Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Сценарій. Виступ Екологічної агітбригади

Про матеріал
Матеріали данного сценарія можуть бути використані для виступу Екологічної агітбригади. Містять переробки пісень, вірші та інше на відповідну тему.
Перегляд файлу

Виступ агітбригади

 «Екологічний бумеранг»

 

 

Учень : Пані та панове! Зустрічайте екологічну агітбригаду «Екологічний бумеранг»

KAZKA

Врятуй свій край і Земля буде - ціла.

За час образ не складе ціну нам вона.

Брудні річки, сміття в морях.

Та знай, що прийдем ми менше слів - більше діла.

 

Зотліла ніч, зранку все стало сіре.

Знайти нові кольори мушу я.

Болить, ой як болить і кров кипить.

Та знай, що прийдем ми менше слів - більше діла.

Приспів:

Поплакала і знов Планета пропада.

Вона покрилась темними знаками(хмарами).

І матінка-Земля зіпсована вона.

І люди всі над нею плакали.

 

Учень: Екологія - гримить набатом це слово!

Учень: Екологія - як просто і знайомо!

Учень: Але як складно і тривожно

Учень: І вирішити, здавалося б, не можно.

Учень: Поодинці задача важка:

Учень: Багато дрібних проблем - але важлива лише така:

Учень: Нашу Землю врятувати - ековихід знайти!

Учень: Відродити! Зростити!

Учень: І не дати занапастити нашу Землю і нашу природу.

Учень: І сьогодні наш екодесант

Учень: Теж буде бити в набат.

Учень: Закликаючи всіх об'єднатися

Учень: І загибелі не поклонятися!

Учень: Живемо ми недалеко, неблизько!

Учень: Не високо, не низько!

Учень: В межах Євразії ,

Учень: В Україні рідній

Учень: В області ___________

Учень: І в районі ___________

Учень: У місті _____________, а точніше тій його частині, що мала назву __________    

Учень: В родимій _____________загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 !

Учень: Екологічну діяльність прийшли показати,

Учень: Про необхідність збереження довкілля вийшли розказати 

Наш девіз: Щоб наша квітуча і щедра земля
Завжди для людства раєм була. (разом).

 (вихід інопланетян)

Інопланетянка: Доброго дня Земляни! Ми прилетіли до вас з далекої планети Ялмез. Наша планета знаходиться в іншій галактиці, але вона близнюк Землі. Подивіться на нас, ми з вами дуже схожі.

Інопланетянка: Наша планета, як і Земля, була блакитна, покрита океанами, морями, ріками, в них водилися риби і водні ссавці. У лісах чувся щебет птахів і рев звірів.

Інопланетянка: Але ми безжально вирубували ліси, отруювали водойми, винищували тварин і птахів і ще підривали атомні бомби, і в підсумку погубили свою планету.

Інопланетянка: Ми прилетіли до вас, щоб попередити і врятувати вашу планету. Дослідження вашої планети вказали нам ваші планети

Інопланетянка: Зараз ми покажемо вам кадри нашого фільму, і ви побачите, що стало з нашою планетою і зробить для себе висновки.

Кадр № 1 Сміття

Музика (крихти-мусорішкі)

Розкидають сміття і танцюють під музику.

Мусорішкі читають по рядку:

Мусорішка:  А ми крихти мусорішкі

Пачками і тут і там, а навкруги папір і хлам.

Мусорішка:  З кожним роком ми ростемо, і за вами ми йдемо.

Всю планету обійдемо - стережіться до вас прийдемо.

Закапаємо в сміття вас, ваш пробив останній час.

Учень: Дівчатка та ви в тренді!!!

Інопланетянка: Це що у вас екологічний, з сміття перероблений одяг.

Мусорішка:  Та ні ти що. Це ми в морі купались там сміття накидано. Та ще й нафтою іноді вода вкрита. Чудо якесь

Мусорішка: Хай живуть ті, хто смітить, хто кидає папір і інші відходи. Слава всім сміттярам і бруднулям! (Йдуть, залишивши сміття).

Інопланетянка: Подивіться, скільки після себе залишили сміття (прибирає)

Учень: Запаси води на Землі величезні, проте абсолютна більшість цієї колосальної маси – це гіркувато-солона морська вода, непридатна до пиття та технічного використання. 
Учень: Основним джерелом водопостачання для людства є річки і велике значення мають саме малі річки та притоки. 
Учень: Мале джерело дає початок річечці, 
Що в нас Струмочком зветься. 
Маленька річечка, вузенька, як долоня. 
Ця річечка - села тихенька доня. 
Учень: Проблема збереження малих річок та ставків – гостра проблема нашої держави, зокрема нашої місцевості. 
Учень: Наша річка каламутна, 
Бо вода в ній дуже брудна, 
Все, що в річку людина кидає, 
В океан аж потрапляє. 
Учень: Ми виявляли місця погіршеної екологічної ситуації у нашій місцевості на берегах річок та ставків, очищували її. 
 

Кадр №2 Музика «... Беріть в руки сокири». Вирубка лісу

Лісоруб № 1: Як славно ми сьогодні попрацювали, скільки дерев повалили.

Лісоруб № 2: Так воно так, тільки шкода звіряток і пташок, залишилися бідолахи без будинку і їжі. Пропадуть, загинуть.

Лісоруб № 1: Знайшов про кого жаліти. Ліс вирубаємо, побудуємо будинки, ціле місто виростить, а звіряток в зоопарку побачиш. (Сміється).

Лісоруб № 2: Ліс - це свіже повітря, ягоди, гриби, відпочинок з дітьми і відмінний настрій.

Лісоруб № 1: Так, ти маєш рацію, дитиною я любив ходити в походи, розпалюючи багаття, ми дбали про ліс і його мешканців, а зараз кому це потрібно ...

Лісоруб № 2: Ліс потрібен нам, тобі, мені, дітям. І дуже шкода, якщо ми його втратемо. (Ідуть).

Інопланетянин:

Є просто храм, є храм науки,

А є іще природи храм-

З лісами, що мов тягнуть руки

Назустріч сонцю і вітрам.

Учень: Він свят у будь-яку годину,

Відкрит для вас і в спеку, в стинь.

Заходь сюди и кожну днину,

Не оскверняй його святинь!

Учень: Які погані ми нащадки – 
Забули звичаї свої: 
Яка у нас коротка пам'ять – 
Занедбані ліси, гаї. 
Учень: Пісень багато про калину 
Народ великий наш складав, 
І на хустках, і на сорочках. 
Оту калину вишивав. 
Учень: На рушниках у предків наших, 
Троянда та бузок цвіли, 
Бо мудрими вони всі були 
А що від них ми узяли? 
Інопланетянка: Дзвони тривоги зазвучали вчасно! Небезпека катастрофи занадто велика, щоб не бити на сполох!

Учень: Кожен день фауна земної кулі стає біднішим на один вид тварин

Учень: Щотижня ми назавжди втрачаємо один вид рослин

Учень: За одну хвилину вирубуються 20 гектаров тропічних лісів. За останні 15 років в Україні вирубали близько 800 тисяч гектарів лісу. На Харківщині за 15 років – 18,5 тисяч гектарів лісу.

 

Кадр №3 Музика «Що далі? ...».

Інопланетянка: Я не сказала про кислотні дощі, про радіоактивні відходи та інші екологічні катастрофи.

Учень: Люди відкрийте очі! 
Учень: Відкрийте серце! 
Учень: Відкрийте душу! 
Разом: Не будьте байдужими! 
Учень: Людина підкоряє природу. 
Учень: Земля вмивається не росами, а кислотними дощами. 
Учень: Подумайте люди, то що ж нас чекає.

Учень: Кожної години на нашій планеті:

Учень: 2000 дітей помирають від голоду;

Учень: 55 чоловік отруюються хімікатами;

Учень: 1000 чоловік помирають від отруєння водою

Учень: Щогодини земля поповнюється побутовими відходами.

Учень: Екологічна катастрофа нависла темною тінню над кожною людиною планети Земля!

Учень: Хто в цьому винен? 
Разом: Люди! 
Учень: 30 березня відзначається День захисту Землі. Біля американського міста Санта - Барбара в 1969 році стався аварійний розлив нафти. Від нього тоді постраждали багато морських тварин і птахів. Ця трагічна подія справила на американців сильне враження. Вони вирішили хоча б раз на рік нагадувати людям про їхні стосунки з навколишнім середовищем. Так з'явилася ідея проведення Дня Землі.

Учень: Увага! Увага! Нам треба знати, 
Чим ми можемо допомогти Землі! 

Капітан: Ми:

Учень: встановлюємо енергоощадні лампи та автоматичні вимикачі,

Учень: купуємо побутову техніку з розумом - класу А енергоспоживання,

Учень: переводимо свої комп'ютери в економний режим,

Учень: вимикаємо електричні прилади з мережі, якщо ними не користуємося,

Учень: ущільнюємо вікна і двері, утеплюємо підлоги і балкон,

Учень: стежимо за споживанням, встановивши лічильники обліку води, газу і тепла.

Учень: Використовуй вторинний папір, скло, метал, утилізуй їх.

Учень: Не дуже часто використовуй одноразові стаканчики, тарілки та інше начиння.

Учень: Використовуй полотняні рушники замість паперових серветок.

Учень: Відремонтуй поламану річ замість того, щоб її викидати.

Учень: Купуй на Новий рік тільки штучну ялинку.

Учень: Для приготування їжі використовуй не алюмінієвий, а скляний або емальований посуд.

Учень: Вивчай свою найближчу річку й роби все можливе для її охорони.

Учень: Користуйся нетоксичним милом.

Учень: Не мийся під душем дуже довго - економ воду.

Учень: Закручуй кран під час чищення зубів.

Учень: З'ясуй, чи добра теплоізоляція в твоєму домі.

Учень: Намагайся частіше ходити пішки, їздити на велосипеді.

Учень: Не викидай сміття уздовж дороги, якою їздиш.

Учень: Хай у твоєму житті буде більше гумору, усмішок, музики.

Учень: Витрачай менше часу на телевізор, а більше - на творчість, читання.

Учень: Частіше жартуй і будь веселим

Учень: І не забувайте, що

Учень: Добрі слова-це корені

Учень: Добрі думки-це квіти

Учень: Добрі справи-плоди,

Учень: Добрі серця-зелені рослини на ставу, (сади)

Учень: Так піклуйтеся про свій край і не дозволяйте йому заростати бур´янами.

Учень: Наповнюйте його гарними вчинками і сонячним світлом!

Учень: І завжди пам´ятайте:

Учень: Що ми-молодь,

Учень: Ми-сила,

Учень: Країни ми крила!

Учень: Ми-поштовх,

Учень: Ми-дія,

Учень: Планети надія! Ми-гілка молода на Дереві Життя

Учень: Продовжим слави шлях-

Учень: Вперед, у майбуття!

Пісня  «Відірватись від землі»

Віра в те, що ми щасливі діти.

Не дамо тебе Земля згубити,

Ми показали вам кіно,

В ньому звучить сумна мелодія.

 

Зможем ми, сади тут посадити,

Знов і знов, Південне відродити.

Та тільки хочеться не рвати квіти,

Просить так душа моя. І нам так треба

 Приспів:

Зберегти усе живе,

Воду чисту і прозору.

І летіти в небесах,

Дихаючи вільно.

Економити завжди,

Землі нашої дарунки.

В тебе сльози на очах,

Це ти від щастя плачеш.

 

docx
Додав(-ла)
Гусак Наталя
Пов’язані теми
Екологія, Сценарії
Додано
28 липня 2019
Переглядів
249
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку