Сценарій виховногоз заходу до Дня вчителя

Про матеріал
Цікавий гумористичний сценарій для привітання педагогів з професійним святом.
Перегляд файлу

Сценарій до Дня вчителя

(Фонограма) Голос за сценою.  Якщо люди самі не вміють літати, нехай научать літати своїх дітей. Літати високо, далеко, красиво. І настане час, коли діти розкриють крила і полетять. Нехай дорослі просто підуть за дітьми, щоб оберігати їх від падіння. І тоді вийде, що вони теж летять…

Учити літати…

Учити мріяти…

Учити творити…

Це призначення педагога!

 

Ведучий.  Доброго дня, шановні гості, дорогі наші вчителі! У прекрасну пору року приходить до нас освітянське свято. Це час, коли шелестить золотим листям осінь і приносить нам свої щедрі дари.

Ведуча. Сонце стає лагідним і бажаним, небо – синім і глибоким. Усі фарби стають насиченими і теплими. Усе це лише підкреслює, як ми любимо Вас, дорогі вчителі. Для вас – ці теплі осінні акорди.

Пісня (…..)

Ведучий: Ми так вдячні вам за турботу про нас, учнів.

Ведуча: Так хочеться подарувати вам долі світлої.

Ведучий: Ангела – спасителя.

Ведуча: Мрії блакитної.

Ведучий: Надії на краще.

Ведуча: Любові неземної.

Ведучий: Краси золотої.

Ведуча: Та багато побажань і сердечних вітань.

Ведучий: Тож прийміть їх у свою адресу.

 

Ведуча. Вам, шановні вчителі!

Ведучий  Вам, дорогі порадники і наставники!

Разом.  Ми присвячуємо це свято!

 

 

Хід засідання

(на фоні музики звучить голос за кадром)

Голос за кадром: Для декого вчитель – це просто професія, а для декого жахлива залежність і сенс життя.

Під музику виходять 3 учасники і займають стільці на сцені.

Виходить психолог.

(Валентина Олександрівна) Психолог: Всім доброго дня! Ми вітаємо вас на засіданні Клубу анонімних вчителів. (звертається до вчителів) Вас всіх об’єднує той факт, що ви ні хвилини не можете жити без школи, без шкільних турбот і проблем.   Кожен з вас має свою історію залежності. Сьогодні у нас надзвичайна подія – сьогодні у нас новенька. Давайте підтримаємо її і вислухаємо.

Психолог підходить до Вчителя 1, Вчитель 1 встає (Гаврилюк Наталя Андріїївна)

Вчитель 1: Привіт. Мене звати Наталка.

Всі: Привіт, Наталко!

(Вчитель 1 соромиться і довго не може почати розповідь)

Психолог: Починайте. Все добре! Тут вас всі зрозуміють!

Вчитель 1: Мені трохи соромно про це говорити

Психолог: Сміливіше! Вас тут всі підтримають!

Вчитель 1 співає

НА МОТИВ ПІСНІ «ЗАКОХАВСЯ» Р. СКОРПІОНА

З розуму мене звели

Всі ці роки у школі.

Діти без мами росли –

Не було мене вдома ніколи.

То якась педрада, то знову нарада!

ПРИСПІВ:

Ось така доля наша –

Школа зранку і до ночі,

Учні такі ледачі,

До навчання неохочі!

Ось така їхня доля,

Наших чоловіків.

Він хоче поцілувати,

А у мене ще 100 зошитів.

 

Психолог: Бідненька, йди присядь. У інших теж не менш трагічні історії. Давайте послухаємо їх. (Запрошує поглядом Вчителя 2 до слова)

(Васько Валентин Анатолійович) Вчитель 2: Мене звати Валентин

Всі: Привіт, Валентине!

 

Вчитель 2: Хочу вам розказати про свою проблему

Вчитель 2 співає

НА МОТИВ ПІСНІ «СЧАСТЬЕ» О. ВІННИКА

Важко в школі працювати –

Стільки всього потрібно знати.

Ой, невдячна ця робота,

Про дітей вічна турбота.

Гроші завжди всім потрібні –

В цьому люди всі подібні.

Не розбагатієш в школі,

Кращої ти хочеш долі.

ПРИСПІВ:

Пора їхати за кордони,

Щоб заробляти лимони.

Працівники там потрібні

І оплата дуже гідна.

 

Придбаю нову квартиру

Дружину відправлю до Риму

А школа – це ностальгія,

Достойно жити – моя мрія.

Психолог: Ой, достойно жити і моя мрія. Не хвилюйся, Валентине, все обов’язково налагодиться. Тримайся! (підходить і плескає по плечі)

Психолог: А ми продовжуємо. Ніколи не думала, що вчителі мають стільки проблем, стільки душевних переживань. Давайте послухаємо історію наступної нашої учасниці.

(Віктор Володимирович) Вчитель 3: Привіт, мене звати Віктор!

Всі: Привіт, Вікторе!

Вчитель 3 співає

НА МОТИВ ПІСНІ «УКРАЇНА» Н. БУЧИНСЬКОЇ

Я у цій школі стільки літ,

Вічне, добре, мудре сію.

Щоб виконать цей  заповіт,

Кожного дня тут сивію.

Всі ці реформи – це біда.

«Про освіту» закон сниться.

Як пережити зміни нам?

Пані міністре, поділіться!

ПРИСПІВ:

Одна мрія усіх нас гріє,

Щоби літечко наступило,

Щоб нервова наша система

Від цих стресів відпочила.

Психолог: Бідненький, змарнів від цього нервового навантаження!

Психолог: Я розумію ваше занепокоєння. Але занепокоєння — це емоція, а не метод вирішення проблем. Візміться за руки. Закрийте очі. Повторюйте за мною. Ми хочемо жити як звичайні люди!

(Всі вчителі повільно повторюють)

Всі: Ми хочемо жити як звичайні люди!

Психолог: Ми не хочемо бути вчителями!

Всі: Ми  не хочемо бути вчителями!

Психолог: Ми не хочемо бути вчителями!

Всі: Ми  не хочемо бути вчителями!

(Городенець Марія )Вчитель 4: (встає) Стоп. Як ви можете таке говорити?

Вчитель 4 співає

НА МОТИВ ПІСНІ «108» ГУРТУ «ДЗІДЗЬО»

Послухала вас я усіх, друзі –

Проблем багато маєм ми.

Та з учнями міцний союз

Не проміняю, хоч убий!

ПРИСПІВ

Я так люблю свою роботу

Навіть коли стрибає тиск,

Даруєм дітям ми турботу –

У відповідь оченят блиск.

(Вчителі 1-4 підходять на авансцену)

Вчитель 1: І я люблю свою роботу і здається, що всі члени моєї сім’ї давно звикли до того, що мама Вчитель і мама завжди зайнята.

Вчитель 2: І я люблю свою роботу. Думаю, що при розумному заощадженні, зможу назбирати на нову квартиру і на поїздку до Риму.

Вчитель 3: Я теж люблю свою роботу. Напевно  реформи колись закінчаться. Настане стабільність. А до літечка залишилося ще зовсім небагато – 8 місяців.

(вчителі йдуть зі сцени, на авансцену виходить психолог)

Психолог: У кого ще залишилися проблеми, запрошую на свої сеанси. У святкові дні знижка 50 відсотків.

Ведучий: А зараз ми влаштуємо для вас невеличку лотерею.

Участь приймають усі вчителі.

 1 • Скільки років нашій школі? (_37__)

2 • Скільки класних кімнат у школі? (____)

3 • Скільки сходинок у сходах між 1 і 2 поверхами? (__20_)

4 • Скільки вікон в коридорі на 2 поверсі? (_17_)

5 • Двері до кабінету директора відчиняються від

себе чи на себе? (_від__)
6 • Якого кольору штори в їдальні?(___персикового____)

7 • Скільки учнів у 11-х класах?(__54__)

8 • Якими методами Ви володієте, щоб розпізнати учня, який списує?

9 • Як звали Вашу першу вчительку, чим вона Вам запам’яталась?

10 • Чи пам’ятаєте ви імена учнів з якими Ви сиділи за партою протягом шкільних років?

11 • Який шкільний предмет Вам подобався найбільше. Чому?

12 • Яка різниця між учнями 1 та 11 класів?

13 • Як Ви гадаєте, а чи були ви бешкетником у школі? Розкажіть про найсмішніший випадок з Вашого шкільного життя?

14• Що  вас спонукало стати учителем?

Дякуємо, за активні відповіді.

Ведучий. Бути вчителем не лише почесно, але й надзвичайно відповідально. Адже в їхніх руках – дитячі душі. І не лише від батьків, але й від учителя залежить, якою людиною виросте сьогоднішній учень.

Ведуча. Ми чудово розуміємо, що працювати в школі дуже складно. Чого гріха таїти, не раз ми випробовували  вчителів на міцність. Але  Ви завжди знаходили вихід зі складної ситуації, і за це ми сьогодні вдячні Вам.

Ведучий. То скажіть, яким має бути справжній учитель?

(Лемешко)Читець .Учитель може бути різним:
Серйозним, іноді – не дуже.
Суворим. Строгим. Навіть  грізним.
…Лише не був би він байдужим.

Повинен вміти жартувати.
Буває, щось і призабути.
Звичайно, що багато знати.
…Жорстоким він не може бути.

І толерантним дипломатом,
Культурним, ввічливим і чемним.
Учитель може бути святом,
Щоб не було життя буденним.

Учитель може бути другом,
Для когось – мамою чи татом.
Та щоб не говорив він сухо
І не почув услід: «Диктатор»…

Учитель може бути різним.
Іти у ногу з сьогоденням.
Та лиш зі справжньої  любові
Розквітне творчості натхнення.

Ведучий. Ви відкриваєте перед нами світ. Ви показуєте нам, який же він прекрасний!

Ведуча.  Ви змушуєте нас дивитися на все із захопленням, Ви вчите нас цінувати найдорожче – людське життя.

Ведучий Я думаю, що після такого тривалого часу прийшов час фізкультхвилинки, так як всі ви втомилися , зараз уявимо себе дітьми і виконаємо фізкультхвилинку.

Фізкультхвилинка (музична на екрані).

Ведучий. А зараз давайте послухаємо думки дітей про вчителів

(Учні початкових класів на відео).

  • Вони – такі, як і ми, тільки за плечима трішки більше забутої радості.
  • Вони високі і можуть дістати книгу з верхньої полиці.
  • Одного разу вони обов’язково зрозуміють, що кращих від нас немає.
  • У них є принципи.
  • Вони розумні і вміють не знаходити шпаргалки.
  • Вони віддають нам свої найцікавіші книги.
  • Вони відгадують наші мрії.
  • Вони знають і навіть можуть пояснити, що будь-яка людина добра.
  • Вони пробачають нас навіть тоді, коли ми самі собі не пробачаємо.
  • Вони ховають очі, коли не можуть сказати правди.
  • Вони пам’ятають про нас зовсім не те, що ми – про себе.
  • Вони роблять вигляд, що їм подобається Свято першого дзвоника
  • Вони думають не тільки про школу.
  • У глибині душі вони вміють прогулювати уроки.
  • Вони не помічають наших підфарбованих губ.
  • Вони розповідають нам казки.
  • Вони слухають, коли ми кажемо їм׃ « Послухайте! » .
  • Коли ми йдемо, вони залишаються.
  • Вони краще за нас знають, що рано чи пізно ми до них повернемося.

Ведучий. Любі наші вчителі! Ми хочемо побажати вам розумних учнів і толерантних батьків, багато цікавих ідей і педагогічних знахідок.

Ведуча.  І за жодних обставин не втрачати віру в Бога, любов до дітей і надію на краще.

А зараз ми би хотіли вручити Вам ось таку пам’ятку .

Нехай висить вона на почесному місті в вашому кабінеті  Отже..

Пам’ятка №1

 Пам’ятка директору школи.

  1. Директор правий.
  2. Директор завжди правий.
  3. Директор не спить – він відпочиває.
  4. Директор не їсть – він набирається сил.
  5. Директор не запізнюється – він затримується на діловій зустрічі.
  6. Директор не п’є – він дегустує.
  7. Директор не читає в робочий час газет та журналів – він збирає необхідну інформацію.
  8. Директор ніколи не припускається помилок – їх роблять підлеглі.
  9. До кабінету директора можна увійти зі своїми ідеями, але виходити з кабінету лише з ідеями директора.

Пам’ятка №2

Пам’ятка завучам  школи.

  1. Кожному вчителю видати номер на бірочці.
  2. Прослідкувати, щоб після уроків бірочка з номером висіла на щітку.
  3. В учительській від свого столу до столів провести сигналізацію з кодом, який би відповідав індивідуальному номеру вчителя.
  4. Встановити пульт із червоною кнопкою, яка буде реагувати тільки на дотик вашого пальця.
  5. Коли вчитель де б він не був, почує сигнал – кидає все і біжить в учительську, щоб дізнатись про заміну.
  6. Запам’ятати дату народження кожного вчителя, щоб не турбувати його на першому уроці.
  7. Менше змінювати розклад. Бо після «вікон» і «дверей» може у декого вийти «шах» і «мат».
  8. Бути уважним до прохання вчителів і вимог учнів.

Ведучий. Повірте, що в наших маленьких серцях є багато тепла. І ми обов’язково віддамо його Вам, наші любі вчителі. І сьогодні, і завтра, і через багато років.

А зараз до вашої уваги танець «Вчительські мрії» .

Ведуча: Ми пишаємось, що нам пощастило навчатися саме в цій школі і саме у цих вчителів.

Ведучий: І вибачте, якщо ми іноді завдаємо вам прикрощів.

Ведуча: Насправді ми дуже поважаємо вас і вашу працю.

Ведучий: І ми будемо старатись виправдати ваші сподівання і стати гордістю нашої школи.

Ведуча: І сьогодні поклавши руку на Закон про освіту, ми урочисто клянемось:

І учень. Ніколи не приходити в школу…

ІІ учень. … з невивченими уроками.

І учень. Ніколи не вітатися з учителями…

ІІ учень. …тримаючи в роті жуйку.

І учень. Ніколи не розкривати підручники…

ІІ учень. …брудними руками.

І учень Ніколи не розв’язувати задачі…

ІІ учень. ..списуючи їх у сусіда по парті.

І учень. Ніколи не робити домашнє завдання…

ІІ учень. …на уроці фізкультури.

І учень. Ніколи не чергувати в класі…

ІІ учень. …як-небудь.

І учень. Ніколи не попереджати батьків про батьківські збори…

ІІ учень. …за 5 хвилин до їх початку.

І учень. Ніколи не закінчувати семестр…

ІІ учень. …з поганими оцінками.

І учень. А ще ми хочемо сказати вчителям : Ми вас любимо!

ІІ учень. І хочемо, щоб ви більше посміхалися.

І учень. І не лише в день свого професійного свята.

ІІ учень. Бажаємо вам завжди бути у хорошому настрої.

І учень. Навіть якщо ми іноді його псуємо. 

Пісня (….)

1

 

docx
Додано
27 жовтня 2020
Переглядів
341
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку