Сценарій випускного вечора "Прощання з дитинством"

Про матеріал
Розробка випускного вечора "Прощання з дитинством" для 9 класу. Музичний супровід та художні номери можна змінювати та підбирати самостійно.При підготовці використані матеріали з інтернет-ресурсу.
Перегляд файлу

1

 

 Випускний вечір «Прощання з дитинством»

 

        ( Звучать фанфари. Виходять ведучі)

Ведучий.1. Добрий вечір, шановні батьки, вчителі, гості!

Ось і прийшов цей радісний день. На вулиці буяє зеленим цвітом літо, сонце

пестить нас своїми промінцями, а майбутній день несе нове і незвідане

Ведучий 2. Час летить і змінює все, що навколо нас. Життєва дорога людини

також мінлива і нелегка, та всім неодмінно світитимуть далеким вогником,

сповненим солодким спогадом, дитинство і юність.

Ведучий 1. Свіча гарячий віск проронить

Раптовим подихом чудес –

Здається, можна у долоні

Піймати зірку із небес.

Ведучий 2. І між майбутнім і минулим,

Дитинством і безмежжям мрій

Неначе міст ми протягнули –

Прощальний вечір випускний.

Ведучий.1. Сьогодні в школі значна подія –

Ми проводжаємо своїх випускників.

У кожного із них живе надія

Свій слід лишити в пам’яті віків.

Ведучий 2. Вони зростали, сили набирались

Для того, щоб полинуть від Землі

В світи нові, над хмари піднялися,

Як вчили їх батьки і вчителі.

Ведучий 1. Дорослими вже стали ваші діти,

Дитинство їх, як пташка, промайне!

Запросимо випускників востаннє

Зайти до нас на свято випускне!

Ведучий.2. Востаннє урочисто і святково

разом сюди вони зайдуть,

На все життя запам'ятайте мить чудову.

Стрічайте всі! Випускники ідуть.

Ведучий 2. Зустрічайте!

Цікавих і кмітливих!

Усміхнених, веселих, жартівливих!

Задуманих, закоханих, мрійливих!

Серйозних і дорослих, серцю милих!

Сучасних, прогресивних, заповзятих!

Старанних, працьовитих і крилатих!

 Особливих, впертих, незбагненних.

І волелюбних, неповторних, індивідуальних!

          (Виходять випускники, обходять коло, сідають)

Ведучий 1. Злились печаль і радість в одне ціле,

Вертає пам'ять знов до першого дзвінка,

До того дня, коли малих, несмілих

Привітно стріла вас всіх школа гомінка.

Ведучий 2. І кожен, як умів, вбирав у себе знання.

За пройдені уроки ви цілий світ відкрили,

Повільно, потроху, по крапельці щодня

Ви дев’ять літ  зі школою дружили.

Ведучий 1. Ось настає хвилююча мить,

Спогад у серці навік залишіть.

Випускникам документи вручають

І на стежину життя проводжають.

Ведучий 2. Настає врочиста мить

І довкола тихо, як ніколи!

Щоби свідоцтва вам вручить,

Слово має наш директор школи.

Ведучий 1. Слово для зачитування наказу та вручення атестатів надається заступнику директора школи  ______ та директору школи _______.

( директор вручає свідоцтва про освіту та Грамоти.)

 

  (Танець випускників)

Ведучий 1. Важко сказати у кого сьогодні більше свято - в учнів чи вчителів.

Що тяжче - навчатися чи навчати ?

Давайте згадаємо, як починався ваш шкільний шлях дев’ять років тому і тих, хто пройшов разом з вами цей шлях…

Виходять 4 випускники.

1: Початкова школа – це були золоті роки…  Уроки – коротші, зате перерви довші. Ніколи не було по 7-8 уроків!

2: Додаткові канікули в 1 класі!

3: Годували в їдальні безкоштовно..

4: А згадайте, скільки мук ми пережили, поки ті палички та гачечки навчилися писати!

1:  Так! А домашні завдання! Поки напишеш ті букви та цифри, аж пальці болять!

2: У школу не запізнюйся! Іграшки на уроках не діставай! Бігати по школі – і то не дозволяли!

3: Так, початкова школа – не малина! А ви уявіть, як нелегко було нашим учителям! Вони ж мали нас усьому навчити з нуля!

4: Ми щиро вдячні за все нашій першій учительці  ______ за все: за перші букви і перші слова!

1: за першу розв’язану задачу! За першу прочитану книжку!

2: За перший виступ на шкільній сцені!

3: За перші життєві перемоги!

4: Тож запрошуємо до слова  _________!

 

 ( випускники співають пісню «Вчителька» )

 

 

Виходять інші 4 випускники

1: І ось ми п’ятикласники! Нові предмети, нові вчителі, новий класний керівник! Навіть класна кімната нова!

2: П’ять років старшої школи пролетіли як одна мить! Скільки цікавого було  в нашому шкільному житті!

3: Неймовірні відкриття на уроках, шкільні свята, дні здоров’я …

4: Веселі перерви, спортивні змагання, цікаві екскурсії!

1: І поряд з нами завжди були вірні друзі – учителі І в першу чергу наш класний керівник Ніна Михайлівна. яка разом із вами розділяла

радощі та незгоди шкільного життя. Кожному вона віддала частину свого

серця

 

2: Кожен з нас до того звик,

Що є класний керівник.

Хто похвалить, хто посварить?

Хто заступиться, не зрадить?

Хто нам буде говорити,

Що не хочемо ми вчити?

 

3: Як без неї далі бути?

Навіть важко це збагнути.

Тож ми хочемо і нині

Ще кілька від вас порад...

Хоч прощаємось ми з вами

Та згадаєм вас стократ!

 

   Слово надається класному керівнику

Любі мої дітки!

 

       Сьогодні я востаннє звертаюся до вас як ваш класний керівник. Позаду в нас з вами  - п’ять років спільного шкільного життя. Вони пролетіли як одна мить. І сьогодні ви прощаєтесь з дитинством. Повірте мені: між дитинством і юністю є чітка межа, і зараз ви на ній стоїте. Вже завтра ви зробите перший крок у інше життя.

 

        Закінчиться  свято, й  почнеться  урок,

Урок ,  на  який  не  покличе дзвінок.

Із  того  уроку  не  можна  втекти,

Й  погану  оцінку  не  виправиш  ти.

 

Перерв  і  канікул  у  ньому  нема,

Хоч  може  минути  там  літо й зима.

І не  45 він  триває  хвилин,

А довгі  роки  не вгава  його  плин.

 

Урок  цей для  себе  ти  твердо  затям –

 І перший , й  останній – він  зветься життям!

 

      Ідіть сміливо в нове життя!  Але ніколи не забувайте свою школу, вчителів, друзів-однокласників, свої шкільні приколи… Не забувайте, звідки ви родом і своїх батьків. Це найрідніші для вас люди, які завжди допоможуть і підтримають.

     Не забувайте своїх учителів, бо ми старалися навчити вам лише доброму й хорошому. Я дуже хочу, щоб ваша життєва дорога була легкою, щоб Бог посилав вам лише ті випробовування, які ви зможете пройти. 

     Дорогі батьки!  Я щиро вдячна вам за те, що всі ці роки ви були поряд і у всьому допомагали мені, відгукувалися на кожне моє прохання.  Я бажаю вам здоров’я, терпіння і успіхів!

   Любі мої дорослі діти! Вірте в себе  живіть так, щоб батьки  і ми, вчителі, вами пишалися! І нехай щастя легкокрилою пташкою летить над вами!

 

 

Ведучий 1. Шановні вчителі! Багато почесних звань і відзнак у освітян:

«Народний учитель», «Заслужений учитель», «Відмінник народної освіти». І

все таки, найвище звання – «Улюблений учитель». Тож бажаємо, щоб ви всі

були удостоєні цього звання.

Ведучий 2. Учителі, як справжні професіонали, прагнуть передати

наступному поколінню свої знання, вміння, достукатись до серця дітей і

навчити бути Людиною. Їхня робота не закінчується дзвоником з уроку.

Вони постійно вкладають у нас найкращі зерна доброти, розвивають наші

здібності, формують наші життєві цінності та наставляють на правильний

життєвий шлях. Саме такі вчителі, з великим серцем, працюють у нашій

школі.

 

Учень1. Рішенням засідання учнівського комітету 9 класу вирішено: З

нагоди свята , за вагомий внесок у навчання і виховання підростаючого

покоління нагородити вчителів нашої школи почесними дипломами в різних

номінаціях з присвоєнням їм почесних титулів.

Що ж, не будемо зволікати і приступимо до нагородження наших

вчителів.

 

Учень 2  Директор в школі – ніби мати,

Сувора і добра, краща за всіх!

Працює з дня у день завзято,

На неї нам жалітись гріх.

Учень 3   Директор школи – фігура центральна,

Як кажуть в народі – всьому голова!

Директор на місці – то й школа у шані,

І як він скерує – так підуть діла!

 

Учень 1. Почесним дипломом нагороджується директор школи ________

яка одержала перемогу у номінації «Золоте серце», з присвоєнням їй титулу

«Государиня всієї школи». Прийміть, будь ласка, заслужену нагороду.

               (Вручення нагороди)

Учень 2. Щасливий директор – коли в нього розумні і мудрі заступники.

Наш завуч в школі – важлива фігура.

Сувора і добра, мудра і щира.

Отож ми сьогодні окремо вітаємо

Ту, в кого турбот, крім уроків гора!

«Спасибі» нам треба сьогодні сказати,

Вклонитись їй низько, прийшла вже пора!

         (вручення нагороди)

Учень 3. _______ - завуч з навчально-виховної роботи, яка

одержала перемогу у номінації «Королева розкладу уроків» нагороджується

почесним дипломом з присвоєнням їй титулу «Права рука Боса».

Одержіть, будь ласка, вашу заслужену нагороду.

               (вручення нагороди)

Учень 1

Ми з вами свята готували,

В змаганнях різних участь брали.

Ви віддавали нам свій час,

Прийміть подяку ви від нас!

Учень 2.

____ - педагог-організатор, одержала перемогу у

номінації «Принцеса учнівського дозвілля»  і нагороджується почесним дипломом з присвоєнням їй титулу «Ліва рука Боса».

         (вручення нагороди)

 

Учень 3. Ви непомітно вчили нас
Добру, порядку кожен раз
І, скільки вистачало сили,
Людей порядних з нас ліпили.

За ту любов, що віддавали,
Серця дитячі зігрівали,
За все ми вдячні вам без ліку,
Спасибі ніжне і велике!

 

Учень 1. Почесним дипломом і титулом «Класна мама» нагороджується класний керівник  _____ .

        (вручення нагороди)

 

Учень 2. Ми продовжуємо нагородження наших дорогих вчителів у

різних номінаціях і наступна наша номінація – « Володарі і слова, і пера»

Учень 3 Рученьки терпнуть, злипаються віченьки,

Боже, як хочеться спать!

Так мені ж треба літературу

Зранку до ночі читать!

Зошити сняться, лиш задрімаю,

Плани, перекази, твори…

Я їх щоденно читаю й читаю,

Спокою зовсім не знаю.

 

Учень1: Перемогу у номінації «Знавець романів і поезій» одержала ________ – вчитель української літератури з присвоєнням їй титулу «Найкраща казкарка школи». Прийміть, будь ласка, заслужену нагороду.

(вручення нагород)

 

Учень 2 Продовжуємо церемонію нагородження. І наступна наша

номінація –«Зірки Міжнародних відносин»

 

В школі різні вчимо мови,

Навіть ближчим став кордон.

Стало всім нам рідним слово

Ґуттен так! Ґуд бай! Пардон!

Іноземна дивна мова

Так потрібна зараз всім

Саме в ринкових умовах,

Особливо молодим.

 

Учень 3. : В номінації «Зірки Міжнародних відносин» перемагає вчитель

іноземної мови_________. Їй присвоюється титул «Закордонна зоря».           

     ( Вручення нагороди)

Учень 1 Історія — це пройдене життя,
Та без минулого немає майбуття.
Для того ми історію й вивчали,
Щоб краще рідну землю нашу знали.

А як пізнали — серцем прикипіли.
Для себе цілий всесвіт враз відкрили.
Якого роду-племені ми діти
І як нам далі в світі жити.

Учень 2:  у номінації «Повелитель часу» перемогу отримує _______ .Йому присвоюється титул «Екскурсовод по століттях»

 

Учень 3. .Церемонію вручення номінацій продовжуємо. Наступна наша

номінація –«Королеви цифр»

Нас математики навчали,

Щоб ми усе прорахували:

Що множити, а що ділити

І як в складному світі жити.

Любов нам множити потрібно,

Ділити радість принагідно,

От щирість й щедрість — додавати,

А зло від серця віднімати.

 

Учень 1 Перемогу в номінації «Королеви цифр » одержала

__________ . Їй присвоюється титул «Місіс Ікс»

Вона нагороджується почесним дипломом.

( Вручення нагороди)

Учень 2: Вітаємо переможця ! І продовжуємо! Наступна номінація –

«Чарівник хімічних реакцій»

Знаєм формулу води,

Хтось ще й соди може знає,

Але решту знати все,

Мабуть, цього не буває.

Хімія — складна наука,

Але формули вчимо,

Хоч буває на уроках

Як не знаєм — мовчимо.

Учень 3 : Переможцем у номінації «Чарівники хімічних реакцій»

оголошується  ______ . Їй присвоюється титул « Пані Дарвін

власною персоною» і вона нагороджується почесним дипломом.

 

( Вручення нагороди)

Учень 1. А ми продовжуємо нагородження і оголошуємо переможця у

наступній номінації «Спортсмен олімпієць»

Бігай швидко, м’яч лови,

Стрибай вправно догори,

Фізкультура — на ура —

Дуже рада дітвора.

.У спортзал всі — як на свято

Поспішають так завзято.

Вчать нас там марширувати,

У веселі ігри грати.

Учень 2 У номінації «Спортсмен олімпієць» переможцем визначено

вчителя фізичної культури ______ .Йому присвоєно титул

«Магістр фізичного розвитку» і він нагороджується почесним дипломом.

 (Вручення нагороди)

 

Учень 3:  Ще один предмет у школі

Не залишив нас байдужим.

Та на нього треба, друзі,

Слух і горло мати  дуже.

Бах, Бетховен і Сальєрі,

Пісні давні і прем’єри…

Є в нас тенори й альти,

Та до Баскова – рости.

 

Учень1: У номінації «Володар світу мистецтва» перемогу отримує  ________ і нагороджується титулом « Повелителька нот».

(Вручення нагороди)

Учень 2 Всі програмки ми вивчаєм,
Клавіатуру добре знаєм,
Кнопку “Ентер” й кнопку “Ок”
Знаєм ми вже на зубок.
Хто навчає все це нас – 
ІНФОРМАТИК, – любий наш!

Учень 3: У номінації «Провідник по віртуальному світу»  перемагає вчитель інформатики _________ і нагороджується титулом «Повелителька мишки та клавіатури»

(Вручення нагороди)

 

        Художній номер  («Школа»)

 

Ведучий 2: Хвилюючий сьогодні день не лише у наших випускників. Не

менше хвилюються і їхні батьки. Так шалено б'ється серце, а то зовсім десь

зникає його стукіт... І тато, і мама ще пам'ятають себе такими ж юними, свій

випускний. А тут така несподіванка: красуня-донька на високих підборах або

ж серйозний син, вищий за тата. Ще зовсім нещодавно тримали їх на руках,

безпомічних немовлят. А сьогодні вони відлітають з батьківського гнізда. До

слова запрошуємо батьків випускників.

( виступ батьків).

 

Ведучий 2. Крізь дощі, крізь вітри і тумани,

Чи дороги снігом замете -

Приїжджайте частіше до мами,

Повертайтесь в дитинство своє,

Забувайте обов′язок, втому,

Не марнуйте дрібницями дні.

Приїжджайте до рідного дому,

Розвесняйте в нім душі свої

 

Спасибі вам, батьки, за турботу і ласку, ніжність та тепло, любов і розуміння

 

Ведучий 1 : У кожної людини, як стверджує романтична легенда, є два

береги: від одного з них людина відпливає, а до іншого неодмінно має

пристати. На цій дорозі завжди трапляється багато труднощів, перешкод, є

зупинки надії, юності, любові. І, де б ви не зупинялися, які б перешкоди не

ставали на вашому шляху, вам далеким теплим вогником завжди світитиме

берег маленької дивної країни - Дитинства.

 

Ведучий 2 Останній  бал , казковий , випускний,

Дівчата  в  пишних платтях, мов  принцеси.

І  хлопці , помужнілі  і  стрункі ,

І  я запитую :"Дитинство  рідне, де  ти?"

 

Звучить мелодія пісні  «Маленькая страна».

Виходить маленька дівчинка з повітряними кульками в руці.

Танцюючи, підходить до випускників і задає питання:

- Ви впізнали мене? Я  – ваше дитинство... Я - з казкової і далекої для вас країни, сьогодні я покидаю вас.

- Не поспішай, побудь ще мить.

- Я буду приходити у ваші сни, а ви згадуйте мене.

По черзі звертається до випускників:

 - А пам’ятаєш свою першу оцінку?

- Пам’ятаєш, як вперше закохалась в хлопчину, що сидів біля тебе?

- А пам’ятаєш , як прогуляв урок інформатики?

- А  те Новорічне свято, де ти грала головну роль ?

- А пам’ятаєш туристичний зліт??

- А свій перший шкільний  вечір?

- А пам’ятаєш, як хвилювався, коли йшов на першу свою олімпіаду з математики? І як радів перемозі?

 - Дякуємо тобі за все. Прощавай...

Випускники разом:

- Прощавай, наше дитинство!

        Дівчинка махає рукою і йде.

      Звучить вальс. Випускники танцюють.

Ведучий 1: Хоч планета так само крутиться,

І годинник рахує тік-так,

А вам і досі не віриться,

Що вже все. І що  все не так.

Ведучий 2: І дитинство тепер лиш насниться,

Бо про нього забути вже час.

А шалена романтика юності

Вже обійми розкрила для вас.

Ведучий 1.

У молодості вистачить таланту,

У юних усі мрії – у зірках.

Так дай їм Боже, витримки і гарту

Здолати перепони на шляхах.

Ведучий 1. Є в народі прислів’я, що і велика дорога починається з першого

кроку.

Ведучий 2. Нехай же ваш перший крок буде вдалий, щасливий.

Ведучий 1   - Ідіть красиві, сильні, юні, гожі,

Ідіть в життя, що сповнене чудес.

Ідіть і хай Господь вам допоможе

І мамина молитва до небес.

Звучить мелодія пісні «Когда уйдём со школьного двора»

       Випускники, махаючи на прощання, виходять.

 

Завантаження...
doc
Додано
3 квітня 2020
Переглядів
1388
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку