18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Сценарій виховного заходу "У гості до Комп`ютера"

Про матеріал
Позакласний виховний захід, який має на меті поглибити знання учнів з інформатики, розвивати інтелектуальні і творчі здібності, інтерес до вивченого предмету, інформаційну культуру і вміння працювати в команді.
Перегляд файлу

Сценарій позакласного виховного заходу

для учнів 2 класу

на тему

 

«У гості до Комп'ютера»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета:  поглиблювати знання учнів з інформатики; розвивати інтелектуальні й творчі здібності дітей, інтерес до вивчення предмету, наполегливість та самостійність; виховувати почуття відповідальності, вміння працювати у команді,  інформаційну культуру.

 

Обладнання: комп’ютери, таблички «Відповідь готова», квитки з назвами команд, файли «Правила безпечної роботи за комп’ютером», «Інформаційні процеси», «Комп’ютерні пристрої», «Прислів’я і приказки програмістів», «Грибочок», «Повідомлення», пазли «Пристрої ПК», протокол гри, грамоти.

 

 

Хід заходу

Ведучий. Доброго дня, шановні друзі!

Минають дні, минають роки,

Прогрес крокує повсякчас,

І от новинки вже науки

Прийшли до школи і до нас.

Просторий клас, а в нім – машини,

І кожен хоче з вас пізнати

Світ, що несе в собі таїни,

Ваш розум прагне розгадати.

 

Сьогодні ми разом з вами вирушимо в захопливу подорож «У гості до Комп’ютера». А допомагатимуть вам у подорожі ваші знання та вміння.

То ж не барімося, до діла,

І зараз конкурс проведемо,

Та інформатиків умілих

Ми з-поміж вас тут віднайдемо.

 


Команд у нас буде 2, а їх учасників визначимо за квитками, які ви зараз отримаєте.

За перший стіл сідають учні, на чиїх квитках напис «Спритні мишки»,
за другий – «Швидкі клавіші».

Спостерігати за вашим просуванням по маршруту буде наше вельмишановне журі (представлення складу журі).

Перед початком кожної мандрівки учасників ознайомлюють із правилами, от і ми з вами за допомогою карток «Правила безпечної роботи за комп’ютером» пригадаємо їх.

C:\Users\Oksana\Desktop\Файли для заходу\506444750.jpg

Ну все, до мандрівки ми готові, тому починаємо.

І конкурс «Знайди слова»

Наша подорож розпочинається з вулиці Інформаційної  і, йдучи по ній, ми перевіримо ваші знання про те, що можна робити з інформацією.

У поданих квадратах знайдіть назви чотирьох інформаційних процесів, назва кожного оцінюється 1 балом. Максимальна кількість балів – 4.

Робота з файлом «Інформаційні процеси»


C:\Users\Oksana\Desktop\Експорт з пдф\Інформаційні процеси_Page1.jpg          C:\Users\Oksana\Desktop\Експорт з пдф\Інформаційні процеси_Page2.jpg

Дізнаємося оцінки за перший конкурс.

 

ІІ конкурс «Відгадай загадку»

Наш подальший маршрут проляже через вулицю Комп’ютерних пристроїв. А пригадати, що саме до них належить, нам допоможуть загадки.

Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Команда, що знає відповідь піднімає табличку «Відповідь готова».

Файл «Комп’ютерні пристрої»

  1. Кілобайти, гігабайти,

Папки, файли, блоги, сайти…

Знань чимало різних має,

Увесь світ про нього знає.

Може він порахувати,

Може він пісні співати,

Малювати і писати,

 Помилки перевіряти.

Може він листа прийняти,

З другом швидко нас зв’язати,

Він багато чого може

І завжди нам допоможе! (Комп’ютер )

  1. Має хвостик, очі-кнопки,

Не боїться кішки!

Під долонею працює

Вправна сіра …(мишка).

  1. В блоці цім живе процесор,

Помічник він - не агресор.

В ньому щось гуде, співає,

Одним оком нам моргає.

Головний він недаремно,

А зовуть його …(системним).

  1. Він покаже все на світі,

Що малюють, пишуть діти,

Грають що і як співають,

І листи як відправляють.

Все що є відображає,

Без нього ПК немає. (Монітор)

  1. Лежить собі біля екрана,

Буквам-цифрам вона мама,

Продумана в неї структура.

Що це є? (Клавіатура)

  1. Ось я кнопку натискаю

І папір вже заправляю.

Він друкує безупинно

Нам і тексти, і картини.

А швидкий, неначе спринтер,

Відгадайте, хто це? (Принтер)

  1. Ця всесвітня мережа

Скільки знає – просто жах!

З нею вчись ти працювати

Теж багато будеш знати.(Інтернет)

  1. Хто хоче щось запам’ятати,

В блокнот все мусить записати.

Комп'ютер теж немов блокнот –

Не має з пам'яттю турбот.

А як називають комп'ютер-блокнот? (Ноутбук)

  1. Промені і сонця коло

Намалюємо ми скоро.

Творчий маю я характер,

Бо графічний я…(редактор).

  1. І комп’ютери, буває,

Між собою розмовляють.

А для цього їм потрібна

Річ відома не усім…

Ну а мову ми ведемо

Про зв'язок через…(модем).

 

Журі оголошує результати другого конкурсу.

 

Фізкультхвилинка

У дорозі всі стомились,

Адже добре потрудились.

Тож давайте для розрядки

Трішки зробимо зарядки.

Руки — вгору, руки — вниз,

На сусіда подивись.

Руки — вгору, руки — в боки,

І зроби чотири кроки.

Раз — присіли, два — і встали,

Пострибали, пострибали.

До комп'ютерів сідаймо,

У дорогу вирушаймо.

 

ІІІ конкурс «Згадай прислів'я і приказки»


Перед нами – вулиця Кмітлива. Щоб її пройти, потрібно ознайомитися з прислів’ями і приказками програмістів і пригадати, як вони звучать в оригіналі.

За правильно відгадане прислів’я чи приказку – 1 бал.

 

Файл  «Прислів’я і приказки програмістів»

 

Дарованому комп'ютеру в системний блок не зазирають.

(Дарованому коню в зуби не дивляться.)

Всякий кабель своє гніздо любить.

(Всяка птиця своє гніздо любить.)

Що з Кошика видалено, те пропало.

(Що з воза впало, те пропало.)

Вірусів боятися — в Інтернет не ходити.

(Вовків боятися — в ліс не ходити.)

Оголошення підсумків конкурсу.

 

ІV конкурс «Малюнок»

Ми на вулиці Художників. Тут на узбіччі ростуть гриби. Через туман їх видно погано, допоможіть грибам стати більш помітними, домалювавши їх та розфарбувавши.

 Максимальна оцінка за малюнок – 5 балів.

Файл «Грибочок»

C:\Users\Oksana\Desktop\Файли для заходу\Грибочок.jpg

 

Оцінки журі за конкурс.

Вправи для зняття втоми з очей

C:\Users\Oksana\Desktop\Файли для заходу\1429562556.jpg

V конкурс «Склади пазли»

Щоб пройти вулицею Спритною, потрібно скласти онлайн (сервіс www.jigsawplanet.com ) 2 пазли з зображенням пристроїв комп'ютера.

C:\Users\Oksana\Desktop\Файли для заходу\Пазл миша.jpg  C:\Users\Oksana\Desktop\Файли для заходу\Пазл ноутбука.jpg

Максимальна кількість балів за конкурс – 2.

Журі оголошує результати п’ятого конкурсу.

 

VІ конкурс «Оціни повідомлення»

Нарешті ми на вулиці Уважній, де проживає наш друг Комп’ютер, але щоб зустрітися з ним потрібно виконати ще одне завдання, визначивши які повідомлення правдиві, а які - ні.

За правильну відповідь команда отримує 1 бал.

Файл «Повідомлення»

1 жовтня – День знань.

Рік має 12 місяців.

Найближчий шлях до школи – завжди безпечний.

Синичка і горобець – перелітні птахи.

Дорожня розмітка допомагає регулювати рух транспорту і пішоходів.

Лисиця – свійська тварина.

У травні облітає листя з дерев.

Яблука ростуть на яблуні.

Навесні птахи повертаються з теплих країв.

Вовк  живе в дуплі.

 

Оголошення результатів конкурсу і підведення підсумків гри.

От і підійшла до завершення наша подорож і ви нарешті можете зустрітися з Комп’ютером, який візьме участь в нагородженні.

 

Комп’ютер. Вітаю, друзі! Мені дуже приємно, що дорогою до мене ви подолали стільки перешкод. Я переконався, що серед вас є дуже багато знавців і любителів інформатики. У майбутньому ви будете лише поглиблювати знання про комп’ютерні науки,  і в моєму місті з’являтимуться нові і нові вулиці. Отже, бажаю команді-переможниці і надалі старанно вчитися, а команді, які сьогодні набрала менше балів, раджу не розчаровуватися, а докладати більше зусиль.

 

Нагородження.

ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Гуменна Оксана
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Сценарії
Додано
31 березня 2020
Переглядів
406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку