Виховувати у дітей повагу до школи; розвивати інтерес до навчання у старшій школі, пам'ять, мислення, артистизм, виразність мовлення; підбити підсумки роботи класної родини за чотири роки навчання та підготувати учнів до переходу у 5 клас; висловити подяку дирекції школи, працівникам школи, батькам та дітям.
Дорогі вчителі ,мами ,тата,дідусі й бабусі!
Ви сьогодні зустрілись усвятковому крузі!
На радісне свято-веселе,чудове
Ми закінчили початкову школу!
---А я чула,що сьогодні у нас останній урок..
---Як то останній?
---Ми прощатимемося з початковою школою
---От і добре!Я вже думав,що ця мука ніколи не скінчиться...
---А що ж далй?
---Я від старших чув,що що на нас чекає старша школа.
---А мені розповідали,що там справжнісінька каторга:твори,перекази ,контрольні та ще й іспити якісь!
---Щось мені вже не хочеться туди...
---Давйте краще у початковій школі залишимось,тут ми вже все знаємо,будемо всі відмінниками.
---Еге,якби ж так можна було!Але час назад не повернеш...
Багато доброго,нового
Життя відкриє ще для нас
Як перша сходинкадо нього
Для всіх нас буде п ятий клас
Хай пісня тут лине
Хай сміх скрізь лунає
У кожного радісна усмішка сяє
Всі дружні,веселі,радійте за нас
Ми переходимо в 5 клас!!
Сьогодні ми збираємось в дорогу
Блищать зірки і ваблять небеса
У школі вальс відлунює прощальний
Над нашим містом окрилені літа
(вальс)
---Знайомтесь,якщо ви ,звісно не знайомі:
-веселий
-дружний
-щасливий
-працьовитий
-пустотливий
-трішечки галасливий
-але вже успішно засвоївший всі науки початкової школи
- 4-В клас!!!
1 вересня 2012 року народився наш клас і ми розпочали свою подорож по безмежним просторам шкільної країни знань
Наче весела родина
Всі ми зайшли в світлий клас
І з того моменту
розпочалося нове життя у всіх нас
полюбили ми один одного,
дружба стала міцна у нас
разом з нами наша дружба
переходила з класу в клас
(Пісня «Ми разом»)
Гра
Давйте пригадаємо разом,
Як на лінійці вперше ми стояли
Розгублені,малі кумедні
З-за квітів ледве виглядали
Зовсім,зовсім ще недавно
Вересневої пори
Мами в школу нас привели.
А сьогодні ми вже справжні
Справді справжні школярі!
Бо читати і писати
Ми навчитися змогли
І задачу розв язати,
І відняти,і додати...
Словом успіхів всіляких ми ,
нарешті досягли!
Ой мороки було з нами
Вчительці багато
Як по 100 слів за хвилину
вчились ми читати
математиці нелегко
було нас навчать
та таблицю множення
знаєм ми на «дцять»!
а письмо –це справжні муки
від напружень ниють руки,
вам би пальчики-билинки,
в ляльки гратись,у машинки.
Та ,коли ж? Весь час веди
Знаки ,літери,склади.
В зошита позадирались вуха,
Ніби й він уважно слуха.
Хтось під партою в кутку
Робить справу нелегку:
все напальцях полічили
бо без них-лічить не сила.
Клас працює,а дівчата,
Вчаться булки доїдати
Потім ще й б чайку напитись,
погуляти відпроситись.
Ми пейзажі в класі вчили,
Потім парти довго мили.
Композицію картини
І портрети для людини,
для машин-автопортрет
не знання,а вінегрет!
Головний унас урок був-
Урок фізкультури,
Тому й виросли ми дужі
В нас міцні фігури
Б ють тепер батьки тривогу:
Де взуття велике взять
Щоб взути козакам ноги
В туфлі № 35
А дівчата,а дівчата,
Як з журналу мод зійшли
В першім класі на початку
не такі вони були
було нам цікаво читати,писати,
розв язувать вправи було до душі.
Раділи ви всі:і матусі, і тата,
Коли ми виразно читали вірші.
Ой,нема де правди діти,
Було всяке серед нас:
Той уроки не хтів вчити,
Той запізнювався в клас
Та такого не було,
Щоб робив це хтось назло.
Дуже просимо простити
Нам маленькі ці грішки.
Ми правдиво будем жити
І трудитись так я ви
(танець « учат в школе») гра
Ми хочем привітати мам і тат,
Що разом з нами початкову школу сьогодні закінчили ,
З днем оцим ,трохи сумним,але таким святковим!
Прийміть наш подарунок із пошани й любові.
Вклоняємось низько і дякуємо щиро
За ласку і ніжність,за мудрість і віру.
Бо без батьків чого ми в світі варті,
без маминої ласки і тепла.
і без батьківської строгості і жарту,
і без свого родинного тепла.
Мамо,матусенько,мамочко,ненько,
Матінко,усміх твій ніжний ловлю.
Мамонько рідна,моя, дорогенька.
Я над усе тебе в світі люблю!
Татку,татусенько,таточку,тату,
Кращого в світі немає навкруг!
Татоньку,хочу тебе я обняти-
Ти –мій порадник,заступник і друг!
Я й до бабусі з любов ю звертаюсь:
Бабцю,бабуню,бабусю моя!
І до бабусиних рук притуляюсь,
І відчуваю в них лагідність я.
Й до дідуся я іду по науку:
Діду,дідуню,навчи в світі жить!
він на голівку кладе свою руку,
Голос струмочком сріблястим біжить.
Ми любим бабцю,діда маму й тата,
Ми вам бажаємо здоров ячка багато,
Ми хочемо,щоб завжди ви раділи,
І щоб в житті ніколи не хворіли.
Хоч часом ми буваємо нечемні,
І дуже ви хвилюєтесь за нас,
Але у серці знаємо,напевно,
Ми більше радуємо вас.
Любі!!ми вам обіцяємо учитись,дружити,
Гарні оцінки додому носити
Щоб дарувати радість вам,
Любесеньким нашим батькам.
Ми будемо вчитися, ми будемо намагатися,
За ваше добро ми відплатим не раз!
За вашу любов,за ваші турботи,прийміть
(всі)велике спасибі від нас!
(пісня «батькам»)
Вчитель
Дорогі батьки!
Ви дяку від мене прийміть за дітей хороших,
За втрачені сили,недоспані ночі,
За допомогу ,за ваші уміння,
За віру в дитя,за ласку й терпіння,
За вірніст прикладів і вправ.
За те,що у класі ремонти робили,
і фарбували,і стіни білили,
костюми красиві до свят готували,
і що на змаганнях за них вболівали.
Бажаю ще більше терпіння набратись,
бо ще цілих 5 років вам разом навчатись.
Розписка
Я, вчитель початкових класів Татарбунарського НВК «Школа –гімназія»,видаю цю розписку у тому ,що дійсно 1 вересня ..... року взяла на виховання та зберігання дітей зростом 37 м 98 см і вагою 667 кг 500 г від батьків,бабусьі дідусіву кількості 30 осіб.Цією розпискою повідомляю і прошу пробачити,що брала дітей дрібногабаритних,а віддаю середньогабаритних.З цієї причини вам складніше буде їх одягати,взути й нагодувати,тим не менш,дивлячись на задоволені,красиві,розумні обличчя дітей,висловлюю впевненість ,що отримані за період з 01.09.....рюпо 29.05....р з різних предметів знання є твердими,вміння міцними,навички-набутими і ,можливо,стануть у нагоді в середній школі і принесуть користь.
В ході навчання і виховання здані на «добре» і «відмінно» такі предмети,як прагнення до знань,працьовитість,терпіння,поуття гуморуі взаємовиручка.
Справжня розписка видана 29.05....р.батькам 4-В класу Татарбунарського НВК «Школа-гімназія».Наявні претензії приймаються в день видачі розписки.
Вихід джентельменів
---панове ,невже у нас випускний?
---так,сер,4 роки-це не жарти.
---а пам ятаєте,які бої ми витримували з Наталею В ячеславівною?Мені жаль її.
---Так ,сері не кажіть,щоб пригадаааати!А пам ятаєте,який бал у нас був на новий рік,а ігри з батьками на свято іменинників?
---А пам ятаєте,панове,якими малюками прийшли ми в 1 клас,нічого не вміли.
---але нічого,в мене якнайменше 5 шкільних років попереду.Навчусь
---а може і не 5,подивимось,що вирішить міністр освіти.
---тим паче,все попереду.
---а от я довго не міг навчитися вимовляти букву р,а тепер запросто-риба.
---а от я довго плпкав за дитячим садком.
---а що тепер?
---а тепер довго буду плакати за початковою школою.
---а яка увас,сер,заповітна мрія?
---я ,панове,навчився красиво малювати і мрію стати художником.
---а я буду закрійником.
---що,будеш відкривати і закривати двері?
---ну,що ви ,сер,я мрію кроїти і шити зручний і модний одяг.
---а я хочу стати солістом.
---невже ви ,сер ,співаєте,як Басков?
---ну,що ви ,сер,я просто мрію солити огірки і помідори.Хочу створитисвою фірму,як «Балтімор» чи «Верес».
---я вам чесно скажу:життя в школі нашій чудове,яскраве і дуже цікаве.І мрію я давно,про життя таке зняти кіно.
---кіно?
---а що,панове,цікава ідея.А чи можна?
----а чому б і ні. В мене і назва є»Як підійшли ми до 5 класу»
---отже досить розмовляти.Увага,прийшов час мотор включати!!!
(видеоролик «Шкільне життя»)
Гра
Ось і скінчилося все,
Нам прощатися час,
Ми покидаєм тебе,наш 4-В клас.
Смутком прощання
Наповнилась душа,
Ось і скінчилося все-
Розлучатись пора.
Прощайте,початкові класи,
учителі,мов мами й тата наші.
Усі ці роки любі й милі,
Де ми були такі щасливі.
Тож хочеться,щоб 5 клас
Таким же рідним був для нас,
Дружба й злагода,щоб панували
І вчитися допомагали.
Ось і закінчились уроки
Ми вчились разом 4 роки.
Тепер у цім святковім крузі
Прощаємось,любі друзі.
---дозвольте нам рапортувати
---за час навчання вивчено 33 літери українського алфавіту.Вивчилибагато правилукраїнського правопису,навчилися читати,писати,розв язувати приклади,задачі.
---ми провели разом 2450 уроків
---ми провели 1800годин за партою,і це не рахуючи часу,витраченого на виконання домашнього завдання.
---учнями класу перечитано,недочитано,зачитанодо дірок 320 художніхтворів і книжок.
---списано,недописано,переписано1829 зошитів(але не кожен з них був показаний батькам)
---отримано1900 оцінок високого рівня,2200-достатнього,1540-середньогорівня(про початковий –помовчимо)
Загублено 450ручок,268 олівців,з десяток гумок,30 гудзиків,багато копійок і 144 погані звички
---списано 3 кг крейди,12 штанів,22 руки і 4 щоки.
---біля школи розбито квітник,6 носів,9 ліктів,7 колін.
Ведучий
Над важкими завданнями поламано не менше 15голів мудрості.Зламано не один стілець у класній кімнаті,але силою батьків відремонтовано. Замки зламано на портфелях і відреставровано татовими руками,або маминим гаманцем з грошима. Клас жив весело,цікаво і не збирається зупинятись на досягненому.
(Гра )
КЛЯТВА
Ведучий.Увага!Настає урочистий момент.Зараз ми повинні дати клятву»П’ятикласника».Всіх майбутніх п’ятикласників прошу встати
Ведучий»Вступаючий в ряди учнів середньої ступені школи ,перед лицем своїх товаришів,перед обличчям батьків-мучеників ,перед обличчям вчителів – трудівників урочисто клянемось :
-9-
Біля дошки стояти , як кращий воротар , не пропускаючи повз вуха жодного питання , жодної підказки .
Ведучий
Не доводити вчителів до температури кипіння – 100градусів.
Ведучий
Бути швидким і стрімким , але не перевищувати швидкість 60 км/год при пересуванні по шкільних коридорах
Ведучий. Витягати з вчителів не жили , а міцні і точні знання і навички .
Ведучий . Плавати тільки на «добре» і «відмінно» у морі знань ,пірнаючи до самої глибини .
Ведучий . Бути гідним своїх вчителів !
Всі: клянемося ! Клянемося ! Клянемося!
Слова вчителя про працівників школи.
-10-
Спасибі усім хто працює у школі.
За ласку ,увагу, турботу й привіт !
Ми всі полюбили цей рідний куточок !
І тут нас навчалипро весь білий світ .
Діти звертаються до директора школи .
Багато є професій в світі
Не порахуєш їх ніколи ,
Та знають всі – дорослі й діти
професію ДИРЕКТОР ШКОЛИ!
Ведучий : Без школи він це не секрет-
не може й дня прожити ,
на те він і директор,
щоб нею ворожити .
Ведуча : Тож хай віками квітне
і не згаса ніколи ,
під небом цим блакитним
звання «Директор школи «!
(Всім завучам )
Заступники директора !
Ми вам подаруєм
усмішки чудові,
щоб були ви завжди веселі
і завжди здорові.
Щоб негоди й негаразди
всі повз вас летіли ,
будьте завжди
молодими душею і тілом !
Тетяні Констянтинівні!
Без завуча директор
буквально , як без рук .
У школі ваше слово –
тоне порожній звук.
І ви в молодшій школі
неначе старшина.
У вас нас понад триста ,
а ви у нас – одна.
Хай сонце весело сіяє .
хай школа з Вами процвітає !
(Медсестра !) Лідія Павлівна !
Ви у нас уважна медсестра ,
уся здорова дітвора .
Нам вчасно щеплення робили
івітаміни нам носили .
Спасибі скажемо усі
своїй уважній медсестрі !
(Англійська мова) З Оксаною Анатолієвною вчили ми англійську мову
і при зустрічі з іноземцем
підтримаємо розмову
кожна іноземна мова
так потрібна зараз всім
саме в ринкових умовах
особливо молодим .
А вчителю за науку
подяку ми склали маленьку,
І на англійській мові
ми скажемо « тіче сенкью!»
(Ритміка)Леся Степанівна на урок свій запросила
усіх, хто танцювти хтів
і уявіть, навчила !
Танці прикраса всіх концертів .
А вчителя ми любим усім серцем .
Психологічні трененги,анкети та завдання,
щоб виявити наші можливості й бажання
,а ще додайте різні конфлікти,сварки,сльози..
.З усім цим розібратись психолог,Тетяна Іванівна,може!
Хр.етика
Як добро нести у світі?
Обминати горе слід?
Як прощати слід образи?
Не саритися одразу?
Як зміцніти віру в Бога?
Як знайти в житті дорогу?
Ці питання не зникають
Такмара Дмитрівна нам допомогає.
Здоров’я, щастя,миру і добра
.Хай Бог Вам посилає!
(Секретар)
Шановна,Наталя Іванівно!
За те,що пишете накази,
все гарно робите й одразу.
За те ,що ви завжди ведете
усім паперам точний лік.
Хай буде Вам щасливий вік!
Музика -предмет цікавий,
дуже творчий і яскравий.
Ми співали залюбки
на уроках пісеньки
.Розвивали слух музичний,
а іще-смак естетичний.
Ми Вам щиро побажаєм:
хай же музика лунає
кожен день в душі у Вас ,
яку цей свят ковий час!
(Інформатика)
І в навчанні,і в роботі
без комп’ютерів- нікуди .
Дивно,як без них раніше
існували в світі люди?
Щоб комп’ютером уміти
нам,як слід, користуватись .
Всім потрібно дуже добре
інформатики навчатись .
Інформатика-цікавий
і потрібний нам предмет .
То ж прийміть подяку щиру
тут-------і через інтернет!
За те,що в коридорах чисто ,
на клумбах квіти променисті.
Немає пилу й павуків .
Вітаємо- техпрацівників.
За меблі ремонтовані й одвірки,
за вставленні замки
й заліпленні усі дірки.
За те,що ви плафони нам чіпляли .
І школі розвалитись не давали.
Ми зичим ,дядя Слава й дядя Жня
Вам здоров’я й щастя на багато літ.
Спасибі нашим куховарам,
за те,що смачно готувати вміють:
вареники і амлети,
пиріжки,млинці,котлети
І борщі смачні і каші
їдять вдосталь діти наші
(Бібліотекар)
Хто нам завжди допоможе
розібратись в морі книг?
І підкаже,і розкаже
так цікаво нам про них?
Зрозуміло,це не пекар,
не водій і не аптекар-
знає все про все на світі ,
наш шкільний бібліотекар
Перша вихователька
нас іще маленьких,
наче рідна матінка,
доторком легеньким
вміла заспокоїти,
ще й розвесилити.
Вміла приголубити
і добра навчити .
У серця засіяла
і любов,і ласку.
Разом з нами мріяла
і вела у казку.
(пісня «вчителі і діти»)
Звичайно,трохи страшнувато
у п’ятий клас іти
,та треба,хлопці і дівчата
вагання ці перемогти.
Шановна вчителько нова!
За нас Ви будьте певні-
хоч ми рухливі і шумні,
зате розумні й чемні .
Ми будемо учитись добре,
і з поведінкою буде все гаразд
та Ви прийміть нас
із любов’ю тільки
і заведіть нас в старшій п’ятий клас
Майбутньому класному керівнику хочу передати правила догляду за моїми випускниками
ПРАВИЛА ДОГЛЯДУ ЗА ВИПУСКНИКАМИ
1.Влаштовувати «прочуханку»даного виробу не рекомендується.
2.Гладити дозволяється і як можна частіше,не звертаючи уваги на його поведінкку.
3.Використовувати виріб «випускник» рекомендується тільки за його прямим призначенням годувати ,поїти ,прогулювати,розважати і дати відіспатися після чотирьох років недосипання та інших незручностей шкільного життя .
4.Якщо ви не будете дбайливо звертатися з виробом «випускник» ,то він може зіпсуватися :від гніву і образи у нього почервоніє особа ,затремтять губи ,і виріб може втратити свою первісну привабливість
.
Слово першому вчителю
(гра-про побажання+гра зі шляпою)
Пісня канікули
Танець-флешмоб(танець з батьками)
Школа ,наша початкова
!Прощавай і будь здорова
,нових діточок встрічай
і про нас не забувай!
У нас усіх прощальний настрій ,
ми схвильовані украй .
Скажем разом.
Велика школо здрастуй –
початкова школо—прощавай1
Пісню вам на згадку даруєм ,хай мелодія зачарує.Ми вдивляємось в ваші обличчя .Добра вам і злагоди зичим.
(пісня усмішка)