Сценарій випускного вечора «Підсумки»

Про матеріал

Сценарій випускного вечора «Підсумки». Можна використати і для дев'ятикласників, і для одиннадцятикласників.

Перегляд файлу

1

 

Сценарій випускного вечора «Підсумки»

Музика

 (Голос за кулісами)

Бувають дні, яким нема ціни –

Коли коханий поруч чи кохана,

Коли хмелієш в пахощах весни,

Та дні такі не раз ще будуть з вами.

Усе повторюється - радість і печаль,

У вас в житті усе ще може бути –

Від перших «Здрастуй» до гірких «Прощай»,

І лиш дитинства світ не повернути.

І дощ, і сніг, і щастя, і журба –

Все буде ще не раз в житті людини,

I  тільки випускний, святковий бал

У кожного із вас один - єдиний.

Пані та панове! Зустрічайте наших гарних, яскравих – випускників 2013 року.

Музика

 (Виходять випускники)

Класний керівник. - Добрий вечір!

Класний керівник. - Добрий вечір всім, хто зібрався в цій залі!

Класний керівник. - Ось і настав цей незвичайний день.

Класний керівник. - Це свято є близьким і дорогим для всіх присутніх.

Класний керівник. - І, звичайно, воно є дорогим для самих героїв цього свята. Я кажу «героїв», а не «винуватців», бо вони подолали самий перший етап на великому шляху під назвою «Життя». Ми не довго думали яким буде наш бал, бо тут все зрозуміло. «Діти – це наші квіти», адже так? Наш сьогоднішній бал – це бал квітів.

  • Класний керівник. Вас усі вітають – і ви сьогодні головні квіти на цьому балу.
  • Класний керівник. А ми хочемо подарувати кожному щасливу квітку – квітку долі. А для цього нам потрібно, щоб ви відчули урочистіть цієї миті.  (Доля)
  • Класний керівник. До речі, ти не знаєш, чому ведучі відомих телевізійних програм зібралися у такій великій кількості за лаштунками? Чому так багато камер у залі?
  • Класний керівник. Просто українське телебачення завітало у гості до нас на квітковий бал.
  • Класний керівник. І не випадково. Всі хочуть побачити щасливу мить випускникного балу.

Класний керівник. І ось ця мить настала. У прямому ефірі перша програма нашого квіткового балу - програма «Підсумки»!

Класний керівник. На сцену запрошуємо її незмінну ведучу: директора школи …………………...

Музика

Виходить директор

Випускник. В присутності мами й тата

Вручіть нам наші атестати.

 Нехай вони їх потримають,

 Нехай відчують, і хай знають,

 Що вже дітей дорослих мають.

Привітальне слово директора

Гімн України

Вручення атестатів, разом з квітковим гороскопом.

Музика

Слово директора.

  • Сьогодні на нашому святі присутня людина, яка з вами починала шкільний шлях. Вона зустрічала вас на порозі школи як директор, а сьогодні ми її вітаємо як ……………………………………………………….. Це наша шановна ……………………..! Запрошуємо її на сцену!

Музика

Виступ. Вручення квітів, музика.

  • Слово для привітання випускників надається голові …………………..сільської ради ……………………………………..

Виступ. Вручення квітів, музика.

Директор закриває урочисту частину

Гімн України.

Музика 005

Музика - Директор спускається в зал.

Вальс

Музика новин

Виходять ведучі.

Доброго вечора всім присутнім! В ефірі телеканал «Випуск-2013»!

Щоденник закрито назавжди,

Портфель спорожнів без книжок,

Прощальну пісню для нас особисто

Вже проспівав наш дзвінок.

Ось і атестати у нас в руках. І в першу чергі хочеться сказати про керівника нашої школи.

1. ………………..«Оскара» можна давати і за кращу акторську роботу, і за спецефекти, і за режисуру.

2. Вона навчилася майстерно вистукувати підручником по столу або крейдою по дошці, щоб оволодіти увагою школярів; і, реагуючи на чергову побрехеньку про причину запізнення, вигукує не гірше за Станіславського: «Не вірю!».

1.Але ми вважаємо - сьогодні «Оскара» буде недостатньо.

Фанфари

3. В ефірі церемонія вручення премії «Людина року».

4. За багаторічну плідну працю, демократичне і прогресивне керівництво школою, справедливість і мудрість, щоденні зустрічі своїх учнів на порозі школи, невтомну боротьбу за додержання школярами дрес-коду.

3. За міцні знання, із якими вирушають у самостійне життя випускники школи, нагороджується премією «Людина року»  директор школи …………………………….!

Музика

 (Директор виходить на сцену, вручають статуетку та квіти)

  1. Хочемо побажати вам і собі!

Щоб дах нашої школи не заважав учням рости, і щоб його знімало не від снігу, чи дощу, а тільки від неперевершених ідей.

  1. Щоб у вікна школи кожного дня заглядало сонечко з промінцями творчих фантазій.
  2. Щоб двері школи завжди були відкриті для веселого настрою.
  3. Щоб сходами нашої школи постійно ходила співпраця учнів та вчителів.
  1. Щоб у наших класах панували дружба та чесність.
  2. Щоб директор школи міг себе відчувати хоч інколи звичайним учнем, а президент шкільного самоврядування – директором школи.
  3. Шановна Тетяна Миколаївна, премія «Людина року» -  – це мільйон доларів.
  4. Проте ми хочемо запропонувати вам еквівалент цієї космічної суми. Особисту нагороду  - любов 32 наших сердець. Вам слово!

Виступ директора на випускному вечорі.

Музика. Директор спускається в зал. Пісня «Желаем».  (без переходу).

Музика.

Виходять двоє ведучих. 

Перша ведуча. З вами програма “Епіцентр” і ми її ведучі ………………... Чи знаєте ви, де знаходиться епіцентр шкільного життя? Правильно, це приймальня, за порогом якої починається епіцентр усіх важливих справ і починань у школі.

Другий ведучий. Хочеш відчути себе справжнім науковцем? Тобі до епіцентру інтелекту і професіоналізму заступника директора з навчально-виховної роботи …………………...  З її благословіння починається шлях юних науковців до знаменних перемог.

Перша ведуча. Хочеш з’ясувати всі питання навчання, отримати мудру пораду (щодо ДПА, ЗНО) або «поговорить по душам» у кабінеті трудового навчання? Це до заступника з навчально-виховної роботи …………………...

Другий ведучий. Хочеш потрапити в епіцентр корисних справ, цікавих конкурсів, веселих свят або випробувати себе в КВК? Це до заступника директора з виховної роботи ……………………..

Перша ведуча. Для всіх, хто прагне завжди знаходитись у епіцентрі життя школи – вам до наших завучів. Приходьте – не пожалкуєте.

Музика

 (Спускаються, дарують подарунки, квіти)

Пісня. (Єфименко, Двоян)

Музика

Виходять ведучі.

Перший ведучий. В ефірі програма «Крок до зірок» і ми, її ведучі ……………….. Ми хочемо зробити прогноз на майбутнє. 

Другий ведучий. Через кілька років у великий бізнес та банківську справу прийдуть молоді успішні спеціалісти. Всі ми надзвичайно добре вміємо рахувати гроші (свої і чужі), примножувати статки, застосовувати формули досягнення надприбутків. Перший крок до зіркової кар’єри ми зробили на уроках учителів математики ………………………….... За що їм  щиро вдячні. І нехай у житті їхньому будуть тільки додатні величини, а успіх буде спрямований на нескінченість.

Перший ведучий. З часом запалають зірки і в біологічній науці. Молоді вчені зроблять сенсаційні відкриття в галузі біосистематики. В енциклопедійних статтях про них буде повторюватися один біографічний факт: навчався в ……………..загальноосвітній школі. Путівку у велику науку отримав від учителя біології ……………………! Щира подяка їм за це!

Другий ведучий. Безперечно, серед наших випускників будуть і зірки спорту. Можливо, вони навіть започаткують новий вид спорту «футбол на снігу» і будуть у ньому чемпіонами! Спорт – це важка фізична праця. Це постійно доводила нам вчитель фізкультури ……………….. своїм власним прикладом. А для хлопців спорт - ще й думки про армію.

Перший ведучий. Учитель Захисту Вітчизни ………………………….. давав цінну пораду: хочеш стати генералом, зроби крок до генеральських зірок уже сьогодні. Зайди в приймальну комісію військкомату!

Другий ведучий. Для всіх наших майбутніх зірок і чемпіонів, а також їхніх мудрих добрих наставників привітання.

Найкращий урок на світі – це урок фізкультури.

Музика.

Сценка про фізкультуру

Вибігають два хлопця та вчитель фізкультури.

Вчитель. Ать, два, ать, два , ой, умнички, ноги вище. Ать, два… Не відстаємо. Ать, два, ать, два , ой, умнички, ноги вище.

Свистить у свисток.

Вчитель. Не відстаємо.  (Грає музика, вибігають два хлопці). Ать, два, ать, два. Ать, два, ать, два. Сіли, встали, сіли, встали, еквалайзер показали. (А вони присідають).

(Грає музика, вибігають ще два хлопці).

Вчитель. Кругом. Упор лёжа принять. Раз два, раз, два. Раз, два. А хто буде погано віджиматись, той піде зі мною в кафе. Раз два, раз, два. Раз, два. Раз два, раз, два. Раз, два. Закінчили.

(Хлопці встають, знову біжать до вчителя з папірцями).

Вчитель. Кругом. Гуськом пішли. Раз два, раз, два. Раз два, раз, два. Раз, два.

(Знову біжать до вчителя).

Вчитель. Кругом. Руки в ноги взяли. Раз, два, три, чотири. Раз, два, три, чотири.

(Знову біжать до вчителя).

Вчитель. Ну що таке?

У нас звільнення від фізкультури. (Попадали).

Вчитель. Ну і що, в мене може теж звільнення! Було, так я ж це не афішую. Я нічому вас навчить  не зможу.

Ні, зможете, уявіть, ми коли – небудь станемо чемпіонами світу і ви будете пишатись нами.

Вчитель. Не можу уявити!

Музика

Виходять ведучі .

Перша ведуча. В ефірі програма «Галопом по європах» і ми, її ведучі - ……………………………….


Другий ведучий.

І що б там інші не казали,

В душі у кожного із нас

Живуть замріяні вокзали,

Які покличуть – прийде час.


Перша ведуча. Ця програма для тих, хто мріє про далекі світи. Вирушаючи у подорож, повторіть усе те, чому вчили вас наставники. Уроки вчителів географії ………………………допоможуть вам обминути пустелі, моря і гори, успішно дістатися місця та прорахувати гроші, які ви витратите на подорож. Пригадайте відомості про клімат і, вирушаючи, наприклад, до Англії, візьміть із собою парасольку і галоші.

Другий ведучий. Перед від’їздом зосередьтесь і пригадайте уроки вчителів світової літератури ………………………. Вирушаючи до Англії, на всякий випадок перечитайте оповідання Конан Дойля “Собака Баскервілів”, щоб не потрапити у халепу.

Перша ведуча. Не забудьте повторити все про історичне минуле країни, якою подорожуватимете. Якщо на уроках учителів історії …………………………………ви були уважними і старанними, то знань з історії та правознавства вам вистачить, щоб вразити аборигена будь-якої країни.

Другий ведучий. І ще одна порада. Не чіпляйтесь до іноземців з питаннями українською, на зразок: “Де тут у вас магазин дешевого одягу?” Краще пригадайте уроки вчителів іноземної мови ……………………… і залиште про себе гарне враження. Скажіть приблизно так.

Перша ведуча (англійською та німецькою мовою): Доброго дня. У вас прекрасна країна. Ми отримали безліч прекрасних вражень…

Другий ведучий. Та як би вам добре не було в далеких країнах, завжди повертайтеся додому, до рідної України.

 Перша ведуча.  Всі, кому необхідно зняти стрес, відчути моральну підтримку або просто почути добрий жарт – вам до медичної сестри ………………., а якщо треба вирішити якісь невідкладні проблеми, звертайтесь в «Центр Відродження» школи – до …………………….., секретаря …………………….. та в кабінет навпроти  - до завідуючої господарством ………………...

Другий ведучий. Тут ви точно знайдете відповіді на запитання «Хто? Що? Як? Де? Коли? Чому?»

Перша ведуча.  Ми всі були разом і вели нашу спільну роботу – 365 днів, 12 місяців, 52 тижні на рік. Тобто кожного дня.

Музика

Хлопці, а днів на тиждень не забувайте аж сім.

Вранці ми із добрим ділом привітали…(понеділок).

Ніченька минула скоро, - трудовий іде . ..(вівторок).

 

Спритна, вміла, молода, вже настала …(середа).

Йде четвертий день тепер, називається…(четвер).

 

Діло добре ладиться, як настала…(п’ятниця).

Дома скрізь кипить робота як почався день ...(субота).

 

А в суботу з хлібом-сіллю привела сестру …(неділя).

Ось і тижневі кінець. Хто трудився …(молодець).

І чого тільки не траплялося на тижні в ці сім днів. І навіть думали гайнути в минуле. А там теж потрібні були неабиякі знання.

Музика

 (Сценка)

В. Доброго дня, панове, падайте!

На минулому уроці ми з вами вивчали історію Франції, зупинились на династії Людовіків. У 17 столітті Людовік 13 запропонував створити елітну військову частину для своєї особистої охорони – частину гвардійських мушкетерів.

А про походи мушкетерів нам розповість Влас Олександр.

Учень. Ну чого завжди я! І взагалі! Історію краще вивчати як-то кажуть вживу, ніж слухати її.

Вч. Ти що, придумав машину часу і ми можемо повернутись назад і подивитись, як все було?

Учень. Та ні, я пропоную провести спіритичний сеанс і визвати сюди двох мушкетерів. Нехай вони самі все розкажуть!

Вч. Ех, цікаво!

Учень. В мене є магічна куля, покладемо на неї руки. (Кладуть руки, музика).

Учень. Я викликаю дух мушкетерів (2 рази).

(З’являються мушкетери, один вискакує на коні).

Музика

1. Именем короля. Я требую поставить Власу 6 балов по истории.

2. Чёрт возьми, сударь, я с вами не согласен. Именем Великой Французкой революции требую поставить Власу 10 балов. Решим это, сударь на дуэли.

Я отвечу как мужчина. Слезайте с коня.

(Второй слезает с коня. Музика. Дерутся, один пронзает шпагой второго).

Вчитель. Зупиніться, мушкетери. Що ви робите?

1.Друг, передай Констанции, что я её люблю!

2. Хорошо, друг, что ещё для тебя сделать.

1. Власу пусть поставят 10.

Вчитель. Досить, досить, я вас впізнала, скільки можна прииколюватися. Зауважу, що в 17 столітті такого одягу не було. Власуу за відповідь ставлю 2. А спіритичний сеанс ми продовжимо. (Сідають біля магічної кулі. Держать над нею руки).

Вч. Я викликаю до школи батьків Власу, Монікі, Казновського…..до школи.

Музика

(учень виходить вперед, інші за ним).

Учень. Знаєте, історію краще творити, ніж учити. От нашим нащадкам пощастить, їм треба буде вчити скільки дат та подій, які будемо творити ми. А ми вже в шкільній історії.

Музика

Перша ведуча. В ефірі програма «Технологія успіху» і ми - її ведучі ………………..

Ми пропонуємо вам кілька рецептів успіху від наших улюблених успішних педагогів.

Другий ведучий. Формула успіху від учителів української мови та літератури ………………………

Перша ведуча. Якщо ти безграмотний і не читаєш книжок, найбільшого успіху, якого ти зможеш досягти в житті, – це трьохповерховий коттедж з басейном у дворі, автомобіль Бентлі і літо на пляжі в Майямі.

Другий ведучий. Учіть правила, читайте класиків, щоб не обмежитись у житті таким мізером.

Перша ведуча. Формула успіху від психолога школи ………………... За будь-яких обставин усміхайтесь. Успіх не любить похмурих облич. 

Другий ведучий. Якщо формула успіху психолога школи вірна, то випускники 2013 року обов’язково будуть успішними.

Музика

Сценка про психолога.

Виходить ведучий.

Свої діти поганими не бувають. А погані діти, як правило, навчаються а сусідній школі. Отож, класний керівник, психолог  та неслухняний підліток.

К. Володимир Володимирович, я вам говорила, це не восьмикласник, це Люцифер. Ось би дать тобі (замахується на учня).

П. Юлія Миколаївна, ви ж класний керівник, це якось не педагогічно. Давайте, я, як психолог, з ним поговорю. Тим більше, що ми з Дімою сусіди, в одному підїзді живемо. Дімочка, ти згоден, що недобре у дівчаток забирати їхні речі.

(хлопець махає головою – так).

П. Згоден, добре, то може ти віддаси те, що не твоє.

(хлопець знімає окуляри, передає психологу, а та класному керівнику).

П. будемо вважати, що помирились. Все забудемо і розпочнемо все спочатку.

Вовочка, ти не здогадуєшся, чого ми тебе запросили.

(хлопець махає – ні)

П. А, ти не здогадуєшся, ти точно знаєш?

(хлопець махає – так)

П. Вовочка, а це ти спалив класний журнал?

(хлопець махає – ні).

П. Ні, не ти.

К. А що у когось був ще мотив спалити журнал?.

П.А ти просто друзів не хочеш підставляти?

(хлопець махає – так, бє рукою об руку).

Благородний. Дімочка, а навіщо ти зробив собі татуїровку 8-Б?

(хлопець бє себе в груди)

П. Ти ж розумієш, що це на все життя?

(хлопець махає головою – так)

П. Розумієш? А, тобто в 9-й ти вже не збираєшся?

(хлопець махає – ні)

К. Алілуя (Музика)

К. У нас тут головна проблема. Вчора після уроків повинна була Синічкіна чергувати, а ти Вовочка не повинен був чергувать.

П. А ти, напевно, їй вирішив допомогти, да?

(хлопець махає головою – так).

Вовочка, а ти не знаєш, де зараз Синічкіна?

(хлопець махає головою – ні).

Не знаєш, да! І нам не скажеш.

К. Вовочка, а ти знаєш, що батьки Синічкіної люди не багаті і (достає записку) до вторняка 12 тисиччч не зберуть.

П. Вовочка, ти ж повинен розуміти, що так не можна?

К. Володимир Володимирович, батько йде, я цього не витримаю.

Музика

П. Ну ось і добре, раз весь під’їзд зібрався, поговоримо.

(батько підходить, дає під затильника, сідає поруч)

П. Євген Володимирович, я ж пам’ятаю, ви ж нашу школу закінчили?

(батько махає – ні)

А, не закінчили?

(батько махає – так)

А нагадайте, де зупинились?

(батько бє себе в груди)

А ну да, 8-Б. Ну добре, погукаємо класного керівника на допомогу. Юлія Миколаївна!

Музика

Учень. Від імені свого персонажу, хочеться сказати. Поганих дітей не буває, а якщо бувають, то нехай вони навчаються не в нашій школі!!

Музика

Сьогодні у програмі  «Технолгія успіху» -  рубрика “Без коментарів”і ми її ведучі - ………….

Випускник. Так. Здається нам, що ми вже зрілі,

 Проворнії у всякім ділі.

 Навчилися читать, писати,

 Зарплату в тата рахувати…

Випускник. Заглядать до бібліотеки,

 Не пропускати дискотеки,

 Встигать в усьому й усюди…

 З нас будуть, вірте, добрі люди.

Випускниця. А пам’ятаєте, коли ми були в молодших класах, ви все дивувалися, як ми вміли придумувати такі слова, що і на «вуха не натягнеш», або фантазували так, що і чарівникам було до нас далеко. А наші пояснення чого ми не чули дзвінка на перерву, або не вивчили вірш? А ви всі вулкани, що були у вас в душі, намагалися стримати. Наші дорогі …………….., дивіться, ми вже виросли.

Випускник. І-й поверх нашої школи. Тут крім наших перших вчителів, завжди нас вітали вчителі початкової школи – …………………………. Не так і багато пройшло – всього 11 років. Памятайте нас! І спасибі вам. Які ще коментарі потрібні. Без коментарів. Єдине – хочеться, щоб ви посміхнулися!

Музика

Сценка .

 - Здравствуйте, дети!

- Здравствуйте!

 - Я вам задавал выучить классику!

 -Казновский, к доске!

 - Ну почему я?

У лукоморья дуб зеленый, фу, язык сломаешь.

 - Говори, как можешь.

- У лукоморья дуб зеленый, златая цепь на дубе том.

Анатолий Анатолиевич, кто первым придумал язык каверкать?

- Всё рриформы и риформы!

Звонок учителю.

 - Дети, новая риформа. Теперь будем говорить на вдохе. (Вдихає) Понятно!

 - Понятно!

Музика

Перша ведуча.  Програма «Технологія успіху» знову з вами. Пропонуємо формулу успіху від учителя ……………………….. та вчителя інформатики ……………. Якомога більше трудіться на благо Батьківщини, творіть добро людям. Не дозволяйте душі і тілу лінуватися. Чим вищий коєфіцієнт вашої корисної дії, тим більший успіх очікує вас у майбутньому!

 Другий ведучий. Кожного дня ми разом – і учні, і вчителі, доводили: ми – одна команда, і працюємо разом, не зважаючи ні на що.

  • Ось так, кожного дня?
  • Кожного!
  • А якщо – вихідний?
  • Хороша штука – Інтернет.

Перша ведуча.  Формула успіху від учителя хімії ………... Успішним стає той, хто прагне мати найвищу масову частку в будь-якій спільній діяльності, у кого велика швидкість реакції на зміни, які відбуваються у суспільстві і хто завжди знаходиться у стані рівноваги із собою і навколишнім світом.

Другий ведучий. В школі каменем зіткнення зазвичай стає хімія, фізика або математика, і деякі здають і контрольні, і заліки не з першого разу. І вчителі, і учні   мріють лише про одне – скоріше все б закінчилось.

Музика

(Екзамен по фізиці)

Заходить екзаменатор.

У. Добрий день, колего! (подає руку, а вчитель руки не подає)

В. Ще не колега.

У. Справедливо, справедливо урезонили сорвавшегося юнца!

В. Чим ви сьогодні здивуєте? Тягніть білет!

У. (тягне білет). Сила тока. Вибачте, у вас тут неправильно написано, не тока, а только!

В. Сила тока, дорогенький.

У. Ну добре, тока. Тока. В кінці кінців не російську і не українську здаю.

Сила  тока вимірюється в метрах гейзера….

В. Досить! Ви вивчили основний закон Енштейна?

У. Да (Махає головою ні).

В. Запишіть формулу на дошці. Пишіть. Енергія. Буква е, велика, заглавну буква Е. Дорівнює, навіщо прописом пишите? Як пишеться дорівнює? Паралельні прямі. Та не вертикальні, горизонтальні. Енергія дорівнює маса, м, помножити на ц. Ми не знаєм букву ц? Буква Ц. Так! Та не українська. Латинська. Наша с. господи, хай буде, в квадраті. Що ви творите? Буква ц в квадраті. Та не такому квадраті. Двійка в углу. Мимо. Не в цьому вуглу. Давайте подумаємо, у нас багато варіантів, де може біти двійка. І знову не те! Ви – неперевершений. Вон!!!

Музика

Виходить ведучий

Ведучий. В ефірі головне шоу «Голос країни» і я його ведучий – ……… Сьогодні не варто змагатися, бо єдиним, неперевершеним голосом нашої шкільної країни є голос нашого Миколи Павловича.

Ведуча. Хто знає, як складеться наше життя у майбутньому. Хтось, можливо, дійсно стане «зіркою» і ми пишатимемося тим, що були однокласниками і прохатимемо у «зірки» автограф. Але, як би не було, у зірковому чи у звичайному майбутньому ми завжди подумки будемо повертатися до шкільних років. І не раз ми скажемо: «Школо, я скучаю».

 Пісня

Виходить ведучі

Ведуча. До вашої уваги програма  «Актуальний репортаж» і ми її ведучі ……... Пропоную Вам відповіді на актуальне запитання, яке я задала своїм друзям: «Ви часто ходили до шкільної бібліотеки?»

Відповіді були різні. «Так, часто», а були і такі - «Якщо щастило, то нечасто».

Ведучий. Але справа ось в чому – якщо не часто в бібліотеку, то біля бібліотеки – кожного дня і по декілька разів.

Ведуча. Світлана Дмитрівна! Ми зрозуміли для чого в школі бібліотека.  Просто у школі вчителі вимагають знань від учнів по усіх предметах, а самі знають тільки один. Ось і біжимо в бібліотеку, щоб дізнаватися все більше і більше.

Ведучий. Дякуємо вам за те, що в будь-яку хвилину ви могли нам дати відповідь на будь-яке питання. Знання – це сила.

Музика

Сценка

  • Ей, чуєш, функція, двигай тангенсами сюди!
  • Ви мені?
  • Двигай, кажу, логарифмами!
  • Ану, корінь, извлеки мобілу!
  • У мене немає.
  • О! Тебе може поділити без залишку?
  • За що?
  • Чуєш, гіпотенуза, так не катит!
  • Хлопці, у мене нічого немає!
  • Нічого собі, у тебе діаметр твого шаріка!
  • Може, тобі конус зігнути?
  • Ви подивіться на нього!
  • Що ти так уважно дивишся на нас, будеш дискримінантіком у нас, поняв!
  • Ти взагалі то розумієш, про що ми?
  • Аякже, розумію, беріть, дзвоніть (віддає мобілку)
  • Ось! Доведено, знання – це сила!

Музика

Ведучий.

Шкільне життя – не шоколад,

І щоб воно ішло на лад,

Нам треба більше жартувати,

Невдачі гумором долати.

 

Ведучий

Всім пропонуєм «Вінегрет»

Шкільний веселий ко-ло-верт.

У бібліотеці ми прочитали народні прикмети, які є актуальними для нашої школи.

Як у народі кажуть: «Хочеш – вір, хочеш не вір».

Якщо на території школи сміття летить із заходу на схід - вітер західний.

Якщо щітка не вміщається в роті, значить вона не зубна, а для взуття.

Погано зав’язані шнурки можуть бути причиною розбитого носа.

— Діти, назвіть три речі, без яких людина не може жити.

— Сніданок, обід, вечеря.

Учительська робота — це хрест, який повинна нести вся родина.

Перерва — не фініш, а старт!

Учень. Слава тому, хто в навчальний процес увів перерву! Це той час, коли на власні очі можна впевнитися, як кожен учитель перетворюється на надшвидкісну машину, виконуючи сто операцій водночас. А ще б не завадило посидіти п’ять хвилин, щоб віддихатися, хоч трохи перекусити, поправити зачіску...

Але вже ніколи! Треба працювати.

Пісня

Скільки різноманітних наказів директора школи чули ми за 11 років навчання у школі. Отож, користуючись нагодою, оголошуємо свій наказ!

1. Директору школи і Завучу школи:

Пункт 1. Зважаючи на бажання учнів, збільшити кількість уроків малювання, фізкультури, праці інформатики і відповідно зменшити  кількість уроків математики, фізики, хімії. Ввести уроки перукарства та косметології,  щоб уникнути підпільного створення зачісок та оригінального макіяжу.

2. Класним керівникам: пам’ятайте: не шукайте зустрічі з учнями. Коли ви будете їм потрібні —  вони  вас самі знайдуть.

3.Всьому педагогічному колективу:

Пункт 1. Під час заліку чи іспиту не дивитися пильно на учня. Він може подумати, що ви підозрюєте його в списуванні, й образитися.

Пункт 2. Не запитуйте, який іспит він прийшов складати, він же не запитує, який іспит ви прийшли приймати.

Пункт 3. Будьте тактовні. Якщо учень не зрозумів запитання, тактовно переведіть розмову в інше русло.

Пункт 4. Знайте: якщо учень відповідає неправильно, дуже може бути, що він сам вас перевіряє.

Пункт 5. Ніколи не запитуйте, чому ви вперше бачите учня у класі.

Можливо, ви самі були неуважні.

Пункт 6. Поспівчувайте, заради оцінок у табелі учень іде на все, навіть на уроки.

Пункт 7. Запам’ятайте: ви у ваших учнів не один! Звичайно, усе це жарти. А якщо серйозно, ми дуже вдячні вам, дорогі наші вчителі, за все те добро, що ви зробили для нас.

Музика

Сценка (Екзамен)

Виходять ведучі

Доброго вечора всім! В ефірі програма “Ключовий момент” і ми її ведучі________!

До нашої програми прийшов лист. Дозвольте зачитати (достає листа).

“Шановна програма “Ключовий момент”! Ми змушені звернутися до вас за поміччю. Просимо допомогти зустрітися з нашими дітьми. В останній рік вони забули про рідний дім. На першому місці у них було навчання в школі, на другому навчання в Малій академії наук, на третьому – підготовка до ЗНО.

Дорога редакціє, будь-ласка, дайте таку можливість побачитися з дітьми».

Дорогі батьки! Невже і справді був такий тяжкий рік?

Найкращі дні для наших матерів –

Це дні, коли щасливі їхні діти.

Від нас залежить, скільки днів таких

Ми можемо для матері зробити.

В тобі мій БОГ, в тобі моя душа,

В тобі зерно моє, мій зародок-початок.

В тобі очей моїх весела гра.

В тобі все основне моє й додаток.

В тобі мій день, в тобі моя краса,

В тобі і ніч моя, і зоряне світання.

В тобі мої загадки й чудеса.

В тобі мій світ, в тобі моє зітхання.

В тобі моя земля і небеса,

В тобі усе моє майбутнє існування.

Щире слово і батьківська ласка

Мені силу й наснагу дало.

І дитинство моє, наче казка,

На рожевих вітрилах пливло.

Ми вам вклоняємось доземно,

За те, що нам життя дали.

І виховали, і зростили

І в майбуття нас провели!

Спасибі Вам, наші рідні,

За теплоту й любов родинну,

За дружбу й спокій у сім’ї

І за турботу щогодинну.

За вашу відданість святу

Своїм уже дорослим дітям,

За людяність і доброту,

Ми вдячні вам за все на світі.

Пісня

(На програші хлопці танцюють з мамами)

Вірш

Музика

Виходить мама на виступ

Виступ мами

Ведучий. Що ж, шановні батьки, ми виконуємо ваше прохання. Зустрічайте своїх дорослих дітей!

Діти виходять з квітами, дарують квіти батькам.

Пісня

Музика

Виходять ведучі

І знову в ефірі програма “Ключовий момент” і ми її ведучі………….

Ведучий 1. Філософ Дістервег сказав «Учитель для школи – що Сонце для Всесвіту». Сьогодні ключовий момент настає для тих, хто 7 років вдихали життя і рух в своїх учнів,були Сонцем для їхнього Всесвіту.

Сьогодні ми запрошуємо на сцену класних керівників ………………

Музика

Ведучий 2. Дорогі наші вчителі

Прийміть слова найщирішої вдячності

За працю величну, за ночі безсонні

За любляче серце , за сонце в долонях.

За все, що сказано невчасно,

все, що зроблено не так,

Без заперечення, завчасно

Скажу тихесенько: «Пробач».

Вірш

 Дзвенять дзвіночки сумно і бузково,

 Неначе кличуть в мандри по землі,

 Нам оберегом буде Ваше слово

 Велике й світле, наші вчителі!

 

 Уклін Вам всім, спасибі за прекрасне,

 За мудрість і суворість водночас

 За вашу працю – вічне та незгасне

 За віру в краще, і за віру в нас.

 

 Ви вчили до зірок зміряти відстані,

 Зважати на секунду і на мить,

 Знаходить завжди величини істинні

 Любити правду і людей любить.

 

 Байдужості минати й мимобіжності

 Збагнути мудрі правила оті,

 Шукати тільки мінімум розбіжності

 І свої власні формули в житті.

 

 За витівки не гнівайтесь на нас.

 Така вже юність – чарівна й хмільна ця,

 Коли ж любити і сміятись час,

 Як не тоді , коли тобі сімнадцять!

 

 Ми Ваші щедрі скарби не розгубимо,

 Ми ж Ваші учні, навіть трішки діти

 Щоб не було, а ми Вас дуже любимо,

 Даруємо усі весняні квіти!

Виступ класних керівників

Вірш

Буркат Катя


Пам'ятаєш, як це було?

Перше вересня. Ромашки.

Мама. Вчитель. Першоклашки.

Два на два. Буквар. Старання.

Перше в класі прибирання.

Фараони. Глобус. Карта.

Розмальована вся парта.

Ігрек. Піфагор. Кислоти.

Словники. Рівнини. Ноти.

Друг. І списане рівняння.

Спортмайданчик. Тренування.

Танці. Музика. Гітара.

Поцілунки. Знову пара.

Держекзамен. Бал прощальний.

Радість разом із печаллю.

Сцена. Зал. Букет в руках.

Чому ж сльози на очах?


Перепелиця Влад. Ось і відлетіла у неозору даль наша сімнадцята весна, минає дитинство... І залишаються від нього тільки звуки, які наближають до класу кроки вчителя, скрип крейди, шум дощу і аромат – аромат квітів учителям на прощання.

Музика . Дарують квіти вчителям


Останній урок і оцінка остання.

Екзамен пройшов, ніби і не було.

Клас до болю знайомий, сусіднє зітхання.

Дивний погляд у даль, за вікно.

 

Все проходить… Так стало з дитинством,

Що закрило для нас свої двері.

А майбутнє яскравим намистом

Манить на все нові каруселі.

 

Не покличуть уже нас до карти…

Зараз сумно звичайно прощатись

З безтурботністю першої парти,

Та вже ніяк тут і залишатись.

 

Пам’ять – річ особливо цікава –

Не дає нам можливість забути

Те, чи справді бувала ласкава

До нас доля… І знову почути

 

Голос вчителя, що біля дошки,

Відтворити сторінку з підручника.

Коли сумно ставатиме трошки,

Про вживання згадати сполучника.

 

Я не можу сказати, що школа

Залишила лиш світлі миті.

Нас вона гартувала з проквола,

Таємниці відкрила закриті.

 

І знову стоїмо на сцені,

Тримаєм квіти у руках.

А відчуття, як на арені,

Що виросла в шкільних роках.

 

Але це все на дві години,

В шкільнім житті останні дві.

Запам’ятаєм ці хвилини,

Для нас вони вкрай дорогі!

 

Хай хтось сумує, хтось радіє,

А інші поспішають жить,

Лиш дехто просто хай помріє

В надії на щасливу мить.

Майбутнє в кожного незвичне,

З мільярдом невідкладних справ.

Це буде вже життя практичне,

Проблем і успіхів як сплав.

 


Фінальна пісня.

 

 

 

Оцінки та відгуки
docx
Додано
27 січня 2019
Переглядів
1571
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку