Сценарій виступу агітбригади на тему: "Ландшафти"

Про матеріал

Розгорнутий сценарій виступу агітбригади для учнів 7-9 класів. Можна використовувати як для шкільних природоохоронних заходів виховного спрямування так і для змагань агітбригад місцевого рівня

Перегляд файлу

НАЗАД У МАЙБУТНЄ

Вимикається світло, лунає музика з фільму «Зоряні війни». На екрані пливе текст (як на початку фільму), закулісний голос декламує написане.

Недалеке майбутнє 3058 рік. Селитебні ландшафти заполонили простори Землі. Повністю зникли урочища живої природи. Ландшафти аквального типу було поховано під грудою мостів, бетонних переходів та інших антропогенних споруд. Людство вирішило , що природа повинна віддати естафету цариці на Землі людям.  Попри це, в школах продовжували говорити про толерантне ставлення до флори та фауни. Захисники природи залишились, але якими стали…в цьому холодному майбутньому?

 

(Звучить пісня на музику Дзідзьо «108 кг щастя»)

 

Ще древні люди нам казали

Що було зелено кругом

У місті Вінниця бувало

Росли і верби над Бугом

Пр. (2 рази)

Степи , ліси уже  не в шані,

Все під бетоном полягло

Селитебні тепер ландшафти

Це все, що  є, і що було!

 

Варіан пісні 2

 

Ще древні люди нам казали

Що було зелено кругом

У місті Вінниця бувало

Росли і верби над Бугом

Пр. (2 рази)

Степи , ліси уже  не в шані,

Все під бетоном полягло

А ми завзяті Вінничани,

Спасемо місто і село!

Це все, що  є, і що було!

 

 

 

 

 

1 уч. Сучасні, 2 уч. Модні,3 уч Енергійні

Всі. Захисники природи ми!

4 уч. Єдине дерево у місті

Всі. Усі разом ми зберегли

5 уч. Ендеміки, …1.уч.уже релікти!

2 уч. Рослини вимерли давно

3уч. Ми ж молодці! Всі Ми Активісти!

        В музеї бережем його!

(Вмикається звук тривоги. На фоні сирени голос за кулісами промовляє: «Тривога! Тривога! Було порушено просторово-часовий континіум! Увага! Увага! Вторгнення із минулого!»)

Вибігає хлопець із-за куліс, налітає на всій швидкості на когось, хто ще стоїть в протигазі і починає несамовито кричати!

  • ААААааааааа……!!!! Де…дддееее…я? Х-х-хто  ви? Не їжте мене, я не смачний, в мені навіть сала немає, кості одні! (потім починає кашляти)

 

3уч. Ти в майбутньому збагни

Зупинись лиш тільки

4 уч. Протигаз скоріш вдягни

Розкажи нам, звідки?

 

Саша. 


Звідки я прибув до вас?

Із шостої школи.

Там на фізиці ми всі

Робили….електричне поле!

Ну і я чомусь ось..тут

 …приземлився якось…

…….де це я?

Що тут за бруд?

Де парки і сквери?

Я не в Вінниці…..ау ?

Ви не людожери?


 

(Всі починають сміятися!)

5 уч. -Ой, які смішні ці доісторичні люди. Звикли з палками між деревами бігати. Природні ландшафти їм подавай!

1 уч- Агов, хлопче, зараз 3058 рік. Людство прогресує. Удосконалюються технології.

2 уч_ Дуже затратно відводити величезні території для лісостепових масивів і аквальних комплексів, тому з метою оптимізації площі забудови, людство вирішило окультурити природні ландшафти, покривши їх асфальтом і перетворивши їх у промислово-селитебні і транспортні.

3 уч. Ось тобі дерево! Бачиш! Ми як захисники природи, вирішили відстояти його право рости. Тому (всі разом) МИ справжні герої! Чого тобі ще треба?

Саша -Що? І Ви це називаєте рентабельнішим за природу? Дурні! Та ви ж дихати не можете! Ви лісові масиви лиш в книжках по історії на картинках бачили. Зраз я вам розкажу, що таке природа. Підхоплюйте.

(Лунає музика на пісню Опен Кідс «На десерт»)

Знаєте природа- це любов і сміх

Сонце в небі сяє…..уууу

На землі великі , чисті килими

Різнотрав буяють…..ууууу

А озера і річки хлюпочуть, так

Що музик не треба…. ууууу

І коли ми піднімаєм руки ввись…

Доліта до неба уууу.

 

Якщо є мрія в нас , то кольору зеленого-о вона

Усе в руках твоїх, запам'ятай, і дій тепер, в цей час

 

Вперед, піднімаєм руки, захищаєм Землю

Не хвилюйся, буде клас!

Давай насаджаєм кленів, розфаруєм небо

Знімемо ми протигаз

Вперед, відкриєм очі, хай життя шепоче

І росте калини цвіт

Вперед, змінимо майбутнє, розіб*ємо будні,

Збережем наш світ

 

4уч Невже ми були такі сліпі!

ВСІ .Ми хочемо- хочемо все виправити!

5уч.ЩОб дерева були не музейними експонатами , а частиною рекреаційних систем, входили до міських антропогенних ландшафтів,

1уч.Щоб природа творила свої візерунки на карті сучасних міст.

Саша. Хотіти не шкідливо, шкідливо не хотіти! Що ж…ніколи не пізно все виправити . Тільки якщо ви засвоїли цей урок!

Всі. Засвоїли, Засвоїли!

Саша. Тоді…покажіть , що ви можете.

 

(Вмикаєть музика AC/DS  «Big gun»)

2 уч.Агітбригада «Старт» активно виконує свою просвітницьку роботу!

3.уч І виступає за збереження елементів природного ландшафту у містах!

4уч.Учні закладу постійно долучаються до акцій насадження лісокультурних масивів у місті.

5 уч.Зокрема лише за останній рік на території школи було посаджено  алею бузків, 53 клена, 2 граби, 15 горіхів.

Саша. Гімназія долучилася до створення проекту «Екологія довкілля школи». А на Всеукраїнському біологічному форумі «Дотик до природи», юна ліснича закладу зайняла І місце в категорії  ботаніка,

1уч. І місце у захисті дослідницьких робіт з лісової справи в рамках обласного тижня екології та охорони природи.

2 уч.Нині на базі школи стартує новий екологічно-важливий проект − флешмоб «Green tree challenge», (спрямований на озеленення присадибний територій навчальних закладів міста)

Всі. ТОЖ Давайте відновлювати зелені ландшафти разом!

(Звучить фінальна пісня!)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Дубчак Олена
Додано
18 червня 2018
Переглядів
734
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку