Сценарій випускного свята для 9 класу "Школа залишається в серці назавжди"

Про матеріал

Сценарій випускного свята допоможе класному керівнику цікавіше організувати свято для учнів

Перегляд файлу

Школа залишається в серці назавжди

Сценарій випускного свята-прощання одинадцятикласників зі школою

після урочистої частини

 

Святково прикрашена зала, лунають мелодії пісень на шкільну тематику. У залі – учні, учителі, батьки, гості…  Свято ведуть учні-випускники

 

  1. Усі ми із дитинства родом, із краю дива і пісень.

Для нас  щаслива  нагорода –  знов повернуть дитинства день.

 

  1. Коли нас окрилених випустить школа

В доросле стрімке майбуття,

В думках ми повернемось знову і знову

В доросле шкільне майбуття.

 

  1. Юнаки і красуні дівчата,

Хай фортуна не зраджує вас.

В своїх мріях злетіти крилато.

Випускний вас запрошує вальс.

 

Вальс випускників

 

  1. Цікаво, що  в майбутнім нас чекає:

Печалі, радості, удачі чи тривоги?

Я впевнений: із вдячністю згадаєм

Шкільні свої невдачі й перемоги.

 

  1. Згадаєм перерви, контрольні завдання,

І світлий наш затишний клас.

І двійочку першу, і перше кохання…

Це все незабутнє для нас.

 

  1. Вам, добрі і мудрі наставники наші,

За ваше терпіння, уміння любить

Низенький уклін, побажання найкращі.

Ви Грамоту нашу на згадку прийміть

 

Учень зачитує зміст Грамоти:

 

Нагороджується педагогічний колектив … школи за те,

 

Що, як рідних всіх любили

І завжди нас розуміли.

 

Що уміло нас навчали,

В праці спуску не давали,

І що ви в скрутну хвилину

Були поруч неодмінно,

 

Що були сердечні, гречні

Завжди всі незаперечно.

 

За те, що вивели нас в люди,

Ми вас ніколи не забудем.

 

Учень передає Грамоту директору школи

 

  1. Учитель, наче Прометей, в нас запалив жагу до знань.

Ми до вершин нових наук іти всі будем без вагань.

 

  1. Любі наші вчителі! Цей букет розцвів для вас.

Хай всі квіти на землі вам нагадують про нас.

 

  1. Букет складається з 11 видів квітів – це 11 років навчання. 

 

Учні виносять кошик квітів на сцену, по черзі говорять про  квіти,

які знаходяться в кошику

 

  1. Незабудки даруємо вам, щоб нас не забували.
  2. Ромашки – щоб  мали міцне здоров’я
  3. Колоски – щоб у ваших родинах завжди був достаток,
  4. Деревій – щоб були сильними, як земля
  5. Волошки – щоб над вами завжди було синє безхмарне небо
  6. Калина – щоб  мали вроду калинову
  7. Дзвіночки – щоб все встигали робити
  8. Троянди – щоб були ніжними, але уміли за себе постояти.
  9. Гвоздики – щоб завжди перемагали труднощі життя з посмішкою
  10. Хризантеми – щоб були витривалими до незгод життя, як ці квіти
  11. Ірис (різні кольори) – щоб вас ніколи не покидали віра, надія і любов, які допомагали працювати з нами.

 

  1. Найперш за все – погода в школі, процес навчально-виховний.

Тоді усі сміються вволю, радіє вчитель головний.

 

  1. Це ти говориш про директора школи?

 

3.     Звичайно. Уяви собі! Усі шкільні проблеми на одну голову: навчання і харчування, виховна робота і ремонти,  стан здоров’я учнів і труби водопостачання, які постійно чомусь рве…

 

  1. Як оркестром диригент,

Колективом він керує.

Скаже всім в один момент:

Хто, де, як і з ким працює.

 

  1. Виручає він завжди

Учня кожного з біди.

 

  1. Хоч спочинку сам не має,

Та зробити все встигає.

Хто це?

 

  1. Разом:  - Директор школи!

 

Група учнів змінюється

 

  1. Ми були в школі справжні ерудити:

Англійську змалечку всі почали учити!

 

  1. З комп’ютером ми вже давно на «ти».

Лиш в школі цього можна досягти.

 

  1. Нам не давали завучі спочити:

Контрольні, тести… Як це пережити?!

 

  1. Дзвінок з уроків чули ми: «Ура!»

А тут заступник: «Вам на захід вже пора…»

 

  1. Спасибі вам за віддану роботу,

За вмілу, справжню батьківську турботу.

 

  1. Продовжуйте й надалі натхненно працювати,

Сьогодні для всіх вас ми будемо співати.

 

Пісня про школу

 

На сцені зявляються  першокласники.

 

  1.      Аж одинадцять літ назад всіх вас, тоді іще малят,

Уперше привели у клас,  де радо всіх зустріли вас.

 

  1.     Ви в науку крок за кроком йшли з уроку до уроку.

Вам шляху нема назад, бо в руках вже атестат.

 

  1.     Ваш чудовий атестат –  то є праці результат.

Це путівка в майбуття. Вже у вас нове життя.

 

  1.     Ви умійте дорожити документом про освіту.

Не забудьте ви ніколи нашу рідну світлу школу.

 

 

  1.      Скоро й ми повиростаєм і тоді вас запитаєм:

– Що корисного  зробили? Чим країну збагатили?

 

  1.     В школі вам знання дали, щоб в життя ви їх несли.

Честі школи не зганьбіть, тільки славу їй несіть.

 

  1.     Хай життя для всіх вас буде,  наче казка. Кожну мить.

Хай усі вас люблять люди. В щасті й радості живіть!

 

Відповідь випускників:

 

  1.     Обіцяєм вам, малята: «Будем добре працювати.

Слово честі вам даєм: школу ми не підведем!

 

  1.     Уважно вислухавши вас, даєм сьогодні вам Наказ:

 

(Читають)

 

Бережіть нашу школу, де роки найкращі

Промайнули, злетіли, як мить.

Вчителів наших мудрих, наставників наших,

Поважайте завжди і любіть.

 

Хай дороги важкі до світлиці науки

Вам здаються легкими завжди.

Хай вдається усе, за що взялися руки.

Доля хай не пізнає біди.

 

Щоб вітри вас ніколи в путі не збороли,

Прапор нашої школи високо несіть.

Честь і славу заслужену рідної школи

Ви продовжіть і ще збагатіть.

 

Передають учням Наказ, бібліотечку (кілька книг для бібліотеки),

кожній дитині дитячу іграшку.

 

  1. Нехай ці книги допомагають вам долати бурхливі хвилі океану знань…

 

  1. А ці іграшки допоможуть безболісно перейти з дитинства у юність.

 

Співають:

О шкільна пора! Нам так хочеться знову

День вернути той, як пішли в перший клас,

Через роки зізнаємось в любові

Вам, учителі,  бо навчали ви нас.

 

  1. Такі несміливі й неграмотні зовсім

Прийшли ми до школи в далеку ту осінь.

 

  1. Навчили читати ви нас і писати.

Уклін вам! Спасибі дозвольте сказати.

 

  1. Щиро вітаємо наших перших учителів: … 

 

  1. У школі ми усі були без мами,

Та класний керівник завжди був з нами.

 

  1. Ми дякуємо вам, …, за батьківську турботу,

За те, що любите дітей, свою роботу.

 

  1. Та чого ми увесь час говоримо про уроки? У нас вже канікули!

 

Співають:

Підручники заснули у портфеликах,

Будильники уранці всі мовчать.

І двійки не стрибають по щоденниках.

Весь день ти можеш спати чи гулять.

 

  1. Ну от. Якби ви добре вчили фізику, то ваші годинники ніколи б не зупинялися.

 

Співають

Нас, вчитель фізики, прости, що до всього нам не дійти…

Таланту, вибачте, не мали.

Яка напруга, опір, Ом, коли так гарно за вікном?

Була можливість, ми списали.

 

  1. По-моєму, теперішня  шкільна програма – просто знущання над дитиною.

 

Співають «Чому навчають у школі»

 

Нові літери писать, скільки треба прочитать,

Вчать  у школі  (тричі).

Знов граматика нова. Закрутилась голова.

За цей час ми натерпілися доволі…

 

  1. Нас мовники навчали,

Щоб грамотні ми стали,

Щоб грамотні ми стали,

І склали ЗНО.

Уявіть собі, уявіть собі.

Щоб склали ЗНО!

 

  1. Дякуємо вам, шановні … за любов до рідної мови, до літератури рідного краю.

 

  1. We thank you!

 

  1. Danken! Danken!

 

  1. Про що виговорите? Вас у залі не всі розуміють.

 

  1. А учителі англійської мови …. та німецької мови … нас чудово зрозуміли.

Співають

 

І guter Tag ми, і good day всі вивчили давно.

Та зрозумійте ви дітей: забудем все одно.

Пора дитинства – гарний час. Чудово треба жить.

Ми склали пісеньку для вас. Вона для вас звучить:

 

I love you! I love you! Любим вчительку свою

Ви в нас good! Ви – оккей! Вам співаєм в день оцей.

 

  1. Щиро вітаємо вчителів іноземних мов: … Шановні вчителі, прийміть наше музичне вітання.

Бальний латино-американський танець

 

  1.   Радим в школі ми вивчати математику усім.

Я додати треба знати, як до на два помножить сім.

Ви добро лиш додавайте, віднімайте завжди зло,

Щоб завжди в усьому світі гарно й весело було.

 

  1. Завжди вчителі математики були точними і досягали свого, а ми, бідненькі, вчилися і вчилися…

 

  1. А чому бідненькі? Наприклад, я із задоволенням вивчав математику: формули, рівняння,  задачі…

 

  1. Тепер життя ставить перед нами задачі, які самим потрібно буде вирішувати і тут не допоможе жодна математична формула…

 

  1. Не забувайте, що у нашій школі ми одержали чудові знання, які допоможуть вирішити життєві задачі…

 

  1. Бо ми – майбутнє нашої країни –

Усе повинні знати і уміти,

Щоб процвітала наша Україна,

З комп’ютером навчились всі дружити.

  1. Мудрі наші наставники, вчителі математики…  та інформатики…, знання, які ви нам дали, допоможуть гідно влитися в ряди творців науково-технічних та економічних досягнень України.  

 

  1. Не знаю, якими з нас будуть математики, а от хімічити ми всі навчилися пречудово!

Співають

Хоч заморилася рука,

На нас вже хімія чека.

Вчимось хімічити ми знову.

Це оксисен, на просто О.

Добється хімічка свого.

Навчить усіх. Тверда на слово.

 

  1. Дякуємо, шановна … за те, що дозволяли нам хімічити на уроках.

 

  1. Перед нами світ відкритий. Ждуть давно нас мрії кращі.

Та в дорогу захопити нам знання потрібно наші.

Щоб не збитися з дороги, десь у хащах не блукати,

Географію ми вчили: глобус, атлас, різні карти…

 

  1. Геграфію вивчали ми із горем пополам,

Та дорослими вже стали і сказати хочем вам:

Острови, меридіани, паралелі, клімат… - жах!

Головне, що ми навчились до сердець шукати шлях.

 

  1. О! Ви про серце заговорили. А воно хіба у вас є? Ви ж одинадцять років мучили вчителів.

 

  1. Нічого поганого у цьому немає. То були миті загартування організму. Подивися, які у нас учителі молоді,  красиві, енергійні.

 

  1. Найщиріші наші вітання ми шлемо вчителям географії…

 

  1. Ми горді сьогодні по праву…

 

  1. (Перебиває) Зачекай.  Не по праву. А з правом… (замислюючись)

 

  1. Авжеж… Ми із задоволенням скористаємося своїм правом привітати учителів історії, суспільствознавства і права із наближенням відпустки. Саме ці вчителі невтомно спостерігали за розвитком історії нашого життя в школі: 

 

  1. Вони про нас все знали: хто був вождем у нас,

Коли й куди тікали… все знали, кожен раз.

 

 

 

  1. Разом з Вами ми писали літопис шкільних років.

Тут дорослими ми стали, тут у нас талант зміцнів.

 

  1. Про який талант ви говорите? Всім відомо, що талант у людини від природи.

 

  1. Так. Але ж саме на уроках біології ми з вами про все це дізналися.

 

  1. Звичайно. От я, наприклад, зрозумів, що маю чудовий імунітет проти знання біології.

Нервовий стрес я мав не раз,

Коли заходив вчитель в клас.

Бо ж так багато треба знати!

Будова серця в нас яка? Де РНК, де ДНК,

Як мишу й кішку розрізняти.

 

  1. Ну і що навчився розрізняти кота і мишу?

 

  1. Звичайно. Саме завдяки вчителю біології…  Хочеш розповім про твій  мозок?

 

3.  Ні! Ні! Не треба! Давай краще подякуємо вчителям  історії та права…, та  

біології…  за педагогічну майстерність у викладанні цих предметів.

 

  1. Що, кому, як, де сказати… Цього в школі нас навчали.

Ми змогли багато взнати, ми мудрішими всі стали.

 

  1. Наприклад, на уроках зарубіжної літератури та художньої культури ми дізналися про давню культуру і мистецтво слова.

 

  1. Нам про гекзаметр, верлібр казали.

Із Одіссеєм разом світом ми блукали.

 

  1. Нам на уроках в заповітній тиші

Читали Данте і Петрарки вірші .

Там, де живе краса й любов,

Свій ідеал з нас кожен віднайшов.

 

  1. Нам Леонардо не забути  Купріна,

Що чашу долі вміли випити до дна.

Там є Джульєтта, Лаура… відомі імена.

Між них учителька, як зіронька ясна.

 

  1. Ви після школи з нами будете весь час.

Бо полюбив предмет цікавий весь наш клас.

 

 

2. У мене від хвилювання голова розболілася.

Наче знову з Робінзоном подружилася.

 

4. Немає чого хвилюватися. З твоїми знаннями по медицині ти можеш на Марс летіти. Тобі ніякі хвороби не страшні.

 

Співають

Лікувать навчились ми грип страшний серед зими,

І які вживати треба вітаміни.

Але радим вам завжди бути далі від біди,

Хай здоровя ваше буде на «відмінно»!

 

5. Щиро зичимо вам здоров’я, шановні вчителі художньої культури …., зарубіжної літератури…. та медичних знань...

 

  1. Антошка! Антошка! Пішли копать картошку…

 

  1. Яку картоплю? Ти ж на випускному святі.

 

  1. Та я про уроки праці згадав.

 

  1. Я теж згадала: «Рученьки терпнуть…»

 

  1. А ти не про це згадуй.

 

  1. А про що?

 

  1. Супи свої і сирники, салати пригадай.

      І випливе у пам’яті твого дитинства рай.

 

  1. Дивіться не переїдайтеся, бо це може нашкодити вашому шлунку.

 

  1. Не бійся. Ми добре засвоїли уроки з безпеки життєдіяльності.

Співають разом

Не їмо ми все й одразу, не вмикаємо дарма газу,

І шукаєм їстівних лиш грибів.

Знаєм правила ми руху в спеку навіть в завірюху.

Добре кожен з нас науку цю завчив.

 

  1. Найкращі наші вітання учителю ОБЖД…

 

  1.   А я найбільше любила уроки музики…

 

  1.   А я – образотворчого мистецтва…

 

  1. Звичайно. Якби я так умів співати чи малювати, я б теж любив

    тільки ці предмети.

 

  1. На мою думку, навіть якщо ти погано співав, чи малював, тобі все  

   одно дуже високу оцінку поставили.

 

  1. За це я щиро вдячний нашим учителям …

 

  1.     В школі вчили співати нас і малювати,

Щоб мистецтва стали наче рідні нам.

До, ре, мі… знову хочеться згадати,

Взяти пензлик, малювати казку вам.  

 

  1. А чи здавалося вам казкою життя на уроках фізкультури чи на

    ДПЮ?

 

3. Як кому. Це ж яке треба мати здоровя, щоб виконати усі тести по фізкультурі, чи запам’ятати, яку команду коли і як виконувати… наче ми давньогрецькі Атланти.

 

  1. Атлантами ви не станете, а от справжніми козаками вже стали: сильними, сміливими, витривалими…

 

  1. Козаки!  Рівняння на дівчат!

 

Виходять дівчата і співають пісню для учителів.

 

  1. На мою думку, в нашій школі найкращі хлопці, бо вміють грати в волейбол, футбол, перемагають на обласних змаганнях з легкої та важкої атлетики…

 

  1. А на мою думку, - це заслуга наших учителів фізкультури та тренерів: …

 

  1. Ми вчились в нашій школі

На жаль, лиш одинадцять  літ.

Того, хто поруч був із нами,

Згадати словом нині слід.

 

  1. Нам педагог-організатор ніколи не дала спочити.

Сама танцює і співає, і нас навчає все робити.

 

  1. Щоб весело нам було в школі,

Щоб нам було про що згадати,

Щоб не росли ми надто кволі,

Щоб кожен день наш був, як свято.

 

  1. Наші щирі вітання педагогу-організатору.

 

  1. Коли якусь потрібно книжку, в бібліотеку поспішаєм.

Її ми почитаєм трішки, а повертати забуваєм.

  1. Не треба рівняти всіх по собі. Я вчасно здавала книжки й підручники. Правда, не все в них читала.

 

  1. Якщо книжку рекомендує почитати бібліотекар нашої школи, то її треба обов’язково читати: буде цікаво. Мабуть, я ще залишуся читачем нашої шкільної бібліотеки, щоб продовжувати спілкування з бібліотекарем …

 

  1. Подяка усім, хто для нас готував в їдальні смачні дуже страви,

Хто мив, прибирав, після нас підмітав… Хто трудиться в школі на славу. 

 

  1. Дозвольте зробити оголошення.

На Учнівській раді нашої школи прийнято рішення: (читає заготовку)

Іменем дитячої любові з нагоди випуску 2016 року:

  1. Присвоїти почесні титули педагогічним працівникам Тульчинської … школи за заслуги перед майбутнім планети.
  2. Вручити найвищу нагороду-відзнаку в галузі освіти у номінації «Серце, віддане дітям» учителям нашої школи, а також  безкоштовні путівки на оздоровлення під час літніх канікул, щоб з новими силами 1 вересня приступили до навчання.

 

Директору дарують виріб-серце, на якому красуються  багато сердечок з написами-побажаннями від учнів. Окремо дарують листівки-путівки і квіти

 

Пісня-музичний подарунок учителям. Виконують усі учні

 

  1. Сьогодні дякуємо всім сердечно, щиро,

Але найбільшій татові і мамі.

За те, що у складнім життєвім вирі

Ви, наче янголи, завжди ідете з нами.

 

  1. Ми виросли. І вже не школярами,

А будете студентами нас звати.

Але ми діти завжди поруч з вами,

Допоки є в нас наші мами й тата.

 

  1. Вам - наш уклін, слова, любов дитяча.

Хай ваше серденько від радості лиш плаче.

 

Дарують квіти батькам.

Звучить пісня про родину. Батьки танцюють з дітьми на сцені і в залі.

 

Слово від учителів і батьків - побажання дітям щасливої долі в дорослому житті.

Батьки вручають дітям коровай, посипають їх житом, цукерками…

Під музику батьки простеляють рушники,

підходять до дітей і виводять їх із зали по рушниках

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.9
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 17
Оцінки та відгуки
  1. Voitiuk Mila
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Панченко Таня
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Верлата Таня
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Котьо Федір
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Мізецька Раїса Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Бець Надія Іванівна
    Оригінально, цікаво. Візьму до уваги при підготовці такого заходу для своїх учнів. Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Говоруха Ірина Анатоліївна
    Цікаво,не стандартно,головне на українській мові.Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Одинцова Ганна Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Ісаєва Світлана Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Гурин Оксана
    Дякую! Незвично і цікаво!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Омельчук Галина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Омельчук Галина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Омельчук Галина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Омельчук Галина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. Джемесюк Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  16. Джемесюк Виктория
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  17. Погребняк Наталія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 14 відгуків
docx
Додано
13 грудня 2017
Переглядів
30490
Оцінка розробки
5.0 (17 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку