Виступ агітбригади
«Екологічний бумеранг»
Учень : Пані та панове! Зустрічайте екологічну агітбригаду «Екологічний бумеранг»
KAZKA
Врятуй свій край і Земля буде - ціла.
За час образ не складе ціну нам вона.
Брудні річки, сміття в морях.
Та знай, що прийдем ми менше слів - більше діла.
Зотліла ніч, зранку все стало сіре.
Знайти нові кольори мушу я.
Болить, ой як болить і кров кипить.
Та знай, що прийдем ми менше слів - більше діла.
Приспів:
Поплакала і знов Планета пропада.
Вона покрилась темними знаками(хмарами).
І матінка-Земля зіпсована вона.
І люди всі над нею плакали.
Учень: Екологія - гримить набатом це слово!
Учень: Екологія - як просто і знайомо!
Учень: Але як складно і тривожно
Учень: І вирішити, здавалося б, не можно.
Учень: Поодинці задача важка:
Учень: Багато дрібних проблем - але важлива лише така:
Учень: Нашу Землю врятувати - ековихід знайти!
Учень: Відродити! Зростити!
Учень: І не дати занапастити нашу Землю і нашу природу.
Учень: І сьогодні наш екодесант
Учень: Теж буде бити в набат.
Учень: Закликаючи всіх об'єднатися
Учень: І загибелі не поклонятися!
Учень: Живемо ми недалеко, неблизько!
Учень: Не високо, не низько!
Учень: В межах Євразії ,
Учень: В Україні рідній
Учень: В області ___________
Учень: І в районі ___________
Учень: У місті _____________, а точніше тій його частині, що мала назву __________
Учень: В родимій _____________загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 !
Учень: Екологічну діяльність прийшли показати,
Учень: Про необхідність збереження довкілля вийшли розказати
Наш девіз: Щоб наша квітуча і щедра земля
Завжди для людства раєм була. (разом).
(вихід інопланетян)
Інопланетянка: Доброго дня Земляни! Ми прилетіли до вас з далекої планети Ялмез. Наша планета знаходиться в іншій галактиці, але вона близнюк Землі. Подивіться на нас, ми з вами дуже схожі.
Інопланетянка: Наша планета, як і Земля, була блакитна, покрита океанами, морями, ріками, в них водилися риби і водні ссавці. У лісах чувся щебет птахів і рев звірів.
Інопланетянка: Але ми безжально вирубували ліси, отруювали водойми, винищували тварин і птахів і ще підривали атомні бомби, і в підсумку погубили свою планету.
Інопланетянка: Ми прилетіли до вас, щоб попередити і врятувати вашу планету. Дослідження вашої планети вказали нам ваші планети
Інопланетянка: Зараз ми покажемо вам кадри нашого фільму, і ви побачите, що стало з нашою планетою і зробить для себе висновки.
Кадр № 1 Сміття
Музика (крихти-мусорішкі)
Розкидають сміття і танцюють під музику.
Мусорішкі читають по рядку:
Мусорішка: А ми крихти мусорішкі
Пачками і тут і там, а навкруги папір і хлам.
Мусорішка: З кожним роком ми ростемо, і за вами ми йдемо.
Всю планету обійдемо - стережіться до вас прийдемо.
Закапаємо в сміття вас, ваш пробив останній час.
Учень: Дівчатка та ви в тренді!!!
Інопланетянка: Це що у вас екологічний, з сміття перероблений одяг.
Мусорішка: Та ні ти що. Це ми в морі купались там сміття накидано. Та ще й нафтою іноді вода вкрита. Чудо якесь
Мусорішка: Хай живуть ті, хто смітить, хто кидає папір і інші відходи. Слава всім сміттярам і бруднулям! (Йдуть, залишивши сміття).
Інопланетянка: Подивіться, скільки після себе залишили сміття (прибирає)
Учень: Запаси води на Землі величезні, проте абсолютна більшість цієї колосальної маси – це гіркувато-солона морська вода, непридатна до пиття та технічного використання.
Учень: Основним джерелом водопостачання для людства є річки і велике значення мають саме малі річки та притоки.
Учень: Мале джерело дає початок річечці,
Що в нас Струмочком зветься.
Маленька річечка, вузенька, як долоня.
Ця річечка - села тихенька доня.
Учень: Проблема збереження малих річок та ставків – гостра проблема нашої держави, зокрема нашої місцевості.
Учень: Наша річка каламутна,
Бо вода в ній дуже брудна,
Все, що в річку людина кидає,
В океан аж потрапляє.
Учень: Ми виявляли місця погіршеної екологічної ситуації у нашій місцевості на берегах річок та ставків, очищували її.
Кадр №2 Музика «... Беріть в руки сокири». Вирубка лісу
Лісоруб № 1: Як славно ми сьогодні попрацювали, скільки дерев повалили.
Лісоруб № 2: Так воно так, тільки шкода звіряток і пташок, залишилися бідолахи без будинку і їжі. Пропадуть, загинуть.
Лісоруб № 1: Знайшов про кого жаліти. Ліс вирубаємо, побудуємо будинки, ціле місто виростить, а звіряток в зоопарку побачиш. (Сміється).
Лісоруб № 2: Ліс - це свіже повітря, ягоди, гриби, відпочинок з дітьми і відмінний настрій.
Лісоруб № 1: Так, ти маєш рацію, дитиною я любив ходити в походи, розпалюючи багаття, ми дбали про ліс і його мешканців, а зараз кому це потрібно ...
Лісоруб № 2: Ліс потрібен нам, тобі, мені, дітям. І дуже шкода, якщо ми його втратемо. (Ідуть).
Інопланетянин:
Є просто храм, є храм науки,
А є іще природи храм-
З лісами, що мов тягнуть руки
Назустріч сонцю і вітрам.
Учень: Він свят у будь-яку годину,
Відкрит для вас і в спеку, в стинь.
Заходь сюди и кожну днину,
Не оскверняй його святинь!
Учень: Які погані ми нащадки –
Забули звичаї свої:
Яка у нас коротка пам'ять –
Занедбані ліси, гаї.
Учень: Пісень багато про калину
Народ великий наш складав,
І на хустках, і на сорочках.
Оту калину вишивав.
Учень: На рушниках у предків наших,
Троянда та бузок цвіли,
Бо мудрими вони всі були
А що від них ми узяли?
Інопланетянка: Дзвони тривоги зазвучали вчасно! Небезпека катастрофи занадто велика, щоб не бити на сполох!
Учень: Кожен день фауна земної кулі стає біднішим на один вид тварин
Учень: Щотижня ми назавжди втрачаємо один вид рослин
Учень: За одну хвилину вирубуються 20 гектаров тропічних лісів. За останні 15 років в Україні вирубали близько 800 тисяч гектарів лісу. На Харківщині за 15 років – 18,5 тисяч гектарів лісу.
Кадр №3 Музика «Що далі? ...».
Інопланетянка: Я не сказала про кислотні дощі, про радіоактивні відходи та інші екологічні катастрофи.
Учень: Люди відкрийте очі!
Учень: Відкрийте серце!
Учень: Відкрийте душу!
Разом: Не будьте байдужими!
Учень: Людина підкоряє природу.
Учень: Земля вмивається не росами, а кислотними дощами.
Учень: Подумайте люди, то що ж нас чекає.
Учень: Кожної години на нашій планеті:
Учень: 2000 дітей помирають від голоду;
Учень: 55 чоловік отруюються хімікатами;
Учень: 1000 чоловік помирають від отруєння водою
Учень: Щогодини земля поповнюється побутовими відходами.
Учень: Екологічна катастрофа нависла темною тінню над кожною людиною планети Земля!
Учень: Хто в цьому винен?
Разом: Люди!
Учень: 30 березня відзначається День захисту Землі. Біля американського міста Санта - Барбара в 1969 році стався аварійний розлив нафти. Від нього тоді постраждали багато морських тварин і птахів. Ця трагічна подія справила на американців сильне враження. Вони вирішили хоча б раз на рік нагадувати людям про їхні стосунки з навколишнім середовищем. Так з'явилася ідея проведення Дня Землі.
Учень: Увага! Увага! Нам треба знати,
Чим ми можемо допомогти Землі!
Капітан: Ми:
Учень: встановлюємо енергоощадні лампи та автоматичні вимикачі,
Учень: купуємо побутову техніку з розумом - класу А енергоспоживання,
Учень: переводимо свої комп'ютери в економний режим,
Учень: вимикаємо електричні прилади з мережі, якщо ними не користуємося,
Учень: ущільнюємо вікна і двері, утеплюємо підлоги і балкон,
Учень: стежимо за споживанням, встановивши лічильники обліку води, газу і тепла.
Учень: Використовуй вторинний папір, скло, метал, утилізуй їх.
Учень: Не дуже часто використовуй одноразові стаканчики, тарілки та інше начиння.
Учень: Використовуй полотняні рушники замість паперових серветок.
Учень: Відремонтуй поламану річ замість того, щоб її викидати.
Учень: Купуй на Новий рік тільки штучну ялинку.
Учень: Для приготування їжі використовуй не алюмінієвий, а скляний або емальований посуд.
Учень: Вивчай свою найближчу річку й роби все можливе для її охорони.
Учень: Користуйся нетоксичним милом.
Учень: Не мийся під душем дуже довго - економ воду.
Учень: Закручуй кран під час чищення зубів.
Учень: З'ясуй, чи добра теплоізоляція в твоєму домі.
Учень: Намагайся частіше ходити пішки, їздити на велосипеді.
Учень: Не викидай сміття уздовж дороги, якою їздиш.
Учень: Хай у твоєму житті буде більше гумору, усмішок, музики.
Учень: Витрачай менше часу на телевізор, а більше - на творчість, читання.
Учень: Частіше жартуй і будь веселим
Учень: І не забувайте, що
Учень: Добрі слова-це корені
Учень: Добрі думки-це квіти
Учень: Добрі справи-плоди,
Учень: Добрі серця-зелені рослини на ставу, (сади)
Учень: Так піклуйтеся про свій край і не дозволяйте йому заростати бур´янами.
Учень: Наповнюйте його гарними вчинками і сонячним світлом!
Учень: І завжди пам´ятайте:
Учень: Що ми-молодь,
Учень: Ми-сила,
Учень: Країни ми крила!
Учень: Ми-поштовх,
Учень: Ми-дія,
Учень: Планети надія! Ми-гілка молода на Дереві Життя
Учень: Продовжим слави шлях-
Учень: Вперед, у майбуття!
Пісня «Відірватись від землі»
Віра в те, що ми щасливі діти.
Не дамо тебе Земля згубити,
Ми показали вам кіно,
В ньому звучить сумна мелодія.
Зможем ми, сади тут посадити,
Знов і знов, Південне відродити.
Та тільки хочеться не рвати квіти,
Просить так душа моя. І нам так треба
Приспів:
Зберегти усе живе,
Воду чисту і прозору.
І летіти в небесах,
Дихаючи вільно.
Економити завжди,
Землі нашої дарунки.
В тебе сльози на очах,
Це ти від щастя плачеш.