До розіграшу
залишилось:
10 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Сценарій випускного вечора для 11 класу

Про матеріал

Випускного вечора з нетерпінням чекають всі: випускники, звичайні школярі, вчителі. Адже це свято для всієї школи. І важливо, щоб цей день пройшов урочисто, красиво і залишився в пам'яті назавжди.

Пропоную варіант сценарію випускного вечора, що полегшить підготовку урочистості, який вже опробований на практиці. Вчителю необхідно лише продумати музичний супровід та відеоряд.

Перегляд файлу

 

Випускний вечір

 

Звучать фанфари, потім церковна музика

Інсценізація «Створення випускника»

На сцені сидить Творець

Янгол. Творець! Можна увійти?

Творець. Де ти літаєш? Заходь!

Янгол. Приголомшливий матеріал!

Творець. Ну, не томи! Хвалися!

Янгол. Господи, допоможи!

Творець. Ну, про що розмова? Показуй!

Янгол. Тема наукової роботи: «Створення випускника».

Творець. Хороша тема, творча! Продовжуй!

Янгол. Ось! Типовий проект випускника! (Розгортає плакат з дитячим малюнком-схемою чоловічка) Випускник складається з:

  • голови – 1 штука,
  • тулуба –  1 штука,
  • руки –  дві штуки,
  • ноги –  дві штуки,
  • плюс невеликий тюнинг.

Творець. Так, минули ті часи, коли ми працювали над виключно ексклюзивними моделями –  Шевченко, Пушкін, Гоголь... А тепер? Тепер все поставлено на конвеєр.

Янгол. Так часу ж на нововведення немає! Он їх скільки!

Творець. Ні, треба їм надати індивідуальність. Я ось тут зібрав усяку всячину (Дістає чарівну коробку). Простеж, щоб кожному дісталося. Подивимося, що тут у нас. Книжечка –  значить буде книголюб! Медаль! (Складає в  мішок)

Янгол. Чемпіоном буде!

Творець. Не виключено! А це що за штуковина? (Дістає диск)

Янгол. Комп'ютерний диск!

Творець. Це хто у нас буде?

Янгол. Юзер або хакер.

Творець. Це ж небезпечно?

Янгол. А кому зараз легко? Творець, можна я попрацюю?

Творець. Заради Бога.

Янгол. (Дістає гребінець) Гребінець –  цей цирульником буде!

Творець. Бери вище, візажистом!

Янгол. (Дістає пасок) Ремінь? А! Солдатом! Ать, два!

Творець. Ну, чому відразу солдатом – може, люблячим батьком!

Янгол. (Дістає купюру) Купюра! 100 доларів!

Творець. Чудова дрібниця! (Проглядає на світло) Цей банкіром, значить, буде! Хороша професія (ховає купюру в кишеню). Що там далі?

Янгол (Дістає пачку цигарок) О! І це теж знадобиться!

Творець. Що робити? Жорстокий вік! (Робить вигляд, що хоче покласти в мішок, але ховає в кишеню)

Янгол. (Довго риється в коробці, дістає мізки) Фу, а це що за гидота?

Творець. Чому вас тільки в піднебесній школі вчили? Це ж мізки! Це саме головне у випускниках!

Фонограма.З'являється чортик, кидає щось у мішок і зникає.

Творець. Я не зрозумів, що це було? Що за чортівня?

Янгол. Не хвилюйтеся, Творець, я думаю, що у нашій справі без цього теж не обійтися!

Творець. За творчий підхід ставлю 12 балів!

Янгол. Дозвольте розпочати на практиці?

Творець. Амінь!

Янгол і творець виходять зі сцени під церковну музику.

Заставка на вихід ведучих.

2. (виходячи на сцену разом із ведучою) Минуло 11 років. Доброго вечора, шановні батьки, вчителі, дорогі гості!

1. Доброго вечора всім присутнім!

2. У мене за сценарієм тут ідуть гучні оплески! (Глядачі аплодують)

На фоні слайдів та музики говорять ведучі

1. А тепер відкриємо невеличкий секрет. Директор школи хотів бачити нас такими. (На слайді молоді люди в ділових костюмах). 

2. Вчителі хотіли бачити нас такими. (На слайді відмінники з книгами)

1. Класні керівники хотіли нас бачити такими. (На слайді зображення ангела і пухнастого білого зайчика)

2. Батьки хотіли бачити нас такими. (На слайді знамениті вчені, спортсмени)

1. А насправді ми такі! Запрошуємо випускників 2016 року до актової зали! Ваші оплески!

Під звуки фанфар випускники заходять до актової зали

1. Гучними оплесками вітаємо випускників 11-А класу: оптимістів і жартівників, надію сучасної науки на чолі з класним керівником Чернявською Іриною Василівною.

2. Зустрічайте відвертих і впевнених у собі, талановитих і успішних учнів 11-Б класу. До вершини знань їх вела класний керівник Юсупова Валентина Миколаївна.

1. Увага! Урочистий вечір, присвячений випуску учнів 2016 року оголошується відкритим!

Гімн України

На сцену виходять двоє охоронців під музику «Агент 007»

Охоронець 1. Vip-персона вже прибула?

Охоронець 2. Він же завжди вчасно приїжджає,  а тут щось немає до сих пір. Можливо, зайнятий.

Охоронець 1. Все перевірили, нічого підозрілого немає?

Охоронець 2. Намагався тут один прослизнути, директором прикидався.

Охоронець 1. Як вирахували?

Охраннік 2. Дуже просто. Чим відрізняється справжній директор від підробки? Вічно заклопотаний, з купою паперів і командним голосом. А цей – у новому костюмі, нікуди не поспішає, і навіть жодного завалящого папірця при собі не має! Довелося затримати для з'ясування особи.

Охоронець 1. Добре! Ну що, начебто на сцені все гаразд?

Охоронець 2. (робить вигляд, що йому говорять по мікрофону) Все, йдемо, кажуть, на вході черга утворилася. Не турбуйтеся, наша фірма гарантує веселий настрій.

Виходять зі сцени. З'являються ведучі

2. Ну, а ми продовжуємо свято знань, отриманих у стінах рідної школи.

1. Свято любові та поваги до вчителів, завдяки яким ми з гордістю можемо стояти на цій сцені.

2. Тріумф батьків, що виховали своїх дітей, які сьогодні залишають школу і вирушають підкорювати життєві висоти.

1. Настає хвилююча мить. Зараз відбудеться вручення документів, які свідчать про те, що ми вже не учні, а самостійні дорослі люди.

2. Запрошуємо Анатолія Михайловича провести урочисту церемонію вручення атестатів.

Звучить відбивка на вихід директора на сцену.

Зачитування наказу, вручення атестатів, грамот

Вибігають двоє Охоронців з квітами

Охоронець 1. Ви вже вибачте нас, Анатолія Михайловичу, що ми Вас затримали. Помилочка вийшла ...

Охоронець 2. Не впізнали Вас, значить, довго жити будете й багатим будете! (Дарують квіти)

  1. Звичайно, приємно, коли тебе вітають рідні, друзі.
  2. Але особливо радісно почути вітання нових людей, можливо, менш знайомих, але не менш добрих, щирих, привітних.
  1. Тож, запрошуємо на сцену ___________________________________

Виступ гостей

  1. Зі знаменною подією випускників школи вітає___________________

Номер ______________________________

1.  Яким же довгим був шлях до атестату. Озирнімося на хвилинку назад. Адже 11 років – це час. І чого в вас тільки не було.

2. Перше вересня… Дзвінок… Ромашки…

1. Банти… Косички… Первоклашки…

2. Буквар… Перша двійка… Невимита дошка…

1. Перше в класі прибирання…Нерозділене кохання…

2. Фараони…Глобус…Карта… Розмальовані всі парти…

1. Піфагор…Жири… Кислоти…Пушкін… Лермонтов … Незграбні ноти…

2. Для контрольної шпаргалка…спортмайданчик… зажигалка …

1. Танці…музика…гітара…дискотека…знову пара…

2. Вечір…сценка…фонограма…

1. А мене, як завжди не пустила мама…

2. Карантин… практична…випускне плаття…

1. Ось такий шлях атестату...

2. А на сцені __________________________________________________

Номер ______________________________

 

2. У нашому залі зараз відбудеться презентація нового багатосерійного кінофільму «Школа»!

1. 11 довгих років йшли зйомки. За цей час було витрачено 150 кг крейди, 2300 штук зошитів, 2 млн. 300 000 нервових клітин, 150 кубометрів чорнила, з'їдено 880 000 булок у нашій їдальні, випито 120 000 літрів чаю.

2. І ось готовий шедевр з життя сучасного школяра, драма про роки мук, екшн походів у їдальню, поема, присвячена всім, хто знаходився поруч.

1. Якщо театр починається з вішалки, то фільм з режисера. Отже, директор школи – Анатолій Михайлович.

2. Режисерської діяльністю займається давно; суворий з підлеглими, але швидко відходить.

1. За час зйомок вів наполегливу роботу щодо поліпшення реквізиту; завдяки йому з'явилися нові знімальні майданчики.

2. Наполегливо працює з провідними і не провідними акторами, завжди прагне дисципліни. З девізом «Нам сам міністр не указ» перетворює робочі дні у свято творчості та знань.

1. Анатолію Михайловичу,

Незабаром літо — відпочиньте,

 На курортах наберіться сили,

За своєю мрією полиньте

 І бажання втілюйте сміливі.

2. Путівку в Арабські емірати вручаємо директору школи Анатолію Михайловичу. А для комфортних перельотів, аби ви могли швидко з’являтись у школі та контролювати ситуацію, ми даруємо надзвуковий літак.

Учні виносять подарунки директору.

На слайді сценка із життя завучів

1. Ви бачите кадри з суворих буднів помічників режисера – заступників директора Ірини Дмитрівни, Лариси Василівни, Ніни Петрівни та Людмили Іванівни. Кожний день як останній, все або нічого, ось чого вимагали наші завучі від акторів.

2. Чи важко їм було? Так. Адже на них тримається дисципліна на знімальному майданчику. Порядок у всьому: одязі, режимі роботи, навчанні.

1. А як вони щиро раділи нашим успіхам та перемогам. З сумом в очах і вдячністю у серці ми згадуємо наші спільні будні.

2. Ці квіти для Вас, наші дорогі наставники!

Вручення квітів завучам.

Звучить заставка передачі «На добраніч, малята»

2. Боже, яка прекрасна передача! Як класно було знати, що, подивившись мультик, ти йшов спати!

1. А що тобі заважає зараз, подивившись мультик, піти спати?

2. Думки про вступ до інституту… Різні спогади…

1. Серія перша. «Початок». Згадуючи золоті вересневі дні 200__ року, звичайно, згадуємо наших перших учителів.

2. Згадуємо, щоб сказати Наталії Вікторівні, Надії Прокопівні, Галині Олексіївні,_________________________________________________________ слова подяки за наше щасливе дитинство! Дивимося й згадуємо!

Під музику виходять учасники сценки

Сценка «Урок у першому класі»

Вчителька. Так, діти, сьогодні ми будемо здавати техніку читання. __________________, прошу!

Першокласник 1 (піднімає з підлоги машинку, простягає вчителю) А можна я вам спочатку техніку здам, а потім читання?

Вчителька. Ну, здавай! (Бере машинку) Так. До дошки йде ... ____________________. Читай!

Першокласник 2. А я це читати не буду!

Вчителька. Це чому?

Першокласник 2. А я вмію читати тільки слова з трьох букв!

Вчителька. Де ж я тобі знайду такий текст?

Першокласник 3. Де, де? У Карагандє! Іди отсюдова, двієчник нещасний! Можна, я здам перший?

Вчителька. Ну давай!

Першокласник 3. Абевегеде, єкелемене, іпересете.

Вчителька. Стоп-стоп-стоп. Ну, до чого така швидкість? Ти ж нічого не зрозумів з того, що прочитав.

Першокласник 3. Я все зрозумів, можу переказати дослівно!

Вчителька. Ну, перекажи!

Третій першокласник. Абвгд, єкелемене, іпересете!

Усі (хором) Єс !!!

Вчителька. Ну, що ж, усі працювали творчо, а значить, усі отримали…

Перший першокласник. 12 балів!

Виходять зі сцени

1. Ех, так швидко пролетів час. Здається, зовсім недавно ми прийшли до школи.

2. Таке хіба забудеш! Серед нас є людина, яка пам’ятає ті роки.

1. Шановна __________________________________________________, запрошуємо вас до слова.

Виступ першої вчительки та вручення букету квітів

 

2. Серія наступна. «Рідна душа».

1. Закінчилася початкова школа. Більшої трагедії для нас не могло і бути. Кожен день ходити по різних кабінетах, різні вчителі, ім'я кожного з яких неможливо запам'ятати.

2. Жах, паніка. Що робити? І тут з'являється вона – класний керівник – рідна душа у цьому потоці різноманітності. Їй можна розповісти все, або майже все; вона може поговорить з батьками так, як... Загалом вміє розмовляти з батьками.

1. Вона знає про тебе багато таємниць, іноді невідомих тобі самому. Вона любить тебе таким, який ти є, хоча й каже, що тобі треба змінитися.

2. Ми вдячні нашим «класним» мамам – найстійкішим, терплячим, яким дісталося найбільше.

Сценка «Класний керівник»

На сцену виходять назустріч один одному учні та учениці зі швабрами, ганчірками, роблячи вигляд, що миють підлогу.

Назустріч їм виходить «класний керівник».

Класний керівник. Все у ваших інтересах: чим швидше приберете клас, тим швидше підете мити парти.

Учень 1. Ми вже прибрали!

Учень 2. Ми вже помили!

Класний керівник. Пишіть пояснювальні записки.

Учень 3. Про що?

Класний керівник. Чому не були вчора у школі.

Учень 4. А ми були!

Класний керівник. А на контрольній з хімії?

Учень l. Ha контрольній з хімії не були.

Класний керівник. Ось і пишіть, чому.

Учень 2. (робить вигляд, що пише на долоні) Я, ..., учень 11 класу, не був вчора на контрольній тому... А що писати?

Класний керівник. Коли не знаєш про що писати, пиши правду!

Учень 2. Ага, не був на уроці тому, що закінчується на «у»!

Класний керівник. Сідай, за поведінку двійка!

Учень 2. 3а що?

Класний керівник. А за те, що закінчується на «о»! Ви зовсім розпустилися! Тому зараз буде виховна година!

Учень 3. Ой, ціла година?

Класний керівник. Може бути, і дві години!

Учень 4. He треба! Ми виправимося!

Учень 3. Ми більше не будемо!

Класний керівник. Ну ладно, повірю в останній раз!

Учасники виходять зі сцени

1. Ось так наші класні керівники Ірина Василівна й Валентина Миколаївна завжди закінчувала свої виховні бесіди.

2. І таких «останніх разів» були тисячі і тисячі!

1. Ми завжди обіцяли, що це востаннє, але ...

2. Вже через хвилину забували про свої обіцянки!

1. А вони, як це не дивно, вірили нам і сподівалися, що з нас вийде щось путнє.

2. Вже щось вийшло – ми стали випускниками!

1. Про те, як класному керівникові жилося з нами, випускниками, розповість ____________________________________. Запрошуємо Вас до слова!

Виступ класного керівника. Вручення квітів

 

1. Дорогі вчителі! 11 років поспіль ви щоразу говорили нам про те, як необхідні знання, говорили про відмінні оцінки і гарну поведінку. Ви стільки про це говорили, що нам довелося, зрештою, в це повірити. Ми дуже любимо вас, своїх учителів.

2. А ось деякі несвідомі стверджують, що вчителі – мучителі і любити їх нема за що… Але справжня любов – це коли любиш просто так, не за щось конкретне.

1. Зараз вперше будуть оприлюднені секретні архівні матеріали випускників. Любовні записки вчителям, що ми написали за 11 років навчання у школі, які так і не дійшли до адресатів.

2. Фізіка. Шановн_ Олександро Павлівно ______________________! Ми захоплювалися Вами, коли Ви приєднували один прохідок до амперметра, інший – до вольтметра, третій – до омметра. Потім підносили штепсель до розетки ...

1. Ми зітхали всім класом і думали – зараз як рвоне! Але нічого особливого не відбувалося. Омметр чинив опір, вольтметр напружувався і тільки у нас постійно падала планка.

2. Спасибі Вам за все й міцного Вам здоров'я!

1. Іноземна мова. Dear ________________________________________, ______________________! Довгі роки of studies The English is важливі not only для отримання a certificate, але також for a market after a cordon, за що ми вам are very thankful!

2. Історія. Шановні Людмило Петрівна та В'ячеславе Олеговичу! Ви – історичні особистості. Тому заслуговуєте на вірш. Політичний…, самі склали. Соромлюся дуже…, та ладно.

Я вірю, що колись цей день настане,

Вас в депутатський корпус оберемо.

Тоді країна, як казав хтось там.. не знаю,

Знову піде  вперед іншим шляхом.

1. Розуміємо, що витримати нас на трьох предметах відразу вдалося б не кожному. А Ви змогли. Тож бажаємо Вам, насамперед, здоров'я і терпіння на майбутній навчальний рік!

2. Українська мова і література. Любити українську мову, літературу, український народ, бути патріотом та незламним духом нас навчали вчителі української мови та літератури Ніна Григорівна та Надія Федорівна. 

1. Тепер ми точно знаємо про тире між підметом та присудком, про те, чого ревли воли, як ясла були повні, і чого шелестіли липи.

2. Фізкультура. Дорогі ____________________ та _________________! Зізнаюся вам, що серед інших наших вчителів ви були самими мужніми! З яким терпінням Ви чекали нас на свої уроки. І ми іноді таки приходили. Хоча, важкувато було встигати. Але досвід показує, що самі великі спортсмени у дитинстві були звільнені від фізкультури.

1. Математика. Шановна Ірино Василівно! Завдяки Вам ми навчилися отримувати корені на дошці, а не тільки на городах. Спасибі Вам за те, що вільно користуємося логарифмічною лінійкою! З її допомогою так легко проводимо прямі лінії!

2. Зізнаємося, що дуже часто, обчислюючи вирази математичні, ми їх супроводжували між собою виразами українськими. Та все ж, прийміть щирі слова подяки від усіх випускників 2016 року!

1. Інформатика. Шановні Жанно Веніамінівно та Ларисо Георгіївно! Кожного уроку ми прорубали собі дорогу через терени до знань. І ось, нарешті, з'явилося світло в кінці тунелю. А що ж буде далі?

2. А далі ми бажаємо Вам здоров'я, терпіння і ще раз здоров'я, оскільки без нього терпіння стає абсолютно неможливим.

1. Біологія. Скажи чесно, ти був юннатом?

2. Ой, ну хто в молодості не був юннатом?

1. А ти уявляєш, є такі люди, які залишаються юннатами на все життя!

2. Що ж тут такого? Хіба можна не любити фауну і флору?

1. З нашої Валентиною Миколаївною ми теж на все життя залишимося юннатами. Тому що саме вона показала нам, який прекрасний світ живої природи!

2. Географія. Невідомо, куди занесе нас доля. Щоб не заблукати на життєвих перехрестях, нам знадобляться відомості з курсу географії, дані нам Ніною Анатоліївною.

1. Нині нам відкриті всі країни, континенти:

Їдь і вивчай місцеві моменти.

Коли будемо в Африці, тоді не раз

Згадаймо географію і, звичайно, вас!

2. А на уроках зарубіжної літератури Наталія Іванівна вчила нас поганому.

1. Як це?!!

2. Вона змушувала нас читати чужі листи: лист Тетяни до Онєгіна і Онєгіна до Тетяни. І тепер ми точно знаємо, як потрібно освідчуватися в коханні.

1. Художня культура. Завдяки Таїсі Миколаївні нас усіх підкорила культура світу.

І позаздрить навіть Ван Гог,

Що нас учив такий педагог!

За науку вам спасибі,

Ви вчили так красиво!

 

2. Музика, малювання. Жити в абсолютній гармонії зі світом учили нас учителі музичного та образотворчого мистецтва – Олена Григорівна, Лариса Василівна та Олександр Іванович. Щиро дякуємо їм за це!

1. Праця. Відповідно до теорії Дарвіна саме праця перетворила мавпу на людину. І ми з вдячністю згадуємо Тамару Василівну, що сприяла цьому перетворенню. Вона зробила з нас господарочок-рукодільниць.

2. А Івана Степанович – завидних майстрів. Наснаги і терпіння Вам, дорогі наші наставники!

1. Хімія. А тепер питання на кмітливість. Що пов'язує іноземну мову і хімію?

2. Я готовий відповісти без підготовки! На іноземній ми катали домашку з хімії!

1. Правильно! І як добре, що нам не задавали додому робити досліди! Ми б наробили! Ми б намішали!

2. А починалося все так добре! Пам'ятаєш, з яким завзяттям ми бігли у восьмому класі на уроки хімії? Ще б пак, хімічка досліди показувала!

1. Дякуємо ________________ та ___________________ за те, що ми своїми очима бачили справжнє диво! А потім навчилися бачити ці чудеса навколо себе!

2. Ну, а якщо серйозно ... Дорогі вчителі! Спасибі Вам за тепло вашої душі, за науку життя, за все, чому ви нас навчили. Ці квіти для вас!

Вручення квітів учителям під музику.

На сцену в цей момент виносять дерево і виходять 7 випускників

 

Сценка «Дерево плодів»

1. Усі 11 років ми плідно працювали. І ось маємо ціле дерево плодів, яке ми вирощували довгих 11 років.

Випускники виносять дерево плодів на середину, по черзі розповідають і вішають на дерево плоди – намальовані предмети на картоні

1. Портфель. Ми вперше отримали звання «школярі» і дали школі шанс виховати з нас справжніх людей.

2. Серце. А цей плід називається «любов» – любов до рідної школи, до вас,  учителі, до вас, рідні батьки, до тебе, наше рідне місто, і наша Україна.

3. Яблуко. А цей плід – яблуко спокуси – теж виріс на нашому дереві. Це всі наші негаразди, прогуляні уроки, невиконані домашні завдання. Зверніть увагу, воно червоного кольору. Це означає, що нам соромно.

4. М’яч. Є у нас і досягнення в спорті. Ми прославляли школу у спортивних змаганнях, «Джурі», були вправними у конкурсі «Юних інспекторів дорожнього руху». А головне наше надбання – це здоровий спосіб життя.

5. Театральна маска. Ми приймали участь у всіх шкільних заходах. Навчилися бути акторами під час театрального фестивалю та інших свят.

6. Літери Ая.  По зернятку здобували знання. Почали навчання з алфавіту і цифр, а нині володіємо сучасними інформаційними технологіями і вже готові здати тести по всій шкільній програмі.

7. Фото класу. За час навчання у школі ми стали однією сім’єю. У нас проблема – одна на всіх, і радість – одна для всіх.

1. А зараз ми адресуємо слова щирої подяки тим, хто допомагав нам це дерево ростити, хто щоденно піклувався про нас і просто оберігав від усіляких негараздів.

 2. Отже, пропонуємо вашій увазі заключну серію нашої кінострічки: «Любов до батьків».

Під музику піднімаються на сцену 6 випускників

1. Дорогі наші батьки, сьогодні ви зібралися на останні батьківські збори, присвячені випуску дітей зі школи.

2. Сьогодні ми раді бачити вас у цій залі. 

3. (хл.) Дорогі наші мами, тата, бабусі й дідусі! Спасибі вам за все. За ваші безсонні ночі, за ваші правильні слова за вашу любов і ласку.

4. (хл.) Ми часто не помічаємо, що наші слова ранять вас, що робимо багато чого не так, як треба.

5. (дівч.) Ми обов'язково виправимось. Наб`ємо шишок, наберемося свого досвіду і тоді вже точно будемо знати, як ви були праві. Спасибі вам і вибачте нас!

6. (дівч.) Я пам'ятаю, як боялася йти до школи у перший клас. Була гордою, що стала дорослою і йду до школи, але хвилювалася жахливо.

5. (дівч.) Коли вранці мама зробила мені хвостики зав'язала бантики, мені здавалося, що я сама я красива і у мене найкрасивіший букет, а коли прийшла до школи то побачила, що ми всі однаково красиві.

4. (хл.) А я не боявся. І квіти мені несла бабуся, бо мама сказала, що до школи цілими я їх не донесу.

3. (хл.) А я чекав, швидше би все закінчилося, щоб піти погуляти.

2. Так! Як недавно і як давно все це було.

1. Дорогі наші батьки, підніміться, будь ласка, нехай усі побачать, які гарні, добрі, розумні батьки у нас – випускників.

1. Друзі, привітаємо наших рідних гучними оплесками.

2. Дорогі наші батьки, сьогодні нам дуже хочеться почути від вас напутнє слово.

1. Запрошуємо на сцену ________________________________________ та ________________________________________________________________

Виступ батьків

1. Ми впізнаємо їх із тисячі…

2. Наших класних керівників..

1. Наших учителів…

2. Наших однокласників…

1. І з тисячі шкіл ми впізнаємо нашу рідну школу!

2. Бо її образ у серці викарбуваний…

1. Так, тепер назавжди…

2. 2016 рік…

1. 11 клас…

2. Білоцерківська спеціалізована природничо-математична школа № 16 імені Миколи Овер'яновича Кириленка!

Випускники виходять на сцену і співають фінальну пісню

 

Ведуча. Дорогі наші дорослі діти! Щойно у своєму шкільному телесеріалі ви поставили останню крапку, але це зовсім не означає, що ми говоримо вам «Прощайте!», ми кажемо «До побачення!». Ми ще обов'язково зустрінемося, але вже – на вечорі зустрічі випускників. Щиро бажаємо, щоб дорога вашого життя була рівною і довгою, щоб ніякі негаразди не зламали вашу шкільну дружбу, щоб усі ваші мрії здійснилися!

Увага! Урочистий вечір, присвячений випуску учнів 2016 року оголошується закритим!

Гімн України

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Moskalenko Ilona
    Чудовий сценарій!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. пуденко оксана
    Щиро вдячна, приємно вражена. Сценарій веселий, креативний, щирий!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Шнайдерман Світлана Євгенівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Проценко Оксана
    Дякую, дуже цікавий сценарій.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Ляшко Олена Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Сценарії
Додано
28 січня
Переглядів
13489
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку