Сценарій "Вокзал прощання"

Про матеріал

Тут є жарти, і до сліз зворушливі моменти. Мета: створити святкову атмосферу. Завдання: розвивати дитячу комунікабельність; виховувати доброту, взаємодопомогу, почуття вдячності.

Перегляд файлу

Випускний «Вокзал прощання»

 

Звучить мелодія. На тлі мелодії звучать слова :

Сьогодні з самого ранку і до вечора якось особливо співали птахи. Сонце спокійно та урочисто, не поспішаючи, заходило на синьому і широкому небосхилі чарівної країни дитинства, яка завмерла в останніх приготуваннях, щоб відкрити завісу у неосяжне майбутнє…

 

       Ось і настав цей день. На вулиці зеленіє розкішним, буйним цвітом 

весна. Сонце голубить нас своїм золотим промінням. Новий день  обіцяє     незнайоме життя.

.

Ведуча: Дитинство – маленька безтурботна країна. І  скільки б ми не шукали цю країну на карті, - все даремно, лише солодкий спогад про неї мимоволі стискає серце .

 

Увага! Увага! Спішіть, поспішайте.

Залу святкового не проминайте.

Зібрались дружно ми на свято

Сьогодні тут в останній раз.

Щоб наших учнів привітати

І провести у 5-й клас.

 

Але все має свій початок та кінець. Сьогодні день провів межу між дитинством та юнацтвом.

Багато доброго, нового

Життя відкриє ще для нас.

 Як перша сходинка у ньому

Для нас всіх буде 5-й клас

 

Тож щирими оплесками

Зустрічайте наших випускників.

 

 

       Чомусь сьогодні шкільний наш дзвінок

        З жалем дзвенить, наче плаче струмок.

        Певне, сумує наш рідний дзвінок,

        Що вже не покличе сюди на урок.

Разом з дзвіночком сумуємо й ми

Всі ми здружились, зріднилися ми.

Якось незвично, що вже на урок

Наш 4 клас не покличе дзвінок.

        Та сумувать не треба,

        Бо сьогодні свято.

        Прийшло на зустріч нас так багато

        Сьогодні ми всі як одна родина.

 

 На нашому святі присутні:

директор школи Марія Богданівна,

завуч початкових класів Леся Іванівна

та шановний отець Володимир

Шановні почесні гості,

за те, що були уважні до нас,

всім пісню дарує 4-й клас

                                                    Пісня «Школа рідна»

Сценка

  • Панове, невже у нас випускний.
  • Так, сер, 4 роки це не жарти.
  • А памятаєте, які ми бої витримували з І. Володимирівною?
  • Мені її чесно жаль.
  • Так, сер, і не кажіть, є що пригадати.
  • А памятаєте, який був Новий рік?
  • А памятаєте, якими малюками ми прийшли у 1-й клас? Нічого не вміли.
  • Так, сер, цілком вірно.
  • Я ось, наприклад, шнурки не вмів завязувати. Тай, чесно кажучи, зараз не вмію. Та нічого, у мене ще попереду ще 7 навчальних років. Навчусь.
  • А може і не 7. Подивимось, що скаже міністр освіти.
  • Тим паче, все попереду.
  • А я от довго не вмів вимовити букву «ер». А тепер так просто: «Риба».
  • А я так довго плакав за дитячим садком.
  • А тепер?
  • А тепер довго буду плакати за початковою школою.
  • А яка ваша заповітна мрія?
  • Я, панове, навчуся гарно малювати і мрію стати художником.
  • А я мрію стати закрійником.
  • Що будеш відчиняти і закривати двері?
  • Ну що ви, сер, я мрію кроїти і шити зручний і модний одяг, як Андре Тан.
  • А я от хочу стати солістом. Невже,сер, ви співаєте, як Дзідзьо.
  • Ну що ви, сер, я просто мрію солити огірки і помідори. Хочу створити фірму імені Стахова, як і Верес.
  • Я вам чесно скажу. Життя в нашій школі чудове, дуже прекрасне і мрію про таке життя зняти фільм  «Як наші хлопці листа писали до міністра»

 

Сiдай_____________ , будеш писарем. А ми з __________ будемо думати, що писати.

Ага, пиши.Шановна панi  мiнicтре, ми вирiшили з хлопцями написати листа вiд всiэi громади.

Може б i  не писали, але э проблеми.

Та пиши, що букви забув?

Та не думайте, що в нас все так погано. Нi школа в нас гарна, простора, свiтла.  Ми тут наче в санаторii. А от процедури важкi та болiснi.Потрiбнi змiни i термiново. Сподiваэмося на вашу допомогу.

По-перше, ну хто придумав так рано йти до школи? Не встиг лягти, вже вставай разом з сонцем. Йому то до школи не йти. Цiлий день свiтить , за нами спостерiгаэ як ми важко працюэм.

Потрiбно починати уроки о 12.00.

Це ж дивись, прийшов, пообiдав. То воно якось i легше вчитися. А там вже i довечора недалеко.

По-друге, потрiбно вiдмiнити пiдручники. Ми вже такi м’язи накачали, що можемо i на ринг виходити. А нашим дiвчатам як важко.

Ой_________, якi в нас дiвчата то красунi: тендiтнi, як пелюстки троянди. Я б дивився на них та й дивився. Так нi, на дошку ту треба дивитися!!!

По- третэ, вимагаэмо вiдмiнити домашнэ завдання. Немаэ домашнього завдання – немаэ щоденника. А то вiн у нас як книга скарг та пропозицiй. Це ж диви, як хитро придумали: спочатку вчитель пропонуэ  д/з , а потiм ще й батькам скаржиться, що не виконав. Батькiв треба берегти i нервувати не можна!!!

По-четверте, треба термiново замiнити меню а iдальнi. Ми ж голоднi. Ми не хочемо iсти супи, борщi, котлети. От якби була пiца,сушi.

ТА ти що?  Навiщо тобi ця заморська гидота.

Краще наше- украiнська iжа: варенички, галушки та шматочок сала.

  • Сало – сало, то добре. А якщо міністр не погодиться, я йому затанцюю.
  • Ну ти молодець.
  • Давай підпишемо листа. Файні хлопці.
  • Вже написав.
  • То ще раз пиши. Пішли відправляти.

 

                 Цікаві хлопці. Ну що ж будемо чекати змін.

Всiм вiдомо, що э  канали всеукраiнськi, э регiональнi, э мicцевi. Aле нещодавно з’явився наш 1-й шкiльний телеканал Scool Discaveri TV. Що було у нас цiкавого i як учився клас, включаэмо Discaveri упiзнавайте нас.

Русявi  й  бiлявi,свiтлi  й  темнi

Якi poзумнi  дiтлахи, якi приэмнi.

I все як слiд, i все у нас у нормi.

Mu  в школу ходимо у  формi.

 

Iде урок i подивiться, братцi,що ми майструэмо на уроцi  працi.

Тягнусь до книжки i  не  смiйтесь з мене. Я кiт учений.

Смiюсь, нiяк  закрить не можу рота, мабуть, помру вiд цього анекдота.

Мовчiть дiвчата i замовкнiть хлопцi. Не переношу я шуму на уроцi.

На все порiбно веселiш дивитись. Не плач, малий, в колегiумi добре вчитись.

Образивсь я, бо все сьоьгоднi  знаю, але до дошки щось не викликають.

Якi задачi, якi там вiршi. De туалет, бо вже не зможу бiльше.

Чи зможу я контрольну написати прийдеться на ромашцi  погадати.

Нареештi, yes, досяг цього у працi. Yes, yes, yes, контрольна на 12.

Команда icти, де ти, де ти, де ти, якi супи, якi котлети.

Чи я люблю це, дивнк запитання  та я обожнюю уроки малювання.

Уроки музики найкраща мить, повiрте, не в кабiнетi, a на свiжому повiтрi.

Цей  день настав i визнати я мушу в мого тата багато рiзних друзiв.

От як дружить умiють чоловiки. Хоч рiзнi, aле дружба навiки.

Ми робимо такi великi кроки, коли втiкаэмо iз 5 -го уроку.

Я ж тiльки -тiльки вчитись захотiла, за що 4 роки так швидко пролетiли?

Ви не подумайте, я зовсiм  неледачий, але ж  розв’язую такi такi cкладнi задачi.

Уже нам вчитись нiколи,  прийшли канiкули.

                                              Сценка

  •  Знов ти? Ну що на цей раз?
  • Я все робив, що ви казали, нiчого не допомагаэ.
  • Книжку пiд подушку клав?
  • Клав. Ще й 2 за правило отримав. Воно менi  y голову вночi  нiяк не заклалося.
  • Так ще й зауваж, що книжку забув.
  • А стiл вчителя обходив на перервi?
  • Oбходив, аж 3 рази. Вчитель питаэ, що це ти робиш? Кажу: гуляю. А на наступному уроцi  догулявся, задачу  не розв’ язав.
  • Складний випадок. Сподiваюся, що  допоможе моя куля.

Бачу, бачу.

  • А ти хоч правила вчив?
  • А що допомагаэ

                                                         Сценка «Пишемо листа»

Сiдай_____________ , будеш писарем. А ми з __________ будемо думати, що писати.

Ага, пиши.Шановна панi  мiнicтре, ми вирiшили з хлопцями написати листа вiд всiэi громади.

Може б i  не писали, але э проблеми.

Та пиши, що букви забув?

Та не думайте, що в нас все так погано. Нi школа в нас гарна, простора, свiтла.  Ми тут наче в санаторii. А от процедури важкi та болiснi.Потрiбнi змiни i термiново. Сподiваэмося на вашу допомогу.

По-перше, ну хто придумав так рано йти до школи? Не встиг лягти, вже вставай разом з сонцем. Йому то до школи не йти. Цiлий день свiтить , за нами спостерiгаэ як ми важко працюэм.

Потрiбно починати уроки о 12.00.

Це ж дивись, прийшов, пообiдав. То воно якось i легше вчитися. А там вже i довечора недалеко.

По-друге, потрiбно вiдмiнити пiдручники. Ми вже такi м’язи накачали, що можемо i на ринг виходити. А нашим дiвчатам як важко.

Ой_________, якi в нас дiвчата то красунi: тендiтнi, як пелюстки троянди. Я б дивився на них та й дивився. Так нi, на дошку ту треба дивитися!!!

По- третэ, вимагаэмо вiдмiнити домашнэ завдання. Немаэ домашнього завдання – немаэ щоденника. А то вiн у нас як книга скарг та пропозицiй. Це ж диви, як хитро придумали: спочатку вчитель пропонуэ  д/з , а потiм ще й батькам скаржиться, що не виконав. Батькiв треба берегти i нервувати не можна!!!

По-четверте, треба термiново замiнити меню а iдальнi. Ми ж голоднi. Ми не хочемо iсти супи, борщi, котлети. От якби була пiца,сушi.

ТА ти що?  Навiщо тобi ця заморська гидота.

Краще наше- украiнська iжа: варенички, галунки та шматочок сала.

Сьогоднi в залi  дуже багато родин.Батьки  завжди бажають своiм дiтям найкращого i добра. Але iнодi набридають  iхнi повчання. Але ж вони хочуть, щоб ми були найкращими. Iза це ми iм дуже вдячнi.

Poзумн i peчi батьки нам сказали, а ми взяли iх i записали.

Цiкаво, а може хтось i себе впiзнаэ. Дивимось.

  • Я тобi  вже 100 разiв говорила, не гойдайся на стiльчику.
  • Я все бачу
  • Я твоя мама i краще знаю.
  • Та я в твоэму вiцi
  • Будуть у тебе своi  дiти, тодi й зрозумiэш.
  • Я тут для вас днями й ночами працюю i де ваша вдячнiсть?
  • Не будеш прибирати в кiмнатi, будеш жити у смiтнику.
  • Виростеш,тодi й зрозумiэш.
  • У всiх людей дiти як дiти, а в мене...
  • Не будеш вчитися – будеш двiрником.
  • Я з роботи прийшла стомлена, а ти...
  • Потiм спасибi cкажеш.

             І ведучий:  Із факсу «Блакитного експресу» надіслана вітальна телеграма англійською мовою для улюбленої вчительки.

            ІІ ведучий:  Переклад  додається.

Телеграма

Текст:  О, бриліанто, ticher!

Переклад :  О, дорога наша вчителько!

Текст:  Емансипація зробинто  з тебе трудяга.

Переклад : Ти прекрасна, мов троянда на Південному березі Криму!

Текст: Язик на плечі: кухара, прара, уроки-мороки, дитята нянчара, мужа стрічара.

Переклад :  Руки твої білосніжні, мов крила райської птахи.

Текст:  О, бриліанто, ticher!

Переклад :  О, дорога наша вчителько!

Текст: О, уно-моменто раз на рік.

Переклад :  Цілий рік учні дарували тобі радість.

Текст:  Ізумрудо, алмазо, рубіно, бамбіно бандіто.

Переклад :  Учні твої слухняні, мов янголятка.

Текст: Палацо, фонтано – дві кімнати й ванна.

Переклад :   Будинок твій величний і просторий.

Текст:  Еники-беники, нема вареники, гречко, картопелє, делікатно макароне.

Переклад :   Страви на твоєму столі  вишукані й розкішні: полуниця з вершками, ананаси в шампанському.

Текст:  О, бриліанто, ticher!

Переклад :  О, дорога наша вчителько!

Текст: Секрето фантасто, як умудрето красно буто.

Переклад :  Ну як не бути прекрасною з таким життям?

Текст: Желанто!

Переклад :  Що побажати тобі?

Текст: Зарплато виплато, сили прибуванто, терпіння вистачанто, учні слухняно, чоловік помаганто, здоров`я, щастя і фортуне.  Дякуванто за вислуханто! Переклад :    Без перекладу.

                -Чи знаєте, які талановиті у 4 –х класах діти?

(Гумореска)

 Сценка  «Суд»

Яке ж нелегке життя у дiтей. Однi контрольнi i  нiколи вiдпочити. Та хто ж iм не даэ вiдпочивати. Звичайно, вчителi.

A хто вчителям дозволяэ таке робити. Звичайно ж, наша завуч.

Не знаю, як сталося це з нами та ми вчинили суд над вчителями.

Нещодавно у нашiй школi  вiдбувся закритий судовий процес.

Нам вдалося стати свiдками цiэi подii.Дивимось.

Всiм стати, суд  iде.

Суддя: Прошу всiх сiдати.

Сьогоднi          травня2017 року у народному суддi ТНВК

Слухаэться справа щодо групи осiб, якi протягом багатьох рокiв здiйснювали злочини щодо учнiв.

Згiдно кризмiнально-процесуального законодавства молодшоi школи народний суд розглядаэ кримiнальну справу стосовно цих оciб i визначаэ ступiнь провини. Прошу доповicти про явку учасникiв процесу.

Ваша честь, до зали суду пiд вартою було доставлено пiдсудних. Свiдки з’явилися та чекають вашого виклику.

Суддя: Оголошуэться склад суду

Дану справу буде слухати народний суддя у складi головуючого суддi

При секретарi

В присутностi прокурора, захисника та суду присяжних.

Будь ласка, пане прокурор оголосiть обвинувачувальний висновок.

Прокурор: З 20    по 2017 н. р. Колектив вчителiв ТНВК              систематично експерементував на дiтях: нескiнченi уроки, контрольнi, cамостiйнi, вкраденi перерви остаточно замучели дiтей.

Кожен з пiдсудних зi шкiри пнувся, щоб його предмет учнi знали якнайраще. Щоб вони були грамотними, ерудованими, вмiли мислити та ще й при цьому розмовляли  iноземною  мовою.

Мало того,вони ще й методично виховують у  дiтях найкращi людськi якостi, iх нав’язливa iдея, що дiти мають бути ввiчливими, добрими, щирими стало остаточною краплею терпiння.

Прошу, шановний суд, визначити мipy покарання.

Суддя: Пiдсуднi, чи визнаэте ви свою провину?

Нi!

Прокуроре, ви звинувачуэте пiдсудних?

Я?! Так-так, звинувачую, от скажiть, будь ласка, навiщо тим бiдним дiтям все знати.

От вам дуже та математика знадобилася в життi?  Так навiщо ж ви iх мучете?

Таблицю множення вони iтау знають, а д/з до обiду вчiть, пicля обiду вчiть, нiяких тобi послаблень.

Ну що робити куди побiгти вiд приставучих вчителiв?  Та що поробиш, мусиш ходити, щоб не зассучувать батькiв.

Суддя: тиша в залi cyду.

Запрошуэмо 1-го свiдка, будь ласкс, опишiть тi подii.

Poзумiэте, нас змушують вчити ту англiйську мову. Я взагалi не розумiю, навiщо ми маэмо ii  вчити. В Англii ж украiнськоi  не  вчать. Виникаэ цiлком законне питання: чому ж ми маэмо?

Вони навчають, нас напрягають, дають д/з. Часу на все це не вистачаэ. I так  щотижня, так щодня.

Суддя: Я зараз звiльню судову залу. Захист, що у вас по цiй справi?

Захисник: Так, вчителi змушують дiтей думати. А хто ще змусить iх це робити? Не батьки ж. Так, вчителi весь час змушують дiтей бути ввiчливими, чемними, охайними. А в кого ще на це вистачить сил, тiльки у вчителiв. Батькам нiколи. Эдине, у чому можна  звинуватити вчителiв, так це у використаннi  заборонених прийомiв.(свистить)

Що неприэмно?

Готовлять зранку замicть снiданку

Та все дарма. Цього ви нам не дозволяли

Та вже претензiй бiльш нема.

Тиша в залi суду.  Суд викликаэ  постраждалого.

Ми весь час писали якicть тести, нас перевiряли, як космонавтiв перед запуском. Нам писали характеристики, це зазiхання на особистий простip. Mu проти.

Психологiчнi, педагогiчнi 4 poки          ми. Ще трохи часу i ми змогли би почати практику самi.

Прокурор: Прошу, шановний суд, викликати до зали суду ще 1-го потерпiлого.

Суддя: Потерпiлий, ми хочемо почути вас.

Ну що, ми у школi малювали, навiть для цього спецiальний урок вигадали. Ну, вибачте, не вийшло з мене Малевича, так навiщо ж мучити мене.

А на iнформатuцi ми просто гаэмо час. У нас вдома э комп’ ютернi iгри, ми самiрозберемось що до чого.

А ще в нас вдома э батьки, якi  нам не дозволяють вдосталь грати iгри. Та хоча б ви дозволили, хоча б трiшки.

                                                     Щось малювати, щось друкувати.

Усе це дуже нудно нам

А от як би ви дали  пограти

Тодi б ви  були iдеал!

Суддя: Звинувачення, що у вас по цiй справi?

Як свiдчать матерiали справи, мова йде не просто про недбальство при виконаннi cлужбових обов’ язкiв, мова йде про справжнiй садизм.

Дiтей катували класичною музикою, змушували долучатися до прекрасного.

Отже, суд присяжних за вами останнэ слово.

При винесеннi вироку моiм пiдзахисним, прошу врахувати пом’ якшувальнi oбставини. А  саме зазначенi  дii, звинувaченi  зробили не по своэму намiру, а лише з велuкоi любовi  до своэi poботи, до школи та учнiв.

Розглянувши поданi  матерiали та заяву прокурора, також заслухавши адвоката, суд вирiшив, що вчителi ТНВК «Школи-колегiум» визнаються винними у навмисному залученнi малолiтнiх дiтей у тривалий процес  навчання та перетворення школи у 2-й рiдний дiм.

Вчителi  визнаються винними у данi  завiдомо глибоких знань з означених предметiв.

Вчителi   визнаються винними в умисному розширеннi  загального кругозору учнiв через застосування насильницьких методiв у навчаннi грамоти i  вироблення  технiки  читання.

Вчителi    визнаються винними у втягненнi учнiв у комп’ютерну мережу Iнтернет.

   Вчителi визнаються винними у пильному облiку успiшностi  i  вiдповiдальностi  за зв’язком з батьками.

Суд порадившись, ухвалив рiшення. За вiдсутнicтю складу злочину та з нагоди свята, суд постановляэ:

По-перше, виправдати дii вчителiв та надати iм довготривалу вiдпустку.

По-друге, побажати iм щастя, здоров’я, великого бажання працювати.

Ми тут спiвали, розповiдали

Про те, як важко з нами вам.

Та не зважайте, запам’ятайте,

Що ми безмежно вдячнi вам.

 

Наші вчителі , ми сьогодні вже йдемо від вас

По шкільній стежині у 5 –й клас

Школо наша початкова,

Прощавай і будь здорова.

Нових діточок стрічай

Та й про нас не забувай.

Пісня « Останній раз»

Знаєте, нам буде вас не вистачати,

Але давайте не будемо сумувати.

Нам це сказать сам Бог велів

Душею ми не кривимо нізащо

Та наші будуть все таки  найкращі.

                                                Пісня « Так просто»

Лунає дзвоник, запрошує в клас

Щороку в школі чекає на нас

Уроки, тести, складні запитання

Це все називається словом «навчання»

Так просто

Цей час назавжди ми запамятаєм

Чудові роки у кожного з нас

Ми дуже-дуже любові бажаєм

Самі вирушаємо всі в 5 –й клас

 Так просто

Шановна вчителько нова!
За нас ви будьте певні,
Хоч ми рухливі і шумні,
Зате розумні й чемні!

Хоч інколи ми пустуни маленькі,
Хоч часто в школі ми здіймаємо галас і сміх.
Та ми потягнемось до вас, немов до неньки,
Якщо полюбите ви щиро нас усіх!

Ми будемо учитися на відмінно,
І з поведінкою буде все гаразд.
Та ви прийміть нас в старший, в 5 клас.

Четвертий клас! Четвертий клас!
Рік назад ти прийняв нас.
Ми прощаємось з тобою.
Переходимо в 5 клас.

У нас усіх прощальний настрій,
Ми схвильовані украй.
Скажем разом: “Велика” школо, здрастуй!
Початкова школо, прощай!

Пісня « Дякую тобі, рідна школо!»

 

 

doc
Додано
24 жовтня 2018
Переглядів
405
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку