Сценарій виступу агітбригади до Дня води

Про матеріал
Сценарій розрахований на учнів 5-7 класів, активно піднімається проблема забруднення води та передбачені шляхи вирішення проблеми
Перегляд файлу

Сценарій виступу агітбригади до Всесвітнього Дня води.

Виступ  АГІТБРИГАДИ «Зустріч ГРІНКРОС »

Не за лісами дрімучими,
Не за горами широкими,
А в школі  в  Невгодах
Сьогодні зустріч не проста: -
Агітбригаду мерщій зустрічайте
І правду про природу дізнавайтесь

Учениця.Шкільна агітбригада
Працює котрий рік
І зараз про роботу
Представимо наш звіт.

Учениця.Шлемо привіт із Овруцького краю
Де кожну стежку, кожну квітку знаєм
Природі завжди радо помагаєм
Щоб рідний край був зеленим гаєм.

УВАГА! УВАГА! Настав уже час!

Всі хто присутні , послухайте нас!
Дасть вам корисні, суттєві поради

Юних екологів агітбригада.

 

1.Пані та панове!

2.Леді та джентльмени!

3.Хлопці та дівчата!

 4.Дорослі та малята!

5.Вас вітає екологічна агітбригада

 6.Невгодівської загальноосвітньої школи

  1. Всі – МИ - Ерудовані, екологічно підковані
     - Креативні,комунікативні;
     - Обдаровані, організовані;
     - Сміливі, справедливі.
  1. А  ще   ми!

А – активно і свідомо мислимо!

  1. К – критично відносимося до недбальства і безвідповідальної діяльності людини в біосфері!
  2. В – відповідально ставимося до навколишнього середовища!
  3. А – агітуємо за свідоме та бережливе ставлення до природи!

В – виступаємо за збереження земельних  надр , прісної води і водних ресурсів нашої планети!                                       

Співпрацюємо  з  благодійною    організацією  «ГРІН КРОС УКРАЇНА », брали участь у проекті  «Розумна  вода  для  Зелених  шкіл », програмі «Питна  вода  у  кожний  дім » під  координацією  Міжнародного Зеленого Хреста та Світової  Водної  Ради .

 

Т – творчо і креативно підходимо до серйозної справи охорони довкілля!

А – активуємо діяльність населення нашого краю та нашої держави задля спільної  та важливої справи – збереження   довкілля. !

Разом: АкваВіта!

Учень

Тож і Вам  скажу я пораду
Скоріш залучайтеся в агітбригаду.

Допоможи захистити природу
За це ти отримаєш винагороду
Є давня приказка в мого народу, що має мораль нашій темі близьку:
Хто може понівечить природу,
Той здатен понівечить душу людську.

Всі- МИ:
 -Захисники природи, бережем грунти і води,
 - І несемо слово в люди, хай воно повчальним буде.
 -Хай чиюсь зупинить руку, хай всім стане за науку.
 - Хай навчить на світі жити, світ прекрасний захистити
 - Від людських жорстоких дій
Всі- Стань і ти з нами в стрій.
І на творчім нашім злеті поможи своїй планеті
За нащадків ти подбай,
Всі – Зроби кращим рідний край.

ДУМАЙ !ДІЙ! ДОПОМАГАЙ!

 Пісня

Не за горами за лісами

В Невгодах   тут у нас

Екозагін собі існує –

Ну просто вищий клас.

Всюди устигне, допоможе

Птахам, річкам, землі

Завжди стоїть він на сторожі,

Знає старий і малий.

 

Приспів:

Ось і настав цей час –

Ми закликаєм вас:

Будем берегти природу,

Вона єдина в нас.

 

Дубль  І. Думай  .!Сцена оформлена у формі галявини. Посередині – стіл, стільці (пеньки). Скрізь імітовані квіти, дерева, кущі, які дбайливо поливає Матінка – Природа. Звучить фонограма голосів пташок.

 

Матінка – Природа

(захоплено, мрійливо)

Який дивовижно красивий світ навкруги!

Яке небо, ліси, береги!

Квіти щоденно вітають мене,

Як я шаную живе все…Земне!

Земля – наш дім.

          А я – її значна частина,

          Я – не людина, я – природа,

          Я – саме та велика сила,

          Що все живе навкруг створила.

          Керую я вітрами, водами, грунтами.

          Все підкоряється мені.

          А ти, людино, не коришся мені.

          Поглянь – но, що зі мною ти зробила…

Чутно схлипування. Природа прислухається. Виходить Червона Шапочка з кошиком грибів.

 

  Червона Шапочка.  Заблукала я в гаю, ось… розгублена… й стою. (Схлипує, помічає пеньок і сідає). Бач, дерева помирають. Люди хижі їх пиляють. (Раптово помічає Природу, підходить.)

 

Вітаю тебе, матінко – природа!

Я схиляюсь перед твоєю мудрістю і красою!

Життя – це найголовніше диво!

А Земля – це твій дім,

Який побудувало для себе життя!

Людина – нащадок Всесвіту!

Життя на Землі неможливе без повітря, води

Рослинного та тваринного світу!

І все це руйнується самою людиною!

 

Природа. Я знаю про біди гаю, Червона Шапочко. Гинуть ліси, знищуються родючі грунти, в атмосферу викидаються шкідливі речовини: гази, аерозолі, пил. Потоки автомашин отруюють повітря, виникає парниковий ефект, втрачаються десятки видів тварин і рослин, які заносяться в Червону Книгу. Під звуки траурних маршів екологічної катастрофи плаче важко поранена хвора земля.

 

 

На поляну з різних кінців сцени виходять Рибалка, Мисливець та Турист. Радо зустрічаються, галасують.

 

Мисливець. Оце так зустріч! А яка ж прекрасна поляна!

 

Рибалка. Влаштуємо пікнічок і дамо красі цій прочухана!

 

Мисливець (радо оглядаючи рушницю). І постріляємо в пташок!

 

Турист. І розкладемо багаття – нехай погріється лісок!

 

Рибалка. Організуємо шашличок, зробимо шашлик із гілок!

 

Турист. Поборюкаємось серед квіток!

 

Рибалка. Я за озерцем лісовим так заскучав, аж осатанів. Наглушимо щук і карасів!

 

Розкладають свої пожитки, ладнають багаття. Ідуть зі сцени.

Матінка – Природа: Замріть , хіба  можна  так  знущатися  з  природи

 

Звучить пісня на мотив «Червоної Рути».

 

Подивіться навкруг,

Що з природою стало:

Дихать зовсім нічим,

Люди всі у печалі.

Може, десь у лісах

Ще щебече пташина,

Але в нас у селі

Сум мелодії лине.

 

Приспів:

Чистеньку воду

Не шукай у джерелах,

Бо чорнобильський дим

Вже і тут, повір.

А колишня врода

Зелененьких лісочків

 Відійшла в давнину.

Ти повір…

 

Так що треба тепер

Об’єднатись нам дружно,

Щоб собі повернуть

І діброви, й стежини.

І ми будем нести

Людям квітку надії,

Бо давно уже це

Увійшло в наші мрії.

Дубль ІІ . ДІЙ !

Учень.
       Екологічні проблеми звучать в усіх на устах. Про них можна почути прямо на вулиці.
Виходять бабусі:

1-а бабуся.

        Щось не те у селі,
        щось не все в порядку
        сади вишневі похилились
        хрущі давно вже не гудуть,
        лиш жуки ті колорадські
        картоплю день і ніч гризуть.

2-а бабуся.

        Жайворонки в полі, вже не так співають.
        Пестициди й хімікати вітри розганяють.
        На городах помідори давно вже не родять
        Хмари з кислими дощами, надто часто ходять.

 

1-а бабуся.. О, земле рідна! Боляче душі.
        За ту збіднілу фауну і флору.
        І сором за душевних тих сліпців,
        Що нівечать безцінну твою вроду.

 

2--й  Не журись сусідко мила , у нас є внуки
        вони тепер мудріші від нас, вчаться добре.
        Тож нехай вони подумають, як виправити становище в природі.

Та ось вони самі, зараз про все розкажуть.

 Учень .Школу швидко я закінчу,
        Атестат мені дадуть,
        В бізнесмени я піду,
        Грошей кучу зароблю.

1-й – 2-й учні.
          Як? Як?

Учень . Ліс навколо поспиляю
    За кордон я посплавляю.

1-й учень.
         Ну а кисень?

2-й учень.
         А краса?

Учень.
        Не моя це вже біда.

1-й учень.
         А птахи?

2-й учень.   А звірина?

Учениця. Ну проблема це мала!
        Птахи в вирій полетять,
        Звірину я всю продам
        Й побудую автобан.

1-й учень. Я у Грімпіс вже піду,
   І природу захищу.
     І не дам я збиткуватись,
    Над природою знущатись!

Учень.  Не сучасні всі ви тут!
        Оттого у вас банкрут!
        Треба гроші заробляти,
        На природу не зважати.

2-й учень. А людина і природа – то одне єдине,
        І годує нас природа, як матінка сина.
        1-й учень.  Хочеш гроші загрібати,
        А не хочеш працювати?

 2-й учень.  Бізнесменом мрієш стати,
        На природі заробляти!
 

Учениця.Що ви?! Що ви?! Більш не буду.
        Навіть мрію цю забуду!

 1-й учень.   Нумо дружно працювати!

 2-й учень. Ліс садити й доглядати!

 Учениця. Щоб ріднесенька земля,
        Люба   Україна моя
        Грала в зелені перлин,
        Чистих вод, лісів, долин.

Учениця.   Про глобальні проблеми вже знають усі
    І як можуть, так з ними борються.

Учениця. Та як важко здолати проблеми малі
    Про які навіть не говориться.

 Учениця. Ходімо друже до  лісу.

 Учениця. Ходімо, пташок послухаємо, грибів позбираємо.

 Учениця. Ой, що це за диво! Птахів не чути, та сміття усюди!

   Учениця. Та прислухайтеся, начебто хтось говорить.

 Учениця. То ж зібралися ,охоронці нашого лісу.

Танок  грибів

Дубль ІІІ .ДОПОМАГАЙ !

Юнати ми завзяті,
Нас знають в кожній хаті
Ліси ми захищаєм,
Красу оберігаєм
Учень. У селі і в місті, де ми всі живем,
Дерева посадим, ліси розведем!
У школі, чи вдома, хоча би одну
Хай кожен посадить бузок чи сосну.

Для  нас  питання №1-зберегти воду .

питання №2-виростити новий  ліс.

 питання №3-очистити повітря .

Головні  слова для  нас :

Думай , дій ,допомагай !

Для  життя –запамятай .

Думай , дій ,допомагай !

Там де можеш –захищай.

Думай , дій ,допомагай !

Ти  в  землі  єдиний –знай !                                                                                                                                      

Думай , дій ,допомагай !

Звучить музика. «Вчителька мікрорайону  нашого жителька»

Учень. Ми вірим в те, що Бог простить нас знов
    Що захистить природа, рідна мати,
    Що буде мир і щастя і любов,
    І сонце буде цілий світ ласкати.

Учень. Ми вірим в те, що кожен з нас
    Посадить сад, чи дерево, чи квіти
    І завжди тут здорові будуть діти.                                                                                       виходять всі учасники на сцену.

Музика "Це край, де я родилась і живу"

 

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, 7 клас, Сценарії
Додано
12 лютого 2023
Переглядів
350
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку