (голос за кадром): Всі мої роки вчителем ходять у клас. А кожен рік починається з вересня. На порозі вже осінь… Вбираю кожною клітиною свого тіла цей найкращий місяць року… Тамую подих, хвилююся і чекаю, вкотре чекаю зустрічі з дітьми, щоб віддати їм часточку свого серця, своєї душі.

Продовжується танець

Вихід ведучих

Ведуча 1: Доброго дня, шановні вчителі, гості.

Ведуча 2: Доброго осіннього дня.

Ведуча 1: Чарівниця осінь вишиває клени, а жовтень дарує нам тепле і радісне свято – День учителя.

Ведуча 2: Учителем не кожен може бути,

 Не кожне серце вміє говорить,

Учитель лише той, хто вміє чути

Окрилити, навчити і любить…

Ведуча 1: Тендітну душу ласкою зігріти

І добротою ниву засівать,

Безмежно, щиро цілий світ любити

І дітям усього себе віддать.

Ведуча 2: До привітального слова запрошуємо керівника Музиківського ліцею – Василя Васильовича Славича.

Славич В.В

Ведуча 1: Дякуємо вам. А на нашому святі присутні гості_______________________

_______________________________________________________________________тож надаємо їм слово.

Слово гостям, музика для вручення подяки.

Ведуча 2: Дякуємо, а ми продовжуємо.

Ведуча 1: Наші педагоги не лише розумні, гарні, креативні, сучасні, а ще й талановиті. Тож зустрічайте, ансамбль «Оксамит», який приєднується до привітань колег.

«Цвіте калина»

Ведуча 2: Дякуємо за чудову пісню.

Ведуча 1: Учні нашого ліцею теж талановиті і сьогодні пісню «Побажання» вам дарує Петрова Поліна, зустрічайте.

«Побажання» Петрова Поліна

Музична заставка

Сигнал аеропорту

Марина Петрівна (за кадром): Увага! Починається реєстрація пасажирів на рейс «Відпочинок для вчителів». Усіх пасажирів просимо пройти реєстрацію і зайняти місця у салоні авіалайнеру. Час відправлення – ___ година ___ хвилин.

Вихід ведучих

2 стюардеса: Шановні пасажири! Ви маєте унікальну нагоду віртуально подорожувати у різні куточки світу.

Пілот: Сьогодні наш авіалайнер здійснить переліт до Японії, Гавайських островів та Франції.

1 стюардеса: У салоні авіалайнера працюють кондиціонер, вай – фай і ми, стюардеси - Інна

2 стюардеса: Людмила, та пілот – Нікіта.

Пілот: Пристебніть паски безпеки, ми злітаємо!

Музична заставка

Звуки літака

На екрані зображення Японії, музика японська

2 стюардеса: Наша зупинка «Загадкова Японія»

1 стюардеса: Шановні гості пропонуємо вашій увазі традиційні японські передбачення. Сподіваємось на те, що ви оберете обов’язково збудеться!

Музика Японська, 2 дівчинки тематично вдягнені (РОЗДАЮТЬ ПЕРЕДБАЧЕННЯ)

1 стюардеса: Дякуємо. А зараз запрошуємо пасажирів, у кого квитки були саме до Японії.

2 стюардеса: Під гучні оплески просимо вас на сцену.

Музична заставка

1 стюардеса: Усі ми добре знаємо, що перше у світі караоке придумали в Японії. Але співати ми не будемо, занадто просто. Японської – не знаємо, це занадто складно.

2 стюардеса: Тому ми підготували для вас завдання поцікавіше. Пропонуємо Вам відгадати музику, яка буде грати задом-наперед. Сподіваємось ви відгадаєте кожен трек або його виконавця. Також можете користуватися підказками від ваших колег.

Люда: Якщо ви будете готові відповідати, ми зупинимо музику.

Інна: Готові? Тож розпочнемо, трек під номером 1…. (слухають)

Люда: (коли дограла музика) У вас є відповідь? (Якщо Ні, просимо увімкнути оригінал пісні) – Полякова «Королева ночі»

Інна: Трек під номером 2….

Люда: Наступний трек….

Королева ночі – Оля Полякова; Дежавю - Пивоваров; Кружит - Монатік; Вот и лето прошло – Софія Ротару; Вовчиця – Вінник.

 

1 стюардеса: Ну що ж, ви молодці! Напевно вам можна починати вчити японську. Займайте свої місця.

Музична заставка

Пілот: Наш авіалайнер знову готовий до зльоту. Наступна зупинка «Гавайські острови».

Звук літак

Музика Гаваї, Виступ 11 класу

1 стюардеса: Запрошуємо на сцену вчителів, чиї квитки до мальовничих Гаваїв.

2 стюардеса: А зараз пропонуємо зіграти у веселу гру «Лімбо». А правила зовсім прості.

1 стюардеса: Грає музика, ви проходите під перекладиною пританцьовуючи, щоразу, коли останній гравець проходить, палиця опускається нижче.

Гра «Лімбо», музика

 

1 стюардеса: Дякуємо, ваш майстер-клас був фантастичний. Прошу зайняти ваші місця.

Музична заставка

звуки літака

Пілот: Увага! Просимо пристебнути паски безпеки, летимо далі.

2 стюардеса (французька музика): Ми наближаємося до міста кохання – Парижу!

1 стюардеса: Усіх вчителів, чиї квитки до Франції, просимо на сцену, щоб попрактикуватися у зізнаннях в любові.

2 стюардеса: Тож, зараз ви повинні зізнатися в любові своїй роботі…але при цьому обов’язково вставляти слова, що стосуються культури Франції, вони будуть зображені на екрані.

Наприклад: Кожен ранок вчителя починається не з кави, а з круасану з шоколадом, а ось який він буде білий чи чорний, це загадка.

1 стюардеса: Отже з кого розпочнемо? Просимо озвучити по одному реченню.

2 стюардеса: Дякуємо вам за участь. Просимо зайняти свої місця.

Музична заставка

2 стюардеса: А зараз пропонуємо вашій увазі перегляд відео-ролику від 10 класу.

Відео-ролик

1 стюардеса: І востаннє просимо пристебнути свої паски безпеки. Летимо додому!

Звуки літака

Пілот: Ласкаво просимо до України! Тут на вас зачекалися ваші учні.

1 стюардеса: От і підійшла до завершення наша подорож!

2 стюардеса: А ми все ж не хочемо вас відпускати…тому зараз проведемо таку собі невеличку музичну паузу.

 

  1. Робота керівника закладу нелегка справа, чи не так? Василь Васильович, ви напевно втомилися. Чого би вам хотілось найбільше? (Мам, я хочу быть как Джиган)
  2. А ще сьогодні свято вчителя, що подаруєте, своїй дружині? (Наталя-Наталі)
  3. Наталя Михайлівна, як розпочався навчальний рік? (Пошла жара)
  4. Цікаво, о котрій годині вчителі перевіряють наші контрольні (На часах ноль-ноль)
  5. А як почувають себе вчителі, коли на урок не приходить найнеслухняніший учень? (А я кайфую без тебя)
  6. А цю картину ми спостерігаємо щодня: черговий вчитель зупинив порушника (Давай, Іди сюда)
  7. Вчителі виставили фото в соціальні мережі, яка ж реакція батьків і дітей? (А по почте, а по почте)
  8. Що варто зробити учню, який не виконав домашку? (Поморгай)
  9. Адмістрація ліцею скоротила уроки? (Ты моя, любимая)
  10.  В кожному класі, у кожного вчителя є улюбленець – учень, який на ціну золота. Що ж хочуть сьогодні передати їм вчителі? (Я знаю Ты в курсе)

Музична заставка

2 стюардеса: Ну що ж, бачимо настрій у вас гарний.

1 стюардеса: Тож шановні педагоги прийміть наші найщиріші вітання у цей святковий день! Дякуємо Вам за вашу доброту, людяність, величезну віддачу і віру в нас.

2 стюардеса: І наостанок, для вас свій відео-репортаж підготували учні 11 класу.

1 стюардеса: Увага на екран!

Відео

Музична заставка

Пілот: До нових зустрічей!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Муха Олена
    Щиро дякую! Надзвичайно цікаво!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 січня 2022
Переглядів
401
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку