РЕЖИМ РОБОТИ
№ уроку |
Початок уроку |
Кінець уроку |
Перерва |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
8 |
|
|
|
Структура навчального року
І семестр з __________________
ІІ семестр __________________
Канікули: осінні _________________
зимові ________________
весняні _________________
РОЗКЛАД УРОКІВ ВЧИТЕЛЯ
Дні тижня |
Клас
|
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
Понеділок |
|
|
|
|
|
|
|
Вівторок |
|
|
|
|
|
|
|
Середа |
|
|
|
|
|
|
|
П'ятниця |
|
|
|
|
|
|
|
РОЗКЛАД УРОКІВ _____ класу
№ уроку |
Понеділок |
Кабінет № |
Вівторок |
Кабінет № |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
№ уроку |
|
кабінет |
Четвер |
кабінет |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
№ уроку |
|
кабінет |
|
|
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
ВЧИТЕЛІ , ЯКІ ВИКЛАДАЮТЬ У КЛАСІ
№ |
Предмет |
Кабі-нет |
ПІП |
Домашні номера телефонів |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
РОЗКЛАД РОБОТИ ГУРТКІВ, ФАКУЛЬТАТИВІВ, СЕКЦІЙ
Назва |
ПІП керівника |
Час проведення занять |
||||
Пн |
Вт |
СР |
Чт |
ПТ |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
СОЦІАЛЬНА РОБОТА КЛАСНОГО КЕРІВНИКА З ПРЕДСТАВНИКАМИ ПРАВООХОРОННИХ І СОЦІАЛЬНИХ УСТАНОВ ТА ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
ПІП, посада представника установи |
Мета зустрічі |
Дата |
Прийняття рішення |
Наслідки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ОСНОВНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧНІВ
№ |
ПІБ |
№ сввідоцтва про народжен-ня |
№ особової справи |
Дата і рік народ. |
Домашня адреса |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
31 |
|
|
|
|
|
32 |
|
|
|
|
|
33 |
|
|
|
|
|
34 |
|
|
|
|
|
СОЦІАЛЬНИЙ ПАСПОРТ КЛАСУ
Соціальні дані |
Кількість |
Прізвище та ім'я учня |
|||
Діти сироти
|
|
|
|||
Діти - напівсироти
|
|
|
|||
Багатодітні сім'ї
|
|
|
|||
Неповні сім'ї
|
|
|
|||
Неблагополучні сім'ї
|
|
|
|||
Діти- чорнобильці
|
|
|
|||
Сімї, функціонально неспроможні до виховання
|
|
|
|||
Учні схильні до негативних проявів |
До правопорушень
|
|
|
||
До вживання наркотичних та психотропнихречовин
|
|
|
|||
До пияцтва
|
|
|
|||
До бродяжництва
|
|
|
|||
Перебувають на обліку у КМСН Перебувають на внутрішньому обліку |
|
|
|||
Перебувають на внутрішньому обліку
|
|
|
|||
Обдаровані діти
|
|
|
|||
СОЦІАЛЬНА АКТИВНІСТЬ КЛАСУ
(САМОВРЯДУВАННЯ В КЛАСІ)
№ |
Прізвище, ім'я учня |
Сектор у системі СВ |
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
5 |
|
|
6 |
|
|
7 |
|
|
8 |
|
|
9 |
|
|
10 |
|
|
11 |
|
|
12 |
|
|
13 |
|
|
14 |
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|
|
21 |
|
|
22 |
|
|
23 |
|
|
24 |
|
|
25 |
|
|
26 |
|
|
27 |
|
|
28 |
|
|
29 |
|
|
30 |
|
|
31 |
|
|
32 |
|
|
33 |
|
|
ТАЛАНОВИТІ ДІТИ КЛАСУ
№ |
Прізвище, ім'я учня |
Творчі здібності учнів |
Які гуртки відвідує |
Місце їхнього знаходження |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
РУХ УЧНІВ КЛАСУ
№ |
Список учнів, що прибули |
Список учнів, що вибули |
||||
ПІП |
Звідки прибув |
№ наказу, дата |
ПІП |
Куди вибув |
№ наказу, дата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
КОНТРОЛЬ ЗА ВЕДЕННЯМ ЩОДЕННИКІВ
№ |
ПІ учня |
Дата |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗАЙНЯТІСТЬ УЧНІВ У ГУРТКАХ, СЕКЦІЯХ
№ |
ПІ учня |
Назва та керівник гуртка, секції |
Назва закладу ПНЗ, ЗНЗ
|
День, час відвідування |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
ПЛАН – ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ ТА ТЕМАТИКА БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРІВ
№ |
Дата проведення батьківських зборів |
Тематика батьківських зборів |
Порядок денний |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
СКЛАД БАТЬКІВСЬКОГО КОМІТЕТУ
член батьківського комітету;
Інформація про облік досягнення учнів класу
№ |
ПІ учня І І семестр |
Навчальні предмети |
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЦИКЛОГРАМА ДІЯЛЬНОСТІ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
Щоденно:
Щотижня:
Щомісяця:
Один раз за семестр:
Один раз на рік:
Аналіз виховної роботи класного керівника
у 20_ - 20_ навчальному році
Зразок
У 8-Б класі навчається 34 учні з них 18 дівчаток і 16 хлопчиків. Більшість дітей має хороші здібності до навчання. За підсумками навчального року успішність складає 100%; 8 учнів закінчили навчальний рік із Похвальним листом. Стосунки у класі загалом дружні й доброзичливі, є добре порозуміння між хлопчиками та дівчатами. Колектив класу діяльний, учні долучаються до організації класних справ, активно виконують доручення. Клас із задоволенням бере участь у позакласних заходах, хоча й не всі учні бажають прикладати зусиль для їх організації.
У 2015-2016 н.р. у виховній роботі з класом ставилися наступні завдання:
Протягом року велася виховна робота, яка поєднувала як традиційні форми роботи ( бесіди, години спілкування), так і нетрадиційні ( тесту-вання, тренінги, інтерактивні ігри, робота над проетами).
Формування ціннісного ставлення до себе, культури здоров'я через проведення бесід з техніки безпеки з метою профілактики дитячого травматизму, проведення тематичних виховних годин: «Здоров'я- найцінніший скарб», брали участь у розважальній музичній програмі «Гармонія музики та спорту».
Формуванню ціннісного ставлення до праці сприяли виховні години на тему: «Все ми хочимо уміти», перевірка стану підручників, догляд за квітами, чергування в класі, прибирання шкільного подвір'я.
З метою формування ціннісного ставлення до природи з учнями класу проводились екскурсії до лісу з метою спостереження за сезонними змінами у природі, відбулася поїздка до міста Києва, міста Львова. Брали активну участь в акціях : «Зелене підвіконня», «1418 тюльпанів», «Лист до пораненого», «Перетворимо сміття на спортивне знаряддя». Більшість учнів класу брали участь у конкурсах: «Колосок», «Грінвіч», «Соняшник», «Кенгуру», «Левеня», «Геліантус».
Формування ціннісного ставлення до культури та мистецтва у цьому навчальному році відбулося через проведення свят «Сузір'я талантів», «Гармонія музики і спорту», «Козацькі забави».
Одним з напрямків виховної роботи з класом було превентивне виховання, проведення роботи щодо попередження скоєння правопорушень неповнолітніми. В рамках тижня правових знань були проведені виховні години: «Злочин і покарання», «Знай свої права».
Протягом року постійно здійснювався контроль за станом відвідування учнями школи. З метою формування ціннісного ставлення до суспільства, до держави відповідно, всесвітніх історичних дат, пам’ятних подій нашої держави і міста проводились заходи та виховні години : «71 роковина корюківської трагедії», «22 січня- День соборності України» і т.д., інформаційні хвилинки. У День Перемоги учні та їх батьки вшанували ветеранів на святковому параді. Протягом навчального року працювали центри учнівського самоврядування. Проводилась робота з батьками. Батьківський комітет брав активну участь у житті класу в організації позакласних заходів також співпрацює зі шкільним комітетом.
Таким чином, аналіз виховної роботи у відповідності з метою та завданням показує, що проведена робота сприяла згуртуванню учнівського колективу, інтелектуальному, моральному та фізичному ставленню особистості, створенню умов для розвитку творчих здібностей.
Класний керівник: П.І.П
Зміст планування |
Календарні строки проведення заходів |
Місяць : Вересень ЗРАЗОК
|
||||||||||||||||
Тема тижня |
||||||||||||||||||
Ціннісне ставлення до себе |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до себе |
|||||||||||||||
Тиждень профілактики дитячого дорожньо-транспортного травматизму |
Тиждень морально – правового виховання |
Тиждень національно - патріотичного виховання |
Тиждень здорового способу життя |
|||||||||||||||
01.09-04.09 |
07.09-11.09 |
14.09-18.09 |
21.09-25.09 |
|||||||||||||||
Організаційна робота |
Виховні організаційні завдання |
Аналіз складу учнівського колективу |
Звітньо – виборчі збори в курені Акція «Зелене підвіконня» «1418 тюльпанів» |
Оформлення класного куточка |
Підготовка до зустрічі з Федченко Ю.В. |
|||||||||||||
Організація колективної творчої діяльності учнів |
Пізнавально – аналітична діяльність |
Перший урок: «Героям- патріотам вічна шана» Інформаційна хвилинка |
Виховна година Інформаційна хвилинка |
Бесіда «Естетика зовнішнього вигляду» Урок – мужності: Інформаційна хвилинка |
ГС: «Трагедія голокосту – найтяжчий злочин проти людства» Інформаційна хвилинка |
|||||||||||||
Ціннісно-орієнтовна діяльність |
Бесіда на морально – етичну тему: «Це скромне диво - спілкування» |
Зустріч з представник ВКМСД |
Зустріч з ветеранами |
Зустріч з Федченко Ю.В. |
||||||||||||||
Художньо-естетична діяльність |
Бесіда: «Яким я уявляю зразкового учня»
|
«Що таке красивий вчинок?» (опитування) |
«Ідея краси у різні часи» (мистецький екскурс) |
Малювальний флеш-моб Акція: «Білосніжний символ миру» |
||||||||||||||
Суспільно – корисна діяльність |
Догляд за квітами Чергування в класі
|
Чергування в класі |
Догляд за квітами. Привітання ветеранів до дня визволення Прилук
|
Чергування в класі. Прибирання шкільного підвір'я.
|
||||||||||||||
Оздоровча, фізкультурно – спортивна діяльність |
Відвідування уроків фізкультури з метою попередження травматизму |
Участь у відкритті спортакіади |
Відвідування уроків фізкультури |
Відвідування уроків фізкультури
|
||||||||||||||
Превентивне виховання |
Огляд сімейно-побутових умов учнів |
Огляд сімейно |
побутових умов учнів |
Огляд сімейно
|
||||||||||||||
Методична робота |
Робота по збереженню життя та здоров'я учнів |
Бесіда про дотримання техніки безпеки під час виконання вправ на турніках. Бесіда про уникнення враження мінами і вибухово – небезпечними предметами. |
Бесіда: «Обережно! Каштани!» «Правила безпечного користування електроприладами» |
Бесіда: « Про заборону залишати школу під час навчального процесу без дозволу класного керівника» |
Бесіда: «Обережно! Гриби!»
|
|||||||||||||
Вивчення учнівського колективу. Індивідуальна робота з дітьми. |
Анкетування з метою виявлення інтересів в учнів |
Анкетування з метою виявлення особливостей темпераменту |
Тестування «Сомооцінка впевненості в собі» «Як розподі-лити час на виконання домашніх завдань» |
Обов'язки чергування в класі (Веременко Д., Отрош Д.) |
||||||||||||||
Робота з батьками |
Здійснення анкетування про персональні данні учнів, які прийшли в клас з 1.08.по 1.09 |
Бесіда з батьками про харчування учнів у шкільній їдальні |
Бесіда з батьками ВеременкаД., щодо поведінки на уроках |
Бесіда з батьками Герасименка Вл., щодо успішності сина |
||||||||||||||
|
|
Місяць : Жовтень
|
||||||||||||||||
Тема тижня |
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
Організаційна робота |
Виховні організаційні завдання |
|
|
|
|
|||||||||||||
Організація колективної творчої діяльності учнів |
Пізнавально – аналітична діяльність |
|
|
|
|
|||||||||||||
Ціннісно-орієнтовна діяльність |
|
|
|
|
||||||||||||||
Художньо-естетична діяльність |
|
|
|
|
||||||||||||||
Суспільно – корисна діяльність |
|
|
|
|
||||||||||||||
Оздоровча, фізкультурно – спортивна діяльність |
|
|
|
|
||||||||||||||
Превентивне виховання |
|
|
|
|
||||||||||||||
Методична робота |
Робота по збереженню життя та здоров'я учнів |
|
|
|
|
|||||||||||||
Вивчення учнівського колективу. Індивідуальна робота з дітьми. |
|
|
|
|
||||||||||||||
Робота з батьками |
|
|
|
|
||||||||||||||
Зміст планування |
Календарні строки проведення заходів |
Місяць : Листопад
|
||||||||||||||||
Тема тижня |
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
Організаційна робота |
Виховні організаційні завдання |
|
|
|
|
|||||||||||||
Організація колективної творчої діяльності учнів |
Пізнавально – аналітична діяльність |
|
|
|
|
|||||||||||||
Ціннісно-орієнтовна діяльність |
|
|
|
|
||||||||||||||
Художньо-естетична діяльність |
|
|
|
|
||||||||||||||
Суспільно – корисна діяльність |
|
|
|
|
||||||||||||||
Оздоровча, фізкультурно – спортивна діяльність |
|
|
|
|
||||||||||||||
Превентивне виховання |
|
|
|
|
||||||||||||||
Методична робота |
Робота по збереженню життя та здоров'я учнів |
|
|
|
|
|||||||||||||
Вивчення учнівського колективу. Індивідуальна робота з дітьми. |
|
|
|
|
||||||||||||||
Робота з батьками |
|
|
|
|
||||||||||||||
Зміст планування |
Календарні строки проведення заходів |
Місяць : Грудень
|
||||||||||||||||
Тема тижня |
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||||
Організаційна робота |
Виховні організаційні завдання |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Організація колективної творчої діяльності учнів |
Пізнавально – аналітична діяльність |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Ціннісно-орієнтовна діяльність |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Художньо-естетична діяльність |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Суспільно – корисна діяльність |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Оздоровча, фізкультурно – спортивна діяльність |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Превентивне виховання |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Методична робота |
Робота по збереженню життя та здоров'я учнів |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Вивчення учнівського колективу. Індивідуальна робота з дітьми. |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Робота з батьками |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
міст планування |
Календарні строки проведення заходів |
Місяць : СІЧЕНЬ
|
||||||||||||||||
Тема тижня |
||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||
Організаційна робота |
Виховні організаційні завдання |
|
|
|||||||||||||||
Організація колективної творчої діяльності учнів |
Пізнавально – аналітична діяльність |
|
|
|||||||||||||||
Ціннісно-орієнтовна діяльність |
|
|
||||||||||||||||
Художньо-естетична діяльність |
|
|
||||||||||||||||
Трудове виховання, профорієнтація |
|
|
||||||||||||||||
Оздоровча, фізкультурно – спортивна діяльність |
|
|
||||||||||||||||
Превентивне виховання, право-виховна робота |
|
|
||||||||||||||||
|
Робота по збереженню життя та здоров'я учнів |
|
|
|||||||||||||||
Вивчення учнівського колективу. Індивідуальна робота з дітьми. |
|
|
||||||||||||||||
Робота з батьками |
|
|
||||||||||||||||
Зміст планування |
Календарні строки проведення заходів |
Місяць : ЛЮТИЙ
|
|||||
Тема тижня |
|||||||
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
||||
Організаційна робота |
Виховні організаційні завдання |
|
|
|
|
||
Організація колективної творчої діяльності учнів |
Пізнавально – аналітична діяльність |
|
|
|
|
||
Ціннісно-орієнтовна діяльність |
|
|
|
|
|||
Художньо-естетична діяльність |
|
|
|
|
|||
Трудове виховання, профорієнтація |
|
|
|
|
|||
Оздоровча, фізкультурно – спортивна діяльність |
|
|
|
|
|||
Превентивне виховання, право-виховна робота |
|
|
|
|
|||
|
Робота по збереженню життя та здоров'я учнів |
|
|
|
|
||
Вивчення учнівського колективу.
|
|
|
|
|
|||
Індивідуальна робота з дітьми. |
|
|
|
|
|||
Робота з батьками |
|
|
|
|
|||
Зміст планування |
Календарні строки проведення заходів |
Місяць : БЕРЕЗЕНЬ
|
|||||
Тема тижня |
|||||||
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
||||
Організаційна робота |
Виховні організаційні завдання |
|
|
|
|
||
Організація колективної творчої діяльності учнів |
Пізнавально – аналітична діяльність |
|
|
|
|
||
Ціннісно-орієнтовна діяльність |
|
|
|
|
|||
Художньо-естетична діяльність |
|
|
|
|
|||
Трудове виховання, профорієнтація |
|
|
|
|
|||
Оздоровча, фізкультурно – спортивна діяльність |
|
|
|
|
|||
Превентивне виховання, право-виховна робота |
|
|
|
|
|||
|
Робота по збереженню життя та здоров'я учнів |
|
|
|
|
||
Вивчення учнівського колективу. |
|
|
|
|
|||
Індивідуальна робота з дітьми. |
|
|
|
|
|||
Робота з батьками |
|
|
|
|
|||
Зміст планування |
Календарні строки проведення заходів |
Місяць : КВІТЕНЬ
|
|||
Тема тижня |
|||||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
Організаційна робота |
Виховні організаційні завдання |
|
|
|
|
Організація колективної творчої діяльності учнів |
Пізнавально – аналітична діяльність |
|
|
|
|
Ціннісно-орієнтовна діяльність |
|
|
|
|
|
Художньо-естетична діяльність |
|
|
|
|
|
Трудове виховання, профорієнтація |
|
|
|
|
|
Оздоровча, фізкультурно – спортивна діяльність |
|
|
|
|
|
Превентивне виховання, право-виховна робота |
|
|
|
|
|
|
Робота по збереженню життя та здоров'я учнів |
|
|
|
|
Вивчення учнівського колективу.. |
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з дітьми |
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
|
|
|
|
Зміст планування |
Календарні строки проведення заходів |
Місяць : ТРАВЕНЬ
|
|||
Тема тижня |
|||||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
Організаційна робота |
Виховні організаційні завдання |
|
|
|
|
Організація колективної творчої діяльності учнів |
Пізнавально – аналітична діяльність |
|
|
|
|
Ціннісно-орієнтовна діяльність |
|
|
|
|
|
Художньо-естетична діяльність |
|
|
|
|
|
Трудове виховання, профорієнтація |
|
|
|
|
|
Оздоровча, фізкультурно – спортивна діяльність |
|
|
|
|
|
Превентивне виховання, право-виховна робота |
|
|
|
|
|
|
Робота по збереженню життя та здоров'я учнів |
|
|
|
|
Вивчення учнівського колективу. |
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з дітьми. |
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
|
|
|
|