Сценарій виховного заходу "Посвята в п'ятикласники"

Про матеріал

У даному матеріалі запропоновано сценарій проведення виховного заходу "Посвята в п'ятикласники" та дидактичні матеріали до нього. Ці матеріали можна використати і для проведення звичайної виховної години з метою згуртування класного колективу.

Перегляд файлу

Сценарій свята

 «Посвята в пятикласники»

Мета: формувати почуття гордості за свою належність до шкільної родини, сприяти адаптації школярів до умов навчання в основній школі, створити комфортні умови для розвитку творчих здібностей дітей, виховувати почуття колективізму, відповідальності, впевненості в своїх силах.

Дата проведення: 30 листопада 2012 року

Місце проведення: класна кімната

Учасники: учні 5-А класу.

Запрошені: учні старших класів, адміністрація школи, вчителі, батьки та рідні учнів.

Хід свята

І частина. Презентаційна

1 ведучий          Слухайте! Слухайте всі!

                          Наша промова готова.

                          Сьогодні в школі свято.

                          Про нас, п’ятикласників, слово!

2 ведучий          Запам’ятайте цей день!

                          Запам’ятайте цей час!

1 ведучий          Дорогі друзі! У нас сьогодні велике свято. Ми з вами всі розуміємо, що з 1 вересня 2012 року  розпочалася нова сторінка в нашому житті.

2 ведучий      Перша ланка шкільного життя позаду і тепер ми – п’ятикласники! У нас нові  вчителі, нова класна кімната, нові предмети – загалом вражень вистачає!

1 ведучий        Давайте сьогоднішній день вважати Днем народження нашого класу.

2 ведучий       А День народження – це завжди свято!

1 учень:          Дійсно, сьогодні у нас свято!

2 учень:              Однокласники, я не знаю

                           Чи ви помітили, чи ні

                           Зовсім дорослими ми стали

                           І самостійними людьми.

3 учень:              Дитинство не міняється у школі.

                           Єдина зміна – це, звичайно, ми.

                           А ми міняємось: хто швидко, хто поволі,

                             І вже стаєм дорослими людьми.

4 учень:              Життя школярів мінливе

                           Вирує у світлій оселі,

                           Воно і тривожне, й щасливе

                           У світ відчиняє нам двері.

5 учень:              Ми колись маленькими були,

                           А тепер уже у п’ятий перейшли.

                           І вже знають і дорослі, і малі,

                           Що навчають нас тут різні вчителі.

6 учень:              Ми обіцяєм вчитись справно,

                           Гав на уроках не ловить,

                           Поводитися чемно, гарно

                           І вчителів своїх любить.

7 учень:            Ми обіцяєм не лінитись,

                         Добросовісно трудитись,

                         Педагогів поважати

                         І оцінки гарні мати.

8 учень:            Доведем усім, що гідні

                         Ми носить звання людини.

                         Щоб завжди пишались нами

                         Україна, школа, мама.

9 учень:            Будем вчитись ми сумлінно,

                         І поводитись відмінно,

                         Щоб батьки могли радіти,

                         Що такі в них гарні діти.

10 учень:           Йти до школи не боюсь!

                         Що не вмію, то навчусь!

                         Вчитель в школі допоможе,

                         Він усе на світі може!

11 учень:           І рибалка, і футбол,

                         Вишивка і квіти…

                         Світ захоплень в нас – ого!

                         Ніде правду діти!

 12 учень:         Вірте нам! Ми не зламаєм

                         Ваших сподівань.

                         Гідно труднощі здолаєм

                         На шляху до знань!

1 ведучий:   А от про труднощі давайте поговоримо детальніше!

2 ведучий:   Нам, дорогі мої однокласники, доведеться витримати ряд випробувань, щоб довести свою готовність навчатися у 5 класі Пирятинського ліцею.

1 ведучий: Тож давайте покажемо, що ми – НАЙКРАЩІ!

2 ведучий: Про подальші події на нашому святі розкаже наш класний керівник.

Класний керівник: Ми зарані поділили наш клас на три команди. Зараз ці команди візьмуть участь у 11 конкурсах, за перемогу в кожному з них команда отримує певну літеру українського алфавіту. По завершенні всіх конкурсів команди повинні будуть скласти слово з використанням усіх літер, які вони виграли. Зараз я попрошу команди оголосити свої назви та імена капітанів.

ІІ частина. Випробувальна

1 конкурс. «Доповни прислів’я» перевірить ваше уміння орієнтуватися в українському фольклорі. Кожна команда отримує аркуш, на якому вказано лише початок або закінчення прислівя чи приказки. Вам слід дописати частинку, якої не вистачає. Завдання оцінюється в 3 бали + 1 бал за швидкість. На виконання завдання – 2 хв.

«Сім раз відмір, один раз відріж»

«Під лежачий камінь вода не тече»

«Добре там, де нас немає»

«Одна голова добре, а дві голови ще краще»

«Чим би дитина не гралася, аби не плакала»

«Тихіше їдеш – далі будеш»

2 конкурс «Чи знаєш ти своїх вчителів?». Зараз я по черзі кожній команді називатиму предмет, а ви мені у відповідь прізвище, ім’я та по батькові вчителя, що його викладає. Час на роздуми – 10 с. Кожна правильна відповідь – 1 бал.

1 команда

Світова л-ра – Скопич Світлана Юріївна

Математика – Філімонова Марія Олександрівна

Трудове навчання (дівчата) – Гречка Надія Григорівна

Російська мова – Любима Валентина Володимирівна

2 команда

Українська мова – Педь Світлана Володимирівна або Гуленко Людмила Миколаївна

Етика – Легоненко Світлана Миколаївна

Фіз-ра – Токарєва Наталія Федорівна

Природознавство – Левченко Віктор Олександрович

3 команда

Англ. Мова – Козін Ірина Вікторівна або Гудзь Світлана Сергіївна

Основи здоров’я – Гречка Надія Григорівна

Трудове навчання (хлопці) – Гуленко Ігор Олександрович

Історія – Ящик Олена Ігорівна

3 конкурс «Пантоміма». Зараз ви обираєте зі свої команди учасника, який володіє дуже образною мімікою і жестами, тобто вміє гарно показувати без слів. Учасник отримує слово, яке повинен показати вам, а ви відгадати. На відгадування дається 3 хв. Якщо команда не відгадує, свій варіант може сказати команда-суперник. Правильна відповідь – 2 бали.

Слова: собака, кіт, миша, мотоцикліст, учитель, лікар, мандарин, соняшникове насіння, торт.

4 конкурс «Математичний». Кожна команда отримує на аркуші паперу умову задачі, її потрібно розв’язати без скороченого запису, але з поясненням кожної дії та відповіддю. Правильно розв’язана задача – 4 бали + 1 бал за швидкість. На виконання завдання – 4 хв.

Задача: Івасик, Оксанка та їх батько з матірю зібрали разом 243 гриби. Мати зібрала 84 гриби, що на 27 грибів більше, ніж зібрав Івасик, а Оксана і батько зібрали грибів порівну. Скільки грибів зібрала Оксанка?

Розвязання:

  1. 84 – 27 = 57 (г.) зібрав Івасик
  2. 84+57= 141 (г.) зібрали мама та Івасик разом
  3. 243-141=102 (г.) зібрали батько та Оксанка разом
  4. 102:2=51 (г.) зібрала Оксанка

Відповідь: Оксанка зібрала 51 гриб.

5 конкурс «Здогадайся» допоможе перевірити ваші знання з природознавства. Зараз я буду читати вам загадки, а ви повинні їх відгадати. Команда, яка перша підніме руку, відповідає. Після неправильної відповіді право відгадки переходить до команди-суперника. Правильна відповідь – 1 бал.

Загадки:


  1. Дуга з’єднала береги,

Немов у казці, гожа.

А от дзвіночка до дуги

Ніхто вчепить не може.

(Веселка)

  1. Він родиться мовчки

І мовчки лежить.

Помре – зареве,

Без оглядки біжить.

(Сніг)

  1. Зранку всіх людей розбудить,

Гріє, пестить і голубить.

А на нього дивишся

І ненавмисно скривишся!

(Сонце)

  1. В небі камінці блищать.

Їх не 7 , не 100, не 5.

А як падають униз –

Бажання згадуй, не барись!

(Зірки)

        5.В сукні зеленій стою цілий рік:

           Сонечко світить, чи падає сніг.

Голок багато в ґадзівстві тримаю,

Тільки не шию і не вишиваю.

(Ялинка)

6.Зелений чуб, червоний бік,

Смачний із нього чавлять сік.

Ґадзині варять з ним борщі,

Росте в городі на кущі.

(Помідор)

7. По морю іде, а до берега дійде – відразу пропаде (Хвиля)

8. Два брати у воду дивляться та ніколи не зійдуться (Береги)

9.Живе без тіла, говорить без язика, ніхто його не бачить, але всі чують (ехо, луна)


6 конкурс «Встанови відповідність» визначить, наскільки добре ви вивчали укр. і зар. л-ри протягом 3 місяців. В конвертах ви отримаєте назви творів та імена письменників. Вам необхідно встановити відповідність. У першій колонці вказати номер автора, у другій – номер твору. Правильно виконане завдання – 3 бали + 1 бал за швидкість.

Ш. Перро «Червона шапочка»                      народ «Казка про жар-птицю і вовка»

Г.Х.Андерсен «Снігова королева»                І.Франко «Фарбований лис»

О.С.Пушкін «Руслан і Людмила»                 В.Симоненко «Цар Плаксій та Лоскотун»

7 конкурс «Інтелектуальний» дозволить визначити, як у вас справи з логікою. Кожна команда послідовно отримає 3 запитання. Час на роздуми 10 с на 1 запитання. Після неправильної відповіді хід переходить до наступної команди.

  1. Чи може страус назвати себе пташкою? (ні, він не говорить)
  2. Якою рукою краще розколочувати цукор в чаєві? (тією, в якій ложка)
  3. Що буде з білою хустинкою, якщо вона впаде у Чорне море? (намокне)
  4. Трійка коней пробігає 6 км. Скільки пробіг кожен кінь окремо? (6 км)
  5. Скільки місяців у році мають 28 днів? (усі)
  6. На столі горіли 5 свічок, 2 затушили. Скільки свічок залишилось? (2, бо інші згоріли)
  7. Яке колесо в машині не крутиться, коли вона повертає вліво? (запасне)
  8. Скільки яєць можна з’їсти на голодний шлунок? (одне)
  9. Хто під великим дощем не намочить волосся? (Лисий)

8 конкурс «Чи правда, що…» перевірить вашу інтуїцію. Я вам зачитую факт, а ви говорите вірите, чи ні. Правильна відповідь 1 бал.

  1. Восьминіг від страху становиться білим. (так)
  2. На світі є рослини-комахожери, а чи є рослини-людожери? (ні)
  3. Верблюди зберігають запаси води в горбах (ні, в горбах у них жир)
  4. Блакитні троянди ростуть тільки в Китаї (ні, таких немає ніде)
  5. У крокодилів жир зеленого кольору (так)
  6. Сови не можуть повертати очима (так)
  7. Слон, зустрічаючись із незнайомим слоном, кладе йому хобот в рот, щоб привітатися. (так)
  8. Вранці ви вищі зростом, ніж увечері (так)
  9. Миші, коли виростають, стають крисами (ні, це різні види)

ІІІ частина. Урочиста

Журі підбиває підсумки і роздає останні літери. Школярі роблять спроби скласти слово, але в них нічого не виходить.

Класний керівник: Оскільки ви – клас, то, можливо, спробуєте разом скласти слово. (В учнів має вийти слово «п’ятикласник».)

Класний керівник: Сьогодні ви зрозуміли, що тільки РАЗОМ можна здолати всі труднощі і випробування. Ви гідно з ними справилися і отримуєте посвідчення п’ятикласників. Наше свято закінчилось. До нових зустрічей!!!

 

 

 

ДИДАКТИЧНІ МАТЕРІАЛИ

Кожне правильне прислівя – 0,5 бала

«Сім раз відмір, один раз відріж»

«Під лежачий камінь вода не тече»

«Добре там, де нас немає»

«Одна голова добре, а дві голови ще краще»

«Чим би дитина не гралася, аби не плакала»

«Тихіше їдеш – далі будеш»

 

 

«Сім раз відмір, ___________________________________________________»

«Під лежачий камінь _______________________________________________»

«Добре там, _______________________________________»

«_____________________________________, а дві голови ще краще»

«Чим би дитина не гралася,_______________________________»

«________________________________ – далі будеш»

 

 

«Сім раз відмір, ___________________________________________________»

«Під лежачий камінь _______________________________________________»

«Добре там, _______________________________________»

«_____________________________________, а дві голови ще краще»

«Чим би дитина не гралася,_______________________________»

«________________________________ – далі будеш»

 

 

«Сім раз відмір, ___________________________________________________»

«Під лежачий камінь _______________________________________________»

«Добре там, _______________________________________»

«_____________________________________, а дві голови ще краще»

«Чим би дитина не гралася,_______________________________»

«________________________________ – далі будеш»

 

Правильна відповідь – 1 бал

1 команда

Світова л-ра – Скопич Світлана Юріївна

Математика – Філімонова Марія Олександрівна

Трудове навчання (дівчата) – Гречка Надія Григорівна

Російська мова – Любима Валентина Володимирівна

2 команда

Українська мова – Педь Світлана Володимирівна або Гуленко Людмила Миколаївна

Етика – Легоненко Світлана Миколаївна

Фіз-ра – Токарєва Наталія Федорівна

Природознавство – Левченко Віктор Олександрович

3 команда

Англ. Мова – Козін Ірина Вікторівна або Гудзь Світлана Сергіївна

Основи здоров’я – Гречка Надія Григорівна

Трудове навчання (хлопці) – Гуленко Ігор Олександрович

Історія – Ящик Олена Ігорівна

 

 

Собака

 

Кіт

Миша

Шофер

 

Учитель

Лікар

Мандарин

 

Соняшникове насіння

Торт

 

 

 

 

Кожна правильна дія – 1 бал.

Задача: Івасик, Оксанка та їх батько з матірю зібрали разом 243 гриби. Мати зібрала 84 гриби, що на 27 грибів більше, ніж зібрав Івасик, а Оксана і батько зібрали грибів порівну. Скільки грибів зібрала Оксанка?

Розвязання:

  1. 84 – 27 = 57 (г.) зібрав Івасик
  2. 84+57= 141 (г.) зібрали мама та Івасик разом
  3. 243-141=102 (г.) зібрали батько та Оксанка разом
  4. 102:2=51 (г.) зібрала Оксанка

Відповідь: Оксанка зібрала 51 гриб.

 

Задача: Івасик, Оксанка та їх батько з матірю зібрали разом 243 гриби. Мати зібрала 84 гриби, що на 27 грибів більше, ніж зібрав Івасик, а Оксана і батько зібрали грибів порівну. Скільки грибів зібрала Оксанка?

 

 

 

 

 

 

 

Задача: Івасик, Оксанка та їх батько з матірю зібрали разом 243 гриби. Мати зібрала 84 гриби, що на 27 грибів більше, ніж зібрав Івасик, а Оксана і батько зібрали грибів порівну. Скільки грибів зібрала Оксанка?

 

 

 

 

 

 

 

Задача: Івасик, Оксанка та їх батько з матірю зібрали разом 243 гриби. Мати зібрала 84 гриби, що на 27 грибів більше, ніж зібрав Івасик, а Оксана і батько зібрали грибів порівну. Скільки грибів зібрала Оксанка?

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Ш. Перро

1.»Снігова королева»

2.Г.Х.Андерсен

2.»Цар Плаксій та Лоскотун»

3. О.С.Пушкін

3.»Фарбований лис»

4.І.Франко

4.»Руслан і Людмила»

5.В.Симоненко

5.казка Про жар-птицю і вовка

6.народ

6.»Червона шапочка»

 

 

1.Ш. Перро

1.»Снігова королева»

2.Г.Х.Андерсен

2. »Цар Плаксій та Лоскотун»

3. О.С.Пушкін

3. »Фарбований лис»

4.І.Франко

4.»Руслан і Людмила»

5.В.Симоненко

5.казка Про жар-птицю і вовка

6. народ

6.»Червона шапочка»

 

 

1.Ш. Перро

1.»Снігова королева»

2.Г.Х.Андерсен

2. »Цар Плаксій та Лоскотун»

3. О.С.Пушкін

3. »Фарбований лис»

4.І.Франко

4.»Руслан і Людмила»

5.В.Симоненко

5.казка Про жар-птицю і вовка

6.народ

6.»Червона шапочка»

 

Автор

Твір

 

Автор

Твір

 

Автор

Твір

 

Автор

Твір

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

5

 

П

П

П

Я

Я

Я

Т

Т

Т

И

И

И

К

К

К

Л

Л

Л

А

А

А

С

С

С

Н

Н

Н

И

И

И

К

К

К

 

 

 

 

 

Назва конкурсу

«Нон-стоп»

«Віннери»

«220 ВОЛЬТ»

Представлення

 

 

 

Доповни прислівя

 

 

 

Чи знаєш ти своїх вчителів?

 

 

 

Пантоміма

 

 

 

Математичний

 

 

 

Здогадайся

 

 

 

Встанови відповідність

 

 

 

Інтелектуальний

 

 

 

Чи знаєш ти, що…

 

 

 

 

Назва конкурсу

«Нон-стоп»

«Віннери»

«220 ВОЛЬТ»

Представлення

 

 

 

Доповни прислівя

 

 

 

Чи знаєш ти своїх вчителів?

 

 

 

Пантоміма

 

 

 

Математичний

 

 

 

Здогадайся

 

 

 

Встанови відповідність

 

 

 

Інтелектуальний

 

 

 

Чи знаєш ти, що…

 

 

 

 

Назва конкурсу

«Нон-стоп»

«Віннери»

«220 ВОЛЬТ»

Представлення

 

 

 

Доповни прислівя

 

 

 

Чи знаєш ти своїх вчителів?

 

 

 

Пантоміма

 

 

 

Математичний

 

 

 

Здогадайся

 

 

 

Встанови відповідність

 

 

 

Інтелектуальний

 

 

 

Чи знаєш ти, що…

 

 

 

 

docx
Додано
10 липня 2018
Переглядів
748
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку