Сценарій виховного заходу "Посвята в п’ятикласники"

Про матеріал

Посвята в п'ятикласники. Ось і сьогодні у велику шкільну родину середньої та старшої школи вливається ще один колектив – тепер уже учнів 5 класу. Саме колектив, бо ці діти дружні, завзяті та працьовиті. Я вірю, що в цих дітей попереду ще багато славних звершень, перемог і здобутків. А ми, вчителі, разом з батьками, рідними та друзями-школярами маємо в цьому допомогти, бо і самі колись бути п'ятикласниками. Тож зустрічайте!

Перегляд файлу

Посвята в п’ятикласники

Ведучий 1. Вітаю вас, дорогі учні, шановні батьки, вчителі, гості та просто друзі нашого класу! Сьогодні ми зібралися, щоб відзначити урочисту подію посвяти наших дітей в п’ятикласники. В житті кожної людини бувають важливі переломні моменти, які символізують перехід до нової, більш високої якості, відповідальності, зрілості.

Ведучий 2. Ось і сьогодні у велику шкільну родину середньої та старшої школи вливається ще один колектив – тепер уже учнів 5 класу. Саме колектив, бо ці діти дружні, завзяті та працьовиті. Я вірю, що в цих дітей попереду ще багато славних звершень, перемог і здобутків. А ми, вчителі, разом з батьками, рідними та друзями-школярами маємо в цьому допомогти, бо і самі колись бути п’ятикласниками. Тож зустрічайте! 

Під музичний супровід  і оплески глядачів по черзі заходять п’ятикласники. Ведучі представляють кожного з п’ятикласників.

Синьоока щира українка, врівноважена старанна ГНАТЮК ВЕРОНІКА

Рухливий навіть нестримний, комунікабельний ДРАЧ МАКСИМ

Дружелюбна, працьовита, відповідальна ЗАГОРОДНЯ ДАРІЯ

Душа і совість класу, доброзичлива, справедлива КАРПИНА ІРИНА

Дружелюбний, стриманий, вдумливий КВАШУК МАКСИМ

Запальна, дружелюбна, відкрита до спілкування КИСІЛЬ АННА

Душа класу, гарна, щира, відкрита до спілкування КОМАР ЮЛІАНА

Спокійний, врівноважений, трудолюбивий КРИЧКІВСЬКИЙ РОМАН

Спокійна, скромна, дружелюбна, працьовита КУБАШІВСЬКА АНАСТАСІЯ

Вдумлива, працьовита, відповідальна, справедлива. МАГДИЧ ВІКТОРІЯ

Нестримний, винахідливий та комунікабельний ПАЛАШИНСЬКИЙ ВЛАДИСЛАВ

Відповідальний, культурний, здібний РЕМЕШІВСЬКИЙ ДАНИЛО

Швидкий,кмітливий, винахідливий ШИМАНСЬКИЙ РУСЛАН

Дружелюбний, відплвідальний, працьовитий ЯКУБІВСЬКИЙ РОМАН

ВІРШІ ПЯТИКЛАСНИКІВ

1.  Ми – веселі і щасливі! Є нам чим пишатися! Бо збулася наша мрія –В п’ятому навчатися!

                                                                                                                                          (Палашинський)

2.  Дитинство не міняється у школі.Єдина зміна – це, звичайно, ми.А ми міняємось: хто швидко, хто поволі,І вже стаєм дорослими людьми.                                                                                 (Карпина)

3.  Перша вчителька! Це Ви  Нам шлях до знань відкрили. Ми щиро вдячні Вам за те, Що пестили й любили!                                                                                                                                        (Квашук)

4.   Рідна школо! Ти даєш  Нашим мріям крила.  Родина, друзі, вчителі –  Ось в чому наша сила!

                                                                                                                                                     (Гнатюк)

5.  Ми сильні, спритні і швидкі  І живемо – не тужимо!  В серцях у нас здоров'я дух,

Бо ми із спортом дружимо!                                                                                               (Якубівський)

 6.  Рідна школа нас навчила  Старших поважати.  Шанувати вчителів, Малих не ображати!   (Кисіль)

7.   Хоч ми і на ликом шиті,  Обіцяєм добре вчитись.  Щоб раділи нам батьки, І директор й вчителі. (Шиманський)

8.  Будем вчитись ми сумлінно,  І поводитись відмінно,  Щоб батьки могли радіти, Що такі в них гарні діти    (Ремешівський)

 9.  Вірте нам! Ми не зламаєм  Ваших сподівань. Гідно труднощі здолаєм На шляху до знань! (Комар)

10. Ми обіцяєм вчитись справно, Гав на уроках не ловить, Поводитися чемно, гарно

І вчителів своїх любить.   (Кричківський)

11. Ми обіцяєм не лінитись,  Добросовісно трудитись,  Педагогів поважати  І оцінки гарні мати.  

   (Кубашівська)

12.   Гратися з товаришами  І дружити з малювами  Бути другом не зрадливим  Клас за тебе, ти – за клас   (Загородня) 

  13.Йти до школи не боюсь!  Що не вмію, то навчусь!  Вчитель в школі допоможе, Він усе на світі може!   (Драч)

 14. Перед нами всі шляхи відкриті, Всі дороги попереду нас. Ми колись станем знамениті, Але поки що ми тільки 5-й клас   (Магдич)

Пісня пятикласників

Нагружать все більше нас     Почали у школі

В класі пятому тепер             Важко як ніколи

Педагоги задають                  Надскладні задачі

Репетитори і ті                       Над задачей плачуть

 

Приспів:  Що ж це далі буде?    Що ж це далі буде?    Що ж це далі буде?  Ой – ой – ой!

 

А у нас стряслась біда                Пишемо твір знову

Навіть сам Сковорода                Не писав такого

О дванадцятьй йдем спать         Сил нема роздітись

Ось би враз дорослим стать       Ой важке дитинство

 

Приспів: Ой важке дитинство!  Ой важке дитинство!   Ой важке дитинство! Ой – ой – ой!

 

Вчитель: Відтепер ви, учні, почнете штурмувати II ступінь освіти. І сьогодні, при батьках ви будете посвячені в 5-класники. Та для того, щоб стати 5-класниками вам необхідно успішно здолати декілька перепон. Спочатку обєднаємось у команди яу у телешоц «Хто зверху?»

Перепона № 1  «Єралаш»
Слова:
– куінлика (канікули);    -  чльивет (вчитель)
– руко (урок);                  -  нощдинек (щоденник)
– акбтіен (кабінет);         - латняпискик  (пятикласник)

– рапвере (перерва);       - цонкіа (оцінка)
– апрат (парта);
– ошкад (дошка)

 

Наступна Перепона № 2       Урок математики

1.З якою швидкістю повина бігти собака, щоб не чути дзвін сковорідки, привязаної до її хвоста? Якщо врахувати, що швидкість звуку сковороди невідома.   (собака повина стояти)

2. Скільки буде 2+2 * 2  (6 спочатку множимо)

3.В одній руці хлопчик ніс 1 кг заліза, а в іншій стільки ж пуху. Що важче нести? (однаково)

4.Один оберт навколо Землі супутник робить за 1 годину 40 хвилин, а другий за 100 хвилин. Як таке можливо?

5.У семи братів по сестрі. Скільки всього сестер?  (одна)

6.На столі лежали три редиски і чотирои яблука. Дитина взяла зі столу одне яблуко. Скільки фруктів залишилось лежати на столі?  (три)

Молодці! 

А зараз  «Фізкультхвилинка»

  Вам потрібно вишукуватися в колону, але в певному порядку.

1)     По зростанню: від найвищого до найнижчого;

2)     В алфавітному порядку (за першою буквою імені);

3)     За кольором волосся (від світлих до темних)

Наступна Перепона № 3      Наступний урок  - українська мова

На цьому уроці вам потрібно доповнити речення певними частинами мови.

Хлопчикам потрібно згадати якомога більше дієслів і доповнити ними наступне речення

Коли я приходжу до школи, я повинен…

Дівчаткам потрібно доповнити речення прикметниками  Коли я вранці йду до школи, я така …

Ведучий 1. Зазвичай на свято приходять телеграми з вітаннями. І наше свято не вийняток

(учні дістають зі скриньки телеграми і зачитують їх)

№1 Учні! Наполегливо гризіть граніт науки. Ми завжди з вами! 

                                                                                  Стоматологічний кабінет

№2 Шановні вчителі та учні! Навчання – світло, але не забувайте вимикати йогто коли йдете додому! 

                                                                                     РЕС

№3 Учні,закривайте крани не капайте на мізки вчителям.

                                                                                    Водоканал

№4 Шановні учні не псуйте кров учителям

                                                                               Союз донорів

№5 Молоді вчителі, якщо не впевнені у власних силах – не обганяйте пятикласників дорогою в їдальню                                                                   ГАІ

№6 Діти. Бережіть хлібні вироби! Не вішайте лапшу на вуха вчителям! 

                                                                               Хлібокомбінат

№7 Батьки! Винагороджуйте своїх дітей за успіхи!

                                                          Комітет по призначенню Нобелівських премій

Наступна Перепона № 4      За словесним портретом відгадайте вчителів

Портрет 1. Чоловік. Рухливий. Надає перевагу спортивному одягу. Улюблений вид спорту – футбол 

(Сергій Олександрович)

Портрет 2. Жінка. Має строгий вигляд. Керує всіма в школі. (директор Тамара Степанівна)

Портрет 3Полюбляє розмовляти іноземною мовою, гарно співає. Працює не тільки вчителем. (Ганна Степанівна)

Портрет 4. Жінка. Весела і заклопотана. Має кабінет на першому поверсі. Полюбляє ппроводити лінійки. (Наталя Анатоліївна)

Портрет 5. Чоловік. Любить тварин.  Доглядає за шкільним живим куточком (Богатов Віктор Олексійович)

Портрет 6. Чоловік. Любить подорожі в часі знає призвища всіх гетьманів та президентів  України (Юрій Васильович)

Портрет 7. Жінка. Вміє без помилок підписати зошити.  Чудово декламує вірші (Оксана Вікторівна)

Портрет 8. Жінка. Читає Шекспіра в оригіналі. Прекрасно малює навіть з закритими очима. (Валентина Степанівна)

Наступна Перепона № 5    Кругла повітряна куля невеликого розміру схожа на голову. Правда, для повної схожості з головою ще не вистачає очей, вух, носа, губ і так далі. Спробуйте вирізати з паперу ті «частини  обличчя», яких не вистачає і наклеїти їх на повітряну кулю. В результаті проста повітряна куля найчарівнішим чином може перетворитися на голову класного керівника.

Вчитель: В нашому класі дивовижні, незвичайні, чудові діти. Тому пропоную створити «Книгу рекордів класу», де ми будемо демонструвати найкращі якості наших учнів, неординарних випадків, показ найвищих досягнень і рекордів в шкільному житті. Оголошуються номінації: «Ходяча дванадцята» – за найбільшу кількість «12 балів» в класному журналі; «Завзятий відвідувач» – за найменшу кількість пропусків занять; «Найдисциплінованіший» – за найменшу кількість зауважень у щоденнику, або їх відсутність; «Чистюля» – за найвищу середню оцінку за чергування в класі протягом року; «Найпрудкіший» – за результатами шкільного кросу; «Найдовша коса класу»;  «Ваша високість»;      інші номінації ви можете запропонувати самі.

Отже, ви добре здолали всі перепони, довели, що ви гідні носити звання п'ятикласника. Ви стаєте на сходинку II ступеня освіти. Тому прошу вас дати урочисту клятву, після якої вас дійсно можна буде вважати п'ятикласниками.

1-й учень. Однокласники, станьте струнко!    Клятви слова промовляйте лунко!

2-й учень.  Клянемося, що знанням будем сили віддавати. Щоб гідними людьми України-неньки стати! 

Всі:             Клянемося!

3-й учень: Будемо вчитись ми на «відмінно» –   Вашим випускникам прийшла достойна зміна.

4-й учень: Свою школу ми дуже любимо  її добре ім'я і честь, клянемося, що не загубимо!

Всі:             Клянемося!

5-й учень: Давайте у мирі та злагоді жити. Друзями, батьками, вчителями дорожити!

6-й учень: Клянемося ми, і повторимо не раз. Що ледарям й нахабам не місце серед нас!

7-й учень: Ми вам обіцяємо завжди  Жити по законам доброти.

8-й учень: Ми дуже пишаємось. Що п'ятикласниками тепер називаємось!

9-й учень: У дошки стояти, як кращий воротар, не пропускаючи повз вуха жодного питання, навіть самого важкого й каверзного. (КЛЯНЕМОСЯ)

10-й учень:. Не доводити вчителів до температури кипіння-100 градусів . (КЛЯНЕМОСЯ)

11-й учень: Бути швидким і стрімким, але не перевищувати швидкість 60км\год при пересуванні по шкільних коридорах! (КЛЯНЕМОСЯ)

12-й учень: Витягати із учителів не жили, вичавлювати не піт, а міцні й точні знання й навички.(КЛЯНЕМОСЯ)

13-й учень: Плавати на "добре" і "відмінно" у морі знань, поринаючи до самої глибини.(КЛЯНЕМОСЯ)

14-й учень:  Бути гідними своїх учителів! Клянемося! Клянемося! Клянемося!

Вчитель: Зараз хочу надати слово тим, без чиєї допомоги не може обійтися жоден учень. Батькам наших пятикласників. ОБІЦЯНКА

Вчитель: Ще раз привітаємо наших п’ятикласників із сьогоднішнім святом і вручити їм посвідчення – памятку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 клас (1-3 завдання оцінюються по 3 бали; 4,5 - по 7 балів)

 

1. З наведених слів виберіть фізичні величини: 1 - рух; 2 - довжина; 3 - зупинка автомобіля; 4 - нагрівання води; 5 - кипіння води; 6 - площа; 7 - температура.

Рішення:

 

2. Щоб визначити радіус дротини, на олівець намотали 30 витків дроту, які зайняли частину олівця довжиною 30 мм. Який радіус дроту?

 A: 0,1 мм; Б: 0,5 мм; В: 1 мм; Г: 2 мм; Д: 4 мм.

Рішення:

 

3. На палубі судна є прямокутна площадка розмірами 10 х 15 м. Скільки контейнерів може розміститися на цій площин, якщо контейнер являє собою куб з довжиною 2 м?

A: 35; Б: 25; В: 15; Г: 5.

Рішення:

 

4. Учень опустив у мензурку 50 канцелярських скріпок (дивись малюнок). Визначте ціну поділки мензурки і юб'єм однієї скріпки.

Рішення:

 

5. Для захисту залізо покривають цинком з розрахунку 4 г на 100 см2. Яка товщина шару цинку, густина якого 7100 кг/м3.

Рішення:

 

8 клас (1-3 завдання оцінюються по 3 бали; 4,5 - по 7 балів)

 

1. У хокеї захисників вибирають масивнішими, а нападаючих - легших, спритніших. Це пов'язано з явищем ...

 А: лінійного розширення; Б: тяжіння; В: інерції; Г: об'ємного розширення.

Рішення:

 

2. Тіло масою 0,8 кг плаває на поверхні рідини. Об'єм витісненої рідини становить 1/4 об'єму тіла. Яке значення Архімедової сили і куди вона напрямлена?

 A: 6 Н, вверх; Б: 10 Н, вверх; В: 2Н вниз; Г: 2 Н, вверх; Д: 8 Н, вверх.

Рішення:

 

3. Автомобіль 3 км рухався зі швидкістю 40 км/год і потім ще 3 км - зі швидкістю 60 км/год. Яка середня швидкість руху автомобіля на цьоиу шляху?

Рішення:

 

4. Посудину об'ємом 20 л наповнили рідиною. Що це за рідина, якщо її вага дорівнює 160 Н?

Рішення:

 

5. Частково заповнені водою три сполучені посудини мають форму циліндрів з площами перерізу S1 = 100 см2, S2 = 200 см2, S3 = 300 см2 і стоять вертикально. У перший циліндр наливають 900 грамів масла густиною 0,9 г/см3, у другий наливають 400 грамів масла густиною 0,8 г/см3. Зробіть малюнок і визначте на скільки підніметься рівень води у третьому циліндрі. Рідина з циліндрів через край не виливається.

Рішення:

 

9 клас (1-3 завдання оцінюються по 5 балів; 4,5 - по 7 балів)

 

1. У посудині з водою плаває миска. Щоб рівень води в посудині піднявся вище, цеглину потрібно покласти ...

 А: в миску; Б: у воду; В: однаково.

 Чому?

Рішення:

 

2. Дві однакові кульки заряджені однойменними зарядами відповідно 4,5·10-9 Кл і 1,5·10-9 Кл. На якій кульці більше електронів і у скільки разів? Який заряд буде на кульках, якщо їх з'єднати металевим провідником?

Рішення:

 

3. Внаслідок випаровування матеріалу з поверхні нитки розжарювання електролампи нитка з часом стає тоншою. Як це впливає на потужність, що споживає лампа?

 Потужність ...

 А: зростає; Б: зменшується; В: не змінюється.

Рішення:

 

4. Двигун внутрішнього згорання має ККД 20 % і розвиває потужність 38,8 кВт. Визначити кількість гасу, що згоряє в циліндрах двигуна за 1 годину.

Рішення:

 

5. Електроплитка має три спіралі з опором 120 Ом кожна, які з'єднані паралельно одна до одної. Плитка вмикається в мережу послідовно з резистором, опір якого 20 Ом. Як зміниться час, необхідний для нагрівання на цій плитці чайника з водою до кипіння, якщо одна із спіралей перегорить?

Рішення:

 

 

 

 

docx
Додано
20 серпня 2018
Переглядів
1068
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку