Заняття " Планета здоровя"

Про матеріал
Заняття, яке може проходити в рамках тижня безпеки життєдіяльності чи використовуватись у виховній роботі та на уроках основ здоровя.
Перегляд файлу

Комунальний заклад « Кривоносівська загальноосвітня школа»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

заняття

для учнів початкових класів

 

« Планета здоров'я»

 

 

 

 

 

 Вчитель : Т.М.Коваленко

Мета: поглибити поняття про те, що для людини головне – це здоров'я. Створити умови для закріплення знань учнів з питань здорового способу життя; розширити поняття про те, що від здоров'я дітей залежить здоров'я нації, а значить благополуччя і добробут всієї України, її майбутнє. Розширити знання дітей про особисту гігієну, виникнення різних хвороб. Формувати здоров’язберігаючу компетентність, санітарно-гігієнічні навички догляду за тілом; сприяти зміцненню здоров'я дітей, покращенню настрою. Розвивати вміння берегти здоров'я, слідкувати за собою, дотримуватися правил безпечної поведінки. Виховувати життєву потребу – бути завжди здоровим.

 

І. Організація класу

- Доброго дня, любі діти!

ІІ. Мотивація виховної діяльності

 – Діти, а чому я привіталася з вами, побажавши доброго здоров'я?

Всім відомо, що приємно бути здоровим. Міцне здоров'я – це найдорожчий скарб.

 – А чому це так?

 Хто здоровий, той сміється,

 Все йому в житті вдається,

 Радість б'ється в нім щоднини      

 Це ж чудово для людини!

 Хто здоровий, той не плаче.

 Жде його в житті удача.                 

 Він уміє працювати.

 Вчитись і відпочивати.

 Хто здоровий – не сумує,               

 Над загадками мудрує.

 Він сміливо в світ іде

 Й за собою всіх веде.

 Здоров'я - це прекрасно.                   

 Здорово, чудово, ясно!

 І доступні для людини

 Всі дороги і стежини!

ІІІ. Оголошення теми заняття

 Найцінніший скарб планети - це людина, а найцінніший скарб людини - це здоров'я.

 Я хочу, щоб ви. мої любі друзі, були, насамперед, здоровими. І тому ми  сьогодні  поведемо мову про те, як потрібно берегти і зміцнювати своє здоров'я.

ІV. Робота по темі заняття

  1. бесіда
  • А як же берегти своє здоровя?
  • Що потрібно робити, щоб бути здоровим?
  1. поради лікаря « Неболить»
  • До нас в гості завітав лікар « Неболить» він хоче познайомити вас з деякими правилами збереження здоров’я.
  • Розкажу вам зараз, діти.      

Дуже правила прості:

Як за партою сидіти –

Це потрібно у житті.

1) Спинку рівною тримайте.    

Рук на книжку не кладіть,

Голову не нахиляйте.

Як окличний знак сидіть!

2) Будуть в вас здорові очі.         

Швидко будете рости.

Хто здоровим бути хоче –

Вмій здоров'я берегти.

     Після навчання найкращим відпочинком для вас буде заняття спортом, рухливі ігри, плавання, катання на велосипеді, самокаті, роликових ковзанах, взимку – на санчатах, лижах, ковзанах, фізична праця на свіжому повітрі.

3) Дотримуйся режиму дня,
   Живи по розпорядку:                                  
   Вмивайся, снідай і роби
   Ранкову ти зарядку.
   Обідати не забувай,                              
   І трохи відпочити,
   А вже тоді поквапсь скоріш:

   Все встигнеш ти зробити.

4) Щоб мати здоров'я, слід правильно їсти,

    Вживати поживне і тільки корисне.                   

    Не їсти надміру, не шкодити тілу

    І пам'ятати про вітаміни.   

   3. вправа « медогляд»

 А тепер невеличкий медогляд.
Всі дихайте.
Не дихайте.
Дуже добре.

Станьте прямо, усміхніться,
Один на одного подивіться,
Очима поморгайте,
Тихесенько сідайте.
Я оглядом задоволена, бо ніхто з дітей не хворий, всі веселі, всі здорові, далі вчитись всі готові..
 Щоб зберегти та зміцнити своє здоров'я, кожна людина повинна бути
озброєною знаннями, виконувати настанови та поради лікарів, дотримуватись режиму дня, загартовуватись. 

  1. гра « корисно – шкідливо»

Давайте перевіримо, чи знаєте ви правила збереження та зміцнення здоров'я і пограємо у гру. Я буду говорити фрази, а ви – відповідати «корисно» і плескати долоні, або «шкідливо» і тупотіти ногами. Тільки не помиліться!
– Робити зарядку.
– Умиватися й чистити зуби.
– Смоктати пальці.
– Гризти нігті.
– Сутулитися за столом.
– Човгати ногами.
– Провітрювати приміщення.

Сідати за стіл з брудними руками.

Брати до рота різні предмети.

Займатися спортом.

Їсти вітаміни та фрукти.
– Молодці, діти!

  1. гра « Казковий герой»
  • Погляньте на казкових героїв. З яких вони казок? На яких казкових героїв ви б хотіли бути схожі?
  • Чому не хочете бути схожими на Бабу Ягу чи Кощія Безсмертного?
  • Які казкові герої мають гарне здоровя? З чого це видно?
  1. гра « Віднови здоровя»

учні об’єднуються у дві групи. Кожна зображає здорову людину. Потім обмінюються своїми малюнками і намагаються зруйнувати здорову людину. Через певний час малюнки повертають у групу, яка зображала здорову людину. Кожна група намагається відновити свій малюнок.

Висновок: зруйнувати здоровя можна дуже швидко, а ось відновити його практично неможливо.

V. Підсумок заняття

Я вам бажаю завжди бути здоровими, дбати про себе i ніколи не забувати, що здоров'я – це неоціненний подарунок природи, якого ми не помічаємо, поки не вичерпуємо його запас.

Я бажаю вам, малята,

Буть здоровими завжди.

Зуби чистити, вмиватись,

Щоб уникнути біди.

Фізкультурою займайтесь,

На повітрі більше грайтесь.

Загартовуйтесь, купайтесь.

Не сумуйте, посміхайтесь.

Назавжди запам'ятайте:

Більше немає скарбу, як здоров'я ваше.

На радість всім – і тату й мамі

Ростіть усі здорові й гарні.

Бо здоров'я дитини – то багатство родини.

А здоров'я народу – то багатство країни.

 

doc
Додано
24 січня 2020
Переглядів
434
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку