Сценарій з використанням власних віршів на тему: «Стрітення Господнє».
Мета. Ознайомити учнів з традиціями українського народу, сприяти
Розвивати пізнавальні інтереси учнів, їх зв'язне мовлення, критичне мислення, вміння висловлювати свої думки, авторські та виконавські здібності.
Формувати морально-етичні уявлення учнів.
Виховувати у здобувачів освіти почуття любові до свого краю, бажання примножувати традиції, чуйність, людяність, турботливе ставлення до людей.
Треба всім нам привітатись!
- Добрий день!
Дружно весело сказати:
-Добрий день!
Вліво-вправо повернемось.
Туди-сюди усміхнемось.
Добрий день! Добрий день!
Добрий день!
Вчитель. Сьогодні святкуємо Стрітення Господнє. 15 лютого Весна із Зимою зустрічаються.
1 учень. Лютий лютує та весні дорогу готує.
2 учень. Як лютий не лютуй, а на весну брів не хмур.
1 Сніговик:
Я старший між вами.
На початку лютої зими
Зліпили в грудні місяці
Маленькі малята молодці.
2 Сніговик:
Після тебе в січні народився,
У свяченій воді освятився.
Стою собі я на морозі,
Боронити Зиму я в змозі.
3 Сніговик:
А я самий молоденький,
То сумний, то веселенький,
Бо Зимі приходить час
Вже іти від нас.
( Пісня «Зимонько – снігуронько».)
Зима
Я прийшла не сама,
Морози люті пронесла.
Я прийшла не сама,
Трьох синочків привела.
Зимові місяці:
Ми холодні Зими синочки
І наші три Сніговички.
Візмемось за бочок
І підем у танок.
Ми підем у танок,
Танцювати гопачок .
( Танець" Гопачок".)
3 учень. Грудень рік кінчає, а зиму починає.
4 учень. Січень наступає, мороз людей обнімає.
5 учень. Питається лютий, чи добре взутий.
Зима:
З Весною я сьогодні зустрічаюсь
І остаточно я дізнаюсь,
Хто дальше буде володарювати,
І погодою вправно керувати.
Сніговики:
Невже матуся наша мила
Дорогою Весні поступилась.
Зима:
Весна дозволила володарювати,
Бо каже, - що може почекати.
Та просила довго не баритись
І морозам повільно відступитись.
( Змагання двох команд: «Зима» і «Весна». Хто перетягне канат.)
6 учень. Іди, зима, до Бучина, бо ти вже надокучила.
Вчитель. На Стрітення освячують у церкві воду та свічки. Вони стають сімейними оберегами, захищають від блискавки, грому, оберігають від хвороб.
7 учень:
Діти у вікна заглядають,
Весну - красну виглядають.
- Весно- весняночко прийди!
Тепло і радість принеси!
( Пісня" Щебетала пташечка".)
Вчитель. Весну приносять на своїх крилах птахи. Тому на свято Стрітення обов'язково випікали "жайворонків".
Діти з ними закликали весну.
8 учень:
Журавлики - веселики
Принесіть нам весну.
Весну нам "жайворонки"
Принесіть прекрасну.
( Діти закликають Весну.)
Весна:
Я Весна, Весна - красна
І зелена і прекрасна.
До діток я спішу,
Дзюрчанням вод дзвеню.
( Пісня" Веснянка".
Весна пригощає гостей, дітей "жайворонками".)
( Гра «Хто швидше». Учні переносять воду з одного місця на інше. Змагання команд.)
Вчитель. Кажуть в народі: «Яка погода на Стрітення, така буде на Великдень».
9 учень. День Стрітення теплий сонячний, то і весна буде тепла.
10 учень. Якщо на Стрітення дорогу перемітає - весна буде пізньою,
холодною.
11 учень. Вітер на Стрітення - до врожаю плодових дерев.
Вчитель.
А що покаже нам бабак,
То буде точно ,точно так.
( Пісня" Веснянка".)